(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    hey meiden,

Ik weer even bijgelezen!
    Deesje fijn dat je weer opgeknapt bent!

m80 lekker he ff goed shoppen!Heerlijk!En tsja die klodder ken ik ook alleen van innestelen (van horen zeggen)

ellalala
    Hoe is het bij jou?nog een ongi gespot?

Ik nog steeds niks gespot grrrr wordt er gek van!!
    Probeer het naast me neer te leggen maar is makkelijk gezegd natuurlijk..
    Morgen nog 1 dagje werken en dan weekend,ben er aan toe!
    Denk dat ik ook de stad maar eens induik om goed te shoppen!
    Verder druk op het werk met mijn aankomende functie,zijn nog in onderhandeling voor mn salaris maar ze hebben het wel al bekend gemaakt in de stichting. Nu ben ik het dus niet eens met het voorstel. Zo irritant voelt als bedelen bijna,maar ga echt niet voor bijna hetzelfde een leidinggevende functie doen! Dus ga de discussie maar aan. Heb net een mail weggedaan dus erg benieuwd naar de reactie maandag!
    Ik lees straks of morgen weer ff bij!
    Fijne avond meiden!

2. vlindertje77

7 nov 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    helaas gisteren ongesteld geworden... op naar ronde 3... Deze maand maar echt goed klussen :p afgelopen maand allebei ziek geweest rond de eisprong dus echt veel geklust werd er niet, was dus wel te verwachten :eek:) Wel erg blij met mijn regelmatige cyclus, dat na ruim 15 jaar pil slikken!
    Nieuwe NOD datum 22-12

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola,

M80: ik had dat precies 17 dagen na de eerste dag van mijn ongesteldheid. Hoveel dagen is het nu bij jou terug dan tot het moment van dit roze slijm. Je kan ook op verschillende sites berekenen wat je innestelingsdatum is. Die dag kwam precies overeen (bij mij 10 november) met de dag dat ik die lichte bloeding kreeg- roze bruin van kleur...
    Zit nog steeds op mijn ongi te wachten en nog niets te zien...dus wie weet. Als t raak is laat ik t snel weten. Want als dat wel zo is zou de kans ook groot zijn bij jou toch?

@driekeerdaan: ja denk ook te vroeg :) Ik ken het wel hoor dat je niet kan wachten. Heb nu wel tegen mezelf gezegd: ik wacht tot zaterdag. Heb vanmiddag een clear bleu gekocht en mijn handen jeuken. Maar ja morgen moet ik werken en wat de uitslag ook is, het is niet leuk als je daarna naar je werk moet!
    Ik had eerst 2 testen van de kruidvat allebei negatief...wil nu kijken of iets duurder misschien iets anders zegt. Iedereen zegt wel dat de kruidvat zo goed is maar ja waar is dit prijsverschil dan aan te wijden?

ellalala: al een afspraak gemaakt bij de vk?

Wendy 399: wanneer ga je weer testen...ben zo benieuwd!!!

vlindertje 77: lang niks van je gehoord! balen joh dat ie door is...
    was je overtijd? en hoeveel dagen?
    Hoop echt dat je aankomende meid weer een regelmatige cyclus hebt. Er is niets frustrerender als het al langer duurt en jezelf geen zekerheid hebt (zoals ik- met bijna een week overtijd en 2 neg testen...)

Nou ga maar weer. Zaterdag dus testen...kan niet wachten!
    Voel nu helemaal niets meer...zo vreemd. Dit had ik ook met mijn 1e zwschap...dus wie weet

nou meide slaap lekker voor straks!

4. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; ook ik moet van mezelf nu wachten tot dit weekend met testen... Heb nog wel goedkope testen liggen, maar ik ga zaterdag een CB kopen, en dan kan ik hem zondagochtend pas doen. Ik moet morgen en zaterdag werken, dus dan is het ook leuker om zondag te doen, dan ben ik vrij. Jij gaat zaterdag testen? Spannend! Hoop voor je dat je snel duidelijkheid hebt!

@Marleen: sterkte morgen bij de verloskundige...! Hopelijk hebben ze goed nieuws voor je, maar hoe dan ook heb je morgen duidelijkheid en dat is in ieder geval al goed, toch? We denken aan je!

Ik ben net terug van mijn avondje naailes ("praatles", haha, zo gezellig altijd... :D). Nu maar snel slapen, want morgen wordt weer een lange dag, van 9 tot 21.00 uur werken. Ik lees nog wel even mee morgen, maar weet niet of ik kan reageren, dat ligt eraan of er collega's in de buurt zijn... ;)
    Ik denk dat er morgen een confrontatie met mijn baas komt, ben wel voorbereid maar leuk is het niet. Bah, het is zo'n eikel... Maar goed, we zullen zien...

Slaap lekker allemaal!

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

Er komt een spannend weekend aan voor veel van jullie! Driekeerdaan, Alexanne! ik duim voor jullie.
    En vandaag voor jou Marleen! Hoop dat je het een beetje hebt kunnen volhouden. we denken aan je!

Driekeerdaan: sterkte ook nog met die eikel-van-een-baas vandaag!

Werkze allemaal!

tot vanavond!

6. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    #626 Marleen83, 26 nov 2010
    Laatst bewerkt: 26 nov 2010
    net terug van de echo bij de gyn. er is in mijn baarmoeder geen zwangerschap te zien. het feit dat ik een positieve test in mijn handen hebt gehad kunnen 3 dingen betekenen:
    - miskraam
    - buitenbaarmoederlijke zwangerschap (maar in mijn eileiders kon hij niets zien)
    - zeer korte zwangerschap, (waardoor er nog niets te zien is op de echo)

om in ieder geval een zwangerschap uit te sluiten moest ik meteen bloedprikken. straks om 14.00 uur heb ik een belafspraak met dezelfde gyn
    als ik nog hcg in mijn bloed heb, moet ik volgende week weer prikken om te kijken of het gestegen of gedaald is.
    dus het blijft nog even spannend

het feit dat er op de echo niets te zien was, was toch wel een teleurstelling ook al gingen we van het meest negatieve uit
    laat jullie straks weten wat de bloeduitslag was

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Oh Marleen, wat spannend allemaal. Maar bestaat er nu dan toch nog een kleine kans dat je zwanger bent aangezien je bloed moet prikken e.d.? Of is het gewoon definitief een no?
    Duim voor je meid, ben benieuwd naar de uitslag straxies.
    Dikke knuf!

Hier alles ok, buikvirus dus helemaal weg (kon gister tijdens expeditie weer aan de chips :D), maar ben nu neusverkouden. Blijft dus beetje sluimeren allemaal, bah! Maar gelukkig is dat minder erg dan de buikvariant.
    En nu ook op het wachtbankje, spannend weer! Al ga ik van deze ronde niet zoveel uit, want tijdens mijn ei was ik ziek. Maar ja, zaadjes kunnen natuurlijk 5 dagen overleven, dus wie weet ...

@Vlindertje, wat jammer dat je ongi werd. Maar ook deze kans niet goed kunnen benutten wegens ziekte dus. Hopelijk volgende ronde beter!

@Alexanne, driekeerdaan en Wendy, al enige tekenen van iets???

Ga nog ff gauw wat doen voordat mijn dochtertje weer wakker wordt, kom strax nog ff spieken hoe het met Marleen is gegaan ...

8. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    gebeld voor de bloeduitslag: niet zwanger!

heb wel even een traantje gelaten net, nu is het even de vraag wanneer komt mijn cyclus weer op gang.

9. vlindertje77

7 nov 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alexanne nee, ik was niet overtijd. Sinds ik gestopt ben met de pil heb ik meteen een regelmatige cyclus van 28 dagen.
    Heb al die tijd niks geschreven op t forum omdat ik in het buitenland zat.

@ellalalaaa gefeliciteerd met je zwangerschap!
    De rest allemaal veel succes in deze spannende tijden!!!

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Marleen, oh meis toch, wat ontzettend k*t (om het maar zo effe te zeggen ...). Toch dan een miskraam geweest, aangezien de test toch écht posi aanduidde?
    En een traantje laten mag best, wel duizend tranen mogen zelfs hoor!! Dit is echt supervreselijk, bah!
    Nu idd maar afwachten op je cyclus. Mag je nu dan er wel meteen weer voor gaan of moet je dan toch een cyclusronde wachten, hebben ze daar iets over gezegd?

Hier slaapt de kleine nog steeds :$ Ligt er inmiddels al bijna 3 uur in! Wou nog effe naar de winkel, dus zit maar te wachten tot ze wakker wordt, haha! Wou eerst lopend, maar ga zo toch maar met de auto, anders loop ik strax nog int donker, haha!

11. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @marleen oh jee, ik had nog zo voor je gehoopt dat het in orde zou zijn en nu dit. Heel veel sterkte met het verwerken hiervan!!

@vlindertje77 super dat je cyclus zo regelmatig is :) dan weet je in ieder geval waar je aan toe bent. Nu hopen dat het gauw raak is :)!

@alexanne spannend dat je nog niets voelt. Op internet staan zoveel verschillende verhalen en zelfs per zwangerschap varieert bij dezelfde persoon, *fingers crossed* voor jou!

@driekeerdaan wat knap dat je het zo lang uithoudt voordat je gaat testen. Dat lukt mij nog steeds niet :D...

Even een miniupdate over mijn wachtbankjesavontuur...
    Ik ben veel beroerd geweest de afgelopen dagen. Gisteren zelfs overgegeven :( en veel hoofdpijn. Dit in combinatie met een stijgende temperatuur (geen koorts ofzo) maakt het toch wel spannend. Maar ik ben pas 10 dagen de ovulatie gepasseerd, dus er valt nog niets te ontdekken zoals ik gisteren zag bij een negatieve test... Even geduld oefenen nog een weekje ofzo :).

12. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    @deesje, we mogen gelukkig gewoon doorgaan. t is nu wachten wanneer mijn cyclus weer op gang komt

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Marleen
    Jeetje meis wat klote om het zo maar te zeggen,hoopte zo dat het goed was blijven gaan!En tuurlijk mag je traantjes laten,zou ik ook hebben!Veel succes met het verwerken hiervan en hopelijk mag je snel door voor de volgende ronde!

@Alexanne
    Ik gister nog getest,negatief weer. Wel ben ik zo duizelig en is mn bloeddruk erg laag (lees ik op internet; kan van een beginnende zwangerschap komen..) Nu test ik met kruidvat,is deze echt zo slecht?Ben daarom erg benieuwd naar jou clear bleu test morgen,spannend hoor meis!Ik buiten de duizelingen nergens last van,af en toe wat gerammel in mn darmen maar verder niets,alweer dag 40/41 ben de tel ff kwijt.
    Mn gedult raakt nu wel op maar ik zal wel door moeten gaan met afwachten..

@Vlinder
    Ben jaloers op jou regelmatige cycles meid!Op vakantie geweest of buitenland voor werk?

@Appelsnoetje
    Hopen dat de kwaaltje en niet lekker zijn posi tekenen zijn!
    Duim hard mee hier!

Nou meiden ik ga zo ff wat rommelen voor zover het lukt,ben zo duizelig als wat maar eet maar zoute drop etc. hopelijk zakt t dan..
    Ik kijk straks weer even!

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he ola

Marleen- balen hoor. Zoals ik kon lezen en jij natuurlijk ook, leven we echt allemaal met je mee!!!!! Ik heb echt vandaag aan je gedacht en hoopte het beste. OP naar de volgende ronde...:(

Wendy 399: wat balen voor je zeg! Nog steeds negatief...Wat was je vorige cycles ook alweer?
    Even over die testen...ik hoor hele goede verhalen over de kruidvat test hoor en heb twee negatieve gelezen. Er waren 2 mensen die negatief testte bij kruidvat en later positief met clear bleu. Vorige zwangerschap ook met cb positief getest terwijl goedkopere testen negatief waren duzzzz morgen the big day!

Vandaag sloop voorbij...toen ik deze ochtend naar mijn werk ging dacht ik: was deze dag maar voorbij! Nu lig ik lekker in mijn bedje te wachten op the voice, daarna fringe kijken-season 3 ben ik nu...smul smul...en dan slapen. Morgenochtend meteen de test. Als hij posi is maak ik ook een foto!!!
    He hoe gaat t eigenlijk met ellalala? Last van zwschaps kwaaltjes?

Nou meide tot morgenochtend aaaaaah

gra

15. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    aaaaah marleen wat k*t....heel veel sterkte met dit een plekje geven!

Ik zit lekker op het wachtbankje...heb ook last van duizeligheid gehad ( vanmorgen )
    verder voel ik me prima...alleen vannacht wakker geworden van enorme krampen bij mn bmm...was na een half uur over!
    ik spring zo ff onder de douche...the voice kijken en daarna nog even naar de kroeg :D

16. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    lieve meiden,

dank voor jullie troostende woorden! lig nu lekker op de bank zo naar the voice kijken.
    vriendlief is morgen ook lekker thuis (meestal is hij een zwarte klus aan het doen als automonteur) vind het wel lekker dat hij er is. gaan we even inkopen doen voor 5 december
    het besef komt er steeds meer dat het goed is zo, een miskraam is een teken dat er iets niet goed zat met het vruchtje. ik hoop nu dat het ons gegund is om snel weer zwanger te raken.
    dat zei de vk vanmiddag ook nog tegen me, ze hopen dat ze snel weer iets voor ons kunnen betekenen.

ik weet dat mijn lijf het kan, we hebben niet voor niets een kanjer rond lopen van bijna 2,5! En nu een * in ons hart!

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hoi Alexanne,

Mij vorige cyclus?Welke hahaha..Dit is mijn 1e ongi na de pilstop,had al bijna weer ongi kunnen zijn!
    Er komt gewoon niets op gang na mijn laatse stopweek na de pil.

Ik ga er alsnog vanuit niet zwanger te zijn,dat duizelen tsja t zal wel van iets anders zijn je gaat nu bij alles wat denken..

O ben zo benieuwd naar je test morgen!!!Wel even wat laten weten hoor wat de uitslag ook is (HOOP POSI!!!)

Ik nu ook op de bank met lap-top in afwachting van de voice..
    Wanneer zouden jullie weer testen in mijn geval?Of gewoon even bijv. 2 weken niet meer doen?

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Knap hoor Marleen dat je nu al zo kunt denken!Het is helemaal waar wat je zegt,maar of je dat ook echt zo kunt voelen is een 2de natuurlijk..Maar goed jullie zijn positief ingesteld en dat is een goed begin!
    Succes meid!

19. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    @ wendy sinds de negatieve test van afgelopen zaterdag wist ik diep van binnen wel dat het niet goed zou zijn. natuurlijk heb je altijd een klein beetje hoop, wat nu ook weg is.
    ik probeer er niet te lang bij stil te staan, ondanks dat ik er best verdrietig om ben.
    ik weet nu dat mijn lijf heeft laten zien dat het weer lukt om zwanger te raken, alleen heeft het deze keer (nog) niet zo mogen zijn

nog wel even iets anders leuks... ga op 11 mei naar het concert van Marco Borsato, doordat ik lid ben van de nieuwsbrief kregen we gisteren al de kans om kaarten te kopen. ben er wel een beetje hieperdepieper van. tot nu toe al 4 keer naar een concert van hem geweest!

20. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Marleen; wat jammer...! Er was toch nog een klein beetje hoop het... Maar wel knap en goed dat je zo denkt, want het is inderdaad dan toch een teken dat er iets met het vruchtje niet goed was... En dan maar er nu achterkomen, in plaats van maanden later, toch? Sterkte meid!
    En dus een geweldig concert om naar uit te kijken, gaaf!!

@Alexanne; spannend hoor, morgen testen... Ben zo benieuwd!

Ik heb mijn werkdag weer overleefd, mijn baas was er dus wel even, en heb een behoorlijke aanvaring met hem gehad. Ik heb mezelf wel zo in bedwang kunnen houden dat ik geen onredelijke dingen ofzo hebt gezegd, maar wel echt waar het op staat. Alle collega's hebben het gehoord, want hij begon zelf over van alles in de werkplaats, waar de anderen dus bij waren, dus toen heb ik daar ook alles er maar uitgegooid. Heb ik in ieder geval getuigen van het gesprek ;). Uiteindelijk kwam het erop neer dat ie mij toch wel soort van gelijk gaf, hij zei het niet heel direct, maar kon er eigenlijk niet omheen en gaf toe dat hij slecht in in communiceren etc... De bedrijfsanalyse wordt verder uitgewerkt door die man die er vanochtend was, dus ben benieuwd...

Verder hier nog niet echt ongi-klachten, wel steeds een gek gevoel laag onderin mijn buik, met wat uitstraling naar mijn lies, maar meer niet. Heb al wel een CB test gekocht, maar moet morgen werken, dus ik ga echt proberen gewoon tot zondag te wachten... ;)

Slaap lekker allemaal!

Deel Deze Pagina