(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    dag iedereen,

Wat lief dat jullie aan me denken. Ja het is hier heerlijk. Niet echt een kerstgevoel hier in de tropen maar wel vandaag en gisteren uit eten geweest. We zouden gister een boot huren maar dat ging niet door omdat het vreselijk regende. Vandaag weer helaas...hoop dat t morgen beter is want vlieg donderdag alweer terug!
    Mis mijn gezinnetje wel nu. Hoop dat t geklus op dag van vetrek geholpen heeft...we zien t wel.

ellalala: heel spannend voor je! Hoe ging het?

wendy 399: lekker dat t op ijn retour is en je gericht weer kan beginnen :)

deesje 80: NOD de 4e he? Nou laten we het beide hopen!

Ik ga er weer vandoor. Lekker slapen want het is hier nu kwart over 11 in de avond en bij jullie kwart over 4 in de nacht dus jullie liggen lekker in dromenland nu...

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen meiden!

Hoe is het met iedereen, leuke dagen gehad? Is altijd weer zo snel voorbij he, jammer ... op naar O&N nu (plus mijn verjaardag, ben op 1 januari jarig, fijne dag, NOT!!).

@Alexanne, leuk je weer te lezen! Wel balen dat het nu regent, maar ik neem aan dat de temp daar nog wel lekker is?
    En vd week weer heerlijk naar huis, lekker naar je dochter en je mannetje. Kan me voorstellen dat je ze erg mist hoor!

@Appelsnoetje, he bah, balen dat de ongi is gekomen. Maar wel een mooie cylcus heb je, das dan weer fijn! Op naar de volgende ronde ...

Met de rest alles ok?
    Hier vandaag een opruimdagje, al komt er weinig van, want mijn dochter vraagt nogal wat aandacht, hihi. Strax als ze slaapt misschien ... heb lekker deze week vrij, heerlijk hoor! Volgende week weer in het ritme komen, nu nog ff genieten.
    Heb nog nergens last van vwb klachten, volgende week dinsdag zou mijn NOD moeten zijn (ongeveer dan). Wacht maar gewoon af, kan er toch weinig meer aan doen nu! Mijn temp is nog steeds mooi hoog, maar die daalt pas echt een halve dag ofzo vantevoren, dus zegt ook helemaal nix.

Ff vraagje vwb de pendels, voorspellen ze eigenlijk de maand waarin je zwanger wordt of je zwanger test?? Weet iemand dat hier?

Nou, ga zo maar es bammetjes smeren voor de kleine en ons.
    Tot later!!

ps. hier ook fervent Boer zoekt Vrouw kijkers of niet??

3. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ deesje...dat ligt er aan hoe je de vraag stelt...als jij vraagt wanneer wordt ik zwanger...dan pendelen ze de bevruchting...
    ik heb gevraagd wanneer ik een positieve test zou hebben...Gimena pendelde een positieve test in december en dat klopte :D

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80, thanks voor je antwoord! Al geef ik er nooit een vraag bij, alleen naam en gebdatum?!
    Afijn, we zien wel, hihi

5. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Heeft iedereen een leuke kerst gehad? Wij hebben het lekker rustig gehad, eerste kerstdag even bij mijn vader geweest, en daarna gegeten bij mijn moeder. Mijn man moest werken, dus was wel zo gezellig om daar even heen te gaan. Mijn ouders en broer zijn ook heel blij dat er weer een kleintje komt!:D Was een mooi kerstcadeautje.;)

@Ellalalaa; heb je je echo al gehad? Of heb je hem vanmiddag? Ben zoooooooo benieuwd...!!

@M80; jij hebt deze week ook de eerste echo toch? Spannend!

@Alexanne; jammer dat het regent, hopelijk trekt het nog een beetje bij de komende dagen. En dan donderdag weer lekker naar je gezinnetje. Ik zou dat ook vreselijk missen hoor...!

@Deesje; jou dochtertje vraagt ook veel aandacht? Haha, die van mij ook, dat is meestal na een paar andere dagen. Eerste kerstdag natuurlijk aandacht van de opa's en oma's gehad, en gisteren was haar grote zus hier. Zij is 10, maar ze kunnen erg leuk samen spelen. En nu dus weer even terug naar het normale...

@Wendy; eindelijk ff klaar met werken, en nu 6 dagen vrij, lekker hoor! :)

Hier gaat het verder allemaal z'n gangetje. Ik ben alleen erg moe, slaap steeds 's middags even als de kleine meid in bed ligt. Een half uurtje, en dan ben ik weer opgeladen. En steeds misselijk, bah, maar ja, dat hoort erbij en is voor een heel goed doel...!
    Eerste kerstdag is er bij ons in de familie ook nog een kleintje geboren, de dochter van de vriendin van mijn vader (haha, volgen jullie het nog) is bevallen van een wolk van een dochter. Heb foto's gezien, echt zo klein... Leuk hoor! :)

Nou, ik ga ook maar eens kijken of die kleine wat wil eten, en dan allebei even lekker slapen, haha...

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Oh ja!
    @Ellalalaaa, hoe was de echo?!?! Of moet je idd nog!?! SPANNEND!!!!!!

Ff de kleine meid op bed brengen zo :)

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @driekeerdaan...ik heb woensdag mn eerste echo...vind het zo spannend. hier ook veel misselijk, alleen heb ik het niet 's-morgens niet zo erg, maar vanaf het avondeten en 's-nachts!

8. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @M80; spannend, woensdag de echo... En ook heel leuk natuurlijk! ;) Ik merk dat het met de misselijkheid beter gaat als ik steeds kleine beetje eet. Bij het avondeten eet ik dus ook maar de helft ofzo van wat ik normaal eet, nog minder dan m'n dochtertje van 2... Dan heb ik na 2 uurtjes wel weer honger, maar dan neem ik nog gewoon een cracker voor ik naar bed ga. Dan gaat het 's nachts goed, en 's ochtends voor ik opsta eet ik ook een cracker. Ook las ik ergens dat, als je vitamine-pillen slikt met visolie erin, dat dat de misselijkheid ook erger kan maken. Nou zit dat in die van mij niet, gelukkig, dus het hoort er gewoon bij... Nog ff een paar weken doorbijten, rond de 12 weken zal het wel minder worden.

9. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    hey meiden,

al even niet geweest hier...
    lekker aan het genieten van mijn vakantie, vooral lekker luieren, lezen, momenteel top 2000 luisteren.
    heb heerlijke kerstdagen gehad. kerstavond met de vrienden uit eten, 1e kerstdag brunch bij mijn ouders, 's middags op visite bij mijn opa en oma en daarna lekker gegourmet met z'n 3-tjes.
    gisteren kwamen mijn ouders, broer en zus hier eten. Samen met vriendlief uitgebreid gekookt, het was echt heerlijk.

met zoonlief lijkt het beter te gaan, hij was koorstvrij, maar vorige week toch weer een aantal dagen koorst gehad, dus even afwachten hoe hij zich door het virus heen slaat.
    toen ik trouwens vorige week met hem bij mij ha was, heb ik de ha verteld over de mk die ik gehad heb. hij gaf toen meteen aan, als we straks weer een positieve test in handen hebben, dat ik snel langs moet komen bij hem, gaat hij proberen een vroege echo te regelen. zodat je meteen zekerheid hebt... en daarnaast dan rond 12 wkn weer een echo.

@ellalaa en m80: deze week een echo wat spannend! Geniet er wel van! Ik weet nog goed hoe bijzonder ik de eerste echo vond (straks in januari alweer 3 jr geleden...)

@alexanne, balen dat regenachtige weer. spraken gisteren mijn schoonouders (die wonen op Curaçao) dat het erg slecht was... maar ja hier in NL is het momenteel niet veel beter... hier bij ons in de straat wordt niet gestrooid, dus het lijkt wel een ijsbaan... het mag wel even warmwater regenen... en daarna lekker goed en veel vriezen, zodat we lekker kunnen schaatsen!

@wendy, heftig joh, zoveel moeten werken... ben blij dat ik nu lekker 2 wkn vakantie heb. hoe wil je dat straks gaan doen, mocht je zwanger zijn? hoeveel uur wil je werken, hoe zit dat er bij jou werk dan uit?
    ik werk 20 uur, ma en di altijd en wo om de week. zou niet meer en anders willen.

zal zo het lijstje er ook even bijpakken, oud en nieuw wordt voor ons klussen...
    tot snel!

10. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Mimi29 - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 18 november
    Linaatje - 31 jaar -3e kindje - ronde 2 - NOD 22 november
    Slimpie- 29 jaar- 1e kindje- ronde 2- NOD 23 november
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december
    Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 8 januari
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 13 januari
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 22 januari
    Wendy339-27 jaar- 1e kindje - ronde 2 -NOD (onduidelijk)

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 22 december
    Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Deesje80 - 30 jaar - 2e kindje - ronde 3 - NOD 4 januari
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 8 januari
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 4 - NOD 13 januari
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 22 januari
    Wendy339-27 jaar- 1e kindje - ronde 2 -NOD (onduidelijk)

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    m80 - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus

Hey meiden, ik heb de bovenste drie meiden er even afgehaald hoor, daar horen we toch niets meer van de afgelopen tijd, hebben ook geen idee hoe het met hun is, jammer!!
    Vlindertje laat ik nog wel staan, die heeft hier nog wel es gekeken volgens mij.
    Ok? Zo niet, ook prima, dan houden we het bij de originele lijst ;)

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hier Alles helemaal goed! Vandaag eerste echo gehad! jeetje dat was spannend!
    Maar er zit een mini mensje in mijn buik met een kloppend hartje! (ik kon het er niet uit opmaken wat ik zag maar dat zei de verloskundige!) Wat een opluchting!
    NU op naar de volgende echo!
    Die is met met 12 weken!

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Ik vind het prima! Wel jammer inderdaad dat we van de bovenste meiden niets meer horen. Als ze weer mee willen kletsen zetten we ze er gewoon weer bij!

@Marleen; goed om weer wat van je te horen! En druk aan de klus dus deze week, hihi... Geniet lekker van je vakantie!

14. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Ellalalaa; wow, geweldig dat de echo goed is!! Geeft een goed gevoel he! :D

15. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deesje: Heel goed! ik wilde ze er ook al steeds afhalen. We hebben ze inderdaad al heel lang niet gezien!

@driekeerdaan: En was het fijn om te vertellen? Nu kun je er lekker over praten! Is het bij jou ook de ene dag erger dan de andere dag met je misselijkheid? Het jo-joot bij mij heel erg!

@Marleen: fijn dat je huisarts zo reageerde! daar heb je iets aan!

@M80: nu is het voor jou nog spannend voor woensdag! Hoelaat moet je?

16. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Ellalalaa; bij mij is de misselijkheid ook de ene dag erger dan de andere dag. Als ik me maar rustig hou, dan gaat het wel. En met regelmaat kleine dingetjes eten. Maar fijn is anders... pfff... ;)

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ellalalaaa, wow, wat goed meis, alles ok!!! Gefeliciteerd! En nu met 12 weken weer, leuk hoor! Dan zie je echt al een minimensje, leuk leuk leuk!

@Marleen, leuk je weer te lezen meid! Leuke dagen gehad zo te lezen en fijn dat het met je zoontje ook weer beter gaat. De klusdagen komen er weer aan dus, hihi. Hopelijk heb je snel ook weer een posi-test, fijn dat de HA je dan snel een echo wilt laten geven. Dan zit je tenminste niet zo lang in die onzekerheid.

@Driekeerdaan, leuk je weer te lezen ook! Kerstdagen waren ook geslaagd dus! Vraagje: zusje van 10 die er nu was, is zij dan een vol-zusje of halfzusje? Woont zij niet bij jullie in dan? Sorry dat ik het zo vraag hoor, als je niet wilt antwoorden, prima hoor ...
    En dus lekker misselijk af en toe, tsja hoort erbij he ... meestal vanaf 12 of uiterlijk 16 weken is het een eind over, gelukkig maar! Al ken ik er wel die dit de hele zwangerschap hadden en dan ook nog niet zo'n klein beetje ook. Lijkt me vreselijk ... bij mijn 1e zwangerschap had ik het tot een week of 12 idd en toen wast ineens over. Had het ook niet zo erg dat ik moest spugen ofzo, maar weeig en af en toe echt braken.

Mijn dochtertje slaapt nog, al vanaf 1 uur :$ Zo maar es kijken, moet toch ff mijn was boven ophangen ...

18. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje; zusje van 10 is een halfzusje, zij is de dochter van mijn man uit zijn eerste huwelijk. Ze hoort om het weekend bij ons te zijn, maar dat wordt tegengehouden, dus ze is er helaas niet zo vaak. En als ze er dan is, dan vraagt ze erg veel aandacht, omdat ze het gewoon niet gewend is hier... Als ze vaker zou komen, heb je veel meer routine en zou het voor iedereen makkelijker zijn. Maar ja, helaas vind de ex van mijn man het nodig om het tegen te houden, en we kunnen dat wel gaan aanvechten, maar dan nog... Dan zouden we met politie het kind moeten gaan ophalen, en dat wil je ook niet, dat is ook niet goed voor haar.
    Als ze er is, is het dus altijd ff druk, pfff, maar die kleine hier vindt het wel helemaal geweldig natuurlijk, dus dan maar ff een dagje volhouden, voor mijn man is het ook fijn om zijn dochter te zien natuurlijk.
    Vragen mag gewoon hoor! ;)

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ik heb trouwens nog ff teruggescrolld in de berichtjes, zag dat Linaatje nu ook 9 weken zwanger is! Mimi heeft een -nieuwe banner nodig - en slimpie gaat naar ronde 4 volgens mij ...

20. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Wat jammer dat Linaatje dan niet meer hier bij ons kletst... :( Wel leuk natuurlijk, ook zwanger!

Deel Deze Pagina