@Wendy, meis toch, vind het zo balen voor je dat die ongi wegblijft, grrrrr. Leuk zo ontpillen, NOT. DIKKE KNUF!!! En je doet gewoon met ons mee hoor, blijven voor jou ook gewoon duimen! Je weet nooit, wie weet is het nu strax toch ineens raak (neem aan dat jullie wel gewoon doorklussen, hihi). Lekker ff met hondje naar buiten, is wel koud hoor, ben ook net ff buiten geweest, brrrr. En Zumba, leuk! Wou ik ook gaan doen, maar had er geen tijd voor, helaas. Doe nu ff nix qua sport, baal ik aan de ene kant wel van, want doe het graag, maar ja. De tijd ontbreekt nu gewoon even. Heb idd wel zin in ons weekendje weg hoor! En we klussen dan maar ervoor én maandags erna. Volgens banner en 28 dgn cyclus zou mijn ei dinsdags zijn, dus als we maandag klussen, dan zou het nog moeten kunnen. Zul je net zien dat ie eerder is. Liever later dus, haha! Nou ja, we zien het wel, kunnen er toch niets aan veranderen.
Tab-m80: jullie zijn gependeld? Door wie? Lijkt me ook wel leuk om dat te laten doen wendy399: je doet misschien niet mee maar je hoort er wel bij hoor! We leven echt wel met je mee! Deesje 80: ja bij ons ook we zijn goed bezig hihi. Grappig dat we een beetje tegelijk lopen! Nou meide morgen weer werken dus ga ervandoor! gra
er is een apart stukje op het forum waar je 'pendelaars' kunt vinden. de meesten vragen om je naam en leeftijd. Pendelen - Zwangerschapspagina
Haai, Alexanne: Nog maar 3 dagen en dan ga je lekker naar de zon! Wat een heerlijk vooruitzicht @m80: Wat kun je jezelf gek maken he! pfff! Hoop dat dat in de loop van de tijd wel minder wordt! Hoe voel jij je nu? @tab: Nou wie weet heeft de pendel wel gelijk! zo super zijn! Is vriendlief inderdaad al weer wat meer "into it" @marleen: Hoe is het met jou? we blijven hier wel aan je denken hoor! @Wendy339: tuurlijk hoor je er wel bij! en blijf alsjeblieft hier schrijven! Zodat we met je mee kunnen leven! @Deesje: Lekker een weekendje weg! zo voor kerst! Gaan jullie met Kerst nog iets leuks doen? Vandaag lekker dagje vrij. Straks gezellig lunchen met een vriendinnetje! En verder lekker beetje in huis rond rommelen! En dan nog maar 2 dagen werken! Lang leven de schoolvakanties!
Goedemorgen meiden! Even snel gekeken hier maar nu ff drukjes dus krabbel niet te uitgebreid! Tuurlijk blijf ik schrijven maar is gewoon soms een rotgevoel dat je achterblijft..Maar jullie stunen mij erg goed hoor meiden!!Thanx!
Hoi allemaal! Hier weer even een berichtje van mij, na 2 drukke dagen. Gisteren gewerkt, mijn baas heb ik zoveel mogelijk genegeerd, en heb me gewoon heel hard op mijn werk gestort. De mappen die hij nu bijna 3 weken geleden van me vroeg omdat ie ze wilde inkijken heb ik nog steeds niet terug, snap werkelijk niet wat ie ermee wil, maar goed... Heb nu met een collega bedacht dat ik gewoon vrijdag op kosten van de zaak 2 nieuwe multi-mappen haal, zodat ik het werk wel gewoon weer op kan bergen. Stapje voor zijn dan maar... Vandaag is er iemand van moeders voor moeders geweest. Ik twijfelde eerst of ik me wel wilde opgeven, maar ik dacht uiteindelijk ook "waarom niet"? Als ze simpelweg met mijn urine iets nuttigs kunnen doen, dan maar ff in een kannetje plassen. De test die ze deed was weer heel duidelijk, leuk om weer even te zien! @Tab; spannend, die pendel van deze maand... zeker omdat ie bij M80 qua maand in ieder geval klopt! Fijn dat je vriend nu wel iets enthousiaster is. @Deesje; ben je al een beetje door je was heen? En dan nu weer een weekend weg, en dan mag je maandag weer wassen dus... Hopelijk gaat het lukken met klussen! @Alexanne; bijna vakantie he... Lekker hoor, ff weg naar een warm land! Of is het daar nu niet warm, jawel toch? Voor die tijd nog even goed klussen! Neem je een test mee op vakantie? Of wacht je tot je terug bent? @Wendy; balen he, dat je nu niets kunt... Geen cyclus bijhouden etc... Want het kan zijn dat je zo ineens een eisprong krijgt natuurlijk, en wie weet ben je dan wel ineens zwanger zonder dat je gericht hebt geklust... Hopelijk komt alles snel op gang! @M80 & Ellalalaa; hoe voelen jullie je? Ook steeds zo moe? Ik ben steeds zo moe, en ben van de week zelfs 's middags ff gaan liggen. Nu kwam dat ook door een snurkende man 's nachts, maar normaal bikkel ik dan wel door overdag, maar nu redde ik dat gewoon niet. En met vlagen ineens misselijk, na het eten, of als ik druk ben geweest. Nog een weekje en dan is mijn eerste afspraak bij de gyn... Ben zo benieuwd! Als het goed is maken ze dan ook meteen een echo, dat zei ze wel aan de telefoon. Jullie ook dit jaar nog de echo, spannend he...!!! @Vlindertje; in mijn eerste ronde had ik ook net na de eisprong allerlei klachten, maar dat bleek achteraf ontpillen. En de afgelopen week voelde ik eigenlijk eerst weinig, soms een steekje, maar verder was ik gewoon heel rustig, wachtte gewoon af, en dat was dus een goed teken... Maar ja, dat is voor iedereen anders, ik duim voor je!
Goedemorgen meiden, T is rustig hier! Drukke dagen voor kerst denk.. @Driekeerdaan; Goed joh dat je mee doet met moeders voor moeders,is zo hard nodig voor alle meiden die hulp van het zh nodig hebben! En ach in een potje plassen dan maar ff maar wel een goed gevoel dat je kunt helpen toch? En die baas van jou toch pff,goede zet van die nieuwe mappen aanmaken! (op zijn kosten haha) @Alexanne O nog even en je ligt gewoon in de zon te bakken (en wij wachten op sneeuw ;-( ) Ik mag zo weer late dienst gaan draaien en zo ook nog even op ziekenbezoek bij mn moeder,die is gister opgenomen in t zh. Longontsteking weer,dus nu maar hopen dat ze met de feestdagen weer opgeknapt is! Meiden fijne dag! (dag 61 hier en niets in aantocht..)
hey meiden, ik heb een superdruk, maar vreselijk geslaagd weekend achter de rug. Er was midwinterfeest bij ons in het dorp, er zijn zo'n 50 000 bezoekers geweest! En dat voor een dorpje waar maar 4000 mensen wonen... Vandaag is voor mij de 1e dag van mijn kerstvakantie. Morgenochtend nog wel even naar school voor het kerstontbijt, maar dat is gezellig. Hebben met ons mannetje ook heel wat te stellen. Sinds zondag koorts en heel erg hoesten. Ma en di door het kdv gebeld dat hij toch gehaald moest worden. we brachten hem wel weg omdat hij 's morgens koortsvrij was. di middag toch naar de ha geweest, hij heeft een virusinfectie (richting RS). nu dus aan de ventolin. Daarnaast (weer) een dubbele oorontsteking. Maar omdat ons mannetje al vaak antibiotica heeft gehad, wilde hij daar nog niets voor geven. de ventolin geven, vindt hij niet echt leuk, is echt eens strijd, maar je merkt dat hij daarna veel minder benauwd is. Vanmorgen ontdekt dat ik weer ongi ben geworden, precies vier weken na het bloedverlies. Ben blij dat dat nu ook doorgezet is, kunnen we weer verder. Wie weet kom ik straks weer ff kletsen, wordt straks nog door de ass. van de ha teruggebeld, hoe lang we door moeten gaan met de ventolin
Dag allemaal, ja nog 2 dagen en het is zover jubeldebubel!!! Vraag me af of t klussen wel wat uitmaakt...Ze zeggen toch dat je afscheiding wat veranderd naarmate je eisprong vordert...nou ik merk niks we zien t wel... Tab: heb t opgestuurd...ben heel erg benieuwd wat er bij mij gezegd wordt...bij jou is deze maand gependeld zie ik? nou spannend hoor! ellala: ja heerlijk he! Waar ik woon gaan pas volgende week de vakanties in, al maakt dat voor mij niets uit natuurlijk. Ik had mijn vakantie al geboekt. driekeerdaan: moeders voor moeders? Hoe word je daarvoor benaderd dan? Hoe lang moet je dat doen? en hoe gaat t dan in zijn werk? marleen: ja nu kun je weer verder...hoop dat je snel zwanger raakt! Dan kun je het sneller van je afzetten denk ik Nou meide ga er weer vandoor check later nog effe gra
Hoi allemaal! @Wendy; bij mijn eerste zwangerschap wilde ik het al doen, maar omdat we het toen al zo druk hadden met verhuizen en veel andere dingen, heb ik het er toen maar bij gelaten. Maar nu hebben we wel rust, en ik help er anderen mee. Vannacht heb ik niet in het kannetje geplast, vond het wel ff goed, haha, moet er zo vaak uit 's nachts... Maar overdag is het eigenlijk een kleine moeite. Hoe gaat het met je moeder; is ze alweer een beetje opgeknapt? @Alexanne; moeders voor moeders zamelt urine in van zwangere vrouwen, tussen 6 en 16 weken kun je mee doen. Van die urine wordt pregnyl gemaakt, een middel wat een eisprong opwekt bij vrouwen. Hier op het forum heb je aan de rechterkant van die banners waar je op kunt klikken, daar staat hun site ook bij. Je verzamelt je urine in speciale flessen van hen, en dat wordt iedere week opgehaald. En over het klussen; het schijnt dat zaadjes soms zelfs een week overleven, dus wie weet...! Die draderige heldere afscheiding is idd vaak net voor je eisprong, maar dat heeft niet iedereen. @Marleen; goed om weer van je te horen! En dat je ongi bent is dit keer wel fijn he, dan kunnen jullie in ieder geval weer verder! Wat sneu dat jullie mannetje ziek is, hopelijk gaat het snel weer beter met hem! Hier vandaag een saaie dag, het regent pijpestelen, dus ff lekker naar buiten met de kleine meid zit er niet in. Al van alles gedaan, kleien, spelletje, etc... En ze heeft ook een tijdje zelf heel lief gespeeld, kon ik ff stofzuigen etc. Nu ligt ze te slapen, dus ik even lekker op de bank met mijn lappie. Beetje hoofdpijn en duffig ben ik, maar dat kan natuurlijk komen door het gehang. Vanavond wel even naar naailes denk ik, ff afleiding en gezellig kletsen! Daar is er ook 1 zwanger, dus het gaat steeds over baby's en kinderen... Pfff... nog ff mijn mond houden!
ik heb vandaag ook MvM op bezoek gehad....mijn test was ook weer knal positief dus ik mag mee doen...ik start nu, tot de 16 weken....heb mn eerste plasje al in de blauwe bus zitten @alexanne...Je kunt je via de site van moeders voor moeders opgeven. Ze bellen je dan om een afspraak te maken...je krijgt een vragenlijstje en een zw.test. om te kijken of je mee mag doen
Heerlijk die sneeuw! er ligt hier (Den Haag) een lekker dik pak . nu maar hopen dat ik straks ook thuis kom met OV. utrecht ligt er al uit..... Veel sneeuwplezier voor de gelukkigen! Groetjes Tab.
Hey meiden! Effe nog een berichtje vanuit hier! Heb geen tijd om te reageren, ben druk met pakken. Willen strax op tijd vertrekken, zeker gezien de vele sneeuw hier, wow! Ligt zo'n 15 cm!! Superleuk voor de kids dit weekend Hier de klusdagen weer in aantocht, gisteren alvast gedaan, hopelijk morgen of zondag ff stilletjes int huisje, hihi! En anders maandag weer. We zullen zien! @Alexanne, heeeeeeeel veel plezier in Bonaire!! Geniet van het mooie warme weer daar!! @de rest, tot maandag weer! Kan wrs wel bijlezen via mijn mobiel, maar reageren is wat lastig. Fijne (sneeuw)weekend allemaal!
Hey meiden! @deesje Fijn weekend meis!En klussen in stilte haha.. Hoop dat je veel plezier van de sneeuw hebt en geen narigheid ermee hebt onderweg! @Alexanne Heeeeel veel plezier in Bonaire ben zoooo jaloers!Vooral nu t hier blijft sneeuwen komende dagen!Geniet er van! Ik nu heerlijk 4 dagen vrij,komt wel goed uit nu mn ma is opgenomen in zh. Gaat nog niet al te best maar blijf positief!Hoop dat ze met kerst gewoon aan tafel zit met het diner! Nu dus net ff snel mn pa geholpen met wat schoonmaak en de was (mannen..) En nu dus ff snel thuis om te douchen en eten en dan naar het bezoekuur,klote tijd hoor half7 bezoekuur meeste mensen komen dan net van tafel maar goed.. Gelukkig is het hier goed te doen op de weg nu (woon in omgeving Breda/Brabant) dus kan vnvd gewoon de weg op.. Nog geen tekenen hier van mn ongi maar volgens de pendel dames duurt het nog 2 maanden!!Ben benieuwd of ze het goed hebben want ze zeggen alle 3 dat ik in het voorjaar zwanger ben!!Had wel snel reactie van ze!Ik ben vrij nuchter maar vond het wel leuk om te vragen haha.. Hier ook druk en leuk weekend voor de boeg (buiten de zh bezoekjes om natuurlijk) ga morgen naar een feestje van een vriend van ons,die gaat 3mnd in t buitenland werken,zondag koffie visite,maandag kerstshoppen in dusseldorf,en dinsdag sauna dagje met behandelingen heeeerlijk!! Ik kijk morgen of vnvd nog ff,ga lekker the voice kijken! Fijn weekend meiden!
Hoi allemaal! @Deesje; fijn weekend, hopelijk zijn jullie veilig aangekomen! Veel plezier met stiekem klussen, hihi... @Alexanne; fijne vakantie!! Hopelijk heb je door die sneeuw geen gedoe met vertragingen! @Wendy; vervelend dat het nog niet zo goed gaat met je moeder, hopelijk knapt ze snel weer op! Wel fijn dat je net nu 4 dagen vrij bent, zodat je op bezoek kan en je vader een beetje kan helpen. Veel plezier met alle leuke dingen die je gaat doen, en hopelijk hebben de pendelaars gelijk! Hier nog steeds op mijn werk, het is de hele dag al erg rustig, en moet nog tot 21.00 uur... Dan nog 35 km naar huis rijden, dus misschien ga ik wel wat eerder weg, heb geen idee hoe het op de weg is. Sommige klanten zeggen spekglad, anderen zeggen dat het goed te doen is, dus ik doe gewoon rustig aan en we zien wel. Vandaag steeds beetje buikpijn, en met vlagen misselijk, maar op zich gaat het gewoon goed!
Hoi! Het is rustig hier... iedereen ingesneeuwd? Ik heb er weer 2 werkdagen opzitten, morgen en maandag weer lekker vrij. We zijn net nog lekker uit eten geweest, we hadden nog een dinerbon liggen. De kleine meid vond het ook helemaal geweldig en nu ligt ze lekker te slapen, ze was total loss, haha... Nog 4 nachtjes en dan heb ik de eerste afspraak bij de gyn, vind het zo spannend...! Fijn weekend allemaal!
Hey meiden inderdaad rustig hier! @driekeerdaan Lekker joh uit eten!Helemaal als je met kado bon kan betalen haha..Jij nu weekend dus?Heerlijk toch! Bij jullie ook alles weer wit vandaag?Hier vanacht weer flink pak gevallen! Ga zo maar ff met de hond naar buiten lekker "spelen" haha.. Hier verder geen nieuws,mn ma ligt nog in t zh. Krijgt morgen vervelend onderzoek waar ze tegenop ziet (begijpelijk) en ook de uitslag is super spannend. Als t niet goed is zal het ook meteen flink niet goed zijn. Hoop dus zo dat het alleen een flinke infectie is en verder niets raars! (*duim duim duim*) Ongi ook niet in aantocht wel een beetje rugpijn maar dat zal wel van t vele werken zijn denk.. pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
@Wendy; wat vervelend dat het met je moeder nog niet zo goed gaat... en ook dat ze zo'n naar onderzoek krijgt. Wanneer krijgt ze daar dan de uitslag van? Ik duim heel hard voor je dat de uitslag goed is...!!! En ook dat je ongi snel komt... pfff, wat wordt er van jou een hoop geduld gevraagd zeg! Dikke knuffel!
Hoi Meiden, Het is hier inderdaad heel rustig! ook vanaf deze kant! Voel me behoorlijk beroerd de laatste dagen. Misselijk en veel buikpijn! pfff! Maargoed ik heb nu vakantie en doe dus heeeeeeel rustig aan! @Alexanne: Jij bent nu lekker op vakantie als het goed is! lekker warm daar! @Wendy339: Wat een ellende! Hoe is het onderzoek gegaan vandaag? We duimen voor je voor een goede uitslag. Wat een gestress voor jou! gadver! *sterkteknuffel* @driekeerdaan: Wat spannend dat je al bijna naar de Gyn mag. Ben benieuwd! ben je al nerveus? Ik mag vandaag precies over een week! en als ik er aan denk word ik NU al nerveus! haha! erg hoor! @Deesje: Hoe was je weekendje weg? Nog heeel stil geklust tussendoor? liefs E
Hey meiden! Ben weer terug uit het o zo witte Limburg!! Komen we thuis, ligt hier nog veeeel meer (woon in Zeeland)! Erg leuk dus! Heb mijn dochtertje net op bed gelegd, benieuwd of ze gaat slapen, want in de auto sliep ze ook op het laatst. Nou ja, zullen zien. Eerste wasje zit er al in, nu de rest nog opruimen, maar wou eerst ff checken hier. Tis erg rustig geweest hier, makkelijk bij te houden. Kom later nog ff terug hoor! Enne, klussen is gelukt, 2x, hihihihihi.