(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal!

Nog een uurtje en dan gaan we naar de gyn, heb om 15.00 uur een afspraak, en wil natuurlijk wel op tijd zijn. :D Vannacht goed geslapen, maar wel vreemd gedroomd. Dat ik bloedverlies had gehad, en dat de gyn geen zin had om nog een echo te maken omdat ze vuurwerk moest kopen voor oud en nieuw... Hmmm, hoe ik daar nou weer bij kom. ;)

@Wendy; Yessssss!!!!! Eindelijk!!!! Haha, nooit gedacht dat je zo blij zou zijn met een ongesteldheid he... Ik denk dat je gewoon opstartproblemen hebt gehad na het pilgebruik, waarschijnlijk is je volgende cyclus niet zo lang. Misschien inderdaad ovutesten gebruiken? Dan weet je in ieder geval of je deze ronde een ei hebt...

@Deesje; al wat minder glibberig? Hier is het een beetje aan dooien geweest volgens mij, maar toch blijven er veel stukken erg glad. Mijn vader woont op een verbouwde boerderij, en hij heeft het ook, dat de weg gewoon levensgevaarlijk is met dit weer. Doe maar voorzichtig!!

@M80; wat goed dat je 4 echo's krijgt! Ik hoop ook op meer dan 2 echo's, de vorige keer zei de gyn wel dat ze verbaasd was dat er geen groei-echo's in een later stadium (dus na de 20-weken echo) waren gemaakt, omdat ik wat steviger gebouwd ben, en heel veel vocht vast hield. Dan kunnen ze eigenlijk helemaal niet goed vanaf de buitenkant voelen of het kindje wel goed groeit. Dus ik verwacht wel meer echo's deze zwangerschap... Ik hoop het!

@Ellalalaa; ik had bij mijn eerste zwangerschap met 6 weken en 8 weken een echo, omdat ik toen niet precies wist hoe ver ik was. Met 12 weken hebben ze toen bij de verloskundige het hartje geluisterd, was ook heel mooi! Dat was ook weer even een bevestiging. Je kunt trouwens zowieso meer echo's krijgen hoor, als je dat wil, alleen niet elke zorgverzekering vergoed dat, maar zelf betalen valt ook nog wel mee.

@Alexanne; ik ben jaloers...! Heeeeeerlijk, 35 graden... Geniet ervan!

Net nog iets leuks: kreeg een aangetekende brief, was van de nieuwe zorgverzekering. Schijnt dat ze onder nieuwe inzendingen wat dingen gingen verloten, en heb ik een speciale mama-to-be gezichtbehandeling met massage gewonnen voor 2 personen! :D Wel helemaal in Amsterdam, maar als ik een goed tijdstip uitkies zonder al te veel files dan is dat ook maar een uurtje rijden, en dan ga ik daarna gewoon shoppen ofzo. ;)

Nu nog even lekker op de bank, en straks naar de gyn... Spannend!!

2. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    nog een half uurtje :)

3. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    hahah dat wilde ik ook net zeggen!
    we denken aan je Driekeerdaan!

4. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Haha, wat lief! ;)

We zijn net weer terug van de gyn, het liep erg uit. Ik heb dezelfde gyn als vorige keer, beviel toen erg goed, ondanks dat ik er natuurlijk niet zelf voor gekozen had. Ze is duidelijk, recht door zee, en daarnaast ook gewoon een echt mens, gewoon lief. Alles doorgenomen, en een echo gehad! :D
    Alles zag er goed uit, we hebben het hartje gehoord en ik heb 3 mooie plaatjes meegekregen. Ons dochtertje was ook mee, maar die beseft nog helemaal niet dat ze het hartje van haar broertje of zusje heeft gehoord, haha... Dat houden we ook nog even zo, anders duurt het voor die kleine allemaal veel te lang.
    Mijn bloeddruk was veel lager dan 2 weken geleden bij de huisarts, hij was nu 130/75, dat heb ik sinds mijn vorige zwangerschap niet meer gehad. Ook hebben ze bloed geprikt, normaal doen ze dat bij 12 weken maar ze wilde dat ik nu alvast ging.
    Over 4 weken moet ik terugkomen, wie weet dan weer een echo en hopelijk ziet alles er dan weer zo goed uit! :D
    (Ik blijf wel onder controle bij de gyn, de gehele zwangerschap, ben daar zelf ook wel blij mee eigenlijk, gewoon wat meer zekerheid)

Nou meiden, nu jullie allemaal nog! :D

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd! Wat fijn Driekeerdaan! dat alles goed was!
    Was het hartje al echt te horen??
    En was het een uitwendige echo?
    (sorry ben nogal nieuwsgierig!)

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Super meis dat alles goed was....gefeliciteerd ;););)

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Effe snel, kom misschien vanavond of morgen wel uitgebreid reageren, maar:

@Wendy, WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! EINDELIJK!!!!!!!!!!! Joehoeeeeeeeeeeee! Dat je zo blij kunt zijn met een ongi he, hihi! Ik heb het ook wel eens gehad dat het ineens kwam, zonder voortekenen, gek he??

@Driekeerdaan, gefeliciteerd met de goede echo, leuk leuk leuk!!!

Fijne avond meiden, heb het beetje drukjes, ben er morgen weer ;)

8. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Bedankt allemaal! We zijn zelf ook heel blij dat alles goed is. Ik vond het wel spannend maar was niet echt zenuwachtig, alleen het moment dat de echo gemaakt werd was heel even eng, maar ik zag al gelijk iets flikkeren, en toen wist ik dat het goed was, het hartje klopt! :D

@Ellalalaa; het was een inwendige echo, maar dat wist ik van te voren, want anders kun je in dit stadium nog niets zien. Ik vond het niet vervelend, dat ding wordt ingesmeerd met een gel en daardoor voel je niet eens dat er iets naar binnen gaat. Het gaat ook niet ver naar binnen, stelt echt weinig voor, als je maar ontspant.

Met kerst gaan we het aan mijn ouders en broer vertellen, ben zo benieuwd naar de reacties!

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi meiden!
    Heb effe geen puf om echt te reageren, vanmorgen om de kerstboodjes geweest, allemachtig, wat een drukte!! Toen ik kwam viel het nog mee, maar toen ik wegging was het compleet chaos, pff. Ben natuurlijk ook weer wat vergeten, maar goed, morgen dan maar ff snel zonder mijn dochtertje (gaat toch sneller). Kerstcadeautjes ook nog niet echt gelukt, morgenochtend ook ff de stad in dan.

@Driekeerdaan, echt superleuk dat de echo goed was, jippie!!! Willen jullie trouwens ook weten wat het geslacht is?

@Wendy, en hoe voelt het nu om ongi te wezen, hihi. Erg veel last van?

@Alexanne, hoe ist in het warme zonnige Bonaire?!?!?

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Hey meiden,

@3xdaan
    Fijn joh meid dat alles goed was met de echo!Zo bijzonder lijkt me om het hartje dan te horen!Leuk joh dat je het je ouders dit weekend gaat vertellen,heeeel mooi kerstcadeautje!

@deesje
    Y like it!!Hahaha.. heb wat kramp in mn buik maar verder voel ik me beter als ooit tijdens mn ongi!Moet iets vaker verschonen als anders maar ach da's niet zo erg.

Heb net wel ff ovu testen besteld,wilde er eerst nu nog niet aan maar hoop zo wel iets meer inzicht in mn volgende cyclus te krijgen. Zal ik hier dag 10 mee beginnen of denken jullie eerder/later?Voel mijn ei niet en weet nu ook niet wanneer die komt en vind het zonde om nu weer een maand te "verspillen" vooral als ik weer een lange cyclus heb. (en dus al minder kansen)

Hier klaar voor de kerst (buiten het werken dan) vadaag dag 2 van de 6 erop zitten,morgen op de helft!

fijne avond meiden!Ik ga aan de andijvie en eens kijken of wij nog sneeuw krijgen zo (hoop zo van niet,moet morgen 7u beginnen..)

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    heb effe snel doorgelezen en reageer kort want mijn verbinding is slecht hier!

Wendy: ik hoor dat je ongi doorgezet heeft! Nou ben blij voor je hoor nu maar hopen dat je een gewone cycles hebt van 28 dagen!!!

driekeerdaan: zag dat je een echo had en dat alles goed was? Geweldig joh!

Hoe gaat t met de rest? deesje80? Wordt afwachten voor ons he?

NOu hier is het heerlijk weer en ga zo weer naar t strand. Ik mis mijn dochtertje wel heel erg hoor...en ook natuurlijk mijn mannetje..
    Maar goed we genieten want t is zo voorbij.
    Voel wel lichte krampjes maar dat kan van alles zijn...,ik hoop gewoon een innesteling ofzo haha. Misschien ben ik er ook weer teveel mee bezig.
    Ik had laten pendelen en daar kwam het volgende uit:

Gimena: januari-jongen
    Carula: maart-meisje

Het lijkt me allebei leuk. Een jongen omdat ik al een meid heb en een meid is leuk voor mijn dochtertje om lekker mee te spelen en makkelijk met speelgoed en kleren :) Dus alles is welkom.
    Dus in iedergeval hoeven we niet te lang te wachten jahoeeee wie weet

nou ga maar weer we houden contact

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne,ben jaloers op je, lekker int zonnetje en naar het strand! En wij hier maar koukleumen met die harde wind en sneeuw, hihi!
    Wanneer kom je nou ook alweer terug, ben ik ff kwijt :)

Enne, de pendelberichten zien er goed uit! Heb het ook gedaan, kwam ook januari en mei uit, ben benieuwd! Qua geslacht maakt het mij ook niet uit, vind het allebei leuk! Heb dezelfde gedachtengang als jou.
    Geniet ze nog daar!

@Wendy, yeah, bijna op de helft met werken!! Hopelijk vliegen de werkdagjes om.
    Goed dat je ovutestjes hebt aangeschaft. Ik zou ook vanaf dag 10 proberen, is ie dan nog negatief effe twee dagjes wachten (anders vliegen die testen er ook doorheen!). Is lastig omdat je cyclus natuurlijk keilang was, maar hij kan nu net zo goed weer kort zijn! Je kan ook tempen trouwens, als je temp dan ineens tussen 0.2 en 0.5 gr gestegen is, heb je ook je ei gehad.

Ga es ff kijken of er nog iets leuks komt vanavond op de tv, dochtertje ligt al lekker plat, maar hoor ze nog wat brabbelen. Zal zo wel in slaap vallen. Mijn mannetje is naar een vergadering toe, dus heb het rijk alleen!
    Net een lijstje gemaakt wat ik allemaal morgen moet halen, want ik vergeet de helft gewoon steeds ...

@Marleen, hoe is het met jou, gaat het een beetje?

@Driekeerdaan, rustig dagje gehad vandaag of volle bak gewerkt?

@Ellalalaa, hoe voel je je?

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Tis hier rustig meiden! Everybody druk met de laatste boodjes binnen te halen?
    Hier vanmorgen ook nog de laatste dingetjes gehaald, my god, wat was het druk, niet normaal meer!! Maar goed, alles is nu binnen, dus laat de feestdagen maar beginnen!

Voor de rest alles rustig, temp is omhoog nu, dus ei is geweest. Hebben goed geklust, dus nu maar afwachten. En twee pendels zeggen januari, dus wie weet (NOD is ongeveer 4 januari). Al geloof ik er niet in, toch wel effe grappig om te lezen ...

14. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Meiden, allemaal fijne kerstdagen!!!

(ff snel bijgelezen en nu lekker all you need is love kijken... :D)

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Hey meiden!

Ff snel gelezen hier..
    Ben nu druk,schoonmama en zwager komen zo lunchen en daarna late dienst draaien!

Fijne kerstdagen allemaal en op naar een nieuw jaar met hopelijk veel zwangere dames hier!
    Geniet lekker van jullie kersdiner (ik eet uit de magnetron vnvd haha..)

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @All: MERRY X-MAS!!!!

Veel plezier deze kerstdagen!!!
    Hier al een kerstontbijt achter de rug, cadeautjes uitgepakt (de boerderij van Little people is helemaal favo) en zometeen ff naar buiten met de hondjes. Vanmiddag naar mijn zus met ouders, gezellig!

Fijne dagen!!!

17. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Hey meiden,

Hoe zijn/waren jullie kerstdagen?
    Ik nu thuis van werk,f ssnel douchen en dan lekker chinees eten bij mn ouders en pakjes uitpakken!
    Morgen dag 6/6 van werk en dan heerlijk 6dgn vrij!!

Hoe is het met de zwangere dames?Raar lijkt me zo'n laatste kerst met zn 2/3 tjes, volgend jaar is er een kindje (meer) bij! Hoe reageerde de ouders voor degene die het verteld hebben?
    Leuk hoor!

@Alexanne
    Hoe zijn jou kerst dagen geweest daar in Bonaire?Niet wit in ieder geval!Ben je al terug of kom je van de week pas?En lekker genoten en bij gekletst met je pa?

Ik hier nu mn laatste dagje denk van de ongi,is al weer op zn retour dus. Netjes vind ik zelf,5dagen. Met pil was t 1 dagje korter maar. Nu dus aan de ovu vanaf as vrijdag. Ben benieuwd hoor! Hoop zo dat de pendel dames goed zitten (ze zeggen allemaal t voorjaar).
    En kan dus met een beetje mazzel gewoon met oud en nieuw een wijntje mee doen,ook wel zo gezellig natuurlijk!

Nou meiden ga snel ff douchen en tutten en ik kom hier morgen weer ff spieken!

18. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    #898 appelsnoetje, 26 dec 2010
    Laatst bewerkt: 26 dec 2010
    Hoi allemaal,

Hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben, maar zo te lezen gaat dat helemaal goed. Net de rode vloed ontvangen, 1 dag later dan gepland maar toch blij dat hij dicht bij de duur van vorige maand lag.

Heb m'n banner even aangepast, zal ook nog even het overzicht aanpassen.

Groetjes!

19. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD ??? afwachten tot de cyclus weer op gang komt na MK...
    Alexanne: 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 8 januari
    Wendy339-27 jaar- 1e kindje - ronde 2 -NOD (onduidelijk)
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 22 januari

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus

20. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo lieve meiden,

Hoop dat jullie allemaal fijn kerst hebben gehad.
    Kerst is hier altijd druk! veel familie en vrienden bezoekjes.
    Ben nu bij mijn schoonouders maar heb me even ontrokken van alle gezelligheid. ben moe en op van de zenuwen! Morgen eerste echo! Ik vind het zo super spannend! Heb vannacht al bijna niet geslapen! Ik wist wel vanmezelf dat ik een stresskip ben maar zo erg..... pffff

@wendy339: Fijn dat je ongi ook weer bijna ten einde is! Op voor een nieuwe ronde!

@Alexanne: Ik kan me goed voorstellen dat je het thuisfront ook wel mist! Vermaak je je nog daar??

@Deesje: Voor jou nu weer afwachten. heb je lekkere kerst gehad?

Deel Deze Pagina