(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @M80, gefeliciteerd meis!!!
    Wat gaaf om te zien he!! En misschien wel een 2-ling?! Zou kunnen, dat de ander daarna 'verstopt' zat zeg maar ... wordt dan weer spannend over een aantal weekjes ...
    Mijn nichtje is ook zwanger van een tweeling, die kreeg vandaag de 16-weken echo (geslachtsbepaling) en hoopte niet dat er ineens 3 zouden zitten, hahaha (net als die reclame op tv).
    Fijn meis!!!

2. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal,

hier ben ik ook weer even. Net als Wendy al 2 dagen verkouden en helemaal niet lekker, gisteren heb ik dan ook niet gewerkt. Bah, ben er helemaal klaar mee.

@M80; fijn dat alles er goed uitzag op de echo, en misschien wel een tweeling? Wie weet... spannend de volgende keer!!! En jij dus ook misselijk, zelfs overgeven...? Hopelijk blijft dat bij mij weg... alleen die misselijkheid is wel genoeg.

Ik duik mijn bedje in, hopelijk morgen wat fitter om uitgebreider te reageren!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Her girls,

Inderdaad rustig hier!

@m80;
    Mischien dus een nog een 2de verstopt?Spannend zeg!Verder alles gelukkig goed tot nu toe. Fijn hoor meis!Zou je t leuk vinden een 2ling?Ben wel benieuwd hoor!

@3xdaan
    Balen he die verkoudheid,ik heb er nog last van!Slaap slecht etc. je wordt er goed chago van!Hopelijk morgen weer wat beter!

Jullie allemaal nog leuke plannen voor morgenavond?
    Wij vieren het thuis met vrienden,het gebruikelijke. Steengrillen,spelletje katan en kijken of we millionair geworden zijn haha..

Ik kom hier straks nog ff kijken!

4. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @driekeerdaan, wat balen van je verkoudheid, bah!! Zijn echt veel mensen verkouden zeg, net normaal meer. Hier begint het ook te komen merk ik, BAH. Manlief is het al, dus kwestie van tijd denk ik .... Hopelijk gaat het vandaag al beter! Beterschap ermee!

@Wendy, gezellig, steengrillen! Katan heb ik ook wel es gespeeld, errug leuk ook ... hebben pas met de fam Party&Co gedaan, ook een superspel! Ben ook altijd megafanatiek met spelletjes, hahaha!
    Hier nog niet zoveel bijzondere plannen, vooralsnog gewoon thuis met zijn drietjes. Ben de volgende dag jarig en dan ist vanaf half 11 feest, dus dan al drukte genoeg ... iedereen is gewoon welkom morgenavond en misschien dat we nog naar mijn ouders gaan, maar geen idee dus nog.
    Heb al van alles in huis gehaald, mjammie!
    Moet nog een lot kopen, morgen ff doen (als ze er nog zijn ...). Winnen echt nooit wat, maar goed, je weet nooit he ...!

Vanmorgen de boodjes gehaald, was gelukkig net voor de drukte. Nu ff de hondjes uitlaten en wat opruimen in huis. Wilde de boom vandaag opruimen maar doe het toch maar morgen. Nog ff een avondje van genieten!
    Vandaag komt Alexanne zekers naar huis, of niet??

5. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Wendy; hoe was het high-tea-en met je vriendinnen? Hopelijk kon je er wel van genieten ondanks je verkoudheid. Gezellig, zo'n avondje oud en nieuw met steengrillen en katannen, hou ik ook wel van!

@Deesje; bij jullie de verkoudheid dus ook al in huis... Ik voelde het een paar weken geleden al opkomen, toen mijn man ook verkouden was, maar toen bleef het gelukkig weg. Nu zijn we het allebei en die kleine wordt het ook al... Ellende ook, dat hij het ook weer is, want dan snurkt ie zo verschrikkelijk hard... zaagt echt bomen om 's nachts. Vannacht maar op de logeerkamer anders, want een keer goed slapen zou ook wel fijn zijn.
    Wat een lastige dag om jarig te zijn trouwens, 1 januari... Hopelijk wordt het wel een gezellige dag!

Wij gaan morgenavond niet echt wat doen, gewoon thuis met z'n drieen, en als ik me nog zo voel als nu, misschien wel gewoon op tijd naar bed en er rond 12 uur even uit ofzo... Vuurwerk afsteken doen we toch niet, op 1 januari gaan we altijd naar mijn oma, en alle neefjes en nichtjes bewaren dan wat vuurwerk. Zodra het dan donker wordt, gaan we met z'n allen naar buiten en steken ze nog wat mooi siervuurwerk af. En natuurlijk sterretjes voor de kids. Is altijd erg gezellig, maar moet zeggen dat ik er nu wel tegenop zie, omdat ik steeds zo misselijk ben enzo... Maar het gaat vast goed.

Ik ga nog even bankhangen, zoals eigenlijk al de hele dag, had de kleine vanochtend voor de tv gezet met bassie en adriaan, lekker rustig, hihi... ;)

6. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai Allemaal,
    Nog heel eventjes en dan is het al weer 2011!
    Dat het maar een heel vruchtbaar jaar mag worden!
    En dat alles baby's in de maak blijven plakken en goed gaan groeien!
    Ik word altijd emotioneel aan het einde van het jaar! maf is dat!
    Moet ook altijd standaard huilen om 12.00!

@m80: Wat fijn dat jouw echo ook goed was! Wat spannend dat het er misschien wel 2 zijn! Vind je dat leuk?

@driekeerdaan: De bank is ook mijn grootste vriend de laatste week! pfff! Lekker rustig aan doen!

@Deesje: Ben je jarig om 1 januari? Hoe oud wordt je dan? Ben je uit 80? Wel byzondere dag om jarig te zijn of niet?

@Wendy: Klinkt goed allemaal! Wij gaan kaasfonduen met vrienden en ook spelletjes doen! En heel hard hopen dat wij ook wat geld winnen! Zou toch wel leuk zijn he!

Ik denk inderdaad ook dat Alexanne nu ergens weer thuis komt!

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @deesje
    Inderdaad rare dag om jarig te zijn lijkt me (veel met een kater op jou verj. denk ik haha) maar ook een bijzondere datum!
    Jij dus rustige jaarwisseling tegemoed,ach ook wel eens lekker toch?En zoete inval kan ook best gezellig worden,ja lekker he al die hapjes etc. ik sta ook al te kwijlen voor de koelkast!
    Wij inderdaad ook erg fanatiek met de spelletjes,maar t is meer spelletje doen en ondertussen lekker kletsen en eten haha..Party en co hebben wij ook,inderdaad erug leuk (vooral met een borrel te veel op haha) Nog een lot kunnen bemachtigen?Ik moet er gewoon 1 hebben win nooit wat maar het hoort er bij vind ik!

@3xdaan
    Balen meid dat je je zo beroerd voelt zo richting oudjaar!Juist wel lekker dus dat je geen huis vol volk hebt zitten,kun je inderdaad gewoon lekker even een dutje doen tussen het eten en het vuurwerk in.Hopelijk valt het mee morgen!En 1 jan is bij ons ook zo'n familie dag,erg leuk vind ik dat altijd!Helemaal gaar iedereen gelukkig nieuwjaar wensen en opa's oliebollen eten!Leuke traditie bij jullie met dat vuurwerk bewaren (hopelijk geen agentes onder ons haha).

@Ellalala
    mmm kaasfondue ook al zo lekker!Ja leuk he zo'n vrienden avondje met spelletjes etc. En inderdaad hopen dat we wat leuke centjes winnen. Hoef de miljoenen niet hoor ben met een duizendje of 10 ook heel blij haha..
    En ja ook zo'n sentimentele avond,bij mij ligt het eraan hoe ik het afgelopen jaar heb ervaren. Nu gelukkig over het algemeen een goed jaar gehad en het jaar van ons huwelijk dus heb nu niets om over te treuren maar sommige jaren..pff..

Inderdaad laten we proosten op een vruchtbaar/gezond/gelukkig/liefdevol/zwanger en leuk 2011!!!!
    Dat we komende maanden maar veel posi testen/echo's en geboortes mee mogen maken!!

Mocht ik niet de tijd hebben om te lezen morgen dan wens ik iedereen alvast een hele fijne gezellige en knusse avond toe!!

High tea was erg gezellig alleen mn smaakpapillen zijn vernield door mn verkoudheid dus proefde niet echt iets van al het zoets. Maar weer lekker bijgebabbeld met de meiden!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden wat een rust hier!
    Allemaal in de rij voor de oliebollen denk..
    Ik nu lekker ff relax thuis,beetje hangen,nagels lakken en straks lekker ff optutten en jurk aan. (heerlijk vind ik dat altijd!)
    Ongi nu echt helemaal over,heeft toch al met al wel 7dgn geduurt alleen dat laatste beetje duurde nog 3dgn (vies altijd bleh)
    Maar nu dus voorzichtig met de ovu test aan de gang,denk dat ik zondag pas begin..

Iedereen alvast een hele fijne avond toegewenst,geniet lekker van al het lekkers de (jip en janneke) champagne en gezelligheid!
    Op naar 2011,het jaar van veel zwangere dames hier laten we hopen!!

Tot volgend jaar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

9. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Dank je Wendy! Leuk, lekker optutten en er een gezellige avond van maken. Leuk setje eronder voor het klussen? Hihi... ;)

Hier wordt de verkoudheid ietsje minder, heb nu het idee dat mijn neusslijm (sorry...) wat verdikt is door de neusspray die ik heb gebruikt, dat mocht gelukkig een paar keer per dag van de huisarts. Dus nu ff niet meer sprayen en veel drinken voor de droge keel, en hopen dat het morgen weer een stuk beter is. Morgen komt de dochter van mijn man ook, en ze wil zowaar blijven slapen... Ze heeft hier al 2 1/2 jaar ofzo niet meer geslapen, heimwee. En net nu het dus heeeeeeeel slecht uitkomt, wil ze wel... Maar ja, nee zeggen doen we natuurlijk niet, ze is hier uiteraard altijd welkom, dus maar ff improviseren, en dan komt het allemaal wel goed.

Vanochtend de kleine meid naar het kinderdagverblijf gebracht, en nog niet aan het werk gegaan, nog ff een dagje rustig aan. Heb wat appelflappen gemaakt, net een film gekeken, en zo nog even een paar boodschapjes doen. Manlief haalt straks nog even vuurwerk voor de kids, en dan halen we de kleine meid weer lekker op tijd op.

Wordt bij jullie ook al zoveel geknald? Hier de hele dag al...

Voor iedereen een hele fijne jaarwisseling, en hopelijk wordt 2011 voor ons allemaal een heel goed jaar, met allemaal zwangere dames en gezonde kindjes!

10. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Thanks all!

Ik wens jullie ook een supergoed Oud&Nieuw en een liefdevol, gelukkig en gezond 2011!!!

Hier druk dagje gehad met van alles, nu ff op mijn gat, hihi. Vanavond geen visite ofzo, lekker rustig. Net al een spektakel genoeg, aan de overkant van de dijk hadden ze een caravan in de fik gestoken, politie en brandweer erbij natuurlijk ...! Was veel bekijks! Denk dat het vuurwerk vannacht lastig te zien is, tis nu al megamistig hier.
    Morgen mijn verjaardag, vanaf 's ochtends al visite, dus wordt heftig, maar gezellig dagje!

@driekeerdaan, oh jee, dus een logee erbij ... net nu jullie niet zo fit zijn, zul je altijd zien ... hopelijk krijgt ze geen heimwee, succes ermee!!!

@wendy, lekker optutten, heeeeeeeeeeeeeeerlijk. Doe ik ook altijd graag. En de ovu-testjes kunnen gebruikt worden straxies, spannend!! Dat het voor ons een vruchtbaar jaar mag worden he!!!

@Alexanne, weer veilig terug in Nederland??

Nou, laat het hierbij, fijne jaarwisseling allemaal!!!

11. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    lieve meiden,

allemaal een gezellige jaarwisseling toegewenst en een heel gezond, gelukkig en vruchtbaar (;):D) 2011!!!!

tot volgend jaar!

liefs Marleen

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Lieve meiden,

allemaal een heel gelukkig, gezellig, gezond, vruchtbaar, babyvol, liefdevol 2011!!

Hoop dat jullie ook allemaal een leuke avond hebben gehad!
    Wij hier wel! gezellig spelletjes gedaan, gegeten, enz enz!

Enne Deesje: Hieperdepiep HOERAAA, Gefelciteerd met je verjaardag!!!

13. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meiden,

Hier ben ik weer! Terug in het koude kikkerlandje...en oh wat heb ik t niet gemist zeg haha.
    Ok vind t wel leuk om mijn ventje en kleine terug te zien hoor!
    Heb effe bijgelezen...
    Als allereerst allemaal een geweldig 2011 toegewenst!! Hopen maar op veel gezonde lieve baby's hier haha

Elala: zie dat je de echo gehad hebt! Leuk joh...geweldig he om een hartje te horen.

deesje 80: ik heb precies hetzelfde! Ongi gevoel maar niets te zien.
    Hoop dat mijn cycles nu korter is hoor. Als ik uit moet gaan van een cycles van 43 dagen pfff.
    Had uitgerekend:
    1e cycles was 26 dagen
    2e cycles had ik een lichte bloeding na 21 dagen en 22 dagen later echte zware ongesteldheid (heb dit maar als 1 cycles gerekend dus 43 dagen). Misschien had mijn lichaam wel het gevoel dat die dag 21 al een ongi was?
    Kan mij namelijk niet voorstellen dat ik eerste een cyclus had van 26 dagen en daarna van 43! Wat denk jij?
    ALs het wel een ongi was dan ziet t er goed uit voor me want zit nu op dag 30..

wendy: wilde deze maand beginnen met temperen maar dat schoot er in door de vakantie dus als t niet raak is dan volgende maand proberen. Heb geen ervaring met ovu testen :(
    Wel kan ik zeggen dat mijn libido hoog is na stoppen met de pil. Meteen de eerste maand al! Ik wist niet dat door het stoppen van de pil dat het allemaal zoveel makkelijker zou gaan.
    Ik heb namelijk veel littekenweefsel van de vorige bevalling en heb nog steeds best veel last bij gemeenschap. daarom heb ik niet altijd zin. Daardoor word ik ook weer niet snel opgewonden en doet de sex weer echt zeer. Nu heb ik daar veel minder last van en vind dat erg fijn :)

Marleen: ik zie dat er bij jou ook gependeld is? 2x een meisje nou dat klinkt leuk!

Nou ga er maar weer vandoor ik check morgen nog wel even.
    Oh ik heb mij ook laten pendelen en moet t nog effe opzoeken. Als ik mij niet vergis 2x een jongen en 1x een meisje.
    De meiden die voor mij gependeld hadden kwam in iedergeval uit binnen aankomende 3 maanden.
    Dat zou dus inhouden dat het deze maand niet zo zou zijn...
    Laten we hopen dat de pendels het niet juist hebben haha.
    Geloof er niet zo in hoor ik vond t gewoon erg leuk om te laten doen.

nou ik ga ervandoor

14. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey meiden!

Iedereen Oud&Nieuw overleefd?!
    Hier een rustig oudjaar gehad, gewoon lekker thuis. 's Avonds vuurwerk kijken, maar dat werd het helaas niet, want het was megamistig hier. Zag dus nix! Erg jammer, want we wonen buitenaf en kunnen dan van 5 dorpen al het vuurwerk zien. Zagen nu alleen vage flitsen. Hopelijk volgend jaar beter!
    Gisteren dus mijn verjaardag gehad, ben 31 geworden, wow ....! Leuke dag gehad, erg druk met veel visite de hele dag door. Ook erg verwend met allerlei mooie dingen, van mijn man kreeg ik een mooi horloge van DKNY (zelf uitgezocht, dat wel ;)).
    Vanmiddag nog wat vrienden op bezoek en dan zit het weekend (én de vakantie) er weer op! Morgen weer werken, bah! Nu nog maar ff niet aan denken ....

@Alexanne, welcome back in Nederland!! Dus je hebt het niet echt gemist dus, hihi (behalve je gezinnetje dan ;)).
    En vwb je cyclus, geen idee?! Die ene dag zou best een kleine ongi kunnen zijn geweest, maar dat was dan wel erg kort?? Dus durf geen uitspraak te doen. Anders gewoon testen, dan weet je het zeker, toch?!? :D:D
    Heb je verders al klachtjes of niet??

@Ellalalaa, thanks voor je felicitatie!!

Hier dus nog aant bijkomen van alle druktes, haha! Staat nog mega-afwas, dus zo maar aan beginnen (beschikken helaas nog niet over vaatwasser, komt wel als we ooit een nieuwe keuken krijgen).
    Qua ongi: heb soms wel wat last van ongi-gevoel, maar minder als de vorige keren. Temp is ook nog steeds hoog, maar zegt ook nix, hij daalt meestal vlak vantevoren.
    Ik heb al wel 2x5 thuis liggen, maar waag me er nog niet aan, wacht gewoon netjes tot dinsdag ofzo ... heb er geen idee van eigenlijk!
    Heb me wel netjes ingehouden qua wijn en filet, tjsa, je weet maar nooit (al kan het nu nog geen kwaad, pas vanaf 6 weken heb je een 'bloedband' met je kindje). Afijn, gewoon afwachten maar ...!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Iedereen weer bijgekomen van de jaarwisseling?Ben blij als het morgen weer gewoon maandag is,denk nu de hele tijd dat het maandag is omdat gister op een zondag leek..
    Net de kerstboom opgeruimd en ga zo lekker ff alles schoonmaken. Heerlijk is dat vind ik heel mn huis weer op orde!Vind de kerst leuk hoor maar 2 jan gaat de boom er bij mij toch echt uit!
    Ga straks ook mn 1e ovu test doen ben benieuwd (zal nog geen ei hebben hoor maar goed moet ergens beginnen!)

@Alexanne
    Jij ook weer veilig thuis in ons koude kikker landje!Nog een fijne jaarwisseling gehad ondanks dat je vriend moest werken?
    Ja tempen is lastig zo met de vakantie en de feestdagen!Tempen ga ik (nog) niet doen ik werk zo onregelmatig dat mijn lijst bij voorbaat al niet zou kloppen (en om nou op mn vrije dag om 6u de wekker te zetten...pff)
    Ben benieuwd hoe je cyclus nu gaat zijn(of gewoon zwanger natuurlijk!) Wanneer ga je testen of wacht je tot dag 45 of zo?

Nou ik ga nog ff aan de poets en ik kijk straks nog ff hier!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    En deesje,
    Sorry!Alsnog van harte gefeliciteerd!Nog een fijne verjaardag gehad?

17. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi!

Allemaal de allerbeste wensen voor 2011 en hopelijk wordt het een heel mooi, vruchtbaar jaar!!! ;)

En Deesje: alsnog gefeliciteerd met je verjaardag!! Hopelijk heb je een leuke dag gehad!

@Alexanne; welkom terug, je zult het vast even koud hebben gehad hier...! Heb je een fijne vakantie gehad? En nu weer lekker terug bij je gezinnetje, hen zul je vast wel gemist hebben! Hopelijk krijg je na deze ronde wat meer duidelijkheid over je cyclus, of misschien ben je wel gewoon zwanger... ;)

@Wendy; heb je al een ovu-test gedaan? Ben zo benieuwd hoe het deze ronde zal gaan... Jij zelf vast ook! ;)

Wij zouden op oudjaarsavond een gezellig avondje thuis hebben, met wat hapjes en gewoon rustig voor de tv en dan misschien tussendoor ff indutten, omdat we allebei nog niet echt fit waren. We waren om 22.00 uur allebei zooooo moe, en nog snotverkouden etc., dat we naar bed zijn gegaan... Erg he... Saaaaaaaai... Ik dacht, om 12 uur worden we toch wel wakker. En dat was ook zo, en ik ben nog even beneden geweest bij de katten (die zijn niet echt bang maar vinden het wel gek) en de kleine werd nog even wakker. En manlief sliep net na 12 uur gewoon weer door... ;) Echt ongelooflijk, die wordt nergens wakker van. Maar ik vond het niet erg, wij vieren 1 januari altijd ons feestje bij oma. Dat was erg gezellig, en gelukkig voelden we ons ook weer een stukje beter.
    De dochter van mijn man is zowaar echt blijven slapen vannacht, en het ging gewoon goed. Nu zijn ze ff naar m'n schoonzusje, en ik doe een poging om die kleine te laten slapen... (Ach, van alleen in bed liggen en beetje kletsen tegen d'r knuffels rust ze ook wel uit)

Fijne dag allemaal nog!

18. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    He allemaal!

Deesje 80: ja nog steeds wat gerommel...ik wacht t maar af. Ik las dat jij dinsdag wilde testen. Hoe waren je cyclussen precies hiervoor? Ik hoop echt voor je dat t raak is....voor ons allebei natuurlijk :)
    Ik denk dat ik morgen effe een kruidvat test haal voor de zekerheid. Toch heb ik sterk t gevoel dat t niet positief zal zijn hoor...Maar goed dat zegt natuurlijk niets. Dat had ik ook bij de eerste en toen was ie wel positief. Twee maanden geleden was ik ervan overtuigd dat t raak was en toen was ie negatief.
    Kan ook de cycles van 43 dagen afwachten maar ja dat duurt nog zo lang...gooi er effe 5 euro tegenaan en ik heb zekerheid toch?
    Vind t wel spannend hoor!

wendy399: ja groot gelijk heb je ook weer wat meer ruimte in huis haha. Ik ben ook aan het inpakken. Volgende week gaan we verhuizen dus we zijn druk bezig. Ik had dit jaar helemaal geen boom. Ik ging op vakantie natuurlijk en bij thuiskomst meteen begonnen met inpakken. Zag het dus niet zitten om een boom neer te zetten :)

Driekeerdaan: wel saai hoor :)
    Je zegt dat jullie wat afgelegen wonen. Is dat niet eng als je alleen in de avond thuis bent? Of wonen er mensen wel vlakbij als bijv de stroom uitvalt?

Nou meide ik ga er weer vandoor. Heb mijn dochter even bij schoonma achtergelaten want heb nog een fette jetlag. Kwam natuurlijk rond 5 uur in de ochtend thuis de 31e. In de avond nieuwjaar vieren tot 3 uur. Daarna eindelijk naar bed. Hoopte dat ik kon uitslapen springt mijn dochtertje rond half 8 op mijn bed. Ik was echt gebroken....maar zij niet! Echt raar want zij was ook tot 3 uur op. Ingebouwde klok ofzo.
    Dus ga nu heel even liggen. Morgen inpakken weer en effe een testje halen en doe em toch maar even om mijn nieuwsgierigheid te bevredigen haha. Dus deesje ik doe em ook dinsdagochtend dan!! Hopelijk hebben we dan allebei goed nieuws :)

xa

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Daarstraks dus mn 1e ovu test gedaan.
    Ik heb die van madcare sticks zijn dat.
    Ik had bij de controle streep een redelijk roze kleur,nu moet de test strip even roze of donkerder zijn voor een pos uitslag. Nu was de test streep ietsje pietsie lichter als de co streep. Dus geen ei nu maar als hij nu donkerder gaat worden met de dag zal hij er wel snel aankomen. Of kan zo'n test ook dagen dezelfde kleur aangeven?Reken nergens op maar zou leuk zijn als hij deze week ergens posi test. Ten eerste dan weet ik dat ik deze ronde een normalere cyclus heb en ten 2de kunnen we iets gerichter aan de klus haha..
    Maar goed heb er de ballen verstand van dus ik zie wel,heb er nog 10 liggen dus kan ff vooruit. Had zo'n pakket besteld dus heb ook al 2 testen in huis.

@3xdaan
    Jullie oud en nieuw is dus stilletjes voorbij gegaan?Gelukkig was je gister wel wat opgeknapt dat je in ieder geval wel naar de fam. kon!
    Fijn voor je man dat zijn dochter is blijven slapen,is voor hem ook wel fijn dat ze wat meer los begint te komen en nu ook bij jullie wilt zijn..

@Deesje
    Afwas al weggewerkt?Knap hoor nog geen vaatwasser!Ik kan niet meer zonder hoor!Leuk is dat het met die mannen en je verj kado. Ik zoek het ook altijd zelf uit! Wel mooi een dkny horloge!

Ik ga nu lekker ff relaxen op de bank met de folders van deze week en een kop thee (hoezo burgelijk haha..) Is zo'n zondag ritueel'tje de folders doorbladeren haha..

20. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; wij wonen gewoon in een rijtjeshuis hoor ;), Deesje woont op een boerderij. Mijn vader woont wel afgelegen, op een verbouwde boerderij, en bij hem vond ik 's avonds alleen thuis zijn nooit eng, paar honderd meter verderop staat wel weer een huis. Als het nou echt alleen in het bos zou zijn, zou ik het wel eng vinden denk ik...
    Misschien is het juist nu wel raak, omdat je zo rustig bent en het niet verwacht... Ben benieuwd naar je test dinsdag!

@Wendy; ja, oud en nieuw was hier niet spectaculair, maar ach, we maken het gewoon een andere keer wel weer gezellig, als we ons allebei weer goed voelen. :)
    Bij mij was de ovutest eerst ietsje lichter dan de controlestreep, en een dag later ineens net zo donker... Dus wie weet komt je ei er wel aan!
    Leuk, folders doorbladeren op zondag! Deden wij ook altijd, had ik meteen inspiratie voor de boodschappen die ik meestal op maandag doe. Maar de laatste tijd komen ze niet meer op zondag, omdat we in een nogal "kerkelijke" plaats wonen zeg maar... Wel jammer!

Deel Deze Pagina