(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, spannend meid!! Hoop ook dat het goed zit bij jou!!

Ik had vorige ronde die van Predictor gekocht, maar die schijnen ook slecht bekend te staan. Daar stond nl. een licht tweede streepje op, maar werd toen woensdags ongi.
    Die dus ook niet kopen, die schijnen vaak ook een vals resultaat te geven.
    Kruidvat hoor je idd goeie verhalen over, ook die van Sensitest en Clearblue natuurlijk.

Ik zit vandaag op het werk, maar blijf het hier wel ff in de gaten houden, spannend!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #582 Pandora, 22 nov 2010
    Laatst bewerkt: 22 nov 2010
    Hehe daar ben ik ook weer een keer na een paar dagen hard werken....ik ben kei kapot en niet eens op de helft van een lange blok werken, krijg de slaapdiensten even niet bijgeslapen....ik ga vanmiddag proberen mijn dienst van woensdag te ruilen...want dit is even teveel van het goede.

@ Marleen...wat k*t nu een negatieve test...zou heel raar zijn als het HCG nu al uit je lichaam zou zijn ( als het bloedverlies is geweest waar we niet op hopen ) ik heb namelijk gelezen dat na een MK het HCG nog wel een paar weken in je lichaam kan blijven....ik zou de afspraak dus gewoon laten staan, en hier wordt heel hard voor je geduimd meid

@ Ellallaaa...WOW....zie ik daar gewoon even een knaltest...je bent gewoon zwanger...GEFELICITEERD meid!!!!
    Je blijft toch wel gezellig hier mee kletsen he?

kweenie meer wie het vroeg, maar er werd gevraagd of wij testen met partner erbij....ik heb de afgelopen keren alleen getest...mijn vriend weet maar van 1 keer dat ik ging testen.
    of ik de volgende keer weer alleen test weet ik nog niet....als ik dit wel doe en mocht ik dan een posi test hebben, dan wordt het in ieder geval niet alleen een mededeling....wil voor hem dan iets speciaals kopen, om te laten weten dat hij papa wordt...ik kan nu al niet wachten om zn snoetje dan te zien ;)
    Ik heb hier nog steeds testen van sensitest...en nog 1 van kruidvat
    2 v 5.....mocht ik nu een paar dage over tijd zijn, weet nog niet waar ik mee ga testen, mocht ik nu overtijd zijn ( en deze keer test ik echt pas als ik meer dan 3 dagen overtijd ben, aangezien mn cyclus hetzelfde is gebleven )
    die digitale van clear blue zijn wel lekker duidelijk...gewoon zwanger of niet zwanger....
    Hoe lang ik de afgelopen keer ook naar de sensitest keek....kon er echt geen streepje bij kijken :(
    dus het kan best zijn dat ik alsnog een CB ga halen dan, zo duur waren die sensitests niet...dus vind het dan niet zonde om die niet te gebruiken

ik zit weer rond mn ei...nog geen helder slijm, maar wel rekbaar...het beste is toch om al een paar dagen voor je ei te beginnen met klussen???? nou dat is dan in ieder geval goed gelukt :p

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ben ik weer

Voel me zo onzeker op het moment..
    Nog steeds niets te zien hier. Heb wel de hele dag buikpijn en lage rugpijn.
    Donderdag begonnen...dus dacht echt: nou ik word ongi. Maar nee...dit wordt nu wel vervelend hoor!
    Zaterdag kon ik niet eens meer recht oplopen in de avond van de pijn in mijn buik. gelukkig is de pijn wel wat minder nu maar is niet te negeren. Waarom is dit? vraag ik mij af...
    Lees zoveel verhalen ook over menstruaties overslaan en later toch ong worden. Ik weet t niet. Ze zeggen zelfs dat een test een maand lang zelfs negatief kan zijn...
    Nou we zien t wel...kom vanavond nog effe buurte

@m80: ja volgens mij wel. OP het moment dat je dat rekbare slijm hebt is er minder kans op zwschap. Dat slijm schijnt dus je baarmoeder mond een beetje af te sluiten...dus je hebt t goed gedaan!

@deesje 80: zie dat je vandaag je eisprong hebt? Wel veel geklust afgelope dagen?

gr a

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    als het rekbaar is ben je op dat moment toch het meest vruchtbaar?

5. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Volgens mij zorgt dat slijm ervoor dat de zaadjes extra goed naar de juiste plek worden geleid... Ik heb het altijd 2-3 dagen voor mijn eisprong, dus als ik dat slijm heb ben ik op m'n vruchtbaarst... ;)

Jij dus nog ff klussen, M80, als je nu slijm hebt! :D

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne.
    Hoe is het nu meis?Spannend allemaal!

@m80
    Gewoon klussen haha t zekere voor het onzekere nemen!!

Ik hier vandaag wat hoofdpijn en wat gerommel in mn onderbuik maar tot heden wederom geen ongi!!!
    Test ook neg. doe die nu dus maar ff niet meer,hoogtens volgende week pas weer als ik niet ongi wordt..
    Fok mezelf alleen maar op met die testen!

Hoe gaat het met de rest hier?
    Ik zo ff eten maken etc. en dan vnvd DE mededeling dat ik uit mn team ga ahhhhhhh ben zo zenuwachtig! Weet dat de meeste me het zullen gunnen maar toch..Ga hun ook echt missen dus ga ook met gemengde gevoelens weg per 1jan.
    Maar goed ik zal jullie morgen late weten hoe het verlopen is (of vnvd laat)

7. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey meiden,

@wendy339: Heel veel succes op je werk vanavond? Hoe hebben ze gereageerd?? Spannend hoor een nieuwe taak./ rol op je werk!
    Ben benieuwd!

@Alexanne: hoe is het met jou? Heb je al een clearblue gedaan?? Meer duideiljkheid?

@deesje80: Fijn aan de klus geweest dit weekend?
    (wat naar trouwens dat die test wel een streepje gaf! dat dat ook nog kan! Ojeee!)

@Marleen: Hoe is het met jou? Houd je het nog een beetje vol?

Heb maar een afspraak met de huisarts gemaakt voor woensdag. heb geen idee wat de gang van zaken is! Wachten, afspraak maken. weet een van jullie dat?
    Heb zowiezo wel veel vragen. Mijn moeder heeft 3 miskramen gehad voordat ik kwam. Wil wel weten of dat erfelijk kan zijn.

Liefs!

8. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meide,

Nog steeds niets hier alleen de constante buikpijn en lage rugpijn. Doe denk ik toch pas eind deze week weer een test. Ik vind het zonde om nu al een test te doen omdat de kans groter is dat hij negatief is.
    Ben er echt klaar mee...

wendy 399: duurt wel lang he? Misschien kan je gewoon volgende week eerst de dokter bellen voor een bloedtest. Dan weet je t zeker?

@ellalala: is dat de eerste stap als je een positieve test doet?
    Ik weet nog goed dat bij mijn 1e zwschap ik een test had laten doen door de dokter omdat mijn vriend mijn positieve thuistest niet vertrouwde. Nou kreeg toen een telefoontje van de assistente met een koele mededeling: ja je bent zwanger. Niet eens gefeliciteerd ofzo. Toen vroeg ik: en nu?
    Toen zei zij: bel maar de verloskundige praktijk en maak maar een afspraak. Dat heb ik toen gedaan...
    Ik vraag mij nu af: wat als ik weer zwanger ben...moet ik dan eerst de dokter bellen? of meteen de verloskundige praktijk?

Oh en nog een klein dingetje voor ieder die dit niet weet :) Ik zie vaak staan- ik wordt maar het is- ik word want het is de ik vorm (stam-vorm)
    Alleen met hij, zij en het is het stam plus t dus hij wordt.
    Zie dat niet alleen hier staan maar ook op andere forums :)
    Ik zit natuurlijk zelf ook in het onderwijs en daarom let ik er onbewust meer op. Gewoon effies een weetje :) hoop dat jullie dit niet als negatief zien he!

Nou meide spreek jullie morgen nog wel...

gr a

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Net terug van mn vergadering. Eindelijk het is verteld!Over het algemeen leuke reacties maar ze vinden het ook erg jammer dat ik ga. Maar de meeste gunnen me het!(zeggen ze althans)

Nu flinke koppijn,heerlijk zo'n hele avond in een warm hok vergaderen!!
    Ook nog steeds beetje raar gevoel in mn buik,ben het wachten op een ongi nu al zat!God weet hoe lang ik nog moet grrr..

@ellalala
    Bij ons in de buurt mag je bij een posi test gewoon naar de verloskundige praktijk bellen en dan heb je in de 8a10de week je eerste afspraak en kun je bij vragen/klachten eerder komen of bellen. (weet ik van vriendinnen)
    Maar kan per stad scheelen denk ik..
    Snap inderdaad dat je vragen hebt,ben ook wel benieuwd eigenlijk of miskramen erfelijk kan zijn..
    Maar hoe voel je je verder?

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @alexanne...als ik het niet weet schrijf ik altijd ...dt dan kan het niet missen :p

@ Wendy..fijn dat ze allemaal leuke reactie's gaven...meevaller toch?

ik heb al de hele dag spierpijn...overal...griepje op komst denk ik
    Heb mn dienst van woensdag kunnen ruilen, dus hou lekker een paar dagen een bankdag ;)

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal

Het is wel een lichtelijke verslaving moet ik zeggen! Deze website!
    S morgens voor ik weg ga even kijken. Als ik s middags thuis kom meteen even kijken! hahah!

@m80: Ojee klinkt inderdaad als een griepje. veel mensen om me heen hebben deze verschijnselen! Balen zeg!
    Lekker op de bank en veel kansloze tv kijken?

@Wendy339: Wat fijn dat het goed is gegaan! Voel je je opgelucht?? Ga je ook leiding geven over je huidige collega's? dat lijkt me wel heel moeilijk!
    Ik voel nog steeds helemaal niets! geen zere borsten, niet misselijk, niet moe! Alleen een beetje buikpijn af en toe maar niet echt noemenswaardig!
    (moet zeggen dat ik me soms ook wel afvraag of het dan wel zo iets stiekem!)

@alexanne: Ik had al een afspraak gemaakt bij de huisarts voor woensdag! dus morgen avond weet ik meer.
    Ik lees wel hier overal dat die dokter niks anders doet dan zeggen dat je bij 8 weken naar een verloskundige kan!

@Marleen: We denken nog aan je hoor! Hoop dat je het allemaal nog volhoudt!

Ik ga werken!
    (Heel fijn in deze sint-tijd. Kinderen zijn helemaal wild!)
    Fijne dag!

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Oh men, ben hartstikke ziek :(
    Gisteravond flink aan diarree, lekker spugen (BAH, vind ik echt VRESELIJK GOOR!) en amper geslapen vannacht. Nu doet mijn onderrug onwijs zeer en weet niet hoe ik moet zitten of staan.
    Gelukkig kan mijn dochtertje naar mijn mams vandaag, kan ik ook ff bijslapen en uitrusten.

Reageer later wel ff, ff d'r spulletjes inpakken nu.

13. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy 399: ik mis effe een stukje sorry. Ik las dat je hebt aangegeven dat je stopt met werken? Heb dit effies gemist :) Heb je een andere baan? of wil je helemaal stoppen met werken...
    ps-Al de dokter gebeld voor een bloedtest?

@m80:haha ja er zijn er meer die dat dan doen. Ik onthoud het altijd zo: ik maak er een ander werkwoord van bijvoorbeeld ik loop- dan hoor je geen t dus schrijf je dat ook niet achter een werkwoord waarbij de stam met d eindigt. Met hij loopt zit de t er wel achter. :) Maar goed we weten iiv wat men bedoelt

Hier nog steeds geen ong. wel de hele dag door kramp in buik en rug en erg moe...
    We wachten deze week af...ben echt gefrustreerd..weet nu wat wendy 399 door maakt!!!

nou meide ga weer gr a

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    deesje 80- wat vervelend meid!heerlijk dat je ma op kan passen!
    Heb je even tijd voor jezelf... :)

ziek lekker uit!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne/ellalala

Kon dat maar stoppen met werken (of veel miner hahaha) Helaas geen geldboom in de tuin haha..
    Ik heb een andere functie aangeboden gekregen voor min. 1jaar. Ga ondersteunend leiding geven aan 2 andere teams op mijn huidige locatie maar niet mijn oude team hoor!
    Spannend dus! Maar krijg alleen maar hele lieve reacties tot nu toe! Heb kleine 2 jaar geleden opl. management van zorg gedaan dus was al op zoek naar een functie leidinggevende..
    Assistente ff gebeld; Mw. u hoeft pas te komen als u na 6maanden niet menstrueerd. U bent aan het ontpillen.
    Als ik klachten krijg mag ik eerder komen..
    Tsja...

En alexanne
    Frusterend he wachten op je ongi!!Had je nou al getest?
    Ik hier nog steeds niks,buikpijn ook weer weg (zal wel spanning geweest zijn denk..) Ga naar de 40 dagen dames grrrrrr..

@deesje
    Beterschap meis,t heerst inderdaad! Ziek lekker uit en fijn dat je ma je even wat zorg uit handen neemt! Moeders kunnen nooit ziek zijn maar zijn het soms toch echt!

En allalala
    Laat ff weten wat de huisarts had te vertellen!!

En hoe is het met de andere meiden?

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    zo mijn slaapdienst zit erop....zit lekker met een bak koffie met mn laptoppie op de bank....waar ik zo alleen nog af kom om onder een warme douche te gaan staan!
    Voel me echt niet fit :( de snot komt uit mn oren
    heb ook echt pijn in mn rug...een van de clienten ( die in een rolstoel zit ) vond het vanmorgen grappig om niet mee te werken met aankleden...ze ging enorm hangen en omdat ik nogal ongelukkig moest gaan staan om te zorgen dat ze niet viel, vond ze dat er nogal lachwekkend uitzien...ze kreeg er helemaal de slappe lach van...maar ik was echt not amused :x helaas zijn nog niet alle middelen aanwezig om haar goed te kunnen verzorgen...dat begint voor mn rug een beetje parten te spelen...pijn trekt helemaal door naar mn bil, en soms stuitje..soms schiet het ineens vast en kan ik een paar passen moeilijk lopen :(
    Nou weet ik dat ik zelf heel erg op mn houding moet letten, ben daar ook lang voor bij de mensendieck geweest...maar na een blok van veel en lange diensten, en niet de juiste aanpassingen, heb ik daar dus last van
    Ben blij dat ik mn dienst heb kunnen ruilen en lekker een paar dagen rustig aan kan doen

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    m80

Balen joh dat op je werk niet de juiste hulpmiddelen zijn!Kan eigenlijk echt niet!Je hebt er recht op gewoon!
    En ja de clienten denken sjouw maar raak,erg frusterend soms!Ik herken dit zo! Mw. zit in haar stoel en wij zitten met onze jonge ruggen brak te wezen als we eindelijk eens vrij zijn!:x
    Maar fijn dat je wat hebt kunnen ruilen!Even bijkomen!Lekker he zo'n dagje niets doen en heerlijk bank hangen!

Ik drukke 2 dagen vrij gehad,vnvd nog heel even weg en ik skip de zumba 1 weekje. Daarna ook heerlijk lui op de bank met mn nieuwe verslaving: ds spelen met de nieuwe proff. Layton haha..

Morgen weer late dus kan wel lekker wat uitslapen en helaas ook aan de poets morgenochtend..

18. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ deesje80:Beterschap meis! dikke digitale beterschapsknuffel!
    Is manlief wel lief voor je??

@Alexanne: Pfffff je word wel op proef gesteld he! Wat balen zeg!

@wendy339: Ook jouw geduld wordt vreselijk op de proef gesteld. Van jullie allebei eigenlijk! Wat een klote antwoord ook van die assistente. (wel gewoon waarheid waarschijnlijk maar zeker niet leuk om te horen!!!) Jouw banner klopt niet meer denk ik!
    Ik duim voor jullie hoor!

Zo en dan nu maar eens even eten koken!

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Opverzoek even een andere banner gezocht.Klopt nu ook niet want weet niet wat mn cycles is maar goed t is iets haha..

20. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    er zijn al twee drukke dagen voorbij... zo naar de koorrepetitie. Morgenochtend ICT-ochtend op school, daarna ICT-cursus met diner en aansluitend Algemene ledenvergadering van de ouderraad met erg interessant onderwerp: continuerooster
    dus nog 1 drukke dag.
    Dan donderdag lekker zwemmen met zoonlief (even afleiding) en dan rustig de klok vooruit kijken naar vrijdagochtend 11 uur.
    op school viel het twee collega's op dat ik niet goed in mijn vel zit. waren heel lief en belangstellend. Dus toen ook maar verteld wat er nu speelt, vind het wel fijn dat je er even over kunt praten met iemand

we gaan vrijdag van het negatieve uit. waar ik alleen enorm bang voor ben is dat er nog iets zit wat niet vanzelf weg is gegaan. heb weinig tot geen stolsels gehad tijdens de bloedingen...
    kan dus erg opzien tegen curretage of medicijnen om de boel op te wekken

ga er nu vandoor! Morgen kom ik niet reageren. Donderdag ben ik er weer voor jullie!!!

Deel Deze Pagina