(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey!
    Where is everybody?? Weer aant werk allemaal?
    Ikke wel, maar wou ff kijken of er nog iets gepost was. Rustig hier dus!
    Hier wel ongi-gevoel hoor, maar mijn temp schoot weer omhoog vanmorgen, dus wie weet?? Je kan toch ook ongi-gevoel hebben en dan zwanger zijn? Afijn, we wachten maar af, meer kunnen we niet doen .... Al denk ik dat ik het wel gewoon word, heb net als Alexanne nog geen posi-gevoel eigenlijk en dat had ik bij mijn dochter wel, toen wist ik het gewoon.

@Alexanne, jij al getest toevallig??!

@Wendy, zou goed kunnen dat je ei vandaag of morgen is hoor! Hij komt er in ieder geval aan gezien je bijna-posi-test. Spannend!

Ik ga gauw verder, druk druk druk hier!

2. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    He deesje 80: ja rustig hier! Allemaal weer druk begonnen denk ik :)
    Ik heb wel eens gehoord ja dat je ongi gevoel kan hebben in begin zwschap. Had dit zelf niet bij de eerste maar ja elke zwschap is anders toch?
    Ik doe of morgenochtend een testje of de dag erop. Heb de test al in huis dus dat word afwachten maar.
    Zoals ik al zei denk dat ie negatief is en als dat ook zo is hoop ik dat mijn ongi snel doorbreekt. Vind het maar niks een lange cycles. OP die manier duurt t ook langer voordat je zwanger bent.
    De eerste was echt meteen raak waarom nu niet? Vind t zo frustrerend en heb t gevoel dat mijn lichaam me in de steek laat :(
    En jij? Hoe lang waren jouw cyclussen hiervoor?

Nou ik ga er weer vandoor...we wachten maar af

3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje; ik vroeg me ook al af waar iedereen was vandaag, haha, vast aan het bijkomen van de feestdagen. En natuurlijk weer in het normale ritme komen...
    Een ongi-gevoel en wel zwanger zijn kan hoor, ik heb namelijk al weken een ongi-gevoel... ;) Ben wel heel benieuwd! Ga je morgen nog testen?

Hier vandaag een lekker rustig dagje gehad alleen met m'n dochtertje. Zij is nu ook verkouden en ben zelf ook nog steeds niet zo lekker, dus dat was wel even fijn. Wel samen wat boodschapjes gedaan en wat gezonde dingen ingeslagen. Nu lekker op de bank, ben een beetje aan de dunne (sorry) en wat buikkrampen, dus ff lekker niks. En vanavond komt Private Practice weer, ook leuk!

4. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; kop op meid, je lichaam moet vast ff wennen aan een leven zonder pil... Spannend he, deze week dan weer... Ik duim voor je!!

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Ik ben er nog wel hoor! Maar druk en behoorlijk beroerd de hele tijd.
    Porbeer vanavond wel weer bij te lezen en te schrijven!

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    AAAAAAAAAAAAAAAAAAH MEIDEN!!!!!!!!!!

BEN ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vanmorgen met een KV getest en binnen 5 sec al een dikke tweede streep!!! :D:D:D
    Fotootje volgt nog, moet nog ff van alles doen, maar wilde dit eerst laten weten!!
    Ben helemaal hyper, want had het eigenlijk niet verwacht na dat ongi-gevoel!!!

WHAAAAAAAAAAAAAAAAH!!!

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, jij al getest?!?!?!?!

8. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    WOW!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D:D:D

Gaaf hoor!! Misschien juist ook omdat je zo rustig was en dacht dat je toch weer ongi zou worden, was vast een goed teken... ;)

Heeft het klussen tijdens het familieweekend dus goed geholpen!:D:D

9. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ Deesje....dan had Gimena jouw pendel ook goed :D:D:D
    GEFELICITEERD MEISSIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik was overigens de ronde waarin ik zwanger werd ook extreem rustig...raar he!

10. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesje 80 heeeeeel erg gefeliciteerd!!!!
    Ik had gisteravond getest en deze was negatief. WIlde niet meer deze ochtend testen omdat ik toch dacht: zal ie weer negatief zijn...
    Ik wacht denk ik volgende week nog af en als ik op dag 42 zit dat ik weer test.
    Ben erg teleurgesteld moet ik zeggen...
    Ik weet dat driekeerdaan het goed bedoeld hoor maar toch is het makkelijker praten voor iemand die al zwanger is (dit bedoel ik niet onaardig hoor) :( Sowieso is hier iedereen nu zwanger die eind sepember nu begonnen is behalve ik. Dit is het eerste moment dat ik even een traan laat. Ik weet dat ik nog maar in de eerste rondes zit en dat de kans klein is dat het binnen 6 maanden lukt maar ja mijn eerste was binnen een maand! ALs ik nou een regelmatige cycles meteen had dan had ik er meer vrede mee. Als ik nu weer een cycles heb van 43 dagen dan ga ik naar de dokter. Ze zeggen toch: als je cycles langer duurt dan 6 weken is de kans groot dat je niet eens een eisprong hebt...
    Laat ik niet op de zaker vooruit lopen.
    Vooralsnog ben ik blij voor iedereen!

gr a

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, een dikke knuf voor jou hoor meid. Balen dat je test negatief was, maar misschien idd nog te vroeg gezien je vorige lange cyclus? Ik hoop zo dat je snel een posi-test mag vasthouden (net als Wendy trouwens!!).
    Tis zo balen dat je bij de 1e meteen zwanger bent en dan nu wat langer duurt, je gaat dan natuurlijk van alles denken. Ik had juist totaal niet verwacht nu zwanger te zijn, wegens mijn ongi-gevoel en omdat het bij mijn dochtertje 5 maanden duurde. Was ook echt een verrassing, ook omdat ik bij haar meteen had: ik ben zwanger! En nu niet echt eigenlijk.
    Komt allemaal wel goed meid, geef het de tijd ... wie weet volgende week al!
    En ik snap je wel, wij hebben makkelijk praten nu we zwanger zijn. Das altijd achteraf natuurlijk ...
    Gewoon hier blijven schrijven hoor, samen met Wendy en Marleen, we hebben nu zo'n gezellig clubje samen, zwanger of niet zwanger!! Jullie zullen vast snel volgen, dat geloof ik zeker!!

DIKKE DIKKE KNUF!!

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Oh ja, antwoord nog op je vraag: mijn cyclussen waren erg onregelmatig, kijk maar in mijn onderschrift. Kon er geen touw aan vastknopen.

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Alexanne; je bent niet de enige die nog niet zwanger is, Wendy, Marleen, en nog een paar andere meiden die niet zo vaak posten helaas ook nog niet... Natuurlijk mag je ff een traantje laten, zou ik ook doen in jou situatie, want als je iets heel graag wil is elke extra dag wachten al te lang.
    Misschien is ovu-testen of tempen iets voor jou? Dan krijg je wat meer hoogte van je cyclus.
    Voel me wel een beetje lullig nu, want ik wilde je echt alleen maar opvrolijken, en ik leef echt met jullie meiden mee! En dat heeft eigenlijk niets te maken met makkelijk praten, maar met het gevoel kennen dat je zo kan balen van een negatieve test...

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @deesje 80
    Gefeliciteerd meis!!Super gaaf voor je!!Nu dus een spannende 11 weken voor jullie!Geniet er van!

@Alexanne
    Jeetje meis wat balen een nega test!Snap je gevoel heel goed hoor meid,de posi berichten beginnen hier nu in de meerderheid te raken en wij sukkelen maar raak met die kl*te cyclussen van ons!Hoop dat je snel ongi wordt of alsnog later posi test!
    Maar dat je er het balen in krijgt is begrijpelijk,heb ik ook!
    Kop op meis onze tijd komt nog!(hopelijk heel snel!!)
    Dikke knuf!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hier ik nog even

iK inderdaad ook weer druk met werken etc. Ben nu aan de ovu testen maar deze blijven tot heden dezelfde kleur,dus nog geen ei tot heden.
    Reken er voorlopig maar niet op maar blijf testen,wil wel graag weten of ik uberhaupt een ei heb.
    Alexanne gaf al aan dat je na 6wkn mischien wel helemaal geen ei hebt gehad. En aangezien ik dag 65 pas ongi werdt..
    Hoop zo dat ik binnenkort posi ovu test maar goed afwachten maar weer..pff..We testen vrolijk verder..(nou ja vrolijk..)

Ik nu vnvd lekker avondje bankhangen morgen weer 7u beginnen en daarna 2 dagen vrij.
    Heb net mijn grote vriend de tandarts gebeld voor jaarlijkse co,moet donderdag al (ahhh) Ben doodsbang voor die vent (althans wat hij doet!) laatste keer gaatje vullen werdt ik met een bult op mn hoofd op de grond wakker,was onderuitgegaan na hyperventilatie. (heb ik ook met bloedprikken etc. echt verschrikkelijk gewoon) wordt nog wat als ik zwanger ben haha..
    En het ergste is nog dat ik zelf dagelijks injecties zet (wij zijn de ergste hoor!)
    Maar goed don controle dus dan doet ie zoiezo nog niks haha..(hoop ik)
    Meerdere schijtluizen hier mbt tandarts?

ik ga nu ff douchen en dan maar eens koken bleh..

16. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Deesje: GEFELICITEERD! Wat super! helemaal leuk!
    Wat zei manlief??
    Loop je de hele dag te stuiteren??

@ wendy339: Ik herken je tandartsgevoel helemaal! Ik ben voor de zomer voor het eerst in 7 (!!) jaar ook weer geweest! Wat een verschrikking! Ik vind mezelf dan zo'n watje! het is ook helemaal niet reeel! Maarja dan zit er echt een grote afstand tussen mijn hoofd en mijn hart!

@Alexanne: Lieve Alexanne: Ik snap je heel goed hoor! Flink balen mag absoluut!! goed even huilen is best lekker! En wie bedacht heeft dat geduld een schone zaak is, mag van mij ook een schop onder zijn kont krijgen! (echt mijn zwakste eigenschap) haha! Maar geef de moed niet op he!

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ellalalaa, hihi, stuiteren valt nog wel mee, heb meer zo'n onwerkelijk gevoel eigenlijk! Het moet nog echt effe bezinken, zo van wow, er komt een tweede kindje dit jaar ...!! Ik blijf dat ongi-gevoel soms wel houden, errug irri ...
    Manlief vond het super, deden 'samen' testen! Bij mijn dochtertje deed ik het alleen en vertelde het hem toen, maar hij baalde er wel een beetje van, wou het liever samen doen. Dus deze keer dus samen getest! Hij vindt het ook allemaal spannend!

@Wendy, aaaaaaaargh, hier nog eentje met tandarts-fear!! Meestal verzet ik de afspraak wel 2x ofzo (met een slap excuus), maar dan moet ik écht van mezelf gaan. 9 van de 10x gebeurt er nix, behalve wat tandsteen, maar toch ... tis geen favo-bezigheid!! Afgelopen zomer mijn laatste verstandskies getrokken, had ik ook al 2 jaar uitgesteld (eerst reden: zwanger worden, daarna reden: ben zwanger en toen verscheurde ik de verwijsbrief gewoon, hahaha!). Maar kon er op gegeven moment niet meer onderuit. Achteraf viel het reuzemee, was in 1 min getrokken, ben alleen nooit fan van de spuiten ...
    Maar ben gelukkig dus niet de enige met de tandarts-fobie!! Hij zei nog tegen mij toen ik zwanger was van mijn dochter: als je strax bevallen bent, dan vind je naar de tandarts gaan een eitje, nou, mooi niet, hahahaha!

Zag dat despie niet meer kwam vanavond, balen! Maar wel Devil wears Prada, ga ik dan maar ff kijken.

18. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @ deesje: GEFELICITEERD!!! wat leuk joh!
    @ alexanne: wat balen van je negatieve test. Maar je bent niet de enige die niet zwanger is... blijf lekker meeschrijven, en we hopen dat jij, wendy en ik ook snel kunnen melden dat we een positieve test in handen hebben...

Hier moeten we nog even geduld hebben, als de cyclus tenminste weer normaal op gang is gekomen na de MK.

Ga zo naar de repetitie van koor, morgen nog werken en dan weer lekker vrij tot maandag...

19. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Wendy; bah, de tandarts... Misschien dan maar beter dat je donderdag al moet, hoef je er niet al te lang tegen aan te kijken... Of heb je liever wat langer de tijd om je er op voor te bereiden? ;) Hopelijk heb je geen gaatjes en blijft het alleen bij de controle, dat scheelt je weer een bult... Is er niet iets wat je van te voren ervoor kunt krijgen, zodat je rustiger bent?
    Ik wist niet dat mensen die zelf prikken, het zo verschrikkelijk vinden om geprikt te worden... Moesten jullie niet oefenen op elkaar op de opleiding?

@Deesje; leuk, samen testen dit keer! Ik had het nog aan mijn man gevraagd of hij erbij wilde zijn met testen, maar hij was daar niet echt duidelijk over, dus had ik het alleen gedaan. Maar samen is natuurlijk wel speciaal!

@Ellalalaa; hoe voel jij je? Nog misselijk en moe, of wordt het minder?

@Marleen; hopelijk is jou cyclus nu weer normaal, over iets meer dan een week weet je het, toch? Lekker, na morgen weer een paar dagen vrij! In wat voor koor zing je?

@Alexanne; hoe gaat het nu? Beetje bijgekomen...? Hopelijk voel je je niet al te rot meer!

Hier vandaag stukje bij beetje de kerstspullen weggehaald, pfff, wat een naalden...! Elke keer pauze tussendoor, want als ik te snel wil word ik weer misselijk, maar het ging goed. Gelukkig was manlief op tijd thuis en heeft ie ff geholpen met stofzuigen etc., dat was wel heel fijn!

Nu lekker op de bank, ook the Devil wears Prada kijken. :)

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Marleen en Alexanne
    Inderdaad meiden,hopelijk mogen ook wij snel ons bij de zwangeren voegen!!Alexanne voel je je al iets beter??

@3xdaan
    Ja erg he die angst voor de tandarts..schaam me dood maar goed..Morgen alleen controle dus hoef dan (nog) niets kalmerends hoor,ga wel met hartkloppingen DE stoel in maar goed sta 10 min later weer buiten hoop ik zonder vervolg afspraak..En inderdaad moet toch dus dan maar meteen morgen.
    Ja die angst voor naalden ligt bij mij dieper. Is niet zozeer het prikken maar heb als kind tot mn 16de epilepsie (gehad). Ik kreeg vroeger dus bij tandarts/bloedprikken maar bijv ook net voor sinterklaas verjaardag etc. insulten. Dan viel ik flauw en begon met mn benen etc. te schokken. Ben nu gelukkig al 10 jaar medicijn en aanvalsvrij maar heb die angst voor flauwvallen en hyperventileren er wel aan overgehouden. Met als resultaat dat ik bij prikken/verdoving/tandarts onderuit ga. Gewoon omdat ik als kind niet beter wist en een negatief gevoel heb bij ziekenhuis,bloedprikken etc.
    Inderdaad raar dat ik wel zelf de gezondheids zorg in ben gegaan maar werk om die reden dus ook niet in het ziekenhuis,de geur alleen al! Het prikken etc. op anderen doet me niets beetje raar maar goed..
    Kerstzooi weer opgeruimd?Ja die naalden zo irritant!

Ik nu lekker 2 dagen vrij,vnvd mn ouders op een bakkie hier en morgen dus mijn grote vriend de smoelensmit bezoeken..Ook nog eens om 10.15u dus echt uitslapen zit er niet in..
    Ga zo mn ovu test voor vandaag doen..ben benieuwd!

Hoe is het met de andere meiden?

Deel Deze Pagina