(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ola,

Driekeerdaan: leuk idee zeg!! En ja een kruis is een kruis. Zoals jouw foto is, zo was mijn test 6 uur later....helaas niet betrouwbaar staat er in de beschrijving dus deze week toch maar weer proberen. vandaag maar weer de kruidvat gekocht omdat deze maar 2,50 zijn....de digitale cb vind ik wel heeeeel duur hoor!
    Eind deze week testen als hij weer nega is dan de dokter bellen :( Hoop wel op meer duidelijkheid.
    Heb het nu wel mijn moeder verteld omdat ik er met iemand over wilde praten. Zij vertelde me dat ze ook voelde dat ze zwanger was bij mijn zus maar toch een negatieve test in handen had. pas na een paar weken een positieve test gedaan....dus wie weet zit t in de familie!

wendy 399: bale hoor dat er nog steeds geen duidelijkheid is! Hoop voor je eind deze week of echt effe naar de doc?

ellalala: leuk he? t aan je moeder vertellen.. Ik was ook de eerste met het eerste kleinkind...blijft heel bijzonder helaas jammer voor mijn zus want die werd hier best wel jaloers om.
    Zij wilde graag als oudste daarin de eerste zijn pfff
    Heb jij ook nog zussen of broers?Zo ja wanneer ga je het hun vertellen?

deesje 80: wat sneu dat je nog steeds niet lekker bent. Hoop dat je eind van de week een beloning hebt :) mis wel met 5 dec positief testen bijvoorbeeld :)

nou meide bij mij nog steeds niets...jullie horen nog van mij

gr
    a

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik ook weer ff! De kleine ligt net lekker op bed, stap zo ff lekker onder de douche en dan es kijken of er nog iets op de buis is vanavond. Morgen weer werken, maar gelukkig laatste werkweekje, dan gaan we een weekje op vakantie, heerlijk! Kijk er erg naar uit.

@Driekeerdaan, wat leuk om zo te vertellen!! En nu dus weer een kruis, kan niet missen meer he ...! Echt supergaaf! En, kon je het nog verborgen houden voor je vader??

@Ellalalaaa, hoe ist met sint-knutselen gegaan?? En heb zelf van de sint een chocoletter gehad (mjammie) en sloffen, hihi.

@Wendy, nog geshopt? Was wel koud he, maar wel mooi weer! Hier wast ook koopzondag, maar konden er niet heen, moesten naar een verjaardag.

@alexanne, toch balen steeds van die nega-test. Maar als je moeder het ook had, dan kan dat goed natuurlijk ... blijft toch spannend hoor! En 6 uur nadien is ie helaas niet meer betrouwbaar. Testen zijn idd duur hoor, zeker die digitale! Ga eind vd week ook die van de Kruidvat halen, kan ik ze meenemen op vakantie.
    Hoop dat ik dan een posi-test heb ipv ongi te worden op vakantie, zit ik niet op te wachten (sowieso niet natuurlijk ;)). Maar op vak is het altijd extra balen, meestal slikte ik dan een keer de pil door ofzo, maar dat gaat nu natuurlijk ook niet :D

Hier alles ok! Beetje verstopte neus nu met af en toe kriebelhoest, dus is op zijn retour gelukkig! Ben nog wel moe, maar ja, dat moet ook weer slijten. Vanmorgen visite gehad en vanmiddag op visite geweest, was gezellig, maar wel druk.
    Morgen dagje werken, maar zal hier zekers nog wel spieken, nieuwe verslaving he :D

3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; fijn dat je er met je moeder over hebt kunnen praten. Het is logisch dat je het even kwijt moest, en hier kun je je verhaal ook altijd kwijt he! Maar je eigen moeder is natuurlijk toch anders... Hopelijk heb je volgende week een positieve test!

@Deesje; lekker hoor, bijna een weekje vakantie. En wie weet wordt die week wel extra speciaal met een positieve test! ;) Fijn dat het ook weer iets beter gaat!

Wij zijn vanmiddag niet meer naar mijn vader geweest, ik was ineens zoooo moe, en de kleine meid ook, die had een kort lontje vandaag. Dus maar besloten om thuis te blijven, lekker rustig aan en heb haar lekker op tijd naar bed gedaan. Net nog een smsje van mijn man, dat ie het heel spannend vind en zo benieuwd is of het een jongetje of meisje wordt... ;) Allebei is leuk, als het maar gezond is!

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    effies met mij weer hoor...moet effe mijn ei kwijt.
    Ik baal er zo van dat ik al 9 dgn overtijd ben en negatief test. Ik lees zoveel verschillende dingen dus maak mezelf misschien gek!
    Ik lees dingen over verlate eisprong, helemaal geen eisprongen meer waardoor je clomid moet innemen, testen die negatief testen en toch positief zijn etc.
    Ik kap ermee om te googlen...ik word namelijk gek....en houd hierdoor misschien onbewust mijn ongi tegen.
    De dingen die ik gewoon raar vind is dat ik vorige maand precies een cycles had van 28 dagen. Afgelopen maand precies op 10 november bruine/ roze afscheiding had, wat volgens de brerrekening een innesteling zou kunnen zijn en had op dag 27, 28 en 29 vreselijke krampen in mijn baarmoeder en pijn in mijn rug. Ik heb toen ook twee dagen op bed gelegen van de pijn. Ook ben ik heel moe de laatste tijd en strontzagerijnig met een heeeel kort lontje.
    Ik geloof op zich wel dat je de ongi uit kan stellen als je er teveel aan denkt, ik kan me ook inndenken dat ik misschien dat korte lontje heb omdat ik geen zekerheid heb...maar die lichte bloeding de 10e en de pijn die ik had in de tijd dat ik ongi had moeten worden kan ik niet met mijn geest beinvloeden toch?
    Ik weet t niet meer hoor...wat is wachten vreselijk!!!

xa

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve Alexanne: wat een K*T situatie. Ik kan me ook zo goed voorstellen dat je dan jezelf helemaal gek kan maken. Je hebt het je moeder verteld toch? heeft die geen goede tips voor je?
    Van te veel lezen online worden dingen ook niet duidelijker dat heb ik ook al ervaren! Laat je niet gek maken he! En kom gewoon lekker hierheen om je hart te luchten dat mag altijd!!!!

@deesje: Wat heerlijke een weekje vakantie in het vooruitzicht! Waar gaan jullie heen??
    Mijn Sint knutsel is nog niet af helaas! Maar ik heb nog tot zaterdag! geen paniek nog! ;)

@driekeerdaan: En beetje geslapen vannacht??
    Ik ga straks voor de eerste keer de verloskundige bellen! (dat vind ik al zo spannend!)

@Wendy339: Lekker opgeruimd gisteren?? soms kan dat zo fijn zijn he!
    Nog geen veranderingen??

werkze voor degene die ook weer aan de bak moeten!

Liefs, E

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ellala: bedankt voor je lieve woorden! Had ik echt effe nodig...
    mijn moeder zei dat ik gewoon nog een paar weken (!) moest wachten voordat ik weer test. Dat is best wel moeilijk he...
    Het zou toch niet kunnen dat ik helemaal geen eisprong meer heb? hoe noemen ze dat een diapauze? Dat alles effe stopgezet wordt?
    Ik kan me nog wel herinneren van de zwschap van mijn dochter dat ik testte omdat ik 2 weken overtijd was ofzo en had gerekend vanaf de eerste dag van menstruatie. Toen kwam ik bij de gyn en toen bleek ik een week korter zwanger te zijn! Kortom heb een veel latere eisprong gehad...kan dat dan weer zo zijn?

@deesje 80: he das nog niet eens zo''n verkeerd idee om 5 dec te testen? Denk dat ik dat zelf ook dan pas doe. Is het een extra verrassing als het wel zo is op sinetrklaasdag toch?

Nou meide ik spreek jullie wel weer...ben vandaag niet opgeroepen dus ben vrij. Heb mijn dochtertje net weggebracht naar de kinderopvang. Effe een dag lekker opruimen enzo...
    Merkte echt dat ze van het week-end het miste om met kinderen te spelen...ze wilde ook de hele tijd naar buiten en in dit weer!!

Nou goed check vandaag nog effe

gr a

7. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; laat je niet gekmaken hoor... Stop inderdaad maar met googlen, want daardoor kom je alleen maar te veel rare en vreemde dingen tegen. Vaak lees je over slechte verhalen meer dan over goede, omdat mensen zo'n slecht verhaal meestal veel hoger hebben zitten en dus eerder kwijt moeten. Snap je? Het kan zomaar zijn dat je eisprong later is geweest, of dat je inderdaad door de stress niet ongesteld wordt...

@Ellalalaa; ik heb heeeerlijk geslapen vannacht, en ben nog steeds moe. Maar nou had ik de dagen daarvoor ook vrij weinig geslapen, dus hoeft natuurlijk niet met de zwangerschap te maken te hebben. Mijn eerste zwangerschap was ik wel in het begin zo moe, dus het kan wel. Heb je de verloskundige al gebeld? Ik heb de huisarts vanochtend gebeld, en krijg een verwijsbrief voor de gynaecoloog, omdat ik zwangerschapsvergiftiging heb gehad, en een keizersnee. Tot die tijd iedere week mijn bloeddruk laten meten bij de huisarts, en met 8 weken dus naar de gyn. Raar he, om dan te zeggen "ik ben zwanger"...!!! :D

8. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Hoi allemaal,

Moest even bijlezen :) maar wat een goede berichten @driekeerdaan en @ellalalaa... hopelijk blijven de klachtjes zo beperkt mogelijk.

@alexanne ik leef met je mee meid, en ik ben het eens met driekeerdaan, niet googlen. Iedereen is anders en het levert je alleen stress op... ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan (want ik google zelf ook vaak), maar als het even kan is het beter het niet te doen...

Kleine update over mij: de rode zee is gisteren gearriveerd. Weer even hevig zo niet heviger dan vorige maand. Het is nu wel veel bruiner en minder bloederig... achja, jammer... maar op naar ronde 3!

9. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Deze gelijk even updaten:

mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 28 oktober
    Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 19 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 2 - NOD 23 november
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - NOD 28 november
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - ong 5 december
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 8 december
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 27 december

Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - verm. uitgerekende datum 18 juli 2011
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend??

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne'

Ik begrijp je zo goed meis!IK ben ook gestopt met googlen,je wordt er gek van! En onzeker!
    Ik ook nog steeds niks hier grrr.. afwachten maar weer dus!

Hoe is het met de rest?

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ wendy 399: hoeveel dagen ben je nu precies overtijd? 15 dagen toch? pfff
    Vandaag zij iemand tegen me: die lichte bloeding de 10e kan een ongi zijn geweest...dan zou mij ongi dus pas 8 december weer komen...ik weet t niet hoor. Ik had 2 dagen lang bruin/roze afscheiding en dat was t. OP mijn NOD dacht heel veel kramp gehad. ALs de 10e mijn ongi was wat verklaart dan de pijn die ik had op mijn NOD dag?
    Afwachten maar weer :(

Appelsnoetje: he hoor ik er niet bij?:(
    ik vind het goed van je dat je niet bij de pakken neer blijft zitten en het positief oppakt! Wel balen dat je weer ongi bent geworden..was leuker geweest als je gewoon zwanger zou zijn :)

driekeerdaan: ja das zo....toch kan ik mij niet voorstellen dat ik het onbewust tegen houd...we zullen het zien

nou meide ik ga maar weer

knuffel a

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; als die 2 dagen je ongi geweest is, dan kan het zijn dat die krampen misschien kwamen doordat je toen je ei had? Dan zou je dus ongeveer 2 weken na die krampen weer ongesteld moeten worden... Dat zou kunnen. Maar weet je, nadat je met de pil bent gestopt heeft je lichaam ook gewoon de tijd nodig om weer een regelmatige cyclus op gang te brengen. En hou vervelend dat dan ook is, voor jou & Wendy... Dat kan gewoon een tijd duren... Hopelijk heb je snel zekerheid, want ik zou er ook gek van worden!

Hier vanmiddag nog een digitale test gedaan van CB, omdat ik het nog steeds niet zo goed kon geloven eigenlijk... En binnen een minuut stond daar al "zwanger"!!! :D En dat terwijl de matcare test die ik nog had liggen, nog steeds een nauwelijks zichtbaar streepje gaf... Dus ik zou echt niet meer die goedkope testen gebruiken, mij maken ze in ieder geval alleen maar onzeker. Gelukkig zijn ze nu op. ;)

13. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ driekeerdaan: Zeker gek om te zeggen! Maar wel leuk ook!
    Wanneer ben jij uitgerekend?

@appelsnoetje: Jammer dat het deze ronde niet is gelukt! wel fijn dat je duidelijkheid hebt! (en niet zoals wendy en alexanne al die tijd in onzekerheid zit!)
    Hopen dat je ongi weer snel voorbij is! en dan op naar ronde 3.
    Ik ga even die lijst aanpassen. er kloppen wat dingetjes niet meer geloof ik.

14. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Alexanne: .. jaar - 2e kindje - ronde 2?

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend.....

15. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Van een aantal meiden hebben we al een tijdje niks gehoord!
    Hoe zou het met ze zijn??

16. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Dat vroeg ik me ook net af... Meiden, we zijn benieuwd...! ;)

Ik ben volgens de berekening op 7 augustus uitgerekend... Dus ik zal het lijstje even aanpassen!

@Ellalalaa; heb je al een afspraak gemaakt bij de verloskundige?

17. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Alexanne: .. jaar - 2e kindje - ronde 2?

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus

18. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @driekeerdaan: jaaaa vandaag gebeld. Maandag 27 november!

19. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    hey meiden,

ben even niet geweest. vond het even moeilijk om op zp te komen.
    vandaag weer aan het werk gegaan. de kinderen zijn erg druk, maar geven me wel afleiding... alleen tot overmaat van ramp begon het hier rond 3en te sneeuwen... heb er bijna een uur over gedaan om thuis te komen (normaal 25 min) gelukkig was ik op tijd naar huis gegaan, werd naar huis gestuurd door mijn directeur (hij zei: denk nu goed aan jezelf! ga lekker op tijd naar huis! en als het een dag niet gaat, bel je me, dan regelen we vervanging)

vriendlief was door de drukte/sneeuw ruim een uur onderweg (we werken in dezelfde plaats, dus normaal ook 25 min onderweg) gelukkig aten we patat, konden dus lekker snel eten.

zoonlief is deze dagen wel superlief geweest. vrijdagmiddag lekker met z'n drietjes niets gedaan, zaterdag cadeautjes gekocht voor 5 dec. en gistermiddag/avond vrienden op visite gehad met hun dochter van ruim 9 mnd.

morgen nog werken, dan weer lekker vrij,. donderdag wel naar school omdat Sinterklaas komt met zijn knechten (waarvan mijn moeder er 1 van is) dus dat wordt een gezellige dag met mijn zoon. de kinderen van de klas reageerden al heel enthousiast toen ik vertelde dat hij ook mee zou komen! Ben heel benieuwd hoe hij reageert op 'oma' Piet...

@Ellalaa/Driekeerdaan, gefeliciteerd meiden, geniet er van.
    moest wel even een paar keer slikken toen ik jullie berichtjes las

voor nu stop ik er mee, hoop dat ik het van de week meer kan opbrengen om weer mee te lezen en te reageren...

20. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    je bedoelt vast 27 december... (het is nu al 29 november... :p)

Deel Deze Pagina