(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy399: je bedoelt Alexanne :)
    Nou laat ik t zo zeggen dat ik in Newyork ben geweest toen ik 16 was. Kan mij herinneren dat we wel met de metro gingen en viel liepen want met de auto is niet te doen daar...
    Volgens mij kochten we de kaartjes gewoon daar.
    Ben drie jaar geleden samen met mjijn vriend een tour gaan maken. We kwam aan in Atlanta en zijn zo Florida doorgegaan. Ben ook langs Orlando geweest en was daar voor de tweede keer in disneyworld. Helaas kon ik bijna nergens in want was net zwanger :( echt balen was dat zeg!
    Zijn toen ook nog even in Miami gebleven en toen weer met de auto terug naar Atlanta. Deze reis raad ik echt iedereen aan!
    Was echt geweldig!
    Maar goed ik begrijp echt wel dat je baalt dat je nog steeds niet ongi bent geworden...ik duim voor je dat je snel duidelijkheid hebt hoor!

Tab: spannend ik check elke keer effe of er al nieuws is van jou!

deesje80: wat sneu zeg ben jij t niet is t je man wel :(

nou meide ik ga weer....vraag mij af hoe lang dat ontpillen duurt omdat ik nu niet meer ongi ben maar wel last van krampjes...

xa

2. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @wendy339: Je hebt ons inderdaad even door elkaar gegooid! Maar dat geeft niet hoor!
    Ik ben overigens wel ook in New York geweest. Wij zaten echt in het centrum en hebben heel veel gelopen! Super om op die manier heel veel te zien!

@deesje: Naar dat je mannetje ziek is! Is het boompje opgetuigd?

@Alexanne: klinkt goed je reis door Amerika! Zou ik ook graag doen! Ik heb mezelf altijd voorgehouden dat dat met een kleintje ook wel kan. We hebben de afgelopen jaren steeds in de zomer verre reizen gemaakt (China, Autralie, India, Afrika, enz)
    Dat is niks met een kindje. Maar Amerika moet kunnen toch?

@ Tab: Het is al bijna zondagochtend he! ;)

fijne zaterdag avond! Iemand nog wilde plannen??
    Wij krijgen vrienden te eten! gezellig! Wel weer een smoesje bedenken voor de "geen wijn" kwestie!

3. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    bijna zondagochtend ja! hahahaha, val bijna van me stoel hier.

4. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemorgen dames,

vanmorgen geen test hoeven doen, gewoon ongi geworden! niet teleurgesteld want hoe kon het ook anders? misschien dat ik daarom zo lang kon wachten met testen.

vanmiddag lekker gourmetten bij m'n schoonzusje om daarna de wii aan te zetten om de caloriën er weer af te sporten hahaha

Groetjes en fijne zondag!

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai Tab: Je wist eigenlijk zelf het resultaat al wel maar je blijft hoop houden toch? Op naar de volgende ronde! Hoop dat je man nu wel zin heeft en "meewerkt" ;)
    Lekker Gourmetten! Dat vind ik altijd heel gezellig!

Update van hier: Ben behoorlijk misselijk. En ik val steeds een beetje af! Is dat niet vreemd?

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    moet je ook overgeven? dan is het logisch dat je wat af valt ;)
    ik ben gisteren flink aan de kots en diarree geweest...lekker buikgriepje opgelopen op het werk ( alle clienten en personeel hebben er last van ) :(
    zit nu lekker aan een crackertje en kopje thee...hopen dat er nu wel iets binnen blijft

@ Tab...balen van je ong meid

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, balen meid, maar je had er zelf toch ook al rekening mee gehouden. Hopelijk volgende ronde meer succes!
    En misschien dat je instinctief idd dan kon wachten met testen.
    Oh leuk, gourmetten en wii-en (heb hem zelf niet, maar hoor er leuke verhalen over!)! Veel plezier!

@Ellalalaa, kan hoor, dat je in het begin afvalt. Zeker als je misselijk bent en minder eet. Dus no worries!
    Voor de rest nergens last van, geen bandenpijn??

@M80, oh heerlijk, het beruchte buikgriepje. Gaat door heel Nederland blijkt wel! Bah. Lekker rustig aan doen en hopelijk houd je alles binnen nu.

Hier weer lekker thuis. Vanmorgen verjaardag van mijn moeder gevierd, was erg gezellig. Nu lekker ff achter de lappie, zo es met de hondjes lopen en vanavond BzV kijken (altijd leuk!). Morgen weer werken, kunnen we het gewone ritme weer oppakken. Al ist maar voor ff, want ben woe vrij en volgend weekend zijn we een weekend weg met de fam.
    Ongi is weer voorbij, dus kunnen we weer aan de slag, hihi! Volgend weekend wel lastig, es kijken of het lukt als we weg zijn! Stil zijn moet lukken (weet niet meer wie het zei), maar als mijn dochtertje op onze kamer slaapt, dan ist nog lastiger, hihi. Afijn, we zien wel hoor.
    Fijne zondag nog allemaal!

8. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal!

Ik ben even een paar dagen druk geweest, vrijdag en zaterdagochtend gewerkt, en gisteravond een diner gehad met z'n 17-en bij een vriendin van me. Dit doen we elk jaar rond de kerst, we maken dan in "teams" de gerechten klaar, we hebben dan 6 of 7 gangen. Mijn man moest helaas werken, maar ik heb samen met een goede vriend van ons het voorgerecht gemaakt. De voorpret bij het boodschappen doen was al geweldig en het was helemaal lekker en goed gelukt. :D Hij wilde eerst graag rundercarpaccio maken... dus ik zat al helemaal te bedenken hoe ik dan moest gaan zeggen dat dat niet kon. Maar dat was makkelijk, want er zijn er nog 2 zwanger, en die zijn al wat verder, dus dat kon natuurlijk geen carpaccio worden. En omdat ik zelf terug moest rijden ook geen wijn voor mij. Hihi... Heb het dus nog ff geheim kunnen houden.
    Als we 22 december de echo hebben gehad en het er goed uitziet, vertel ik het met kerst aan mijn ouders, maar voor de rest houden we het nog iets langer stil.

Vandaag wel moe, was pas om 2 uur vannacht thuis en moest vanochtend alweer op tijd de kleine meid ophalen, zij heeft bij oma gelogeerd. Net dus nog ff een tukje gedaan en straks gewoon lekker makkelijk patatjes eten... ;)

Ik lees straks even bij en reageer dan nog even!

9. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    He ellalala; ja hoor kan echt wel met een kleintje!en wat ben jij veel ver weggeweest zeg.

Tab; toch balen he.. Nou op naar de volgende ronde de 3e toch?

Deesje; jij doet ook altijd veel leuke dinge zeg;)

Ik ga maar weer ik tik dit met mijn gsm en vind dat verrot werken hihi mijn vriend is aan t gamen dus mag geen internet gebruiken via de comp.

Maar goed slaap lekker voor straks

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @alexanne en allalala

Sorry heb jullie idd door elkaar gehaald!
    Alexanne; da's ook een gave trip joh die jullie gemaakt hebben!!Lijkt me ook gaaf om te doen!Heb nog zo veel op mijn lijstje staan!Maar kan niet alles tegelijk haha proberen nu wat af te wisselen in de continenten.Hebben nu midden amerika,afrika,azie en europa al gehad. Maar de wereld is zooo groot haha..

@allalala
    Ik krijg steeds meer zin in onze vakantie als ik zo jou verhaal ook hoor!Ja het zal veel lopen worden maar wil ook zo veel doen en zien daar!Maar goed in the ciry that never sleeps kun je dus 24u p/d op pad..Jullie ook al veel gereisd dus,super is dat toch!

@driekeerdaan
    Leuk joh dat idee van dat vrienden 7gangen diner!Kwam je weer goed weg met je smoesjes haha..Leuk ook hoor zo'n geheimpje hebben samen!Met kerst vertellen aan je ouders,wat zullen ze blij zijn joh!!

@Deesje
    Dat wordt inderdaad crea klussen dan in jullie fam weekendje!Stil zijn lukt idd wel denk ik maar als de kleine in de buurt is..
    Succes!!Hoop dat jullie het voor elkaar krijgen haha..

Ik van t weekend gewerkt en gister 2 verjaardagen gehad van kids,nu weer late dienst en morgen weer vroeg. (en ik maar afvragen waarom ik moe blijf..)Helaas alleen woe vrij deze week pffff...
    Wederom ook geen ongi of voortekenen hiervan te bekennen hier,mn teller loopt nu wel erg hard op vind ik..
    Ik ga ff boodschappen doen en lees straks of vnvd nog wel ff hier!
    Fijna dag allemaal!

11. vlindertje77

7 nov 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    Misschien rare vraag van mij, maar vanaf wanneer kan je wat voelen?
    Wil er niet te veel aan denken maar sinds afgelopen vrijdag heb ik toch wel wat vage klachten.
    - Krampjes (bijna alsof ik ongesteld moet worden)
    - Misselijkheid (sinds zaterdag)
    - Lichte hoofdpijn
    - Gespannen borsten
    Volgende week dinsdag is mijn NOD.

Groetjes

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wendy339: jeetje meid wat een geduld moet jij hebben! pfff! *troostknuffel*

@driekeerdaan: Jij hebt al bijna je echo! Spannend! Nog een klein weekje! Ik moet nog een week langer wachten. heb nu steeds zon buikpijn! vraag me af of dat wel goed is!

@vlindertje: Dat is bij iedereen anders. Ik lees wel vaker dat meiden al heel veel wat voelen. Ik voelde pas bij 6 weken zwanger iets. Maar wel spannned! Hou je ons op de hoogte?

@M80: Ben je al weer een beetje beter? Er waren in mijn klas vandaag ook 6 kinderen ziek! het heerst echt enorm inderdaad!

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Had ik net een heel verhaal getypt voor iedereen, is het weg...:x Dus dan maar even snel, want ik ga lekker mijn bedje in. Morgen weer een dagje werken, helaas met mijn baas erbij...

@Ellalalaa; als het buikpijn is helemaal onderin je buik; dat hoort er bij hoor...! Had ik bij de eerste ook, je baarmoeder is dan aan het oprekken volgens mij.

Welterusten allemaal!

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meide,

Ellala: had ik ook in het begin zelfs zo erg dat ik niet wist waar ik het zoeken moest! Dacht echt van: kom maar je wil zeker niet blijven zitten. Na een dag of 6 was het voorbij...en was er niks meer aan de hand...

Vlinder: he jou al een tijd niet gezien hier...in welke cycles zit je en hoe lang ben je nu van de pil af?
    Moeilijk te zeggen of het zw.schap verschijnselen zijn. Zekerheid heb je pas bij je NOD....dus helaas wachten :(

nou meide ga er weer vandoor. Moet morgen vroeg werken. Nog effe wat geld verdienen voordat ik naar Bonaire ga! :)
    Klus deze dagen nog even voordat ik ga en dan tja vanaf de 18e is t maar afwachten...wie weet!

15. vlindertje77

7 nov 2010
    45
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alexanne, ben er wel vaak hoor, post alleen niet zo heel veel (kom af en toe een beetje woorden te kort... :)
    ik ben sinds september gestopt met de pil. Mijn cyclus is precies 28 dagen. Hahaha ik weet t dat ik moet wachten. Voel me alleen zo raar en dan denk je toch van goh zal t dan toch...
    mijn NOD is de 21ste, dus volgende week dinsdag kan ik testen :)

Slaap lekker allemaal!

16. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemorgen deze morgen!

Gisteren gezellige avond op m'n werk gehad. iedereen een klein kadootje gekocht en lekker gedobbelt om alles spannend te houden!

In de ochtend kwam mijn collega de kamer binnen (zie haar niet heel vaak). Zegt ze, ik moet je wat vertellen, en met een big smile! zwanger dus! onwijs gaaf, en ik had al een klein vermoeden omdat ze de laatste tijd vreemd reageerde. Maar goed, ze is pas 11 weken en kan haar eigen kleding al niet meer aan...... dat lijkt me echt balen!

Heb nog een pendelantwoord erbij gekregen: deze maand nog! hahaha. heb wel het idee dat mijn vriend nu toch wel wat meer interesse heeft hahahaha. wie weet!

Groetjes!

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ tab....zie mijn onderschrift...Gimena heeft mij goed gependeld :D:D:D

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!!

@Tab, leuke avond gehad gisteren, gezellig hoor! Wij gaan dit weekend met de s-fam weg en dan ook dobbelen, morgen nog even wat kleine cadeautjes halen.
    En wat leuk van je collegaatje! 11 weken en dan al je kleren niet aan?! Das al wel snel! Maar was bij mij volgens mij ook al rond 14 weken dat het allemaal krapjes ging zitten, hihi.
    Effe over dat pendelen, hoe werkt dat dan???

@Alexanne, Ooooooooh ja, jij vertrekt naar Bonaire?! Gaaf!! Wanneer ga je precies weg?? En dan nog ff klussen voordien, hihi. Hopelijk niet te vroeg! Hoe lang ga je eigenlijk weg?

@vlindertje, leuk je te lezen! En vwb je klachtjes, tsja, tis maar gewoon afwachten. Zou wel vroeg wezen, maar ja, je weet nooit ... spannende week voor je!!

@Ellalalaa, die buikpijn hoort erbij hoor, had ik toen ook heel erg. Is echt bandenpijn. Ik ging toen echt tig x naar de wc om te kijken of het allemaal nog wel goed zat, hihi. Dus no worries!

@M80, ben je alweer wat opgeknapt?

@Marleen, hoe ist met jou meid, gaat het allemaal een beetje?

@driekeerdaan, lekker aant werk nu met je baas, gezellieeee ... succes ermee ...!

@Wendy, nog steeds nix gespot?? Heb je onlangs nog een testje gedaan of begin je er niet meer aan?

Laat het ff hierbij. Gisteren megadrukke werkdag gehad zo na de vakantie. Nu weer vrij tot volg wk woensdag, vervelend, hihi. Vandaag beetje wasjes en huishouden doen, lekker rustig aan. Tis toch veels te koud om met de kleine naar buiten te gaan, brrr.Hier komen de klusdagen weer, al zal het deze ronde dus moeilijk zijn. We zien wel hoe het loopt!

19. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ deesje...ik ben weer opgeknapt, gelukkig! vandaag ook voor het eerst sinds ik weet dat ik zwanger ben dat ik me redelijk fit voel ;)

@ elallaaaa...ik heb ook veel buikpijn meid...en ben ook al 100 x op de wc wezen checken of ik geen bloedverlies zie :)

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

@Vlinder;spannend hoor meis,nu dus nog een weekje wachten voor jou!

@m80;Fijn dat je je eindelijk eens heerlijk zwanger voelt vandaag!Hopelijk blijft het nu zo!

@driekeerdaan;Hoe was het vandaag met je *** baas?Hield hij zich een keer rustig voor de verandering?

@Tab;Jij ook nog wat leuks gedobbeld gister?Gezellig altijd he zulke avondjes!!

@deesje;Jij ook al veel zin in jullie weekendje of stiekem een beetje het balen omdat het met je ei valt?Dobbelse alvast en toch veel stiekem klus plezier!

@Alexanne; Ja Bonaire komt nu dichterbij toch?Wanneer ga je ook alweer precies?En ja idd nog ff klussen voor je weg gaat,wie weet heb je je eitje nu iets eerder (je twijfelde toch al hoe het nu precies zat dus wie weet!)

Hier nog steeds niets helaas!!Nog geen krampje of iets te bekennen,wordt nu wel erg lang hoor!Sommige van ons zitten al in ronde 3 (helaas) maar ik kom geen steek verder..
    Testen doe ik even niet meer dit jaar,doe in jan weer een test bij geen ongi (of ik moet me tussen door anders gaan voelen waardoor ik eerder wil testen..)
    Erg frusterend in ieder geval!
    Maar lief dat jullie ook met mij meeleven,ik doe toch nog niet echt mee zo natuurlijk (in theorie wel maar de praktijk werkt ff niet mee..)

Ik ga zo ff de hond uitlaten en dan koken en op naar Zumba. pfff ben zo moe maar ja we gaan maar weer..

Deel Deze Pagina