(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ben ik ook nog even snel, de rest van het weekend niet veel tijd meer om bij te lezen en te reageren...morgen gezellig sinterklaas bij mn schoonouders

@ Deesje...fijne vakantie meid...hopelijk ben je snel van je buikpijn af
    @ Alexanne...balen dat je ongi geworden bent, maar nu weet je tenminste wel waar je aan toe bent. ook ik zou die baan gewoon nemen
    enne...lekker zo'n vakantie in het vooruitzicht. Wij gaan bijna boeken voor januari :)

Ik denk dat ik gewoon ongi ga worden....kweenie...voel niets, niet net als de vorige ronde al lang vantevoren een ongi gevoel...heb wel pijnlijke (.)(.) maar denk ook gewoon niet dat ik zwanger ben...dus gewoon naar ronde 4 ga

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80, maar niets voelen zegt soms juist wat anders ....! Hoop het wel voor je, spannend! Ga je nog eerder testen, of niet? Veel plezier morgen met Sinterklaas!

@Alexanne, hehe, eindelijk ongi ... alhoewel je liever het anders ziet natuurlijk. Maar nu weet je tenminste dat alles werkt. Op naar de volgende ronde, vol goede moed!
    Oh wow, ga je lekker weg, heerlijk zeg! Effe de warmte opzoeken, ikke = jaloers!
    En vwb je baan, ik zou het ook doen als het allemaal mooi is. Je weet idd niet wanneer je misschien zwanger wordt. En mocht je zwanger zijn terwijl je net begonnen bent, tsja, dat weet je toch niet van te voren!

@Wendy, aah meis toch, je blijft beetje hangen in deze ronde ... hoop echt dat je ongi nu snel es komt hoor, net als bij Alexanne. Heb je al es een testje er weer tegenaangegooid?
    Dikke knuf!

Hier nog steeds buikpijn, word er echt GEK van. Check ook 1000x mijn broek, maar nix aant handje. Maar ik heb desondanks niet echt het gevoel zwanger te zijn, had ik bij mijn dochtertje wel. Dus spannend allemaal ....

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik weet nog niet of ik eerder ga testen, wilde eigenlijk morgen wel testen in de hoop dat dit wel een erg leuk sinterklaas kado'tje kan zijn, maar het kan dus ook dat ik daar de rest van de dag vet chagerijnig van ben als ie negatief is...ik zou dus morgen wel met sensitest kunnen testen...maar mocht die negatief zijn, wil dat nog niks zeggen...je zou er 3 dagen voor je NOD mee kunnen testen, maar 100% betrouwbaar is deze natuurlijk niet met eerder testen...
    ik denk dat ik dus op zn vroegst dinsdag pas test...of gewoon wacht tot ik eventueel 1 dag overtijd ben
    tja ze zeggen inderdaad dat niks voelen juist soms wat anders zegt....ik heb tot vandaag ook echt de hele tijd het gevoel gehad dat ik WEL zwanger ben...maar sinds vanmorgen denk ik dat eigenlijk niet meer.........pfffffffffff

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou zo eigenwijs als ik ben heb ik er net een testje aan gewaagd ( zit nu mischien al op dag 3 heb in mn banner 25 dagen aangehouden van mn cyclus, maar de vorige was 24 dagen )
    Als ik 'm in het licht, en een beetje schuin hou dan heb ik een heeeeeeeeeeel licht streepje...ik zie 'm echt en niet omdat ik 'm wil zien...maar hij is echt heel licht :(
    ik wordt hier nu dus even heeeeeeeeeeeeeel erg zenuwachtig van

5. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @M80; wow... zo'n heeeeeeel licht streepje had ik ook vorige week...! Met een goedkopere test dan, ik had die van mat care. Met de clear blue was ie toen een dag voor NOD al heel duidelijk! En zoals Deesje al zei... soms is niets voelen juist wel goed...! ;) Ik zeg heel voorzichtig: Gefeliciteerd!!!!!!

Misschien kun je een fotootje maken van de test?

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Morning meiden!
    Heb nog niet getest, wacht liever nog tot morgen of overmorgen, dan zit ik op dag 28. Nog steeds last van buikpijn, soms weg. Temp is nog steeds hoog en heb nog steeds megazere ()(). Dus blijft wel spannend! Was vanmorgen ook al te laat met testen, had al geplast, hihihihi. Zie het nog ff 1 of 2 dagjes aan (DENK IK!!). Vind het wel knap van mezelf dat ik dit nu kan, hihi.

@M80, tsja, een licht streepje is een heeel licht streepje he! Kan je idd geen foto plaatsen, kunnen we ook ff kijken, hihi.
    En anders gewoon di weer testen, dan ben je weer wat verder. SPANNEND!!!

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m80
    Ik zeg ook voorzichtig een streep is een streep!Maar goed snap dat je gewoon een knal test wilt zien!!!Houd ons op de hoogte meis!!

@deesje
    knap hoor dat je nog even wacht!Duim hier hard mee voor je!

Nou meiden fijne sinterklaas voor degene die dit vieren!
    Wij gaan vanmiddag bij schoonmama eten en verder geen sint voor ons. Wij doen met kerst nog de kado'tjes zolang er nog geen kids zijn..

8. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel meiden, voor jullie lieve woorden. Ik weet niet wat ik had gisteren maar ik bleef maar huilen. Ook tijdens de sintgedichten! sloeg echt nergens op! Maargoed nu weer beter gelukkig!

Alexanne: Wel fijn dat je duidelijkheid hebt! Gaat het al beter of is het nog steeds zo vreselijk?
    En over je werk-dilemma: Wil je naast het mama zijn niet werken? Je hoeft toch nu nog geen openkaart te spelen met je werkgever. Je krijgt toch niet meteen een vastcontract maar een tijdelijke tot die collega weer beter is lijkt me. Gewoon doen! (als het een leuke school is dan he)

@Deesje: Je houdt de spanning er wel in! Het zou toch wel een heel leuk Sint cadeautje zijn! I'll keep my fingers crosst!

@M80: Wat Super Super spannend! Heb je al weer een nieuwe gedaan????????? Je houdt ons wel op de hoogte he!

Wij zijn eindelijk uit gesint vandaag!
    Lekker rustig dagje!
    Tot later

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hahaha, ik houd jullie idd wel in spanning, including myself hoor ;) Heb nu meer steekjes dan echt zeurende pijn. Afijn, morgen/overmorgen weten we het tenminste ...!

Hier komt Sinterklaas vanmiddag nog langs, hihi. Kunnen nu toch nog niet weg, mijn dochtertje is nog niet helemaal opgeknapt (die had gisteren ineens koorts vanwege d'r verkoudheid) en het sneeuwt hier nu keihard. Lekker binnen blijven dus!

@Ellalalaa, fijn dat het weer beter gaat. Zijn gewoon de hormonen, dat blijft zo de hele zwangerschap, hihi.

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Echt waar???? nou dat wordt wat dan! :):):)

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Driekeerdaan: ja zo had ik t helemaal niet bekeken! Misschien duurt t wel heeel lang voordat ik zwanger raak...hoop t natuurlijk niet he! Heb er echt de pest in...
    Aan de andere kant: op vakantie kan ik eten wat ik wil en heeeeel veel zonnen. Hoef ik ook niet bang te zijn voor pigmentvlekken enzo. Ik ben daar nl heel gevoelig voor en heb gehoord dat je in de zwangerschap een masker van pigmentvlekken kan krijgen die nooi meer weg gaan. Mijn moeder heeft ze ook toen op die manier gekregen!

wendy 399: je hebt gelijk! Ik zei al tegen 3xdaan dat ik daar zelf niet aan gedacht heb...

Ik begrijp dat het voor jou nog vervelender is....jij zit nog steeds in onzekerheid! echt baluh Hopelijk zet t een x door...of niet! dan ben je gewoon zwanger wat ik hoop voor je!...hoe lang wacht je nog? Ga je echt zo lang wachten voordat je daar de doc gaat?

deesje80: niet meteen van het negatieve uitgaan he! Mis is het wel raak geweest deze maand....ik hoop t zo voor je!

m80:
    Een streep is een streep he...anders een dag naar NOD weer testen dan weet je t echt zeker...we duimen met je mee hoor!

Nou meide hier zijn de duvels doorgekomen.

Ik zal jullie eens wat over mijn kinderwens vertellen:
    Vroeger wilde ik heeel graag kinderen. Normaal gesproken is die wens zo na je 20e. Ik wilde al kinderen vanaf mijn 14e. Je weet niet hoe klote dat is. Je weet dat je er nog niet aan toe bent, dat je zelf nog een kind bent maar het gevoel is zo sterk dat het zeer doet.
    Ik leerde mijn vriend kennen toen ik bijna 15 was (we gaan nu dus al 11 jaar met elkaar :) hij was ook niet erg blij met mijn wens.
    Gelukkig ben ik een streber en hoe zwaar het ook was ben ik naar mijn spw3, spw4 gaan doen en daarna naar de PABO. Ik hield mezelf voor: ik wil dat mijn kinderen trots op me zijn, ik wil hun grote voorbeeld zijn. DIt doe ik door te laten zien dat hoe zwaar dingen ook kunnen zijn dat je met doorzettingsvermogen heel ver komt!
    De ene keer dacht ik er wat minder aan en de andere keer was de wens weer zoooo sterk dat ik er ziek van was.
    Toen ik 23 was leek t me leuk om te beginnen maar zat midden in mijn opleiding. Doordat ik een aantalx de pil vergeten was stopte ik de strip met de bedoeling opnieuw te beginnen. Onveilig gedaan daarna en meteen zwanger....echt nooit verwacht
    Ik heb toen wel eens gezegd: zal mij niks verbazen dat als ik voor t echie ga en er mee bezig ben dan het langer duurt....en ja doe er nu langer over maar hopelijk niet heeeel lang!!!!

ZO dan weten jullie ook iets meer van mijn kinderwens. Vroeger dacht ik wel eens: stel dat als ik een kind heb het gevoel niet weggaat?
    Daar was ik heeel bang voor maar gelukkig het gevoel is weggegaan bij de geboorte van mijn dochter. Nu voel ik het alleen kriebelen en heb je een gezonde wens naar een tweede en is het geen obcessie (...nog....)

Nou meide op naar ronde 3.

gr a

12. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    je kan wel merken dat ik moe ben...dan lul ik te veel hahaha

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik snap er echt helemaal niks van....gisteren met kruidvat 2v5 getest en echt een heeeel licht streepje...een uurtje daarna met sensitest, daar was niks op te zien....toen zei mn vriend, dan test je morgenvroeg gewoon nog een keertje meisje....ook niks op te zien :(
    Ik heb geprobeerd een foto te maken van die kruidvat 2v5...maar die foto is te onduidelijk....ik zag het streepje alleen als ik 'm schuin in het licht hield
    :(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

14. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @m80; anders morgen even een Clear Blue halen, gewoon die CB + (digitaal is zo duur...). Ik had namelijk ook heeeeele vage of geen streepjes bij die goedkopere testen, en met CB toch echt duidelijk een plusje. En nu, na een week, pas met kv2v5 een duidelijk streepje. Ik blijf duimen voor je!!!

@Deesje; hou je het nog vol om niet te testen? Misschien is het feit dat je het zo goed vol houd, en dat je alleen nog maar steekjes hebt, wel heel goed! ;) Was het leuk met de sint?

@Ellalalaa; erg is dat he, dat je alleen nog maar kunt huilen, huilen, huilen... Zijn echt de hormonen! Ik huil ook om de kleinste dingetjes, en als je dan onzeker wordt, kan ik het me goed voorstellen dat je echt zo'n rotdag hebt. Fijn dat het weer beter gaat nu!

@Alexanne; die kinderwens herken ik wel, ik wilde ook heel jong al kinderen, toen ik 16 ofzo was wilde ik al niets liever dan een gezinnetje. Maar dat was inderdaad echt veel te jong. Van ons dochterte was ik ook onverwacht zwanger, ik kende mijn man toen net 5 maanden. Ik was dus ook bang dat ik er nu veel langer over zou doen! Nu zijn we er ook veel mee bezig he, dus dan is het zowieso al anders.

Hier vandaag sinterklaas gevierd, met de opa's en oma's en mijn oude omaatjes. Wat zijn die kinderen weer verwend zeg...! Ik had van mijn ouders en oma's geld gekregen om wat voor de kids te halen en we hadden xelf ook wat gehaald. Toen ik alles in de zak deed dacht ik wel ff "oeps, dit is wel heeeeel veel......" hihi... Ze waren erg blij. Voor mijn ouders, schoonmoeder en oma's had ik een fotoboekje gemaakt met foto's van de bruiloft. Vonden ze helemaal leuk. :)
    En nu eindelijk even rust, pfff, was wel druk...!

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey meiden,

Ben ik ook weer ff met een update vanuit hier. Net CB test gedaan, helaas negatief. Is geen licht streepje te bekennen :( Terwijl mijn temp juist nu weer hoger is en alle ongi-klachten ineens weg zijn sinds gisteravond!? Afijn, misschien ook wel te vroeg getest?! Nou ja, ik wacht nu gewoon nog tot donderdag of vrijdag als mijn ongi nog niet is doorgebroken. Lekker, die onzekerheid, hihi.

@M80, wat raar van dat streepje!? Ik herken het alleen wel, had 1e ronde ook met predictor een licht streepje, daarna niets meer (met andere test) en werd ik toch ongi. Soms kunnen ze een vals resultaat geven, bah bah bah.
    Gewoon nog een paar daagjes wachten meid, zit nix anders op (ook voor mij helaas).

@Alexanne, leuk je verhaal te lezen! En dat is idd vroeg dat je toen al kids wou, wow!

@Driekeerdaan, de sint was dus geslaagd gister, leuk hoor!

Sorry voor korte reacties, gaan zo ff ontbijten. Kom later op de dag misschien nog wel ff!

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Had nog even gegoogeld en die kruidvat 2v5 testen schijnen geen indroogstreepjes te geven
    Moet zo toch naar kruidvat, dus neem denk ik nog zo'n 2v5 mee...en misschien wel een CB en dan wel de digitale....die zegt gewoon zwanger of niet zwanger, hoef ik ook niet 100x het testje in het licht te houden, of ik echt niet gek ben :(

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hahaha, m80, ik ken het! Je testje 100x in alle soorten posities vh licht houden om maar een streepje te ontdekken. Maar was er mijn in geval nu nog écht niet, haha!
    Als ik hier een Kruidvat tegenkom, dan haal ik ze ook. Had ook voor die digitale CB gekeken, die zijn wel vet duur zeg. Maar ja, dan weet je ook wel meteen waar je aan toe bent ...

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    #758 Pandora, 6 dec 2010
    Laatst bewerkt: 6 dec 2010
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.....ik heb net een nieuwe kruidvat 2v5 gedaan....het streepje is nog heel licht, maar duidelijker dan zaterdag
    Ik zal zo ff een foto maken...denk dat je het streepje nu wel op de foto kunt zien...kunnen jullie even met me mee kijken :D
    hihihi.....ik ben stiekum heel voorzichtig blij

zie linkje voor een foto van de test...foto is geen goede kwaliteit, camera doet raar..maar ik zie echt 2 streepjes :D

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80, jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik zie hem ook!!! WHAAAAAAH! Gefeliciteerd meis!! IK WIL OOK DE KRUIDVAT TESTJES!! GRRRR, zat ik nu maar niet in een huisje op een park, hahaha!

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ja en nou snap ik er echt helemaal NIKS meer van.....heb net ook nog getest met CB digitaal en die zegt niet zwanger :$

Deel Deze Pagina