hey meiden net even huisarts gebeld ivm mijn duizelingen en lage bloeddruk. dus even voor degen die dit ook hebben; hoort bij stoppen met de pil!vroeger moesten alle vrouwen die aan de pil zaten regelmatig op co komen voor de bloedruk. nu je stopt met de hormonen reageert je bloeddruk hier wederom ook op. je kunt er niet meer aan doen als bouillion drinken. gewoon ff een tip.. ook weer ff gevraagd hoe lang ik nog moet wachten; bel over 6mnden nog maar eens... pffffffffffffffffffffffffff...
@Wendy, das flink balen, 6 maanden wachten?!?! Afijn, lang leve het ontpillen, GRRR. Zit op het werk, megadruk aangezien het mijn laatste dagje is voor de vakantie, dus probeer vanavond/morgen verder te reageren. Vanmorgen was mijn temp mooi gestegen, zou het dan echt .....??? SPANNEND! Voel nog nix bijzonders, gisteren lichte ongikrampjes, maar nu weer helemaal nix?!?!?
@Wendy, balen dat je niet veel wijzer bent geworden echt balen dat het allemaal nog niet op gang komt...je hoort het vaker hoor...maar ik zou er in ieder geval goed de pest in krijgen :x Hier weinig nieuws...ben alleen nog steeds verschrikkelijk moe...morgen wordt het een lekker dagje bank hangen verder ook lekker verstrooide actie's ik stopte mn handschoenen in mn tas en wilde mn portemonnee aantrekken nou, ik ga nog even aan de schoonmaak, vanmorgen mocht de hond even mee op bed, gebeurd eigenlijk nooit...kotst ze lekker heel ons dekbed vol :x
@m80 inderdaad heb er flink de pest in!maar goed kan mn eigen opvreten maar t schiet ook niets op natuurlijk..Hoop in ieder geval voor oud en nieuw wat te hebben dan kunnen we tenminste proosten op een vruchtbaar 2011! Zou zo k*t zijn als ik dan nog niets heb gehad.. hond je bed ondergekotst (bah) ben blij dat onze hond geen trap kan lopen haha die komt dus nooit boven! Maar hij/zij zal er ook niets aan kunnen doen. dus jij mag weer wassen!Ach vnvd weer lekker in een schoon bedje vind ik ook altijd heerlijk hoor! Hoop dat je wel de poeder in de machine doet en niet bijv de wasknijpers..(ivm je verstrooidheid!) Ik zocht gister het zout,zocht me rot..waar staat het; in de koelkast??? Dus je bent niet de enige die daar wat last van heeft! Ga ook nog even mn wasje eruit halen en dan klaarmaken voor het werk..
hoi hoi, ff snel, hier trouwens ook twee kotsende honden! Zou er ook een honden-buikgriepvirus heersen?!
@Deesje...dat denk ik...ik dacht dat het kwam van de medicijnen die ze krijgt, maar wij hebben ook 2 honden en de andere is ook begonnen met kotsen Er kan een buikgriepvirusje heersen...maar ik weet niet of er bij jullie sneeuw ligt en jullie honden sneeuw eten...die van ons doen dat namelijk wel en volgens mij kan het daar ook van komen @ Wendy, hier kan er maar 1 de trap op...eraf kunnen ze beide niet...we hebben nogal een erg steile trap...dus heb ze naar boven getild beddengoed moest toch in de was, en dan vind ik het niet zo erg ( en stiekum wel gezellig ) als ze even lekker bij me liggen alleen dat kotsen zijn geen grappen :x is namelijk lekker door de overtrek heen getrokken. Dekbed met vlekkenreiniger behandeld, die ligt nu op de verwarming te drogen ( is dons dus kan niet in de wasmachine )...heb het er gelukkig goed uitgekregen...moest net goed kijken waar de vlekken ook al weer zaten
@M80, lekker he, zulke dingen, BAH! Die van mij eten echt álles, nu zijn vooral platgetrapte/gereden aardappels favo (woon op een boerderij). Maar de 1 had het vorige week en de ander gister, dus zal toch wel virusje zijn? Wat voor honden heb jij?
Haai, Geen honden hier! hahah! Wel een kat! die momenteel heerlijk voor de kachel ligt! (Katten kunnen zo heerlijk liggen en er zo tevreden uit zien!) @wendy339: Pfff 6 maanden! Ik heb dat al eerder gehoord ja! maar daar zit je echt niet op te wachten zeg! Shit!
he meide, Wendy 399: heb aan jou een vraagje. Ik zie dat jij verzorgende IG doet netzoals mijn schoonzusje. Nu heeft zij 2 kleine kinderen en brengt deze elke keer (bij avond- nacht en week-end diensten) naar mijn schoonmoeder. Ik merk dat dit echt te veel voor haar wordt. Nu zegt mijn schoonzusje: ik heb geen keus omdat er dan geen opvang voor de kinderen te vinden is. Ik vind echt dat ze teveel mijn schoonma belast omdat die ook werkt. Is er echt geen andere mogelijkheid in deze sector? Hoe zou jij dat doen? Is het wel mogelijk als je geen vriend hebt? He en wat balen joh...6 maanden. ZOu mijn arts echt niet moeten zeggen. Ik las laatst een verhaal over iemand die dat ook had- al 4 mnd niet ongi. Bleek dus dat ze helemaal geen eisprong had! Toen is deze opgewekt met volgens mij heet dat clomid ofzo? en toen was ze daarna zwanger. Je zou dus een half jaar kunnen wachten maar ik zou dat echt niet doen! 6 maanden niet zwanger raken is wat anders maar 6 maanden niet ongi worden nou dan zou ik echt eerder aan de bel trekken hoor! deesje 80: was jij niet vorige week ziek of was dat m80? nou meide ga maar weer op naar dag 13 gr a driekeerdaan: ik begrijp het wel van je maar je hebt nu wel vastigheid en das wel fijn. Ik heb dat niet en t is verdomde vervelend...
@Alexanne, ik was ziekjes vorige week en driekeerdaan daarvoor. Gatsie gatsie, krijg wat ongikrampjes af en toe. Of zijn het mijn darmen?!?! GRRRRRRRRRRRRRRR.
hihi, hoop het!! Heb ook af en toe windjes, hihihihi. Zucht ... Hopelijk lukt het me morgen nog langs de Kruidvat te gaan voor die testjes, kan ik ze meenemen naar Limburg ...
@Allexane, je vroeg het niet aan mij, maar reageer toch Ik draai ook weekend, avond en nachtdienstenIk zou er niet aan moeten denken dit soort diensten te draaien als ik alleenstaande moeder zou zijn....weet natuurlijk niet hoeveel uur ze werkt??? Ik weet uberhaupt niet of ik dit soort diensten nog wel wil draaien als er een kleine is....de avonden maken me niet zoveel uit...maar de weekenden en feestdagen dan wel @Deesje...mijn darmen rommelen iig wel
Hoi allemaal! Jullie hebben veel gekletst vandaag! Ik zit net met warme chocolademelk op de bank, en heb eerst eens even bijgelezen. Vandaag een drukke dag gehad, vanochtend naar de kapper in de plaats waar ik eerst woonde, want volgens mij is hij echt de enige die mijn haar goed knipt... Vorige week hier namelijk laten knippen, en het zat echt helemaal nergens naar. Kon wel teruggaan, maar ja, het kan er maar 1 keer af... Dus ben toch maar weer naar de vertrouwde kapper gegaan, heb mijn lesje weer geleerd. Daarna door naar de stad voor nog wat sinterklaascadeautjes, nu heb ik dacht ik wel alles. En vanmiddag een begravenis gehad... de moeder van een goede vriend van me is vorige week overleden. Ze was al erg lang ziek, maar op het laatst toch nog erg snel gegaan. Het was een mooie dienst, heel vredig, omdat ze er zelf op het laatst ook "klaar" voor was, en dat klonk in alles door. Gelukkig had mijn man zijn dienst kunnen ruilen en was hij thuis bij ons dochtertje, en nu is hij dus aan het werk. @Deesje; je temperatuur gestegen? Spannend...!!! Kan nog te maken hebben met dat je niet zo lekker was, maar ja, dan had ie eigenlijk ook van de week al hoger moeten zijn... Dus wie weet...!! Kun je tijdens je weekje weg niet toevallig op internet om het ons ff te laten weten? @M80; bah, das niet fijn, als ze op bed gaan kotsen... Kan het beestje niets aan doen natuurlijk, maar is niet lekker wakker worden. Vanavond wel een schoon bedje, dat is dan ook wel weer lekker naar bed gaan vind ik altijd. @Ellalalaa; wij hebben ook katten, 2 zelfs. De ene is altijd erg tevreden en heerlijk enthousiast als ze aangehaald word, de ander is een "echte" kat... Hoe voel jij je verder? Ik alleen iets sneller moe, heb ik het idee, maar dat kan ook door de donkere dagen komen. En heel soms een beetje weeig gevoel, als ik dan iets eet dan is dat weg. En trekkend en zeurderig gevoel onderin mijn buik, dat had ik in het begin van mijn eerste zwangerschap ook steeds. @Wendy; dat klopt, nu je het zegt, toen ik begon met de pil, moest ik ook een paar keer terugkomen bij de huisarts om de bloeddruk te meten. Dat is al wel 15 jaar geleden, en nu doen ze dat volgens mij niet meer... Ik duim echt voor je dat je ongi heel snel komt!!! @Alexanne; heb jij al weer getest of de huisarts gebeld? Morgen bloeddruk laten meten bij de huisarts, omdat ik tijdens mijn vroige zwangerschap zwangerschapsvergiftiging heb gehad houden ze dat nu meteen strak in de gaten, en dan krijg ik ook de verwijsbrief voor de gyn. Afspraak had ik stiekem al gemaakt, hihi... Ik heb trouwens vandaag bij de prenatal een heeeeeeel superlief babypakje gekocht... Ja, nu al... Kon het echt niet laten...
He miede effe een vraagje hier...ik hoop dat ik jullie alles kan vragen Sinds 2 weken ofzo hebt ik last van mijn baarmoeder in het begin bij de gemeenschap. Het begint al wanneer ik opgewonden raak. Als ik zin heb in sex dan krijg ik meteen een zeurderig gevoel in mijn buik alsof ik ongi moet worden. Als ik ook daadwerkelijk gemeenschap heb doet het in het begin zeer. Ook al ontspan ik mij en het is niet zo dat ik niet opgewonden genoeg ben (na t stoppen van de pil kan ik wel elke dag haha) Herkennen jullie dit? hoor t heel graag!
@Alexanna; ik heb dat wel eens gehad als ik ongesteld moest worden, en ook tijdens de zwangerschap van mijn dochtertje, mar toen was het alleen na het klaarkomen. Misschien kan het ook ontpillen zijn?
Hey meiden, Ik weer thuis van werk nu lekker ff op de bank met een kop warme thee! @Alexanne Ik kan straks ook de kleine naar mijn moeder brengen en mijn man is altijd maandag vrij. Maar als ik alleen zou zijn wordt het inderdaad lastig. Je kunt overdag door de weeks wel je kind naar de opvang doen maar niet in de weekende en avonden. En dat zijn wel de uren dat je wat beter verdient. Er zijn in de grote steden ook wel tegenwoordig steeds meer centra die ook opvang tot iets later doen en zat overdag maar t blijft moeilijk. Ben blij dat ik straks en minder kan werken en een man heb die savonds thuis is. Maar als het voor mijn ma te zwaar zou worden dan vind ik dat ik me aan moet passen aan haar. Moet blij zijn dat ze het wilt doen maar niet ten koste van haar natuurlijk. (is mijn mening) Wanneer ga je naar de dokter? @m80 Fijn dat alles weer schoon is!Die hond van mij kan ik echt niet naar boven tillen! Wij hebben een kruising mechelse herder/lassie,ietsje te groot/zwaar dus. Maar ze ligt nu wel heerlijk warm bij mij op d bank (toch wel fijn zo'n grote hond af en toe!) @driekeerdaan Nog gecondoleerd meis,nooit leuk zo'n uitvaard!Maar fijn dat het een mooi afscheid was! @deesje 80 Hoop idd ook je darmen meis!Laat je het weten als je getest hebt? o ja en alexanne dat gevoel tijdens de sex heb ik soms ook,is meer een soort spierpijn van onderen zeg maar (als ik dan aanspan is het het ergst zeg maar) eenmaal binnen nergens meer last van.. dacht dat het toch met onbewuste spanning te maken had of zo.. Ik hier weer iets raars,werk in de zorg zoals jullie weten en heb ff op mn werk urine testje gedaan. Nu zijn mijn leuco's wat verhoogd. Kan duiden op blaasontsteking of je raad het al...een zwangerschap...Heb geen pijn bij het plassen of iets dergelijks dus een infectie lijkt me vreemd. Maar kan me herrineren dat er hier ook meiden waren die na spil stop een blaasontsteking hadden,klopt dit? Ren nog niet naar de dokter hoor,drink wel ff een paar dagen meer water... Begin zo onderhand weer te verlangen naar de pil (alleen dan zonder anticonseptie werking haha) Die kwaaltjes/bijwerkingen van mij zijn om gek van te worden en t worden er steeds meer! Nu ook erg last van mn rug maar goed net gewerkt.. Nou meiden fijne avond en slaap lekker!
Hey meiden! Weer lekker bijgekletst gisteravond zag ik, gezellig! Kon niet meer achter de lappie, mijn man zat erachter en had geen zin om de vaste comp aan te zetten. Was ook racen gisteravond, dus was blij dat ik zat om kwart voor 9! @driekeerdaan, ik neem mijn lappie mee op vakantie hoor, dus ben gewoon online! Dus ik houd jullie op de hoogte En al een babypakje gescoord, leuk hoor!! Zou ik ook doen, hihihi. Wist je trouwens bij de eerste wat het werd en zou je het nu willen weten? Wij wisten het niet, zouden het bij een tweede weer niet willen weten eigenlijk. @Alexanne, wat een vreemd gevoel dan? Ik herken het wel, maar net wat driekeerdaan zegt, meer na de sex had ik het. Maar ook niet altijd en alleen sinds het stoppen van de pil. Zal er vast bij horen hoor meid! Hoe gaat het verder met je? @Wendy, een blaasontsteking? Of toch zwanger?!?! Idd maar ff wat meer drinken komende dagen, alhoewel je er toch al geen last van hebt? Vreemd ... Ik hoop echt dat je ongi snel komt hoor meid, hier draaien mijn duimpjes ook voor je!! @Ellalalaaa, hoe is het met jou, al last van klachtjes?! Hier alles ok, temp nog steeds mooi hoog. Maar meestal zakt ie echt op de ongi-dag of net ervoor, dus zegt nog helemaal niets natuurlijk. Heb af en toe ook wat lichte krampjes, wat pukkeltjes weer (GATVER, ben al 30 en krijg je die dingen weer?!?!), dus ik verwacht er eigenlijk niet zoveel van. Maar stiekem hoop je toch ....! En wat een sneeuw vandaag he!! Moet nog om wat boodschapjes, maar kan hier wrs lastig weg (wonen op een boerderij), maar es kijken of ik de dijk wel op kom, hahaha! Strax es met de kleine naar buiten, es kijken hoe ze het nu vindt (dinsdag vond ze het nogal spannend!). Net met de hondjes geweest, die vonden het wel feest in de sneeuw. Morgen lekker weg, heb er zin in!