(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @driekeerdaan, ok, duidelijk! Kan soms natuurlijk erg gevoelig liggen, zo'n onderwerp ...!

Heb af en toe weer wat van dat ongi-gevoel ineens, of beeld ik het me in?? Pfff, weer om gek van te worden. Meestal als ik dit voel, dan word ik een week later ongi, maar goed, you never know.

2. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje; klopt, soms ligt het gevoelig, maar ik ben er gewoon heel open over altijd, vind het wel makkelijk als mensen weten hoe het bij ons in elkaar steekt...

Balen dat je een ongi-gevoel hebt... Hopelijk blijft de ongi weg en heb je volgende week een positieve test!

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @driekeerdaan, is ook wel fijn dat je open bent, eromheen draaien is ook niet altijd alles.
    En tsja, dat ongi-gevoel is nu weer weg, was maar ff?! Afijn, ergens volgende week weten we het wel. Probeer er maar niet teveel op te letten, anders word je gek bij ieder gevoelletje!

4. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @deesje: Het waren vast andere pijntjes!!

@driekeerdaan: Best wel een lastige situatie! Naar hoor dat dat soort dingen zo ingewikkeld kunnen gaan.
    Voor je vriend ook denk ik!

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Marleen83

Fijn joh dat je huisarts zo meedenkt!Fijn idee voor als je weer poso mag testen!Loopt je cyclus weer normaal nu?Duim mee voor je!Hopelijk is je zoontje ook snel weer helemaal beter dat kwakkelen is niets!
    Ik wil straks ook 24u gaan werken met een max van 28. En dan ook vast dagen als dit lukt. Lijkt me heeeerlijk!!

@3xdaan en m80
    Hoop dat jullie misselijkheid netjes verdwijnt met de 12wkn meiden!Wel kunnen genieten van al het lekkers met kerst?

@Elallala
    Fijn joh dat de 1e echo goed was!Nu op naar de 12wkn echo,lijkt me inderdaad erg bijzonder!! (ik wil ook!!!)

@Alexanne
    Balen joh regen,maar t zal iig niet koud zijn daar!Met oudjaar weer terug toch?Jou vriend moest toch werken dan?Ook zonde ben je al de feestdagen appart van elkaar!Maar je ging hem nog opzoeken toch op zn werk of ben ik weer mensen door elkaar aan het halen?

Goed om te horen dat iedereen fijne/leuke en lekkere kerst hebben gehad. (incl ik) Was wel druk zo met werken en alle fam bezoekjes maar t zit er weer op voor dit jaar!
    Nu op naar 2011! Wij proosten in ieder geval op een vruchtbaar nieuw jaar (vele van ons denk!)
    Ik nu mega verkouden als ik maar niet ziek ga worden! Ben ik eindelijk vrij zul je zien dat ik ziek ben! Morgen ga ik nog high tea'en met mijn getuigen en ceremonimeester van onze bruiloft (had ik ze gegeven als bedankje) dus ik moet echt beter zijn!
    Vroeg onder de wol dan maar..
    Nou meiden ik ga mijn eten komt eraan..Lees morgen ff verder hier!Fijne avond iedereen!

6. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    hallo allemaal!

iedereen goede (gevulde) dagen gehad zie ik. Wij hebben eerste kerstdag schoonmoeder en mijn ouders plus zusje/broertje aangedaan. allemaal zelf wat gemaakt, heerlijk verwend met allemaal kadootjes. We hebben (of liever gezegd ik heb hihi) op de vruchtbare dag gemikt. libido begint weer goed terug te komen bij meneer wat ik absoluut niet erg vind. lijk af en toe wel een nimfo sinds ik gestopt ben met de pil! jullie daar geen last van?

Mocht ik geen berichtjes meer plaatsen dan wens ik jullie allemaal een heel fijn oudjaarviering en een heel goed nieuwjaar!

Groetjes,
    Tab.

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden!

T is rustig hier gebleven na gistermiddag!
    Kunnen jullie me ff avies geven?
    Ik wil aan de gang met de ovu testen maar nu weet ik niet goed wanneer ik zal starten..
    Wat is het bij een normale cuclus?Ik had natuurlijk de 1e cyclus een mega lange,zal ik dan ook later beginnen met de ovu testen?zit nu te denken aan dag 10 of zo om te starten of is dat te vroeg?

Thanx!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, idd nog rustig hier, iedereen is vast aant bijkomen, hihi! Wel wat makkelijker bijhouden zo ;)
    Hoe ist met de verkoudheid, heeft het nog doorgezet, ben je nog zo beroerd, of voel je je alweer wat beter?
    Qua ovu-testjes, ik heb ze bij mijn vorige zw-schap maar 1 ronde gebruikt (was toen zwanger daarna, hihi) en het beste is bij een 'normale' cylcus van 28 dagen rond dag 10 te beginnen. Maar bij jouw cyclus is dat natuurlijk wel lastig ... al zou het goed kunnen dat je gewoon 1 cyclus hebt overgeslagen en nu gewoon weer normaal ongi wordt (of niet natuurlijk!). Welke ovu-testjes heb je gekocht eigenlijk? Enne, ik zou gewoon beginnen met dag 10, is ie vet negatief, dan misschien dag 12 pas weer doen?

@Tab, leuk je weer te lezen!! Leuke dagen gehad dus! En ook weer spannend voor je deze ronde! Goeie pendels heb je :D
    Hihi, ik herken het wel hoor! Libido is ook zeer meer nu dan dat het met de pil is ... wat een verschil eigenlijk dan he, wat zo'n klein pilletje met je lijf doet ....!

Vanmiddag ff naar mijn ouders, blijf daar ook eten. Mannetje gaat vanmiddag met een stel op pad, dus heb de middag/avond voor mezelf. Hopelijk valt het met de weersvoorspellingen mee en kunnen ze beetje normaal de weg op. Tot nu toe valt er nog nix. Mag ook wel zo blijven, kan ik ook normaal met de auto weg tenminste.
    Net weer een berg strijk gedaan, pfff.

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @deesje80

Thanx voor je reactie!Ik heb ze bij madcare besteld op advies van een vriendin. Snelle levering ook!Binnen 1 dag binnen..
    Denk idd dt ik op dag 10 er 1 doe en dan idd bij vet neg pas weer dag 12/13. Hoop ook echt dat ik nu weer in mn ritme kom met mn cyclus zoals ik al eerder schreef 2x32 is ook 64 dus 1 overgeslagen zou best kunnen! (hope so!)
    Ik mega verkouden voel me niet echt fit maar ga wel ff high tea'n dit stond al zo lang gepland en het is een ramp om met 4 meiden tegelijk een datum te prikken dus 2 paracetamol erin en gaan haha..

De pendel dames hebben het druk gehad,bijna iedereen heeft zich nu laten pendelen haha..
    Hoop echt dat ze het goed hebben bij mij,zou leuk zijn in het voorjaar met een bol buikje te lopen!!

Mijn libido is nog steeds hetzelfde maar goed ben net van die rotzooi af en mn lichaam heeft kennelijk ook ff nodig gehad om op orde te komen. Ben er vaak ook gewoon te moe voor na stop pil,baal daar soms wel van..Dus van mij mag mn libido ook wel ff een oppepper krijgen zonder de pil nu..
    Merkte jullie daar al snel verschil in of ook pas na een paar maandjes?

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy339: Wat gezellig een high tea! Hoop dat je je beter voelt en er lekker van kan genieten. Weten je vriendinnen dat jullie een kindje willen?
    Heb helaas geen tips over ovu testen. Heb ze wel ooit gekocht maar niet gebruikt. Wat ik hier wel inderdaad steeds lees is starten op dag 10...

Deesje: Wat dapper een berg strijk! Ik moet nog beginnen met wassen! Hier sneeuwt het ook nog steeds niet! Wel fijn ergens. Ik vind sneeuw wel heel leuk maar het maakt je ook wel echt minder mobiel.

Ik heb niet echt iets aan mijn libido gemerkt toen ik van de pil af ging. Ik weet wel dat hij nu heeeeeel laag is! Pffff. Heb echt geen zin en puf! erg eigenlijk he! (man lief heeft nog niet geklaagd, maarre...... )

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, oh bah, dus nog steeds verkouden. Wel gezellig, een high tea vanmiddag! Idd maar ff wat paraatjes erin en gaan met die banaan. Veel plezier in ieder geval!
    Vwb die ovu-testen, ik hoorde er ook meer over die van matcare, schijnen goeie te zijn. Ik had ze destijds toen bij de Etos of Kruidvat gekocht geloof ik. Hoop echt dat je er wat aan hebt en je cyclus weer lekker normaal is!
    En je libido, was bij mij ook niet meteen hoor, duurt ook ff. En tis ook niet mega-spectaculair gestegen ofzo hoor ;)

@ellalalaaa, haha! jaja, de strijk is weer weg. Ook nooit zoveel zin in, maar goed ... wacht maar af tot de baby er is meid, dan heb je nog nooit zoveel was gezien, hahaha!
    Enne, libido nu dus wat minder. Hoort erbij hoor! Was hier ook zo, maar lag ook meer aan manlief, die vond het nogal spannend om het te doen terwijl ik zwanger was (gewoon het idee, hahaha!).

Nou, het begint hier nu beetje te regenen/natte sneeuw. Hopelijk valt het mee en kan ik strax gewoon naar mijn ouder. Manlief is naar Etten-Leur, toch klein uurtje rijden, vind ik meer spannend nu op de weg hoor ... (wonen in Zeeland trouwens). Maar goed, gewoon rustig aan doen, dan komt het wel goed.
    Ga ff mijn hondjes uitlaten, dochtertje slaapt lekker nu.

12. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    jeetje, wat is het hier rustig ladies...

ik ga zo met zoonlief en mijn moeder richting A'dam. We gaan vanmiddag naar de theatervoorstelling van Woezel en Pip! Ben benieuwd hoe hij het vindt. Van de week hebben we al een klein stukje op tv gezien, toen was hij al heel erg geboeid...
    En we gaan ook met de bus, dat is al een feest op zich voor hem, we gaan eigenlijk nooit met de bus.
    Maar eerst even shoppen, en een pandora bedel wegbrengen. Ik had voor mijn verjaardag/ons 10-jarig jubileum een bedel gehad met 3 gouden klavertjes vier, maar er is er een afgegaan. En dat mag niet, dus even de bedel terugbrengen, kijken wat ze bij Pandora zullen zeggen. Ook nog even langs het tuincentrum, kijken of ze de buitenverlichting (kerst) nog voor een leuk prijsje in de aanbieding hebben...

Misschien tot vanavond...

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ja, idd rustig hier zeg!! Where is everybody?!?!

Gisteren viel het met de sneeuw/regen alles mee, kon gewoon rijden. Alleen in het dorp en bij ons op de dijk wat gladjes, maar goed, dat zijn we gewend de laatste tijd.
    Was gisteravond wel errug moe, lekker despie gekeken en op tijd naar bed.
    Vandaag geen plannetjes, misschien ook even de stad in, krijg nog een verjaardagscadeautje! Morgen en vrijdag wordt het lastig om erom te gaan, dus misschien lukt het vanmiddag. Hoop het wel, want manlief was de Kerst al vergeten en om nu ook niets voor mijn verjaardag te krijgen, dan zal ik wel balen hoor ... (kerst maakt me nog niet zoveel uit, maar verjaardag vind ik wel leuk hoor!).
    Maar we zien wel ff hoe de dag loopt.

@Marleen, wat leuk naar Woezel en Pip! Ben erg benieuwd hoe je zoontje het vindt!
    En wat zonde van de bedeltjes, moet idd niet kunnen dat het al zo snel kapot is.
    En langs tuincentrum, is idd nog niet zo'n gek idee .. meestal is alles nu dan flink afgeprijsd! Goeie tip, alleen weet ik niet wanneer ik zou moeten, hahaha!

Met de rest alles ok?
    @m80, je hebt vandaag toch je echo???????

Vanmorgen belde mijn vriendin dat ze nu ook zwanger is, 9 weken. Was half jaar bezig. Echt zoooooooooooo leuk, nu kriebelt het juist weer des te meer, hihi!! IK WIL OOHOOOOK! Zou zeker tof zijn om samen zwanger te zijn.
    Nog ff weekje wachten. Ben wel benieuwd, voel nog niets bijzonders eigenlijk.

14. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Marleen: Veel plezier bij Woezel en Pip! en met shoppen natuurlijk! klinkt als een gezellig daagje uit! en vandaag de meest vruchtbare dag zie ik op je banner!!!

@Deesje:Manlief weer veilig thuis gekomen gisteren?
    Vandaag lekker dagje vrij? Hoe is het met de ongiklachten van van de week? weer verdwenen?

Hier nog aan het genieten van vakantie. Manlief gaat vandaag op pad met zijn ouders voor nieuwe kozijnen en ramen. (we wonen in een heel oud huis en alles is nog enkel glas! brrr)
    Ik heb steeds steekjes aan de linker kant van mijn buik. Zou dat erbij horen??

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ellalalaaa, zie berichtje daarboven, geen klachtjes meer! heel af en toe gisteren, maar eigenlijk te verwaarlozen. Had wel weer hoofdpijn, maar ja, dat kan je sowieso wel hebben he! Ga mezelf maar niet gek maken, gewoon afwachten ...
    Hier trouwens ook nog niet overal dubbel glas hoor! Wonen ook in een huis uit 1870 (boerderij) en in de keuken hebben we ook nog enkel glas + boven. BRRR, errug koud, weet er alles van als de wind er op staat ...
    Enne, die steekjes horen erbij ;)

16. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    hey meiden

@ Deesje wij wonen ook in zo'n lekker oud huisje ( 1900 ) en hebben ook nog niet overal dubbel glas, dus boven kan het best fris zijn!

ik ga zo vertrekken naar de VK...echo! SPANNEND!!!!!!

wat betreft mijn libido....die was altijd al vrij hoog en dat is 'ie nu nog :D en het schijnt dat deze rond de 16 weken zw.schap stijgt :D hoop het niet :D

@ ellalalalaaa...die steekjes komen denk ik door het groeien van je BM

verder heb ik nu lekker vakantie HEEEEEEEEEEERLIJK.....we gaan niet meer weg....kits me een ongeluk...en heb geen zin een hoop geld te betalen om daar de boel onder te kitsen

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80: SUCCES!!!!!!!!!!!!!!!! We wachten hier in spanning af!!!
    En lekker, alles onderkotsen, gatsie! Maar ja, je moet maar denken: hoort er allemaal bij ....!!!

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @m80, en en en??? Ben zeer benieuwd hoe het was!!

19. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @m80: inderdaad ikke hier ook benieuwd!

20. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    daar ben ik weer :D Echo was super....mooi knipperend lichtje...ben wel een paar dagen terug gezet, maar volgens de VK kon het de volgende keer best vooruit gezet worden....nu heeft ze berekend op 6 weken en 4 dagen
    Heel apart trouwens....ik ben er van overtuigd een paar keer 2 kindjes gezien te hebben...de VK zei ook, ik dacht even dat het er 2 waren :$ later zag ze er toch maar 1
    Nou ben ik er al van begin af aan van overtuigd dat het een 2-ling wordt, mijn vriend ook en die zag het ook op de echo
    De VK gaat nu uit van 1 kindje, maar zou het kunnen dat er toch nog 1 verstopt zit???
    ik mag over 3 weken ( 22 januari ) lekker al weer terug komen :D
    totaal krijg ik 5 echo's ( ipv 4 die ik eerst zou krijgen ) omdat we besloten hebben een combinatietest te laten doen

Deel Deze Pagina