Hi girls! allereerst natuurlijk de felicitaties voor de gelukkigen onder ons! en sterkte voor de dames die (nog) niet weten waar ze aan toe zijn. Ik heb niet veel meer van me laten horen, lees wel trouw elke dag mee hoor Deze maand zeker weten niet zwanger, daarvoor moet je namelijk wat doen. voel me nu ook erg onzeker of mijn vriend het wel wil. Hij zegt van wel maar volgens mij is ons huis nu omgedoopt tot klooster...... Voel nu al wat krampjes dus ongi zit eraan te komen. Verder ben ik bezig om een andere functie te bemachtigen. Vooruit aan het lopen op het feit dat er vacatures in 2011 bijkomen Dus een goed vooruitzicht. Overigens wel grappig om te zien dat er veel van jullie in de zorg werken, ik werk namelijk bij de IGZ. Voel me vandaag ook grieperig, ik vermoed een keelontsteking in aantocht. En vanmiddag nog voor 2 gaatjes naar de tandarts.... ben jammergenoeg gezegend met een mooi maar superzwak gebit....... Groetjes!
@Tab, leuk je weer te lezen! Maar deze maand is dus een 'loze' maand geweest om het maar zo te zeggen? Jammer, maar op naar de volgende ronde dan maar. Of twijfelt je vriend nu ineens heel erg? Wat leuk een andere functie misschien! Wat je dan doen? En gaatjes, brrr, ben altijd niet zo'n held voor de tandarts ... en ook nog es grieperig, he bah!! Zit ook niet mee dan. Hier werk ik trouwens in een psychiatrische instelling. Werk niet als verpleegkundige maar als secretaresse. Zit wel middenop de afdeling, dus veel contact met clienten.
@Tab; jammer dat het deze ronde niks is geworden... Vervelend dat je je ook onzeker voelt of je vriend het wel wil... Kunnen jullie er wel goed over praten? Hopelijk valt het mee bij de tandarts, en niet ziek worden hoor...! Wat mij hier ook opvalt; we werken volgens mij allemaal met of tussen de mensen! De zorg, onderwijs, ik in de optiek dus ook de hele dag met mensen bezig... Grappig!
m80! Gefeliciteerd meis,echt super!!!!!Hoop niet dat je ziekjes wordt nu maar goed je lichaam is ook zich op de kleine aan het voorbereiden nu natuurlijk! @Tab jeetje zeg een klooster?Dat klinkt wel heftig..Kun je er met je vriend over praten over wat hij echt wilt?Mischien heeft hij last van plankenkoorts.. Ja grappig! allemaal werken we in een sociale baan inderdaad! Ik testje gedaan,wederom negatief geheel volgens verwachting.. Heb al dagen last van mn linker en rechter eierstok maar er komt gewoon niets!!!Het zijn ook niet de ongi krampen zoals ik ze ken van met pil. Dus wat dit nu toch allemaal te betekene heeft.. Vind het super voor de 3 meiden die nu zwanger zijn maar stiekem ben ik toch een beetje jaloers...Waarom wordt ik niet eens ongi?Ja ontpillen zegt iedereen maar ik ben het echt spuugzat!Ik wil nu onderhand toch wel eens seintje van beneden dat het werkt. Sorry voor mij geklaag maar moet t ff kwijt! Ik ga zo weer weg voor werk,net ikz training gehad in eindhoven (heerlijk 1,5u over gedaan om er te komen) Nu ff thuis wat eten en dan door naar een training voor de nieuwe opleiding van onze stagaires..pfff....
@Wendy; klagen mag hoor! Dat zou ik ook doen in jou geval. Balen dat je wel steeds wat last hebt, maar dat er geen ongi door komt... Als je de pijn die je steeds voelt niet helemaal vertouwd, misschien toch een afspraak maken met de huisarts? Ontpillen of niet, kan het me goed voorstellen dat je er gek van wordt! Succes met de volgende cursus, en ik blijf duimen voor je dat je snel duidelijkheid hebt!
@ Tab...ik denk dat je vriend een beetje plankenkoorts heeft. Ik zou er gewoon eens met hem over praten Ik merkte aan mijn vriend dat hij er de afgelopen maand niet veel over heeft gezegd Maar hij vond het de vorige ronde gewoon echt jammer dat mn test negatief was....omdat hij het allemaal zo spannend vind, zegt 'ie er niet veel over maar ooooooh wat was 'ie trots en blij toen ik vertelde dat hij papa wordt vandaag veel last van steekjes in mn buik...ook een beetje duizelig en MOE. Net de kerstboom gezet en lig nu lekker met een dekentje en een kopje thee op de bank Heb ook enorm zere (.)(.) vandaag heb ik het wel al tegen mn beste vriendin verteld....heerlijk want we zijn dus samen zwanger...zij nu 12 weken verder gaan we het nog aan niemand vertellen ik weet eigenlijk niet....moet ik nu al de huisarts of verloskundige bellen?
@M80; ik heb vorige week al wel gelijk de huisarts gebeld, en heb op 22 december mijn eerste afspraak met de gynaecoloog. Dit omdat ik dus bij mijn vorige zwangerschap zw.vergiftiging heb gehad, en nog steeds een wat hogere bloeddruk heb, en dat moet gewoon goed in de gaten gehouden worden nu. Je zou de huisarts eens kunnen bellen, even vragen wat bij jullie het meest gangbare is. Zowieso is het wel goed als je huisarts weet dat je zwanger bent, i.v.m. als ie eens medicijnen moet voorschrijven ofzo. Sommigen bellen gewoon gelijk een verloskundige, de eerste afspraak is dan meestal rond de 8 weken volgens mij. Leuk dat je nu tegelijk met je vriendin zwanger bent!!
@M80: GEFELICITEERD! SUPER LEUK!!!! Spannende tijd komt er nu ook aan he! Voor jou is het ook het eerste kindje toch?? Ik heb eerst de huisarst gebeld maar die stuurde me door na verloskundige. In de negende week heb ik een afspraak. (derde kerstdag!) leuk zeg! @Deesje: balen meis! Nu toch nog maar even genieten van je vakantie! En dan weer aan de klus! Heb je leuke dingen geshopt?? @Tab: Mm das balen. Is het moeilijk om er over te praten samen? (sommige mannen zijn niet van die praters!) Wel leuk dat er op je werk nieuwe kansen liggen! Good luck! @Driekeerdaan: Wij zijn allemaal mensen mensen! (zo noem ik dat altijd! @Wendy339: Daar zijn we juist voor! Om juist of en toe even goed te klagen! Mag absoluut!! En kan me heel goed voorstellen dat je het heel leuk vindt om te lezen dat er weer iemand zwanger is maar dat je stiekem ook wel een beetje jaloers bent en het zelf ook heel graag wilt! Wij duimen allemaal voor je!!!
hey meiden! bedankt voor jullie steun!ben net terug van zumba nu ff lekker bank hangen... Heb een gids voor new york gehaald willen we graag in maart naar toe!probeer me maar te focussen op leuke dingen zodat ik niet de hele tijd met ongi worden bezig ben. december is er een goede maand voor!ga morgen heel burgelijk een kerststukje maken met een vriendin in een workshop en gaan de 20ste nog met vrienden naar dusseldorf kerstshoppen en de 21e heerlijk een sauna arrangement geboekt met alles erop en eraan. dus afleiding genoeg! dokter en testen doe ik voorlopig even niet meer aan,schiet beide niet echt op en stelt me alleen maar teleur.. Heb nu maar de hoop en wens dat ik in ieder geval voor nieuwjaar ongi ben zodat we op een vruchtbaar 2011 kunnen proosten! @alle lucky zwangere girls; vind het echt wel heel tof voor jullie hoor!!!!!dat er maar veel baby's geboren mogen worden in het nieuwe jaar!
ik kon het ook niet laten....moest het nog ff met woorden bevestigd hebben, al zegt mn lichaam volop zwanger hoor... heb dus net nog een CB digitaal gehaald @ Wendy...kan me voorstellen dat het voor jou niet leuk is om te lezen...het is gewoon k*t dat jij nog niet eens je eerste pilvrije ongi hebt gehad het is hier momenteel een beetje stiller dan anders als jullie het vervelend vinden als ik hier volop zwangerschapsverhalen vertel, gewoon zeggen he
zie dat ik volgens de teller een dag over tijd ben...... ik wacht nog wel ff af. had gisteren wat krampjes maar vandaag niet. misschien toch nog wat van vorige maand, want toen ben ik maar 2 dagen ongi geweest...... nog niks getest dus op het bekende bankje wachten tot (en met?) het weekend
@m80 tuurlijk vind ik het leuk jullie verhalen te lezen! that's life!! en jullie leven ook met ons mee dus ik zou zeggen blijf lekker meekletsen!! T is inderdaad nu ff rustig maar denk dat dat gewoon de december maand is,iedereen druk druk.. Ik nu wel aanwezige pijn links in mn onderbuik maar of t iets met ongi te maken heeft???Wederom niets hier.. dag 53 inmiddels (dacht ik..) raak nu zelfs de tel al kwijt.. Ga nu ff koken,douchen en dan mn vriendinnetje ophalen voor het kerststukje maken (lees; bijbeppen,koffie en ondertussen een poging tot iets fatsoenlijks te creeeren...) Heb er zin in! tot morgen!
hoi meiden! @Tab, spannend nog, ondanks dat je denkt dat deze ronde kansloos was ... heb je toch nog getest of ben je toch nog ongi geworden? @wendy, wast gezellig bij je vriendin? En wat pijn in buik, hopelijk nu echt ongitekenen meid! Voor hetzelfde geld heeft je cyclus nu gewoon een ronde overgeslagen en word je rond dag 60 ofzo ineens ongi. Ik hoop het voor je meid ...! @M80 (en de anderen), gewoon blijven kletsen hier hoor! Is toch alleen maar leuk?! En de CB toch nog gedaan, hihihi. Vwb bellen naar HA/VK, hier bel je gewoon naar de VK en krijg je rond 8 weken een intakegesprek. Daarna kan je de HA bellen, maar dat is bij ons alleen maar om hen in te lichten dat je zwanger bent. Hier alles ok! Vandaag dagje naar Plopsaland geweest, was erg leuk! Het park viel me qua grootte wel wat tegen (waren indoor park gegaan), maar voor mijn dochter was het natuurlijk geweldig, haha! Heeft de tijd van haar leven gehad. Morgen dagje shoppen naar Aken, en dan vrijdag weer richting huis. Wat gaat zo'n weekje snel! Heb mijn ongi alweer helemaal verwerkt eigenlijk, dus op naar ronde 3! Al vallen de klusdagen net in een famweekend of net daarna, dus maar ff creatief zijn dan, hahaha!
hoi meiden, erg drukke dagen achter de rug. eerst ma en di gewerkt, vandaag cursus in Utrecht, was dus pas om half 7 thuis (en om 7 uur de deur uit...) cursus was erg interessant, maar ben blij dat ik niet iedere dag met de trein hoef... rest van de week wel vrij, maar druk met voorbereiden van het Midwinterfeest aankomend weekend hier in het dorp. volgende week nog 3 dagen werken en dan lekker kerstvakantie!!! hoop dan iets meer bij te lezen en mee te schrijven. zijn hier wel weer aan het klussen geslagen, heb echt geen idee wanneer ik weer een eisprong zou hebben of evt. weer ongi moet worden. wil wel M80 feliciteren (moest wel weer even slikken toen ik je bericht las...) hoop dat het hier heel snel weer raak is... tot snel!
@Tab; spannend... je verwachtte eigenlijk gewoon ongi te worden toch? Ben benieuwd...! @Deesje; wat gaat een weekje vakantie dan snel he... Leuk dat jullie naar Plopsaland zijn geweest, willen wij ook nog een keer doen. Voor die kleintjes is het al snel goed he, ookal vinden wij dat het dan wel iets groter zou mogen zijn. Zij doen het liefst tien keer hetzelfde... @Marleen; goed om je weer even te lezen! Je zult vast aan vakantie toe zijn als ik het zo lees. Goed dat jullie wel weer aan het klussen zijn, wie weet is het wel heel snel weer raak! @m80; hihi, toch nog even een digitale test... Had ik ook hoor, gewoon nog even in woorden zien dat het echt zo is. Heb je al de verloskundige gebeld? Of wacht je daar nog mee? @Wendy; hopelijk word je heel snel ongi, er gebeurd blijkbaar wel iets in je lichaam, aan de pijntjes etc. te merken... Misschien wel zoals Deesje zei, dat je gewoon een ongi over hebt geslagen en dat je het nu bijna wordt. Of dat je stiekem tussendoor wel een eisprong hebt gehad nog, en dat je misschien binnenkort wel een posi-test hebt...! Hier vandaag de kerstboom neergezet, nou ja, kerstboompje... We hebben een kleintje, staat op de kast, omdat de kans dat de kat er dan in gaat hangen het kleinst is... Ik had nog een klein kunstboompje, en die mocht m'n dochter versieren, geweldig vond ze het. Ik merk wel dat ik snel moe ben, en als ik even druk ben geweest voel ik wat meer krampjes onderin mijn buik. En toen ik onder de bank moest kruipen om er speelgoed onder vandaan moest halen, voelde ik mijn borsten ineens. Nog steeds onwerkelijk dat er echt een kleintje bij komt straks, nog 2 weken en dan is de afspraak met de gyn. Ben zo benieuwd...! Nu lekker op de bank met een mok warme chocolademelk, en the Voice kijken. Fijne avond!
Morning allemaal! Er is weer een berg verse sneeuw gevallen hier, lijkt wel wintersportvakantie, haha! Vandaag dagje shoppen, tenminste voor zover dat gaat met die kleine natuurlijk Die is het snel beu natuurlijk, haha! @driekeerdaan, ook the voice gekeken gisteravond? Ikke ook, altijd leuk! En de kerstboom(pje) staat dus al bij jullie! Wij willen hem ook dit weekend of volgende week halen, vind ik altijd zo geweldig! En idd, die kleintjes zijn snel tevreden, ben wel tig keer in een soort eendjes-attracties met d'r geweest, haha! @Marleen, leuk je weer te lezen! En geeft nix als je het moeilijk vindt als je weer leest dat er iemand zwanger is, zou ik ook hebben hoor. Is ook niet nix ... nog ff drukjes en dan kerstvakantie, lekker hoor! Beetje uitrusten van alles. Hoop dat je cyclus gewoon weer normaal is meid!
Hey meiden! @Marleen; leuk weer van je te horen inderdaad!Hoe is het nu met je? @deesje Mooi he dat witte landschap,vooral als je dan toch op vakantie bent!lekker shoppen vanmiddag,grote stad Aken?Veel plezier! @tab En al een testje gedaan of ga je het spannend houden?? Ik nu 1 dagje vrij mag verder tot volgende week doorwerken pff..Dus nu ff stofzuigen,boodschappen doen,even naar t reisbureau (heb nu in mn kop zitten dat ik in maart naar new-york wil) en als dat eenmaal in mn hoofd zit gaat dat niet niet meer weg hahaha..Toevallig hier meiden al eens daarheen geweest??tips?? En mn ongi,wederom niets... Tot traks,dan kijk ik nog ff!
Hey girls! nog geen rood vandaag, ook nog geen test gedaan. Ik wacht het wel even af anders maak ik mezelf helemaal gek als in de eerste maand. Ben nu toch ziek geworden, alsof er beton is gestort in m'n neus! geen beweging in te krijgen, slaapt ook echt slecht! zal wel een factor zijn voor het uitblijven van... @ deesje, lekker druk bezig! en dan idd maar creatief en vooral zachtjes zijn hahahaha @ wendy, wij hebben ook wilde vakantieplannen voor begin volgend jaar. hij wil toch ook graag skiën, en we willen graag Amerika en/of de antillen een bezoekje brengen. dure bedoelingen allemaal! @ driekeerdaan, mijn kerstboom stond 4 december al iedereen zei: dat kan toch niet zo voor sinterklaas? maar ja 29 jaar en sinterklaas kan eigenlijk ook niet meer hihi. Had die dag alles nieuw gekocht dus moest ie ook gelijk staan! @ Marleen, gelukkig kun je weer met goede moed verder kijken. Geniet lekker van elkaar zou ik zeggen het geluk gun ik je van harte!!!!!! Groetjes!
Hai, even snel een berichtje van mij. Ben zoooo moe, lig al 2 nachten naast een keihard snurkende man, pffff... Dus ga nu ff liggen voordat de kleine weer wakker wordt!