Haai, Ik meld me ook weer na een dag hard zwoegen! Pfff wat zijn kinderen druk in deze tijd! @ wendy 339: gefeliciteerd met je nieuwe baan! Lastig die onzekerheid! Kun je nog wel aan iets anders denken?? Ik heb gisteren of was het nou eergisteren getest. veel te vroeg en niks te zien natuurlijk. Gaat hem niet worden deze ronde! Ga er vanuit dat ik zaterdag weer gewoon ongi word. (dan is veel mijn cyclus weer mooi 28 dagen, en kan ik weer een paar wijntjes drinken! MAAR veel liever ben ik natuurlijk zwanger! @Marleen: jeetje meis wat een gedoe. Ik leef met je mee hoor! aan de ene kant wel fijn dat vriendlief nuchter is en aan de andere kant zou je misschien wel willen dat hij lekker mee gaat in je onzekerheid en verdriet. (zo gaat het bij mij altijd! Ik heb ook zo'n nuchtere-harry hier thuis!) Hang in there! @driekeerdaan: jij gaat ook het wachtbankje weer op of niet? duurt altijd lang vind ik!
@ellalalaa; ik zit inderdaad ook weer op het wachtbankje... Toen ik me dinsdag zo beroerd voelde, en gisteren ook nog een beetje, zei mijn man al "ben je nu al zwanger"...? Ahum... die snapt er geen zak van volgens mij, haha... Was dat maar zo, dan had die misselijkheid me niet zo heel veel uitgemaakt. Bij jou komt het wel erg dichtbij he, a.s. weekend je NOD... Ik moet nog een weekje langer. Spannend...!
Dag meide sorry hoor van mijn drama noodkreten eergisteren! Ben alweer wat rustiger haha @Appelsnoentje: dat wordt klussen! en we duimen mee! @Marleen: kan me voorstellen dat het even slikken is. Gelukkig kan je volgende week voor de echo. Dat bloedverlies had mijn schoonzusje ook in het begin. Zelfs zoveel dat ze dacht dat het fout ging maar heeft nu wel een gezonde zoon! Dus maak je niet te druk he! @wendy 399: nog steeds geen ongi? Spannend...je houdt het wel vol he! Hoe lang was je ookalweer bezig en hoe waren je vorige cyclessen (zeg ik dit zo goed? ) @Tab: hahaha nee dat dacht ik ook even maar het is anders van structuur en mijn vriend is voor een aantal dagen naar cursus en heb het niet met de buurman gedaan @ellalala: ik ken dat ook ik kon niet wachten!!! Ik werd gek hier thuis...ook gisteren getest en net als jij negatief. Word er wel iets rustiger van moet ik zeggen...maar je hebt gelijk ik denk dat het gewoon een verkoop praatje is!!!ZIe dat je bijna gelijk kan testen bij mij. Wanneer probeer je weer? nou ik ga maar weer een hele fijne avond allemaal en denk dat ik zaterdag weer ga testen. Haal maar weer een kruidvat test van 2 voor 5 euro die bevallen me erg goed. gr a
Hoi hoi allemaal, @Marleen, wat heftig allemaal meis. Nu dus in onzekerheid zitten tot volgende week, wow ... hoop dat ze dan idd wat kunnen zien en alles goed is! Gelukkig lijkt het bloeden minder te zijn geworden, hopelijk nu helemaal niets meer? En balen dan met het zwemmen he, dan word je ineens weer ff geconfronteerd ermee ... is het afzwemmen wel goed gegaan? We duimen allemaal voor je dat het goed blijft gaan!! @Ellalalaa, wordt idd spannend meis!! En de negatieve test zegt nog nix he, kan zekers te vroeg zijn geweest! Spannend!! Wil je weer een testje ertegenaan gooien of wacht je gewoon op je ongi? Hopelijk heb je (als je ongi wordt) een mooie cyclus van 28 dagen. Maar nog btere zwanger zijn natuurlijk @driekeerdaan, jij dus weer op het wachtbankje. Dan duren die weken altijd extra lang he! Hier bij mij komen de klusdagen er weer aan (vanaf zondag officieel), maar dat is gerekend met een gemiddelde cyclus van 26 dagen. Kan nu dus ook best weer 31 zijn. Lastig! Maar goed, we gaan er weer helemaal voor! @Wendy: wat een goed nieuws van het werk, gefeliciteerd hoor! Spannend allemaal weer, ook hoe het gaat lopen natuurlijk! Hoe is het fotoboek geworden, vast heel mooi! Enne, mijn cyclus was 31 dagen, iets korter dan jou, maar vond het al lang genoeg ... Ik zou morgen idd weer een testje met ochtendurine proberen, ben je toch weer 3 dagen verder. Sommige meiden testen pas een week na NOD positief ... en verders heb je nergens last van? Spannend ook, maar ook vervelend zo, die onzekerheid, bah! Laat je het morgen weten als je getest hebt (zijn hier niet nieuwsgierig met zijn allen hoor ). Alles rustig hier! Strax weer expeditie Robinson, heeerlijk! Theetje staat al klaar, lekker genieten weer dus! Jammer dat oh oh cherso is afgelopen, es kijken wat erna komt. Vandaag druk dagje gehad met van alles en nog wat, huishouden, boodjes doen, visite gehad. Fijne avond meiden!
mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 november Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 2 december Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - ong 5 december m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 8 december Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - verm. uitgerekende datum 18 juli 2011 Effe de lijst weer naar voren gehaald! Hoe zou het met Mimi zijn?!
Hey, daar ben ik ook weer.... Jeetje Marleen...k*t dat bloedverlies, ik ga heel hard duimen dat het niks ergs is, en dat je volgende week gewoon een mooie echo hebt...ik lees wel meer dat vrouwen wat bloedverliezen tijdens de zwangerschap en dat dit geen mk hoeft te betekenen...dus ik hoop echt dat dit zo is. Kan me voorstellen dat je gek wordt van onzekerheid nu @ alle meiden die bijna mogen testen...spannend en herkenbaar dat te vroeg testen alleen trap ik er na de afgelopen keer niet meer in...ik was er gewoon een extra streepje in aan het kijken, maar die kwam niet ik ga ervan uit dat mn cyclus nu ook rond de 24 dagen zit....dus ik test pas als er na 28 dagen nog geen ongi is ik heb verschrikkelijk veel last van mn ongi gehad...voordat ik aan de pil begon, had ik altijd een hele zware menstruatie en last van migraine...helaas nu ook een dag VERSCHRIKKELIJKE koppijn gehad...en vloeien niet normaal. Jammer genoeg niet net als de vorige keer maar een ongi van 3 dagen, ik vloei nog steeds. ik ga nog even lekker op mn gemak alles bij lezen, spring zo even onder een warme douche en kruip dan met een dekentje en laptoppie op de bank....vriendje is sporten, komt pas laat thuis
@ wendy: gefeliciteerd met je nieuwe baan. wat voor een functie krijg je precies? bij wat voor bedrijf? @ellalaaa: ben benieuwd of je t weekend ongi gaat worden... @driekeerdaan: jij ook op de wachtbank... enne je hoeft helemaal geen symptomen te hebben hoor, zomaar een positieve test is ook mogelijk (spreek ik nu uit eigen ervaring) @alexanne: jij ook al bijna testen... spannend hoor. ik wist het gelukkig altijd vol te houden tot mijn eerste nod-dag. was altijd bang dat ik erg teleurgesteld zou zijn als er zou staan niet zwanger... @deesje: bij jullie moet er weer druk geklust worden zo te zien... veel plezier het afzwemmen zelf ging op zich wel, ons mannetje vind niet alles leuk om te doen, gaat het liefst zijn eigen gang... ik was vorige week niet geweest dus heb ook geen briefje in kunnen vullen dat hij zou 'afzwemmen', er lag dus geen diploma voor hem klaar. geen probleem, krijgt hij hem volgende week! Wat heb je uiteindelijk na expeditie Robinson gekeken? Hier voel ik m iets beter. Sinds gistermiddag veel minder bloedverlies. Nu alleen nog een beetje met afvegen. We wachten het wel af. Vindt het heel spannend (en ook wel eng) dat we nu nog een week moeten wachten. Snap wel dat het niet eerder kan, maar je wil zo graag zekerheid... Kun je gaan proberen te genieten van een zwangerschap of moeten we weer aan de klus? Vandaag lekker rustig dagje. Straks op de fiets boodschappen doen, vanmiddag even lekker met zoonlief naar de bieb en vanavond lekker The Voice kijken! Tot later!
@Marleen, Ja meis snap goed dat je het allemaal erg spannend vind!Maar je hebt een druk dagje lees ik dus ook wat afleiding.Maar goed de dagen kruipen voorbij voor jullie natuurlijk! Ik duim nog steeds mee hoor meis! @marleen,deesje,ellalal Thanx voor de felicitaties! Ik ga bij mijn huidige werk intern over naar een leidingevende functie (wel onder supervisie van mijn collega leidinggevende) Dus ga minder aan het bed staan (zit in de zorg) vind dit voor een jaartje wel fijn! Ik ga dan dus samen met een collega een team aansturen op 1 grote afdeling. Super spannend maar wel een hele uitdaging! En daar ging het me om. Ook erg prettig mocht ik zwanger worden dit jaar,zittend werk is dan toch fijner als dat gezwoeg aan het bed met je dikke buik. Maar goed hier weer een witte teste dus voorlopig nog niet aan de orde..Maar ook geen echte tekenen van ongi. Soms voel ik even wat in mijn buik,of heb ik hoofdpijn en dan denk ik nu komt het...en dan toch nix..pff wordt er gek van!! Nu al dag 34.. Nou laat mij maar ongi worden (nooit gedacht dat ooit te willen maar goed wil duidelijkheid!!!) nou meiden fijne (vrij)dag en veel klus plezier! en voor degene op de wachtbankjes,houd moed!! (Incl. myself haha)
hello there Deze ochtend heel moe opgestaan. Heb vanaf vanochtend last van mijn onderrug en buik. Zal ik ongi worden denk je? Ik wacht t maar af..... gr d
Ooh meiden, spannend hoor! @Wendy, nog steeds niets dus, en ook nega test? Pff, om gek van te worden! Dus echt een langere cyclus. Het is ook zo dat stress je ongi ook uit kan stellen, wie weet speelt dat ook mee? Afijn, je kan altijd wel van alles bedenken natuurlijk ... @Alexanne, al meer bekend?? Nog geen ongi gespot hoop ik!! Hier alles rustig. Vanmorgen even bij mijn zus geweest, spoog mijn dochtertje ineens alles onder?! Daarna nix meer aant handje, alleen geen zin in d'r boterham. Drinken doet ze gelukkig wel goed. Dus geen idee hoe dat nu weer kwam, ze was ook flink aant gek doen met haar neefje, dus misschien ook de drukkigheid wel? Nou ja, wachten het maar af, tot nu toe nix aant handje meer. Ligt nu in bedje, maar ze slaapt volgens mij nog niet, hoor ze een beetje rommelen. Nou ja, zolang ze niet gaat gillen dat ze eruit wilt, dan laat ik ze lekker liggen!
nou meiden, zo blij als ik de vorige ronde was met mn menstruatie van 3 dagen...zo erg baal ik nu....zit nu op dag 7 en vloei nog steeds gisterenavond en vanmorgen was het weg...maar net weer veel roze afscheiding bah helemaal niet fijn
dag meide Deesje 80: nee nog steeds niets hier. Zag dat ik vorige maand een cycles had van 27 dagen. Nu zit ik op dag 28 dus das is wel beter. Was wel heeeel moe vandaag en had erg last van mijn baarmoeder en lage rugpijn. Ik dacht meteen: ik word ong. nou de dag is alweer bijna voorbij en merk nog niets. Denk dat ik morgen nog aankijk en zondag samen met mijn mannetje test. Maar zoals jij alzei: als je graag wil kan dit ook je ong vasthouden. Vorige maand werd ik ook precies op een vrijdag ongesteld aan het eind van de avond. Maar ja wie weet. jSlaapt je meisie al? m80: duurt wel lang he...je lichaam gaat helemaal zijn eigen weg Nou ik ga weer ik check morgen nog wel effies op t forum. Oh en Marleen hoe gaat t eigenlijk nu met jou? gr a
hier lijkt de rode vloed (eindelijk) voorbij. Is nu nog wat bruinig bij het afvegen (sorry voor de details) vanavond lekker op de bank gehangen met The Voice. Nu nog even de uitslag kijken, ben toch wel benieuwd wie er uit gaan... Welterusten en tot morgen!
Goeiemorgen meiden! Hoe is het met iedereen? @M80, wat balen dat je ongi zo lang duurt he, grrr. Hier duurde het ook bijna een week hoor. Was niet erg meer op het laatst, maar nog wel dat je iets moest dragen. Vervelend. Hopelijk ben je er nu toch snel vanaf ...! @Alexanne, en, al ongi of nog steeds niets?? En kan je je inhouden met testen tot morgen?? Spannend hoor!!! @Marleen, fijn dat het echte rode bloedverlies nu over is. Nu nog ff een weekje in spanning zitten, maar alles zal vast goed zijn meid! Heb zelf de the voice niet meer uitgekeken hoor, ik trok het écht niet meer. Vanmorgen ff de Sing-Off gekeken, die had ik net gemist (wist wel wie er in zaten). Hier had ik gisteren weer doorzichtig slijm, dus eisprong komt er weer aan! Ik had nog een ovu-testje liggen van mijn vorige zwangerschap, was nog goed tot december, dus net ff gedaan en positief! Dus dat wordt vanavond aan de klus Spannend weer! Strax naar de intocht van Sint als het lukt, gisteren moest mijn dochtertje ineens 2x spugen. Gisteravond wilde ze wel wat frietjes mee-eten, dat is er ingebleven en ze heeft gewoon lekker geslapen. Nu zit ze aan de mega-verdunde roosvicee en beschuitje, lijkt ook goed te gaan, ze is ook gewoon vrolijk, lijkt nergens last van te hebben. Alst zo blijft, dan gaan we strax wel even kijken. Ze mist dan wel haar slaapje, maar ja, dan gaat ze vanavond maar wat vroeger (kunnen wij weer eerder aan de klus, hihihi).
@deesje80 inderdaad nog steeds niks,pff.. gisteren was ik strond chagerijnig(meestal sympthoom nr1 bij mij) maar verder wederom niks in aantocht. Zou inderdaad kunnen dat de spanningen van mn as nieuwe job daar invloed op heeft. Hik namelijk tegen ma avond aan,dan heb ik team vergadering en dan zal mede gedeeld gaan worden dat ik dus per 1 jan uit mijn team ga. (werk daar al 7jr). Ben dus benieuwd naar de reacties. Mag er ook met niemand over praten tot die tijd en heb weekend dienst. Maar aan de andere kan ik wist dit niet tot eergister en toen was t ook al dag 32. Je dochtertje nog ziek geweest?Of was t gewoon de drukte? @m80 Jeetje joh van 3 naar 7 dgn en nog niet over?Hopen dat t vandaag op zijn einde gaat lopen dan maar! @Alexanne En bij jou nog je ongi doorgezet of komt zondag testen weer wat dichterbij?Spannend!! @Marleen Goed om te horen dat het vloeien afgenomen is! Voel je je verder wel goedl? Of heb je ook gewoon nog je zwangerschapskwaaltjes?Mischien dat je daar wat uit af kan leiden dat het nog oke zit! Nou meiden ik ga dag 35 al weer in vandaag begin me nu er ook wel klote over te gaan voelen. Weet dat het ontpillen kan zijn maar toch ergens denk ik dat er mischien iets niet goed zit bij mij. Heb vanmiddag weer late dienst ook totaal geen zin in. Jullie nog wilde plannen dit weekend? Groetjes!!
dag allemaal. Vanaf gisterochtend heel erg moe en lage rugpijn en buikpijn. Heb mijn schoonma gevraagd of ze op wilde passen want voelde me echt niet goed. Te moe om voor mijn eigen kind te zorgen De hele dag op bed gelegen en later mijn dochtertje gehaald. Redelijk vroeg naar bed gegaan en deze ochtend getest maar negatief. Als ik hem tegen het licht hou zie ik heeeeel vaag wat maar ja zie ik nu dingen die er niet zijn? Dezez ochtend weer opgestaan met vreselijke vermoeidheid. Kon niet eens meer recht opzitten. Het ergste is nog wel de pijn in mijn rug. Dat heb ik nog nooit gehad ook niet voor een ongesteldheid. Hier nog steeds geen rode duivels te bekennen. Wacht maar weer twee dagen en dan weer testen als het weg blijft natuurlijk. Oh zo moe gaa maar weer effe op de bank liggen. @Deesje 80: maak er een feestje van meid hahah en benen in de lucht he en zolang mogelijk niet opstaan.... Wendy 399: wat vervelend meid...! Wat is wachten vreselijk he... Nou we duimen voor je hoor!! gr a
zit toch te denken om een wat duurdere test te kopen clear bleu? Vorige zwangerschap ook bezuinigd hierop en toen had ik zulke lichte streepjes dat ik erg twijfelde. Dezelfde dag een clear bleu gebruikt en meteen een dikke streep.... jullie hier ook ervaring mee? gr a
@Alexanne, wat vervelend dat je je zo moe voelt. En die onzekerheid he, bah bah bah. Ik weet nog bij mijn vorige (eerste) ronde dat ik ook een licht streepje had, maar werd toch 2 dagen later ongi. Vet balen, dus denk dat het een vals positieve test was. En dan ben je toch wel erg moe, als je ff oppas moet regelen voor je dochtertje Die lage rugpijn heb ik altijd wel als ik ongi moet worden, is voor mij meestal een teken dat het eraan komt. Maar ieders lijf is anders natuurlijk! Ik zou wel een clearblue halen meis, dan weet je het maar zeker ... @Wendy, nog steeds nix dus?? Jeetje, ook niet fijn zo! Misschien heb je idd een wat langere cyclus door het ontpillen, kan natuurlijk makkelijk. Kon je soms maar es in de toekomst kijken he, dat zou toch zo fijn zijn ... (en handy!). Hier alles ok, mijn dochtertje houdt de beschuitjes binnen, hoera! Maar ga denk ik niet maar naar de Sint kijken, tis zo verdomde koud buiten en helemaal opgeknapt is ze ook nog niet, d'r oogjes staan nog beetje flauw. Vanmiddag moeten we toch ook nog ff weg en anders wordt het denk ik teveel. Jammer, maar ze zal het toch nog niet helemaal snappen denk ik.