Hey, daar ben ik ook weer Het is inderdaad al een tijdje errug rustig hier...vind ik wel jammer @ wendy...balen dat je ma nog steeds in het ziekenhuis ligt! Ik hoop dat het allemaal mee valt meid @ Deesje...super meid, lekker kunnen klussen...ik zie dat je vandaag nog een keer mag ik ben verder veel moe, misselijk en duizelig, niet prettig. Sinds 2 dagen ben ik ook ineens kei bang dat het allemaal niet goed gaat! gelukkig krijg ik over 1,5 week mn eerste echo
Dag meiden Ik houd t kort want t internet is niet super hier. Ben gisteren aangekomen en zit nu te genieten van de zon. OP het moment is t denk ik zo 35 graden dus best wel warm Ga vanmiddag lekker snorkelen want dat kun je hier echt goed! Nog wel effe geklust zaterdag net voordat ik wegging dus nu duimen maar! deesje80: lees dat er veel sneeuwligt? Nou ben niet jaloers hoor haha.. ellala: ja geniet echt van je vakantie! Altijd zo hectisch he net voor de kerstvakantie wendy: wat vervelend van je ma zeg! hopen dat het allemaal goed is straks. Ik zag dat je in t voorjaar misschien zwanger kan zijn? spannend hoor! Ben benieuwd of de meiden t goed hebben. Ik ga ze vandaag ook effe mailen denk ik Nou ga er weer vandoor ik probeer morgen nog effe online te zijn xa
Hey meiden, Ik ben er ook weer!Was ff drukjes zo met mn ma.. Onderzoek is mislukt,mn ma raakte in paniek maar het hoeft niet over en ze mag naar huis vandaag!! Bedankt vor jullie beterschaps wensen!! Digi knuf terug aan jullie allen!! @Alexanne; Heerlijk 35graden daar! Zo veel beter als hier!Geniet er van en ik hoop dat je afscheids klus gelukt is!Hoe was het snorkelen? En ik hoop idd dat de pendel dames het goed hebben haha,al geloof ik er nu nog niet in met nog geen ongi! @Zwangere dames Jullie klachtjes komen op gang lees ik,en de 1e echo's zijn in aantocht. Spannend!!!! Ik houd het evn kort,wodt zo opgehaals door mn vriendinnetje ik ga lekker dagje thermen doen. Heerlijk badjas aan en mn heerlijk laten vertroetelen. Het is er weer voor! Ik mag vanaf morgen weer 6dgn werken incl de kerst dus dan kan ik er weer tegen aan! Ik kijk vnvd of morgen hier weer even! Fijne dag girls!
Hoi meiden! Ben ik ook weer! Alles weer uitgepakt, al twee wasjes gedraaid, zometeen de andere er weer in. Das altijd wat minder als je terugkomt van zo'n weekendje, hihi. Er is weer veel sneeuw bijgevallen, echt superleuk! Moet toch echt achteraan een slee nu, gisteren hadden we die van mijn zwager effe te leen (paste alleen nog bij ons in de auto terug), dus dat was ff leuk. Wil eigenlijk ook nog de stad in om nog wat kerstcadeautjes te halen, maar het pad is niet zo goed begaanbaar geloof ik, dus ik zie wel ... anders vanmiddag misschien. @Wendy, wat fijn dat je moeder naar huis mag, jippie jee!!! Al heb ik wel gemist waarom ze in het ziekenhuis lag? Iets ernstigs? En lekker een dagje thermen vandaag, geniet ervan, heerlijk!!! Nog steeds geen ongi gespot dus, grrrr. Maar wel goeie pendelberichtjes! Dus wie weet ...!!! Met de Kerst dus werken, saai!!! @Alexanne, oooooooh jaloers, 35 graden!!! Hier -35 hahahaha! Kan me er niets bij voorstellen dat je lekker in je bikini kan liggen daar, heerlijk meid! En nog geklust voordat je weg bent gegaan, hopelijk mooi op tijd Wanneer kom je eigenlijk weer terug? @m80, die klachtjes horen er allemaal bij hoor, don't worry! Die eerste paar weken blijven toch altijd spannend totdat je een echo hebt gehad of het hartje hebt gehoord. Maar komt allemaal goed! @appelsnoetje, hoe is het met jou? Hoe staat het met je temp?? @Ellalalaa, lekker vakantie nu! Rustig aan doen, heerlijk hoor! En balen van je misselijkheid, tsja, hoort er allemaal bij ....! @Tab, hoe is het verder, alles ok?? @driekeerdaan, morgen krijg je dan de echo, of is het nu vandaag al?? Spannend hoor!!! Hoe ist met de eikel op het werk?? Nou, laat het ff hierbij, ff wat dingetjes opruimen en dochtertje entertainen. Fijne (sneeuw!)dag allemaal en tot later!
@ deesje..die klachten vind ik ook helemaaaaaaal niet erg hoor, en weet ook dat ze erbij horen, ik had alleen het weekend hele erge buikpijn gehad...anders dan die ongi achtige krampjes...zat ook veel hoger, en daar maakte ik me zorgen om geen bloed gezien en mn (.)(.) gaan met de dag meer pijn doen, dus denk dat het allemaal wel goed zit hoor Ik moet nog een weekje werken en dan heb ik lekker vakantie het wordt dus geen verre reis, ik had me ingesteld op ZON, maar alles waar het een beetje warm en mooi genoeg is naar mn zin...daar moet je of malariapillen voor slikken, of je kunt er andere dingen op lopen...dat durf ik dus niet aan! er zijn wel landen waar malariapillen niet nodig zijn, maar dan werd de reis echt te duur ( met oog op alles wat we straks moeten gaan kopen ) wordt dus lekker weg in eigen land! ook zie ik het niet zitten om , mocht ik nog zo misselijk en duizelig zijn, een lange vliegreis te maken...en om ergens in een prachtig land alleen maar aan het zwembad te kunnen gaan liggen vind ik echt zonde!
Hey meiden, Ff snel een berichtje! Weet niet mee wie het vroeg maar mn moeder lag in het zh met longontsteking. Mijn moeder is longpatient. Maar gelukkig nu weer thuis en aan de betere hand! Ik heerlijk dagje geluierd vandaag nu lekker lazy op de bank!Morgen begint het gekkenhuis met kerstboodschappen en heeeel veel werken. Maar na de kerst 6 dgn vrij,dus heb dan even een mini vakantie! @m80 Ja lastig he om dan een vakantieland te zoeken dat ook nog veilig is voor de baby. Al plannen voor iets in nl?Ach je bent vrij en hoeft niets dus da's altijd lekker! @3xdaan Hoe was je echo???? @deesje wasjes al weg inmiddels?En nog kerst cadeautjes kunnen kopen? Het is nix he dit weer als je weg moet! Ik ga nu weer,ik kom morgen weer even babbelen! Fijne avond!
Hoi! Ik lig al in mijn bedje, maar nog even snel spieken hier... Ben al een paar dagen niet zo lekker, veel misselijk en doe dus heel rustig aan. Vandaag gewerkt, met die eikel van een baas erbij, maar die ontloopt me, dus weinig last van gehad. Heb nog wel een appeltje met hem te schillen, maar daar had ik vandaag ff de puf niet voor. Zit nu tussendoor steeds aan de soepstengels, die helpen wel tegen de misselijkheid, zit er iets in mijn maag. Morgen heb ik de echo, 's middags, tenminste, ik ga ervan uit dat de gyn ook een echo maakt, want dat zeiden ze wel aan de telefoon. Vind het wel spannend worden nu, ik laat het jullie meteen weten! Slaap lekker allemaal!
Hoi meiden, Ff snel vanaf mijn werk, zit zometeen op een andere afdeling, kan ik niet zo makkelijk meer op internet denk ik ... @driekeerdaan: succes vandaag!!!!! SPANNEND! Enne, balen van je misselijkheid, bah! @wendy, helaas niet meer om kerstcadeautjes gekund, was nogal glibberig bij ons. Morgen maar weer een poging wagen, heb nog 2 dagen ...! Tot later, de telefoon gaat alweer non-stop, pfff.
Goedemorgend meiden, @deesje Last minute kerst shoppen dus voor jou!Hier ook nog glibberig hoor,maar volgnens mij gaat t bij ons nu dooien als ik zo in de tuin kijk!Moet je nog veel hebben?Bij mij ligt alles gelukkig al onder de boom,nu zo alvast de 1e kerstboodschappen halen en dat morgen alleen t vers nog. @3xdaan Ben zo benieuwd hoe je het vanmiddag gaat hebben!Ben ook benieuwd naar je echo!!Wel even komen vertellen hoe t was he meis!Spannend!! Hier wederom geen nieuws....
@ driekeerdaan....succes met de echo vandaag!!!! SPANNEND Vandaag ben ik lekker een dagje vrij.....ik neig heel erg naar babydingen shoppen...alleen moet echt wachten tot de eerste echo van mezelf Wil nog niet veel of grote dingen kopen, maar gewoon een paar leuke kleine hebbe dingetjes vast want ik heb al zoveeeeeeeeeeeeeeel leuks gezien
@driekeerdaan: Heel veel succes! wat spannend! Heb je wel een beetje geslapen vannacht! Ik duim voor je! @deesje: Vandaag al minder glibberig? Het is hier nog een groot sneeuw en ijsfeest! ben gisteren even op de fiets weggeweest maar doodeng! Voor jou wordt het nu afwachten he! aftellen! @wendy339: moet je met kerst zelf ook werken??? Fijn dat het met je moeder weer beter gaat! Even schrikken dat soort dingen! @m80: Grappig dat je al de neiging hebt om allemaal dingetjes te kopen! Ik heb dat nog niet! Ik wil ook eerst een echo zien voordat ik me daarop ga storten. Eigenlijk is het gek dat je met 9 weken een echo krijgt en met 3 maanden niet. dat is toch "de magische grens"?? Hoe weet je dan dat het dan goed is?? @Alexanne: Ohh wat heerlijk 35 graden! geniet er dubbel van! ook een beetje voor ons! Ik zal zo ons lijstje weer eens opduikelen!
Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 8 december (overtijd) Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 27 december Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ??? afwachten tot de cyclus weer op gang komt na MK... Alexanne: 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger! - uitgerekend 16 augustus
Wendy339 - 26 jaar - 1e kindje - ronde 1 - NOD 14 november Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 27 december Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ??? afwachten tot de cyclus weer op gang komt na MK... Alexanne: 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 8 januari Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
MEIDEN LUISTER! Sta ik net bij de jumbo,krijg ik kramp. Denk nog van goh ik voel weer eens iets dat er op kan lijken dat ik ongi wordt. Sta ik bij de kassa voel ik iets beneden,dacht afscheiding of zo (gatver). Kom ik thuis wat denk je; BEN ONGESTELD GEWORDEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! JIPPIE JEE!!! Ben gewoon helemaal happy!!Mag eindelijk doo naar rond 2 en hier weer echt mee doen!! Alleen zo raar ben gister dagje naar thermen geweest en niets gevoeld geen rugpijn of hoofdpijn etc. wat ik normaal wel heb. Ben wel al 1 week stront chagerijnig maar verder niets! Het overviel me gewoon net! Nu krampjes maar verder geen storm vloed (nog niet haha) Maar moet ik nu een cyclus van 64 dagen aan gaan houden op heb ik opstart problemen gehad en zal het nu korter gaan worden?Na mijn ongi dus maar veel aan de klus!! Mijn 2011 kan niet beter beginnen!!
Nee...maar ik heb deze praktijk erop uitgezocht omdat deze standaard 4 echo's doen, indien nodig meer! zij hebben ook zelf echo apparatuur ...bij de andere krijg je maar 2 echo's
Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 27 december Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ??? afwachten tot de cyclus weer op gang komt na MK... Alexanne: 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 8 januari Wendy339-27 jaar- 1e kindje - ronde 2 -NOD (onduidelijk) Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
@ wendy YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSS! ik denk dat je nog niet kunt zeggen wat je cyclus is...daar zul je echt de volgende rondes voor bij moeten houden, kan best zijn dat het nu regelmatiger wordt...maar kan ook zijn dat de volgende ook weer lan gaan duren is ovu testen niks voor jou in dit geval?