Goodmorning, @marleen: Hele dikke digitale knuffel! Hoop dat je het een plekje kunt geven en met hoopvolle moed aan de nieuwe ronde kunt starten! @Driekeerdaan: Wat goed je je baas hebt kunnen vertellen wat je er van vind! Dapper ook! NU afwachten hoe het verder gaat! Spannende dag morgen! (ik teste ook op zondag vorige week!!) Ik zal voor je duimen! @wendy339: ik me me heel goed voorstellen dat je steeds de neiging hebt om te testen. ze zeggen geloof ik als advies om de 3 dagen maar als je al zoveel dagen overtijd bent... Wat balen! Misschien is afwachten wel het beste nu even (maar ook het aller alles moeilijkst!) @ Alexanne: Hoe is het met jou???
goodmorning.. Vannacht een rot nacht gehad. Ging om twaalf uur naar bed en om half drie werd mijn dochter wakker. Ik wat drinken gegeven en ben toen effe gaan plassen. Ik haar weer naar bed gedaan werd ze weer om half 5 wakker. Toen heb ik weer geplast en heb haar mee naar bed genomen. Zij sliep heerlijk maar ik niet omdat ik verkeerd lag en wilde haar niet wakker maken. Nu ging ik om half 8 eruit en heb de test gedaan. Telt dit dan nog als ochtendurine? Omdat ik in de nacht al twee x naar de wc ben geweest? (alsof de duvel ermee speelt!- mijn dochter wordt nooit wakker in de nacht en nu wel 2x) Maar goed na de test zag ik gewoon een verticale streep. Als ik hem tegen het licht houd zie ik ook een heeeeel vaag streepje horizontaal erbij....of zie ik dingen die er niet zijn? Mijn vriend zei vanochtend: ik zie niets hoor. Als ik kijk naar hoe ik me voel voel ik me wel zwanger maar ja je lichaam kan je voor de gek houden. Het overtijd zijn kan nog met t ontpillen te maken hebben en er teveel mee bezig zijn. Ik weet t niet hoor. Haal toch nog een test vandaag en probeer het deze week nog wel een x. Als ik na deze week niet ongi ben dan ga ik voor de bloedtest. Dus een beetje flauwe ochtend had liever een plus gehad en anders ongi geworden...ik word namelijk gek van onzekerheid ik check vandaag nog we effies hier.. gra
@alexanne: hey meis, wat jammer zeg! eerst al zo'n onrustige nacht. en dan ook nog niet echt duidelijkheid. Wat voor test heb je gedaan??
Morning meiden! @Alexanne, oh meid, wat balen toch dat de test nega was En dan ook nog zo'n rotnacht achter de rug, zul je net zien he ... vwb de ochtendurine, het telt dan wel gewoon hoor, ik moet er standaard altijd minimaal 1x uit om te plassen (zucht). Welke test heb je gebruikt, die van Clearblue nog? En anders die digitale? Die is wel duur, maar dan weet je het zeker ... Voor de rest wel alles ok met je dochtertje, is ze niet ziek geworden aangezien ze wakker werd vannacht? @Marleen, ik vind dat je je sterk houdt hoor meid! En je moet ook wel nuchter blijven denken dat anders het vruchtje niet helemaal gezond was en dat dit dan 'het beste' zou zijn. Al zegt je gevoel natuurlijk gewoon wat anders. Maar in ieder geval wel een geweldig concert om naar uit te kijken he! Ik zag hem gisteren bij the Voice, die kerel kan toch zingen he, heerlijk! @Wendy, hoe ist nu met jou? Ook al een testje weer gewaagd? @Driekeerdaan, dus de werkdag ook weer overleefd, hihi! En je baas heeft het min of meer dus toegegeven. Maar blijft toch een eikel he. Wat spannend!! Heb je je in kunnen houden vwb testen vanmorgen (denk van wel, anders hadden we je misschien wel gelezen). Ik heb zomaar wel een goed gevoel bij jou! Spannend hoor!! @m80, dus ook op het wachtbankje nu! En duizeligheid?? Hihi, spannende dagen zo he!! @Appelsnoetje, he gatsie, wat balen dat je niet zo fit bent. Geloof niet dat dit tekenen kunnen zijn zo snel na de ovulatie, maar ach, je weet nooit he!!! Ieder lijf is weer anders Hoop het wel voor je! Ik testte trouwens bij mijn dochtertje op 9DPO posi, net ff opgezocht. Dus wie weet! Hier niets spannends, gewoon maar afwachten, haha! Temp is ook nog gewoon hoog, maar ja, zit ook nog maar net na de ovulatie natuurlijk. Vandaag relaxed dagje, vanmiddag komen mijn ouders alvast Sinterklaas vieren, aangezien we volgende week op vakantie zijn. Ze krijgt een keukentje van hen, nou, ben benieuwd hoor! Daarvoor dus mijn huis ff rommelproof maken, is wel nodig, hihi. Ben helaas wel snipverkouden, bah. Eerst dat buikvirus en nu dit, maar goed 1000x liever verkouden dan spugen hoor, bah!
Goodmorning! @Alexanne Balen joh meis,had echt zo'n goede hoop bij jou gzien je kwaaltjes!En tsja die streepjes..kunnen ze geen testen maken die praten?Wel/niet zwanger..Maar goed je twijfelt dus nog lees ik er een beetje uit?Nog opnieuw testen vandaag of later deze week bij geen ongi? @Deesje Eergister nog gestest (neg) maar mn man wilt dat ik een cl bleu ga halen want hij wilt het zeker weten (aangezien ik stront chago ben,steeds moe ben en dizzy ben af en toe) dus moest ff een ander type test doen.. Heb zelf absoluut niet het gevoel zwanger te zijn dus ga nergens van uit hoor!Dus koop er wel een vanmiddag en test morgenochtend wel weer..(dure hobby!) veel plezier vanmiddag met sinterklaas en je dochtertje! spannend voor die kleintjes!
@deesje: veel plezier met Sint vandaag! de rest ook allemaal fijne zaterdag! Wij gaan vandaag sint inkopen doen en bij vrienden eten. Ben er morgen ochtend pas weer! (dan heeft driekeerdaan net getest denk ik! Good luck!)
@Wendy, das toch balen he, die onzekerheid. Op hoeveelste dag van je cyclus zit je nu dan? En dan maar idd die Clearblue test halen, die digitale dan bedoel ik, die is tenminste lekker duidelijk (maar ook wel confronterend!). @Appelsnoetje, ik lees net mijn vorige berichtje nog na, maar ik bedoel het niet zo dat ik zeg dat die klachten nog niet kunnen voorkomen hoor!! Maar je hoort zoveel om je heen van buikgriep, dat ik daar dan meteen aan denk ... dus het niet zo opvatten hoor, wie weet is het bij jou gewoon raak deze ronde! @Ellalalaaa, veel plezier ook vandaag, gezellig!! Ben je al misselijk??? Nou, ga nu toch echt maar es beginnen, schiet nog niet zo op, haha!
@deesje oh zo vatte ik het niet op wees maar niet ongerust. Wat je zegt over die buikgriep is altijd mogelijk, ook als iemand zwanger is dus ik zal het pas weten na een pos of neg test. Even wachten nog !
Ff snel vanaf mijn werk... Toch vanochtend een test gedaan, kon niet meer wachten... Een heel licht kruisje...!!! Zou het dan echt...??? Vorige keer waren ze echt spierwit, maar nu dus wel heel duidelijk dat kruisje... Ik doe morgenochtend nog een test, maar volgens mij ben ik dus zwanger...!
he driekeerdaan... Gefeliciteerd meid! Echt geweldig voor jullie! Had gehoopt dat ik hetzelfde kon zeggen van mijzelf... Ik keek net op de test en zag dat de verticale streep beter te zien was. Kortom wel een vaag kruisje...maar ja de test heb ik vanochtend gedaan dus das niet meer betrouwbaar.. Toch voel ik me wel zwanger hoor....echt iets voor mij om pas heel laat posi te testen Nog maar weer effe wachten. Moet zo werken en had dus geen tijd weer een test te kopen. Ik lees zoveel verhalen bij mensen die ook negatief testte bij 1 week overtijd en wel na twee weken positief testte dus ja daar wachten we dan ook maar op he.... Nou ga me klaar maken moet zo werken...bedankt voor al jullie medeleven... gr a
@driekeerdaan Gefeliciteerd meis!Een kruis is een kruis!Super joh! (Hoop snel dat ik ook zo'n mededeling mag posten!) Houd je ons op de hoogte van je test morgen? @Alexanne Jeetje zeg wat een onduidelijkheid!Houd ons op de hoogte svp!Hoop ook jou snel te kunnen feliciteren! Hier vandaag wat lichte buikkrampje rechts onderin,hoop zo dat het een naderende ongi is!(of ga ik me nu vanalles inbeelden..) Zo voel ik het en als ik er op ga letten ist weer weg grrrr... Ben gek aan t worden denk Nu ff eten koken,lekker stamppot met rookworst. T is er weer voor! Daarna naar vrienden gezellie op de koffie en bijkletsen! Morgen koopzondag en ga dan ff poging doen voor kerst cadeautjes alvast. (Moet veel werken komende periode..) Fijne avond meiden en tot morgen!
Daar ben ik weer even, zit eindelijk op de bank met een kop thee en speculaas om er lekker in te soppen. Ik ga zo even bijlezen hier, want daar had ik vanmiddag op mijn werk geen tijd voor, moest zorgen dat ze me niet zagen terwijl ik hier wat typte, hihi... Dank jullie wel voor de reactie, ik weet het, een kruis is een kruis... Maar nog wel een beetje onwerkelijk hoor...! Mijn man weet het nog niet, hij was vanochtend aan het werk, en is nu wel thuis, maar ik heb een klein tut-popje gekocht, en daar doe ik dan morgenochtend de test bij, en dan doe ik dat in zijn schoen. Zal zo nog even een foto plaatsen, ben benieuwd wat jullie ervan vinden... Foto is wel een beetje onduidelijk, is met mijn telefoon genomen omdat het ff stiekem moest, en door het licht wat schaduw...
GEFELICITEERD!!!! Wat super Driekeerdaan! Echt super leuk! Hoe zag de test er vanmorgen uit?? En hoe reageerde je man??? Ben heel benieuwd!!! Hoe voel je je?? Nou Wenddy en Alexanne: hoop dat jullie ook snel zo'n test in handen hebben! DE REST OOK NATUURLIJK! maar omdat jullie al voorbij NOD zijn.. Hier alles prima. Dit weekend mijn moeder verteld! Helemaal leuk! Vandaag lekker rustig dagje dus kom vaak kijken hier vandaag!
@Driekeerdaan!!! KAN NIET MISSEN meid! Supergefeliciteerd!! Hoe reageerde je man??? Andere meiden nog getest vandaag??? Kom later nog wel ff terug reageren, alst lukt, krijgen zo visite en vanmiddag op verjaardag. Maar probeer tussendoor wel ff te spieken! Sinterklaas gisteren was een groot succes! Echt erg leuk gehad. Was wel helemaal kapot s avonds door mijn verkoudheid, voel me nu ook wat brakjes en duffig.
@Deesje: Ben je nog steeds aan het kwakkelen? das niet fijn! Heb je zelf ook nog iets leuks gehad van de sint??
Goedemorgen girls! En driekeerdaan hoe reageerde je man? Ik hier wel buikpijn nog steeds maar nog niets gesignaleerd.. Doe pas eind van de week weer testen bij geen ongi t schiet toch niet op om elke 3 dagen er een test tegenaan te gooien..Ook dure hobby zo! Hoe is het met de rest?Bijgekomen van de sint en de verkoudheden? Ik nu aan de rommel heb een opruim bui vandaag,lekker ff alle kasjes opruimen en oude zooi weggooien. Daarna nog f de stad in (brr wat een kou..) Ik kijk straks nog ff!
Hoi! Mijn test gaf vanmorgen weer een plusje... Dus volgens mij ben ik echt zwanger...!!! Ik heb de test ingepakt, samen met een tut-popje wat ik had gekocht, en in zijn schoen gedaan. Ons dochtertje heeft eerst haar eigen cadeautje uitgepakt en daarna samen met mijn man het andere cadeautje. Het tut-popje heeft zij zich natuurlijk alweer toege-eigend en mijn man zat heel vreemd naar die test te kijken. Hij maakte het doosje open, en toen zei hij "echt...?", hij was heel blij en verrast! Was wel grappig, heel verbaasd hoofd, want hij dacht dat ik alweer ongesteld was geworden omdat ik al een paar dagen kortaf was... @Wendy; ik heb vanochtend tegelijk met de clear blue test ook een goedkope test gedaan die ik nog had liggen, van matcare, en daar was nauwelijks iets op te zien. Heeeeeeel licht een vaag streepje, maar dan moet je hem wel draaien en in het licht houden en onder de juiste hoek kijken. Als ik jou was zou ik dus van de week echt even met een clear blue testen ofzo... Hopelijk heb je snel duidelijkheid! Als je wel last hebt van duizeligheid en wat andere vage klachten, dan misschien toch een afspraak maken met de huisarts? Dan moet die je maar gewoon onderzoeken en misschien, als je je klachten ietwat overdrijft, wil hij wel een bloedtest doen...? @Alexanne; balen dat jou test negatief was gisteren! Misschien inderdaad maandag nog een test doen, en dan misschien de digitale? Die wil ik ook nog halen, ben zo benieuwd... Hopelijk heb jij ook snel duidelijkheid!! @Deesje; balen dat je nog steeds zo aan het kwakkelen bent! Verkouden is beter dan een buikgriep, maar toch is het niet fijn! Wel leuk dat sinterklaas gisteren zo leuk was! @Ellalalaa; leuk om te vertellen he, aan je moeder... Schijnt zo speciaal te zijn, als je dochter zwanger is, dat zei mijn moeder toen tenminste. Word dit haar eerste kleinkindje? Hier vandaag een lekker rustig dagje, net even de eendjes gevoerd, en vanmiddag misschien nog even met mijn dochtertje naar mijn vader. Mijn man moet werken vanavond, dus dan vind ik het wel lekker om nog even weg te gaan i.p.v. alleen met haar aan tafel te zitten. Mijn vader had het bij mijn vorige zwangerschap wel meteen door dat ik zwanger was, dus hoop dat ik het nog wel ff geheim kan houden... Fijne dag allemaal!
@driekeerdaan: super leuk zeg! Manlief was dus helemaal blij verrast! Leuk! En heb je het voor je vader verbogen weten te houden? Het is voor mijn moeder in inderdaad de eerste! het duurde wel even tot het doordrong wat we zeiden! Er grappig! Ik ben vandaag hard aan het sint-knutselen! Wel leuk hoor!