(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Heel even stiekem tussendoor even kijken hier, kon het niet laten, hihi... Ben gewoon thuis hoor, en de kleine ligt te slapen, maar ik moet nog zoooooveel doen, dat ik eigenlijk de laptop niet aan mocht zetten van mezelf... ;) Dat krijg je he, als de week even helemaal anders loopt dan je had verwacht. Ik loop even een beetje achter de feiten aan, maar dat komt helemaal goed. Normaal maak ik me daar ook helemaal niet druk om, maar krijg zondag hier een huis vol visite i.v.m. sinterklaas, dus wil het wel een beetje netjes hebben natuurlijk. Wat wel lekker is; wij hebben nu met sint alle ouders en oma's uitgenodigd, hebben we met kerst lekker rust... :D

@Wendy; wat vreemd, van je urinetestje... Een blaasontsteking hoef je natuurlijk niet meteen veel last van te hebben, maar het kan inderdaad wel na het stoppen met de pil. Ook omdat we natuurlijk na het "klussen" wat langer blijven liggen he... hihi... ;) Ik ben daar tenminste wel gevoelig voor.
    Paar dagen goed drinken, en dan nog eens een testje misschien?

@Deesje; gelukkig, haha, dacht al dat we een week moesten wachten op nieuws over jou test/ongi... ;) Hihi, hoeze verslavend dit forum... :D Vind het zo spannend, hoop zo dat jullie binnenkort ook allemaal een positieve test in handen hebben en dat we allemaal samen zwanger zijn!

@Alexanne; ik heb een schoonzusje in de zorg, en mijn zwager werkt gewoon overdag. Als ze het een keer niet redden met de opvang van de kids, dan past mijn schoonmoeder op. Zij heeft alleen nog meer kleinkinderen, 7, en wij merken dat ze zo verschrikkelijk druk is altijd, dat wij het bijna nooit vragen voor ons dochtertje. Alleen als het echt niet anders kan, als ze bv. ziek is en dus niet naar de opvang kan, of als we een enkele keer eens een concert ofzo hebben. Dus als je schoonmoeder het niet aankan, dan moeten misschien de werktijden aangepast worden van je schoonzusje? Een vriendin van me heeft een aanvullende cursus gedaan, weet niet precies wat, maar die werkt nu alleen nog 3 dagen overdag. Wel in de zorg, in het ziekenhuis, maar op een andere manier, en dat is prima te combineren met een kinderdagverblijf.

Hier ook sneeuw... het blijft steeds een beetje dwarrelen. Ik moet straks ook nog een boodschapje doen, de katten zijn boos want het voer is op, haha... Maar gelukkig hebben wij de supermarkt om de hoek, dus daar wandelen we dan even naar toe. Moet er wel een uurtje of 2 voor uittrekken denk ik, want die kleine vind het veel te leuk om met die sneeuw te spelen. ;)

2. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy 399: nee ik vind ook dat het niet ten koste moet gaan van....maar ja zo ziet mijn schoonzusje dat niet. Ze zegt wel eens: mijn ouders moeten altijd voor mij klaar staan, dat is gewoon de taak van de ouders. Dat zou ik ook doen voor mijn eigen kinderen.
    Dit zegt al genoeg over haar he? Ze is heel egoistisch. Mijn schoonmoeder zegt er niks van want is bang dat zij anders de kinderen weg houd bij haar (zij had een slechte band met haar schoonmoeder en hield hierdoor zelf de kinderen bij haar weg...vandaar!) Ik heb al gezegd dat ze meer aan zichzelf moet denken....maar ja wat doe ik er aan?

Driekeerdaan: wat je zegt! Ik breng ook mijn dochter minder zodat ik haar ook minder belast. Mijn schoonzusje zie t niet eens. Als ik er wat van zeg zegt ze dat ze geen keus heeft en waarom ik haar zo kwets pffff wat bedoel je ik betrek alles op mezelf.
    Zij is soweiso heeeel ego want rookte niet alleen sigaretten in beide zwangerschappen maar ook elke dag 2x wiet! Het boeide haar niet eens. En 2 x 'per ongeluk' zwanger raken. Wat sneu he voor al die mensen die lang bezig zijn en zij doet t effe! En wat zegt ze als het zwaar wordt: ja ik heb hier niet voor gekozen! Oh please
    Je merkt al wel dat ik mij dooderger aan haar :)

Maar goed genoeg over dat nare mens...
    Deze ochtend opgestaan met echt ongi buikpijn. Maar niks te zien. Hoop nu maar dat t doorzet als ik toch niet zwanger ben...
    Ben de hele avond ook al misselijk...Misschien word ik ook wel ziek. Mijn vriend en dochter zitten ook zielig op de bank :(

deesje 80: hoop dat de teperatuur zo blijft!!

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Effe ego meiden, ben beetje moe nog. Denk dat ik gewoon ongi wordt hoor, heb weer dezelfde krampjes als altijd. Temp nog wel hoog, maar ja. Heb ook stiekempjes getest, nega natuurlijk. Maar goed zondag zou NOD zijn en gezien mijn langste cyclus pas volgende week wo/do. Dus miss ook wel veels te vroeg getest? Heb soms echt hele zere borsten, anders nooit last van? Afijn, ik wacht nu gewoon tot ná zondag als ik nog niet ongi ben om te testen hoor.

@Alexanne, hoe ist nu? Heeft de ongi dan eindelijk doorgezet? Of zit je nog steeds in twijfel ...
    En dat verhaal mbt je s-zusje, gewoon roken en wiet, tsja ... ik ken ook zo iemand. Was ook met een scheet zwanger, terwijl anderen er idd zo lang over doen en er alles voor over hebben (gewicht verliezen oa).

@Wendy, bij jou al wat gespot?

Sorry, laat het ff hierbij, stap ff onder de douche en dan de finale van Expeditie kijken. Net al wat spulletjes gepakt voor ons vertrek morgen.

4. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne

idd erg ego van je schoonzus!en dan ook nog (wiet) roken jeetje zeg!snap dat niet hoor!Gelukkig houd jij wel rekening met haar! En die beredenering van haar dat moeders voor hun kinderen moeten klaar staan,bull shit!Wij horen er nu voor hun te zijn,zij heeft jaren voor ons gezorgd nu ist onze beurt (vind ik) Maar goed snap dat je je dood irriteerd aan haar!
    En jou broer wat vind hij ervan?Of heb je daar ook niet zo'n goede band mee?Sorry als t te persoonlijk wordt hoor!

En is het doorgezet bij jou vandaag of wat t eenmalig?
    Hier weer niets....pfffffffffff...

@deesje
    spannend hoor!hoop het zo voor je!Kan idd nog te vroeg zijn!Fijne dagen en houd ons op de hoogte!!

@diekeerdaan
    en nog lang gewandeld naar de super met je kindje?Sneeuw is prachtig voor de kids nu (voor ons wat minder..)
    Huisje weer aan kant voor de sint visite?

Ik ook niet zo heel lekker vandaag,zal wel heersen. Heb maagpijn,diarree vanmiddag en beetje suf vandaag. Denk ook verkouden te worden...
    Of mischien toch die blaasontsteking..
    Ik drink en wacht maar 'vrolijk' verder....Op naar dag 50 bijna..

5. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wendy 399,

Je bedoelt mijn vriend hahaha. Het gaat om mijn schoonzusje...
    Ja hij vindt het ook erg maar weet niet wat hij moet doen eraan. Hij wil van de week met haar erover praten maar zelf denk ik dat t weinig uit haalt. Hij heeft er al eens wat eerder iets over gezegd en toen zei ze dat hij haar niet zo moest kwetsen pfff.
    Weet je wat t erge is? Toen die kleine geboren werd zaten er witte stukken in de placenta. Dat krijg je als je rookt. De placenta kan de kalk niet goed afvoeren en dan krijg je klonten. (Deze kalk heeft t kind nodig bij de vorming van botten.) Het leek alsof t er niets deed. Toen ik vroeg wat in hemelsnaam er voor nodig is voor haar om te stoppen en toen zei ze: het enige is geld. Als ik geen geld heb kan ik t niet kopen.....niet eens der eigen kind...word er best wel verdrietig van...
    Maar goed stop er maar over want wind me alleen maar op!

Hier gebeuren er wat vreemde dingen. Vanaf vanochtend buikpijn. Rond een uur of 6 eind van de middag naar de wc en had een heeel klein beetje bruine afscheiding. Nu net naar de wc geweest- 10 uur- en t papier was een beetje roze. Kom op dan denk ik dan!
    Nu is de buikpijn helemaal weg en papier is ook weer wit...grrr wat wil mijn michaam nou?

We zien t morgen wel :(

nou truste voor straks

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat een weer he....Ben weer te laat met een slee kopen :(
    Koop deze van de zomer wel kan ik ook niet meer misgrijpen!
    Ik vind sneeuw maar niks. Ik ga halverwege deze maand lekker op vakantie naar de antillen heerlijk! Zal mijn laptopje meenemen :)

Hier nog hetzelfde als gisteren. Het is niet zoals ik het gewend ben. Normaliter als ik wat bloedverlies heb dat zet het in 1 x door. Misschien toch er teveel mee bezig dat ik hetzelf onbewust ophoud? Wist ik t maar!
    Misschien is het wel een bloeding ofzo? k hoop het! Hoe noemen ze dat ook al weer? pseudomenstruatie.....
    ach even dromen mag toch? :)

nou laat nog van me horen vandaag

gr a

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ff stiekum snel vanaf mn werk

@Alexanne...ik denk dat dit gewoon weer een ongi is..misschien heb je wel gewoon hele lichte korte ongi's meid.
    wat betreft je schoonzusje...wiet roken en kinderen hebben..nou jaaaa ( en dan ook nog tijdens de zwangerschap ) :x ja die heeft wel een verantwoordelijkheidsgevoel :x

Hier verder nog geen nieuws....alleen zere (.)(.)
    Nog ff werken en dan lekker weekend :)

8. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Hier ben ik ook weer! Druk druk druk met Sinterklaas de hele tijd!
    Heb wel alles gelezen hoor! maar even niet de puf om op alles te reageren!
    Even kort: Fijne vakantie Deesje! En we duimen voor je hoor!

Tot snel weer. (moet nog even snel de stad in!)

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @alexanne
    mmm je ongi zet niet echt door dus,mssn opstart problemen?heerlijk joh de antillen!ik wil ook!!!haat de winter!normaal boeken wij ook nog weekje winterzon maar nu naar de bruiloft is de spaarpot ver leeg dus slaan jaartje over!heb nu new york in mn hoofd zitten!zo april ergens..ff doorsparen dus!
    Welk eiland ga je trouwens?Wij zijn 2 jaar geleden op de dominicaanse geweest sindsdien verkocht aan de caribien!!

Deesje jij ook fijne vakantie!waar ging je ook alweer heen?
    En duim voor je hoor!

Ik nu heerlijk weekend,net half uur met de hond buiten geweest ik bevroren en dat beest doet niets!moet straks dus weer grrr...
    Wederom geen ongi hier,wel een raar gevoel net of ik te weinig heb gegeten maar dat is niet zo..Flauw zeg maar..

Ik kom straks nog ff kijken,ga nu ff mail lezen etc. en dan nog boodschapjes doen..

10. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Hier even snel een berichtje vanaf mijn werk, wat een vervelende lange dag vandaag... :x Door het weer zeggen veel mensen afspraken af, en iedereen is nu natuurlijk ook druk met de laatste sint inkopen enzo, dus heel rustig. Vanochtend mijn collega nog een aanvaring met de baas gehad, en ik verwacht zelf morgen weer een hoop gezeur omdat ie daar vandaag al over begon. En morgen moet ik de hele dag met hem samen werken... :x

Verder hier nog steeds af en toe een beetje zeurend onderbuik-gevoel, en soms ook alsof ik vlinders in mijn buik heb. Gisteravond nog stiekem een testje gedaan, kv2v5, en de streep was nu echt goed te zien, heel snel al! :D Hihi, kan het soms even niet laten... :)

Fijn weekend alvast, ik reageer later nog wel even uitgebreider!

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meide,

Wendy 399: ik ga naar Bonaire omdat mijn pa daar zit voor zijn werk. Ik ga alleen...De ticket was 1300 euro en dat zou te duur zijn voor mij mijn vriend en dochter. Want doordat ze al twee is betaal je bijna de volle pond! Nou toen dacht ik: dan ga ik alleen want mijn pa is niet altijd voor zijn werk weg. Nu heb ik een slaapplaats volledig met airco en zwembad in de tuin :)
    Lijkt me ook goed voor mijn vriend. Dan ziet hij pas hoeveel ik in huis doe...hij waardeerd mij niet altijd!:)

Maar goed hier had ik vanochtend nog wat buikpijn en nu is alles gestopt! Wat ik zeg heel raar!!!
    Wacht t nog maar even af of het alsnog doorzet maar dit heb ik nog nooit gehad. Als het hier bij blijft ga ik volgende week wel nog eens even testen hoor...

he moet effe koken kom straks nog effe buurte

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @alexanne,
    heerlijk joh bonaire!manlief aan de was en de booschappen en jij aan t strand!Hoe lang ga je?
    Duur he zulke verre reizen met een gezinnetje!Met 2 ist al een vermogen!

@driekeerdaan
    O morgen weer met de kwal dus,succes alvast!En wat heeft die man toch dat hij jullie zo ettert!

13. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy 399: ik ga 12 dagen!!!kom de 31e terug januari...
    Wilde graag met nieuwjaar thuis zijn...heeft mijn vriend helaas nachtdienst die dag! Ik word dus niet opgehaald (kom aan om half 5 in de ochtend) maar rij in de avond wel even naar zijn werk hoor!

he bij jou alles rustig nog? Wat zijn precies je plannen? Wanneer test je weer of ga je naar de doc?

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Heerlijk joh alexanne 12 dagen!Balen dat je vriend moet werken!Zijn toch momenten dat je saampjes wilt zijn!
    Ik test pas over 2 weken weer (als ik dat volhoud hoor!) dokter bellen heeft geen zin,mag pas over half jaar weer eens bellen en dat duurt nog 4,5 maand!Hoop dan toch wel eens ongi geweest te zijn of zelfs al zwanger!
    Voel me wel raar;
    -lage bloeddruk
    -veel meer moe
    -diarree
    -dorst
    -veel meer afscheiding
    -flauw voelen
    -met vlagen rug pijn
    -misselijk/zuur af en toe
    dus ja wat mijn mankeert??Zijn niet echt zwanger symptomen maar wat dan wel?

het zal wel weer dat k*t ontpillen zijn..

15. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen,

@driekeerdaan: Sterkte vandaag met die eikel! Hopelijk valt het mee vandaag!

@Alexanne: Wat een heerlijk vooruit zicht! lekker naar de zon! even relaxen! En dat wat je zei over vriendlief herken ik ook wel! Mijn manlief zo ook behoorlijk ontregelt zijn denk ik als ik 12 dagen weg zou zijn! (heee geen boodschappen in de koelkast, waar zijn mijn schonen kleren, enz enz hihihi)

@wendy339: zijn inderdaad wel veel klachtjes zo bij elkaar!

Ik ben zelf heel onrustig! Voel me mega onzeker. Ben dan wel zwanger maar het enige wat ik voel is een heel klein beetje gespannen borsten. verder niks.
    Van de week hoorde ik iemand zeggen dat haar huisarts had gezegd als dat gevoel in je borsten weg is dat je dan grote kans hebt dat het mis is gegaan. Nou dat had ik beter niet kunnen horen.
    En dan lees ik hier op het forum ook nog te veel verhalen dat het mis gaat. Even een dipje dus hier. Stom he!

Liefs E

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ellalalaa, je geen zorgen maken hoor!! Je leest soms zoveel. En je kan de ene dag toch minder last hebben dan de andere dag.

Sorry voor geen andere reacties, maar gaan er zo weer vandoor.
    Zijn veilig en wel aangekomen in Limburg, prachtig hier, met veel sneeuw! Superleuk! Strax lekker naar buiten de kleine.
    Hier alles nog rustig, geen ongi te zien. Wel veel ongi-buikpijn, dus ik verwacht het eigenlijk wel een dezer dagen. Mijn temp is wel nog steeds hoog, dus blijft spannend aan de ene kant. Maar die buikpijn is niet zo fijn! Heb geen testje liggen, hoop dat ik die vandaag ergens kan scoren, anders wordt het pas maandag, hihi.

Ik houd jullie op de hoogte!!!

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    goedemorgen allemaal,

@Ellalala
    Meis probeer jezelf niet te druk te maken en naar al die horror verhalen te luisteren!Iedere vrouw is anders! Zal ik je een good feeling verhaaltje vertellen?Mijn moeder was bijna 4 maanden zwanger van mij toen ze erachter kwam!Gewoon kleine beetjes ongi en totaal geen klachten!En whala hier zit ik!
    Em mischien zijn het je hormonen die nu met je aan de haal gaan!Probeer te genieten en een beetje bezorgdheid is natuurlijk helemaal niet ongezond!De 1e 12 wkn zijn nu enmaal erg spannend!

@Deesje
    Jij lekker in winterwonderland nu dus!Waar zit je in Limburg?Wij zijn paar maanden geleden ook weekendje limburg geweest!Aanrader; de outlet maasmechelen! Daar zit ook nog en heel groot overdekt winkelcentrum net voordat je daar aankomt!
    En ongi klachten mmm hoop zo van niet meis!

Ik hier beetje gammel,mn keel doet ook beetje zeer dus vrees dat ik gewoon wat verkouden/grieperig wordt.
    Maar goed dat overleven we ook wel weer!
    Wederom geen ongi klachten vandaag..

18. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    update

Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - ong 5 december
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 8 december
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 27 december
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ??? afwachten tot de cyclus weer op gang komt na MK...
    Alexanne: 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus

Zoals jullie kunnen zien aan de update ga ik voor ronde 3. Eindelijk is het deze ochtend doorgekomen :(
    Lijkt alsof ik van binnen helemaal opengehaald word. Wat doet t zeer zeg!!! Dit heb ik nog nooit gehad....misschien wil mijn lichaam nu alles eruit hebben...
    Had dit echt niet verwacht hoor... Nu weet ik niet waar ik vanuit moet gaan. Vorige maand een cycles van 28 dagen en nu van 42!
    Ga maar uit van 42 dan he...dat wordt lang wachten. Snel nog effe klussen voordat ik de 18e op vakantie ga :)
    Mijn vruchtbare datums zijn dan rond de 22e. Dus dat wordt puur geluk hebben...
    Ja en anders weer in januari of februari...
    Ik had er zo op gehoopt deze maand. Mijn vriend is waterman van sterrenbeeld en mijn dochter ook. ik ben leeuw en als ik nu zwanger was geweest hadden we weer een leeuw gehad...dat zou wel grappig zijn...maar helaas op naar ronde 3.
    Ik heb ook een beetje het gevoel dat ik uitgetest word. Ik ben best gelovig en denk dat het leven bestaat uit keuzes maken en er later achterkomen of het een goede keuze is of niet. ALs je de goed keuze maakt dan openen zich weer andere deuren. Heb je de verkeerde beslissing gemaakt is dat zuur en moet je op de blaren zitten en weer leren van je fouten.
    Nou nu zit ik ook in dilemma...ik ben invalkracht en kreeg gisteren te horen dat er iemand overspannen is op het werk. De kans bestaat dat ik als eerste in aanmerking kom en daardoor misschien een vaste baan kan krijgen...
    Dus wat doe je? zeg je dan ik zet mijn kinderwens weer op een laag pitje en ga erachteraan of zeg ik: ik heb mijn keus al gemaakt en als dat inhoud dat ik geen vaste baan krijg dan is dat jammer....weer een keus die ik zelf moet maken...
    Ik heb dat de laatste tijd veel: keuzes maken waarbij ik niet weet of de keus die ik maak op de langere termijn wel goed is.
    Op dit moment denk ik zo: mijn kinderwens is belangrijker en ga daarvoor. ALs ze me echt graag willen dan wachten ze wel zo niet dan vind ik hopelijk wel wat anders. Nu ik dit zo opschrijf denk ik: ja denk dat dat t beste is...Wat vinden jullie?
    maar goed eerste maar voor de volgende ronde...

En wendy 399: al wat nieuws?

deesje 80: ik duim voor je hoor! Hoop t echt.

Nou voor mij hopelijk: 3x is scheepsrecht :)

19. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hier even kort vanaf mijn werk... Ik ontloop mijn baas en negeer hem zoveel als kan, ben zo klaar met die man dat ik het nog maar ff vol moet houden, en langzaam aan uitkijk naar wat anders...

@Alexanne; balen dat je ongi heeft doorgezet, maar je hebt nu wel duidelijkheid gelukkig! Over je werk: je bent nu nog niet zwanger, dus je kunt toch evt. gewoon aan die baan beginnen? Als je dan wel zwanger blijkt straks, dan heb je gewoon recht op zwangerschapsverlof, dus dan heb je uiteindelijk allebei; een leuke baan en mama van 2 kindjes... Of zie ik dat verkeerd?

@Deesje; fijn vakantie! Hopelijk nog ff geen ongi...!

@Wendy; niet ziek worden hoor.. alhoewel dat nu bijna niet tegen te houden is volgens mij, met al die zieke mensen, het heerst weer enorm.

@Ellalalaa; ik herken dat wel hoor, die onzekerheid! Daarom had ik nog ff wat kv2v5 testjes gehaald, heb er donderdag nog 1 gedaan en die was hartstikke plus... ;) Ik vind deze tijd, tot de eerste echo, zo spannend... En ik ken mezelf, en omdat ik dus niet zo'n onzeker gevoel wilde, heb ik gewoon die testjes. Zijn niet zo duur, dus wel te doen...
    Geen zorgen maken hoor, het kan zomaar zijn dat jij gewoon een heerlijke zwangerschap met nauwelijks klachten krijgt!;)

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne

Balen meis maar nu dan wel gelukkig ongi!Kun je iig voor ronde 3 gaan!Hopen idd dat jullie nog ff raakschieten voor je op vakantie gaat!En ik ben het met 3xdaan eens hoor! Gewoon die baan nemen,je hebt nu ook geen vaste baan en het ergste wat kan gebeuren is dat je straks zwanger bent,verlof hebt en daarna mischien dan toch iets anders wilt of minder uren. Dan kun je ook altijd nog als invalskracht blijven of gaan werken..
    Heb je tot die tijd toch lekker ff vastigheid!En hoop natuurlijk dat je as ronde zwanger bent,maar stel dat je nog even geduld moet hebben ben je incl verlof zo meer dan een jaar verder.
    En je kinderwens hoef je dan zoiezo niet uit te stellen!

Dat dilemma had ik ook hoor 2 weken geleden met die promotie,gelukkig gaf mij de doorslag dat het salaris bagger was en was mn keus makkelijker.
    Nou meis hoop snel dat je ongi minder wordt en hoop dat ik daarna het stokje van je over mag nemen!

Voel me wel alleen zo in het lijstje,sta nog steeds op ronde 1 in mn uppie..:(

Deel Deze Pagina