(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    HUH!???????????????? Misschien voor de CB test nog te vroeg getest dan??? Zou gewoon later deze week nog es proberen? Wat vaag zeg!
    Hier soms weer wat lichte ongikrampjes, WORD ER GEK VAN. Wast alvast maar volgende week, dan ben je tenminste weer wat verder en weet ik het tenminste.

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik ga maar even uit van de volgende logica
    heb een cyclus van 24 dagen....innesteling zou 28 november geweest zijn...das pas een week geleden....bij CB met indicator gaan ze uit van een cyclus van 28 dagen voor de berekening
    dus voor de CB test waarschijnlijk gewoon te vroeg....dit is echt weer iets voor mij allemaal

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m80
    Jeetje meid wat wordt jou geduld op de proef gesteld zeg!Laten we hopen dat de cb inderdaad te vroeg was en dat we je snel mogen feliciteren!!!!Wel vaag hoor die test uitslagen,maar kv is heel gevoelig dus ik denk voorzichtig dat je toch echt zwanger bent!!

@Alexanne'
    Leuk joh om jou verhaaltje te lezen,je had al heel vroeg mama gevoelens!

@deesje
    Bij jou ook spannend dus,zie dat je 1 dag overtijd bent!Dat jij kunt wachten tot volgende week!!

Ik heb net toch ook ff kv 2x5 gekocht. Heb last in mn onderbuik,soort spierpijn heel laag. Dacht en naderende ongi maar heb nog niets gespot!Heb op mn werk mn urine nogmaals gecontroleerd en die was weer schoon dus blaasontsteking kan het ook niet zijn..
    Inmiddels dag 51 nu zonder enig teken..
    Ga dus nog maar een testje doen,wilde 2 weken wachten maar dat trek ik niet hoor!!Ik houd jullie op de hoogte!!

Duimen zijn omhoog hier hoor voor ons allemaal!!
    Ik net thuis van mn werk,kerstboom is binnen zo nog ff optuigen en dan zijn we er weer klaar voor! Ik ben vroeg maar heb anders er geen tijd meer voor en ik haat het om al die zooi naar beneden te halen voor 5 dagen..En ik vind het zo gezellig altijd die lichtjes en de dennengeur in huis..

Ik kijk straks nog even!

4. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @m80: Wat vreemd zeg!! Ik zie inderdaad ook een streep hoor!
    Jeetje meisje, wat een onzekerheid. Morgen of overmorgen nog een keer testen?? ik blijft voor je duimen! heel hard!!!

@wendy339: En heb je het al gedaan? Jij maakt het ook spannend hoor! Gezellig dat je boom al staat!

@Deesje80: Geniet je ook wel een beetje van je vakantie?? Ik hoop het wel hoor! denk maar dat jij lekker leuke dingen kan doen en wij allemaal heeeel hard aan het werk zijn!;)

@driekeerdaan: Hoelang geleden ben je ook al weer getrouwd??

Hier alles oke. huilbuien zijn weer even verdwenen gelukkig! Nu alleen nog gevoelige borsten!

tot later

5. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    m80: sowieso is testen 2dgn van te voren wel vroeg. Het schijnt dat als je overtijd bent meer kans hebt op een duidelijke streep en dat het eitje ook goed genesteld is.
    Op de foto zag ik echt wel een duidelijk steep hoor ik werd er helemaal blij van!!!! Gewoon nog even wachten meis dan heb je echt zekerheid

deesje 80: overtijd! Dat is veelbelovend...ik duim voor je hoor
    Jij temperatuurt toch ook? Hoe gaat dat en hoe bevalt t jou? Ik ben nu 3dgn ongi kan ik nu beginnen of moet ik helemaal wachten?

wendy 399: wil je niet ontmoedigen maar las net een bericht van iemand die 76 dagen overtijd was en mijn nicht heeft een cyclus van 1x in de 60 dagen. Wel heeel vervelend. Maar misschien ben je gewoon zwanger en dat hopen we voor je!!!

ellala: ja erg he die hormonen...ook al misselijk?

nou meide wil eigenlijk met temperaturen beginnen. Zo krijg ik meer zicht op mijn cyclus heb ik gelezen. Mijn nicht zegt dat t vreselijk vervelend is om elke x te meten maar ach proberen wil ik t wel

nou ga maar weer gr a

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

@M80; dat is wel een duidelijke streep, op de foto! Het schijnt dat de testen van kv2v5 wel erg gevoelig zijn, dus misschien was het voor de CB test te vroeg? Ik heb de digitale ook pas gedaan nadat ik echt over tijd was en een paar andere positieve testen had gehad. Kv2v5 was bij mij echt eerst nauwelijks te zien, en idd. na een paar dagen duidelijker, dus ik denk als je morgen of overmorgen nog eens test, dat ie dan vast nog duidelijker is!;)

@Deesje; wat jammer, dat je test negatief was... Maar het kan zijn dat je cylcus nu misschien toch weer 31 dagen is, toch? En dan was het misschien nog te vroeg...

@Wendy; gezellig, de kerstboom neerzetten! Ik ga het ook deze week doen, omdat ik ook nooit zin heb om het voor een weekje allemaal naar beneden te sjouwen...
    Heb je al getest? Ben zo benieuwd...!!! Ik duim voor je dat je snel zekerheid hebt!

@Ellalalaa; wij zijn 3 maanden geleden getrouwd. Hoe voel jij je? Ik soms een beetje weeig gevoel, niet echt misselijk, gewoon een beetje dizzy zeg maar...

Hier vandaag een heerlijk rustig dagje gehad, boodschapjes gedaan en eventjes naar de stad. En lekker thuis geweest met de kleine, kon ze lekker met haar sinterklaascadeautjes spelen. Schoonmoeder kwam eten, omdat ze gisteren niet kon blijven en zich daar schuldig over voelde. Zucht... Is een lief mensje hoor, en anders moet ze ook maar alleen eten, maar soms heb je er net ff geen zin in he... ;) En nu lekker op de bank naar GA kijken! :D

7. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Alexanna; volgens mij kun je beginnen op de eerste dag van je cyclus, met tempen, dat begreep ik ervan tenminste. Dus dan kun je nu beginnen, zit je nog mooi in het begin van je cyclus!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Helaas meiden, hier op naar ronde 3! Ben nog niet ongi geworden, maar mijn temp is ineens megagedaald, dus dat kan maar 1 ding betekenen. BAH, echt k*t hoor, want het zag er zo goed uit (temp dan ...). Baal er ff van. Al had ik het stiekem ook wel verwacht, want tijdens ei was ik ook ziek. Maar goed, die hoop is altijd groter dan he!

@Alexanne, je kan gewoon meteen beginnen met tempen hoor. Doe ik ook altijd, dan heb je het beste beeld van je cyclus. Tis soms wel een gedoe hoor, je moet op dezelfde tijd proberen te tempen voor het opstaan, maar ach. Je went er ook weer aan ;)

Nou, ga ff theetje drinken, kan toch niet meer (uit)slapen nu!

9. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    He bah, wat jammer Deesje! Juist omdat je al die tijd zo rustig was en het nog zo goed volhield om niet te testen enzo, had ik echt het gevoel dat jij vast ook zwanger was... Hopelijk komt die ongi dan nu ook snel door, dan kun je verder naar de volgende ronde!
    Dikke knuffel!!

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ja, tis ff balen. Had net wat lichtroze met afvegen, maar zet nog niet echt door. Zal vanmiddag wel zijn. Heb wel ff gebaald, nu gaat het wel weer, gaan gewoon weer verder! Vorige x was ook pas ronde 5, dus ja ...
    Misschien dat ik daardoor rustig was, dat ik het toch instinctief wist ofzo?! Ach ja ...

@M80, en hoe ist bij jou, nog getest??

11. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou meiden ik ben gewoon ZWANGER hoor ;)
    vanmorgen in een potje gepist en met dezelfde urine een kv 2v5 en een sensitest tegelijk gedaan
    kv 2v5 gaf binnen 5 minuten dezelfde lichte streep als de test van gisteren....en de sensitest binnen 5 min. een heel licht streepje, zoals ik deze zaterdag had bij de kv test
    Jeetje...wat zijn we blij ;) maar het is ook nog zo onwerkelijk allemaal
    vandaag een lekker bank hang dagje....voel me een beetje grieperig en ben hartstikke moe

12. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje; Gemiddeld duurt het ook een half jaar he, voordat je zwanger raakt... Zeggen ze tenminste. Dus op zich valt het nog mee, maar het is gewoon ff niet leuk, want er is toch die hoop elke keer...! Vol goede moed naar de volgende ronde, en flink klussen, hihi... ;)

Ik werk vandaag thuis, kan m'n draai nog niet zo goed vinden, maar komt ook omdat ik, zodra ik ermee bezig ga, die boosheid weer terug krijg op mijn baas. Maar ik geef niet op, want dan heeft me waar hij me hebben wil, dat ik het uit handen geef. En als hij wil dat zijn vriendin die administratie gaat doen, dan vind ik nog steeds dat ie mij dat gewoon moet vertellen. Hij is lekker achterbaks bezig, maar ik denk dat ie zich in mij vergist, haha, want ben hem tot nu toe toch te slim af! 8)

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @M80; wow, gefeliciteerd!!! Als je inderdaad bij beide testen een zichtbare streep hebt, dan ben je gewoon echt zwanger!! :) Super, fijn dat je het nu zeker weet!
    Onwerkelijk nog he, zo die eerste dagen... Ik ging elke dag opnieuw testen, hihi, en dat terwijl ik al een hele duidelijke test had gehad... muts dat ik ben... ;)

Dat je je moe en grieperig voelt kan ook komen door de zwangerschap, maar wel vervelend... Lekker op de bank hangen en je laten verwennen door je mannetje, hihi... :)

14. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeeeeeej M80!!! Kan nu niet meer missen hoor, geweldig!!!!
    Beetje grieperig nu? Tsja, wie niet ... lekker rustig aan doen dan!

@driekeerdaan, ja, dat is ook zo, meestal tussen half jaar en jaar. Maar goed, je hoopt het toch iedere x weer, hihi. Al hebben we nu niet echt megahaast, want hebben al een wonderje rondlopen, het kriebelt alleen gewoon veel meer!
    Werk ze thuis, loop je tenminste die kwal niet tegen het lijf ...!

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 27 december
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ??? afwachten tot de cyclus weer op gang komt na MK...
    Alexanne: 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger! - uitgerekend?

16. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje; Dat herken ik wel hoor... Hier kriebelde het ook zo enorm. En vooral omdat we al zo'n mooi meisje hebben rondlopen, je weet dan hoe mooi het is... En de eerste maanden met ons meisje waren hier erg zwaar, omdat ik die zwangerschapsvergiftiging en keizersnee heb gehad, dus heb er toen eigenlijk niet volop van kunnen genieten... En nu ben ik er echt heel bewust mee bezig en wil er echt van gaan genieten.

De volgende ronde is je "echte" 3-de ronde toch...? 3 keer is vast scheepsrecht! ;)

17. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Marleen; hoe gaat het met jou? Is je cyclus alweer op gang, en trek je het een beetje?

Hoe zou het eigenlijk met de bovenste 4 meiden van het lijstje zijn...? Meiden, we zijn heel benieuwd!!!

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ja, das dan de echte 3e ronde, eerste ronde was meer ontpillen. Dus ach, is ook nog maar net dat we bezig zijn he!
    Oh, das dan wel heftig zo geweest, die periode. Hier ging de bevalling snel en verliep goed gelukkig. Alleen kon ik niet plassen en heb ik 2x een catheter gehad, was wat minder (alleen was je toch al beurs vanonder, dus de pijn viel me reuzemee). Ben trouwens thuis bevallen.

@andere meiden, ja ben ook wel benieuwd!
    @Tab, hoe ist met jou, voel jij al wat??
    @Marleen, en met jou, gaat het een beetje (zeker nu na het nieuws van m80, zal toch ff slikken zijn denk ik ...).

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 9 december
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 27 december
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ??? afwachten tot de cyclus weer op gang komt na MK...
    Alexanne: 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger! - uitgerekend 16 augustus

20. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hier nu definitief ongi trouwens. Vanmiddag ff shoppen in Maastricht, ff alles van me afshoppen, haha!

Deel Deze Pagina