(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he elallala,

Ik heb op dit moment geen vaste baan helaas. Werkte op een school waar ik na maandenlang ingevallen te hebben doodleuk kon vertrekken voor een ander die een vast contract kreeg. (voor de groep waarin ik inviel!)Terwijl zij daar veel korter werkte Heel zuur. Aan de andere kant hadden ik en mijn vriend afgesproken: word ik het wel (uitgave vacature 4 dagen) dan krijg ik eerst een jaarcontract. Nou dan is zwanger raken niet zo slim :) Nou dan maar hopen een vast contract en anders weer een jaar dus konden we pas ongeveer over 2 jaar voor de volgende gaan. Hadden dan wel gezegd: dan zorgen we er voor dat er tussen de 2e en 3e niet veel leeftijdsverschil is. Maar ja toen werd ik het niet en zit nu in de invalpoel. Heel vervelend... aan de andere kant. Ik doe veel ervaring op en zit niet vast aan een kontrakt. Dus na heel veel gesprekken hebben we ervoor gekozen nu te beginnen, wat heb ik te verliezen?
    Er zijn wel momenten dat ik denk: is dit de goede keuze...maar als ik dan naar mijn kleine meid kijk. Ik denk dat er bij genoeg situaties wel te discussieren is over het juiste moment. Dan wil je eerst een vast contract, dan wil je een ander huis dan wil je cariere maken etc.
    Mijn dochter is geboren in de tijd dat ik studeerde. Heel veel mensen waren ervan overtuigd dat ik de opleiding niet zou halen! Nou echt wel. Ik zat in t 3e jaar voltijdopleiding. Ben na een half jaar verder gegaan waar ik gebeleven was en zo afgestudeerd. Alles is mogelijk...

Ik kan nu zelf mijn dagen indelen en ik heb nergens verplichtingen. Om kwart over 3 trek ik de deur achter mij dicht en heb geen vergaderingen enzo...Ook wel fijn voor even toch?
    We gaan er nu gewoon voor en als alles goed loopt zit er 3.5 jaar tussen mijn dochter en de volgende.
    Ik kan niet wachten...
    zaterdag testen denk ik....

Weer zo last van duizeiligheid vandaag....
    Volgende week jodelee is het t moment van de waarheid

Oh een deesje, wat leuk dat je over jezelf vertelt...vind ik leuk om te lezen ook bij de rest!
    Hoop voor je dat bij ronde 5 t raak is...wel leuk om dat gewoon vast te houden :)

gr a

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hoi hoi,

wat leuk om te lezen allemaal
    Ik ben ook 23 september gestopt met de pil :) en sjezus, wat kan je lichaam je voor de gek houden zeg :x
    de afgelopen weken erg veel klachten gehad, ijzersmaak in mn mond, veel buikpijn, gevoelige borsten, misselijk, verschrikkelijk moe ( na 12 uur slaap het gevoel hebben dat ik nog wel 20 uur kan slapen ) zin in eten, wat ik eigenlijk helemaal niet lust, veel hoofdpijn, en een beetje een wisselend humeur ( sorry schatje ) :D
    Had er gisteren dus maar een testje aan gewaagt...die was negatief, maar omdat ik mn cyclus nu na het stoppen met de pil nog niet weet, dacht ik, met al die symptomen... wie weet...
    Vannacht helaas ongesteld geworden....dus wij gaan voor een nieuwe ronde en nieuwe kansen :):):)

3. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    vanmorgen ontdenkt dat mijn ongi bijna is afgelopen :) met de pil duurde deze zeker zes dagen. en nu maar 3 en een beetje. Helemaal blij! we kunnen er weer tegenaan ;)

sterkte allemaal met de ongemakken van onze gekke hormonen en op naar ronde 2

4. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik hoop eigenlijk stiekum dat het bij mij nu ook niet zo lang duurt, met de pil duurde het bij mij ook 6 dagen...en wat ik nog weet van toen ik de pil niog niet slikte ( pfff da's lang geleden :D ) was dat het ook zo lang duurde, maar veel heviger was dan met de pil...en daar zit ik eigenlijk niet zo op te wachten

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @m80, welkom hier! Gezellig! Jammer dat je ongi bent geworden, maar dan weet je tenminste ook nu hoe je cyclus is na de pil. Bij mij duurde ie 31 dagen, had ook alle symptomen vh zwanger zijn, maar de ongi zette toch door. Hoop ook dat het korter is als met de pil, wast ook meestal 6 dagen (de laatste dagen amper wat, maar nog wel net dat je iets moest dragen). Merk wel dat ik nu wel roder bloedverlies heb (sorry voor details), t voelt wel iets anders.
    Hopelijk duurt het idd ook zo kort als bij Tab!

@Tab, fijn dat de ongi over is, kun je er idd weer tegenaan :D

@alexanne, leuk je verhaal te lezen!! Weet je een beetje achtergrond van iedereen he!
    En spannend hoor, hoop écht dat je zwanger bent! En tsja, je kunt het idd niet altijd goed plannen, er is altijd wel een reden te vinden waarom je misschien beter kan wachten ...

@driekeerdaan, lekker hutspot gegeten dus, hihi. Ikke vanavond, dus laat de hutspot zijn werk maar doen bij mijn mannetje :D

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hmmmm, mijn schatje lust geen hutspot of stamp of wat dan ook....daar moeten we toch eens iets aan gaan doen dan ( kan 'ie er vast aan wennen, niet zeiken, gewoon eten, dat moet die kleine straks ook ) :D

7. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meide,

m80 gezellig dat je er ook bij bent. Ik heb bij heel wat topics een reactie geplaatst maar blijf toch elke keer hangen bij deze! Iedereen reageert zo snel op elkaar en dat is heel fijn. OOk leven we met elkaar mee..:)
    Had wel een vraag aan je m80. Ik ben 22 sep gestopt met de laatste pil en drie dagen later was ik ongi. Nu zit ik nog te wachten op de volgende. Ik heb uitgerekend met een cycles van 28 dagen dat ik het rond de 23e moet worden. Jij zegt dat je de 23e gestopt bent...dan is je ongi best wel snel toch?
    Zeg maar een week te vroeg... Of heb ik het verkeerd?
    Ik zelf heb wel kwaaltjes die duiden op een zw.schap maar ja je weet maar nooit he.
    Ik had na mijn eisprong een week last van ongi pijn. Die is nu gelukkig over. Nu heb ik elke dag last van duiziligheid. Terwijl ik daarvoor goed heb gegeten....heel vreemd.
    Zondag testen mijn vriend en ik samen....ben zo benieuwd!

gr a

gr a

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Yep, dat is inderdaad een beetje vroeger als anders...als ik nu de pil nog had geslikt, had ik deze week op zaterdag ongesteld moeten worden...heb nu dus een cyclus van 24 dagen
    Ik heb geen flauw idee meer hoe lang mn cyclus "vroeger" was ( ben op mn 17e begonnen met de pil en ben nu 30 )
    weet alleen nog dat die heel regelmatig was, ik kon er echt de klok op gelijk zetten
    maar zoals ik het nu bereken, kunnen we over 10 dagen al weer aan de gang....ook niet vervelend :D

9. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    nog een vraag ik wil ook zo'n kalendertje onderaan mijn berichtjes hoe doe ik dat?

gr a

10. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Ik moest ook even zoeken, maar hier bovenaan de pagina ( balk met home, forum etc ) kun je de optie banners kiezen

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, idd, wat M80 zegt, bovenaan op banners klikken, dan kan je verschillende aankiezen. Dan moet je die link ff copyen, naar gebruikersinstellingen en daar kan je bij handtekening die banner plakken.

12. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    het duurt trouwens even voordat de banner er staat, ik was natuurlijk weer ongeduldig.....

13. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Nou zit ik hier zo eens even heel dit forum door te spitten...en valt me toch wel op dat ik inderdaad wel een hele snelle cyclus heb met mn 24 dagen...de meeste zitten zo rond de 28-29-30-31-32 dagen
    Ik had me er ook meer op ingesteld dat sowieso de eerste menstruatie zonder pil pas na een dag of 30 zo komen...mn collega'tje zei ook al "ga er maar vanuit dat die de eerste keer nogal eens even op zich kan laten wachten
    kweet eigenlijk niet of dit nog iets uitmaakt, zo'n korte cyclus???
    pffffffffff....vind dit toch allemaal wel heel spannend allemaal

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag meide

Bedankt nu maar afwachten of het gelukt is...!

gr a

15. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    hihihi volgens mij heb ik wel wat verkeerd gedaan....

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    da denk ik ook :p
    gewoon heel de link kopiëren en bij handtekening plakken...opslaan en dan moet 'ie het doen

17. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal,

mijn man eet eigenlijk alles wat ik hem voorzet, en ik kook bijna altijd, dus daar heb ik het dan wel makkelijk mee, hihi. ;) Vandaag waren het bietjes, ook weer lekker burgerlijk... ;):p

Frustrerend he, dat ons lichaam ons zo voor de gek kan houden... Allemaal voelen we allerlei kwaaltjes, maar dan toch ongesteld worden of negatief testen... Ik moet zeggen dat hier het gerommel en de kwaaltjes die ik had wat af zijn genomen. Ik wist gewoon zeker dat ze van het ontpillen kwamen, dus ben wel blij dat ze weg zijn, want als ik nu wat voel is er misschien wel een kans, hihi... ;)

18. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    lekker burgelijke bietjes! haha

ik heb trouwens de menstruatiekalender gevonden en kan een uitkomst zijn in het mikken op de juiste dagen. Is wel een beetje ingewikkeld om in te vullen maar berekent je vruchtbare dagen en je kunt er alles op invullen. Dus geen vage kruisjes/plusje/minnetjes/rode druppeltjes in je papieren agenda. en je krijgt ook een melding per email als er een gebeurtenis op die dag is.

fijne avond en tot morgen!

19. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    effe kijke of het nu gelukt is

20. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    joehoe zo zie je maar de aanhouder wint!!!
    Wat spannend he over vier dagen weet ik het...
    Ik sta op dit moment op een punt in mijn leven waarbij ik denk: wat gaat het me brengen?
    Twee weken geleden kreeg ik te horen dat ik kon vertrekken op mijn werk. ZIt nu dus invalwerk te doen-zoals ik al zei ook geen verplichtingen.Toch niet fijn...
    Maar nu het positieve nieuws: ik en mijn vriend hebben vorige week ons huis verkocht! we hadden ook een ander huis op het oog en hoorde gister dat ze ingaan op ons bod! Ik ga dus verhuizen joepie!
    Maar ja...misschien nog meer goed nieuws deze week? Jullie zijn de eerste die het horen!!!

gr a

Deel Deze Pagina