@Alexanne, Ik zou ook voor de clear blue gaan hoor!Dan heb je in ieder geval zekerheid! Rug pijn heb ik ook altijd,echt zo'n zenuwpijn niet te harden!! Maar inderdaad elk lichaam is anders! (al wou ik stiekem dat ik het nu had,dan wist ik waar ik aan toe was) Waar heb je mee getest als ik mag vragen?Ik heb die van de trekpleister gehad en nu die van de kruivat 2voor5,aan de verpakking te zien zijn het gewoon dezelfde testen hoor! Nou meis, rust lekker uit!Hoop goed nieuws van je te horen vandaag of morgen! @Deesje Ja echt klote,probeer me er niet te druk om te maken maar makkelijk gezegd haha.. Fijn dat je meisje weer wat eten binnen houd!En idd ze snapt denk toch nog niet veel van st klaas,volgend jaar zal dat wel anders zijn! Ik ga ff snel eten en de was ophangen en dan door naar mn werk. Ik kijk morgen weer ff hier!
Hoi meiden, Wat een spanning overal! Bij jou Alexanne! vervelend dat je je ook zo naar voelt! heb je al een Clear Blue gekocht en getest? En voor jou ook Wendy339! je geduld wordt wel echt op de proef gesteld. @Deesje: en ben je nog bij de sint geweest? of toch maar niet? Volgend jaar weer een kans! En dan heeft je dochtertje er meer lol van. (misschien kun je dan wel met 2 kindjes gaan kijken! dat zou leuk zijn!!!!) Ik zou vandaag ook ongi moeten worden! ik wacht af....
@ellalalaaa, spannend, vandaag ook je ongidag! Heb je al een testje gewaagd, of wacht je nog even? Ben gewoon thuis gebleven. Het was zo koud buiten en aangezien mijn meisje nog beetje flauwtjes uit d'r oogjes keek, maar besloten thuis te blijven. Nu komt het zonnetje door, straxies dan misschien nog wel ff naar buiten met d'r. Volgend jaar beter, snapt ze het ook meer, en wie weet ook met twee kindjes, zou tof wezen!!
@alexanne, ik zou gewoon een clear blue halen... @ Deesje80, fijn dat je kleine meid weer wat beter is Ik heb moet heel het weekend werken, vorig weekend ook al :x maar hoop af en toe even bij te kunnen lezen De roze afscheiding wordt al minder, gelukkig, want onze klusdagen komen er aan
@deesje80: ik heb donderdag nog een vroegtest gedaan van sensitest. Niks te zien toen. Vrees dat eicel en spermacel elkaar niet gevonden hebben deze ronde! Dan maar ongi worden he. Schrik wel van al die verhalen van meiden die 90 geen ongi hebben. Dat zet het hele proces behoorlijk stil. Hoop dat dat niet het geval is! En bij Wendy339 natuurlijk ook niet! Leef met je mee hoor! Vanavond lekker met manlief filmpje kijken op de bank! M80: Sterkte met werken!
hallo daar, @wendy 339: ik heb de kruidvat testen gekocht: 2 voor 5 euro. eentje deze ochtend gedaan en negatief. Mijn buikpijn is al minder maar heb nog wel lage rug klachten. Meer mensen hebben dat bij het ongi worden maar ik ken dat niet. Misschien is dit normaal bij het ong worden zonder pil? Vooralsnog niks te zien hier, heb liever zekerheid. ALs ik het dan moet worden laat t dan nu zijn! @ellalala': ja wij zitten in dezelfde tijd he? Zag dat je nog niet getest had? Wacht je de ongi af en hoe lang? Spannend hoor i will cross my fingers for you Deesje en M80: ik heb nog geen clear bleu gekocht. Denk dat ik twee dagen wacht- tot maandag- en mijn tweede test even opmaak en dan voor de clear bleu ga als dat nodig is. Misschien heeft t dan toch een rede dat de ene test duurder is dan de andere... Heb ook verschillende dingen gelezen over die rugpijn: voorbode op ongesteldheid/ eerste weken zwangerschap/ voorbode op miskraam in de eerste vier weken zwangerschap... we zullen het wel zien he. Ook hier op deze site gelezen dat iemand net erachter kwam dat ze zwanger was en lage rugklachten had en een week later werd t een miskraam. Ik heb t toch niet in de hand dus ik wacht af.. nou laat morgen wel effe weten hoe t gaat!
oh had een vraag aan degene die altijd lage rugklachten hebben voor de NOD. is dat dezelfde dag, een dag ervoor of meerdere. Ik heb t met vandaag twee dagen... hoor het graag!!!
De laatste x begon het bij mij op maandag, best wel erg zere onderrug, dinsdags ook nog een beetje en woensdags dus ongi. Maar de keer daarvoor had ik het gewoon op de dag zelf van de ongi!? En als je zwanger bent kun je ook lage rugpijn hebben. Errug he, die onzekerheid ... Ben echt ontzettend moe nu, maar goed, toch nog ff klussen strax hoor, is voor een goed doel
hmmm ik heb helaas bijna elke dag lage rugklachten ( ja en daar is mn werk in de zorg heel bevorderlijk voor ) rond mn ongi wordt dit meestal een dag ervoor erger
Hoi allemaal! Ik heb 2 dagen gewerkt, en was er dus even niet... Maar nu weer alles bijgelezen! @Marleen: gelukkig is je bloedverlies gestopt nu, hopelijk gaan de dagen een beetje snel de komende week, dan is het snel vrijdag! Voel je je verder wel goed, lichamelijk? @Wendy: wat vervelend dat je nog niets weet... dan inderdaad maar liever ongesteld he, dan weet je waar je aan toe bent. @Alexanne; die lage rugklachten heb ik altijd de dag voordat ik ongesteld word, en dan vaak de eerste dag ook nog. @M80; bah, wat vervelend, zo lang ongi... Hopelijk is het nu echt bijna over! @Ellalalaa; spannend... al tekenen van een ongi bij jou, of nog helemaal niets? @Deesje; is je dochtertje weer opgeknapt? Ons dochtertje was vorige week ineens even niet lekker, was een beetje hangerig, en ineens spuugde ze alles onder. En daarna was er niks meer aan de hand, gewoon weer spelen. Als ze maar drinken he, das wel belangrijk. Jammer van de sint, maar ik zou ook niet gegaan zijn hoor, in jou geval! Heeft ze al haar schoen gezet? Onze kleine meid vind het prachtig nu, eerst wilde ze het niet, maar nu wil ze liedjes zingen op de trap en een wortel voor het paard neerleggen, haha... Hier gaat het wel goed, ben wel af en toe nog even misselijk en wat gevoelig in mijn maag, maar verder voel ik me gelukkig niet meer ziek. Mijn baas vroeg zowaar vanochtend naar de uitslag van het bloedonderzoek wat ik vorige week heb gehad, ik was stomverbaasd... Het blijft een eikel, want waar ik zo boos over was, heeft ie nog steeds geen woord over gezegd. Dinsdag werk ik de hele dag met hem, dus dan denk ik dat ik er zelf maar eens wat over zeg, want dit werkt zo niet. Manlief is eventjes een biertje drinken in de kroeg, en ikke nu lekker rustig nog even op de bank met een heerlijke reep chocola die hij voor me had gehaald. Fijn weekend allemaal!
meiden, ben erg down... vanavond nog een test gedaan... niet zwanger. wat ben ik teleurgesteld in mijn eigen lijf... we laten de afspraak a.s. vrijdag wel staan. gevoelsmatig klopt dit niet. op 11 en 12 november een positieve test en ruim een week later negatief. zo snel kan hcg toch niet uit je lijf zijn? begin nu ook weer aan mezelf te twijfelen, had ik niet beter morgenochtend kunnen testen met ochtendurine? Is toch altijd sterker? maar goed, daar heb ik niets aan, testen zijn nu op... weet niet of ik het kan opbrengen om deze week te reageren, moet zo wie zo 3dgn werken (met 2 avonden erbij) tot later:x
he Marleen Las net je berichtje...wat rottig voor je zeg! En je hebt gelijk...ochtendurine is wel beter. Als ik jou was zou ik wel nog voor die echo gaan...voor de zekerheid. Ik las laatst een verhaal dat een vrouw ook een positieve test had en later de dokter had getest en dat was negatief. Toch wilde ze een echo en wat bleek ze was zwanger van een drieling! Ik wil je echt geen valse hoop geven maar wil graag dat je niet te snel negatief denkt. Misschien valt het mee. Je kan pas echt zeggen dat t niets is als je zwaar ongi wordt en/of je voor die echo bent geweest... Heel veel sterkte meid!! Hier nog steeds geen ongi. Wel heel moe en pijn in buik en rug. Ook een opgeblazen buik en steken in de zij. Als ik t moet worden dan graag zo snel mogelijk!!!! nou weltrusten allemaal gr a
Ach Marleen, wat vervelend... Misschien komt het doordat je niet 's ochtend shebt getest, maar aan de andere kant... je bent nu wel een weekje verder, dus eigenlijk zou de hoeveelheid HCG dan wel meer moeten zijn... toch...? Misschien kun je maandagochtend de verloskundige nog een keer bellen en dan vragen over die test? Dikke knuffel!
Oh Marleen toch, wat k*t van die test Maar misschien werkte die test gewoon niet goed? Vanmorgen nog eens proberen, of durf je niet meer nu? En ik vind het ook gek dat ie nu negatief is, dan is het HCG wel erg snel uit je lijf ... ik zou gewoon de echo laten staan vrijdag en morgen even overleggen met de HA of VK. Ik hoop voor je dat alles ok is!!! Houd ons op de hoogte meid, en werk ze ... @Ellalalaaa en Alexanne, en en en? Nog nix?? @driekeerdaan, hier ist meisje weer opgeknapt. Gisterochtend nog wat flauwtjes, maar gistermiddag ging het weer prima. Ben nog wel ff voorzichtig met eten geweest, maar ga vandaag gewoon weer op de gewone toer (melk geven e.d.). Dus is wel een supersnel virusje geweest dan! En jij begint ook weer langzamerhand op te knappen, gelukkig hoor. Kan lang duren, zo'n buikvirusje, tenminste de nasleep altijd vind ik. En die baas van jou, GRRRRR. Hier rustig dagje voor de boeg, geen afspraken ofzo staan. Het is nu nog mistig, maar je ziet al wat blauwe lucht en vaag zonnetje, zou mooi weer worden. Vanmiddag misschien maar lekker ff wandelen ofzo. Morgen weer werken, blegh, nog geen zin in!
@Marleen: een HELE dikke knuffel stuur ik jouw kant op! wat een klote situatie!!!! Hier nog geen nieuws, geen ongi, geen klachten, helemaal niks. Zo eens even met manlief overleggen of ik er een testje tegen aan zal gooien. Doen jullie dat eigenlijk samen of doe je dat in je eentje en deel je het manlief mede?
meiden, vannacht wel goed geslapen. kon vanmorgen niet testen met ochtendurine. testen zijn op... we wachten de echo vrijdag even af. ben bang als ik de vk bel om te zeggen dat ik een negatieve test heb gehad dat ze het ook niet nodig vind dat we een echo krijgen. wil gewoon zekerheid meiden!!! Wordt gek zo!
@Marleen; dat is ook weer zo, als de verloskundige hoort dat de test negatief is, dan zegt ze misschien dat de echo niet hoeft... Terwijl die HCG echt niet zomaar zo snel uit je lijf kan zijn, volgens mij. Fijn dat je wel goed geslapen hebt! Het sloopt je ook wel he, die onzekerheid, dan heb je je rust wel nodig. Sterkte!! Ook wij gaan straks denk ik lekker naar het bos, de dochter van mijn man is vandaag ook bij ons (zij is 10), en dan is het wel leuk voor die meiden om ff samen te spelen daar. Fijne dag allemaal!
vanmorgen een clear blue test gedaan.............. uitslag: 1 streepje en 1 kruisje! AHHHHH! geloof er niets van!!! Zou het echt?????
@Ellalalaaa, jeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!! Een kruis is een kruis he!!! Gefeliciteerd meis!!!! Anders plaats je ff een foto, kunnen we meegenieten, hihi!