ps driekeerdaan misschien ook leuk voor jou zo'n cycleskalender onderin je berichten. Echt makkelijk hoor hierbij is het ook voor andere leuk om te zien hoe ver je in je cyclus bent... gra
Hey meiden, Net een klein uurtje thuis van een goede ouderavond op school. Ben momenteel erg druk. Morgen nog even werken, daarna kinderverjaardag en 's avonds weer een verjaardag. Dus hoop vanaf donderderdag weer een beetje te kunnen reageren op iedereen! Lees wel mee, maar de energie om te reageren ontbreekt momenteel, gelukkig volgende week vakantie!!!
hoi hoi! @Alexanne, jeeeeeeeej, je banner is gelukt!! Enne, goed nieuws hoor, jullie huis verkocht!! Jammer van je contract, das dan weer minder natuurlijk ... maar wie weet deze week meer goed nieuws, hoop het voor je!! @Tab, ik ga denk ik ook es aan zo'n kalender beginnen. Wil nu deze ronde ook weer es gaan tempen, gewoon es kijken wanneer ongeveer mijn ei is. @driekeerdaan, hihi, bietjes! Wij ook boerenkool gisteren hoor. Ik kook ook 9 van de 10x, dus hij zal het gewoon moeten eten En frustrerend van die kwaaltjes he? Ik had het bij mijn dochtertje ook steeds en toen ik zwanger was van haar, had ik nergens last van! Wel dikkere aders op mijn (.)(.), dat wast enige eigenlijk. En gewoon zo'n gevoel van: ik ben zwanger!!! Na de posi-test voelde ik natuurlijk meteen van alles, hihi. @Marleen, druk druk druk dus! We lezen je donderdag wel weer hoor meid! Hier weer dagje aant werk. Begin om 8 uur (tot half 6), dan ist nog lekker rustig, dus kan ik mooi het forum ff lezen.
Hallo allemaal, Ik ben er ook weer! Nu nog lekker een paar dagen thuis vrij! toch fijn he dat onderwijs! Alexanne: Gefelciteerd! Hoop dat je lucky flow nog even door gaat deze week! Ik heb gisteren stiekem al een test gekocht! Ik kan pas maandag testen. Ik voel helemaal niks dus er zal wel niks gebeurd zijn. Maar ik was gisteren in een anderen stad dus kon ik makkelijk anoniem een test kopen! hihih! Ik zie dat iedereen zo'n hippe banner heeft! ik zal ook eens kijken of me dat lukt!
@alexanne, super zeg, je huis verkocht en verhuizen balen van je contract, ik hoop voor je dat je snel iets anders vind ik ga me niet verdiepen in die menstruatiekalender, ovulatietesten o.i.d dat kan over een hele tijd ook nog wel we zien eerst wel hoe mn cyclus verder zal zijn, misschien veranderd deze nog en kan ik er toch niks van zeggen hou het nu dus even bij mn bannertje Moet eerlijk zeggen dat ik van echt gericht gaan klussen, ook bloednerveus zou worden....we klussen dus gewoon lekker een eind raak en zien wel Het is voor ons de eerste...het zou helemaaaaaal geweldig zijn, als het snel raak is...maar als het nog een half jaar duurt is het ook goed verder heb ik echt mega veel last van mn ongi :x het is weer net zo heftig als toen ik de pil nog niet slikte...het is ontzettend veel ( OB super+ houdt het maar 2 uur vol ) en heb verschrikkelijke buikpijn Gisteren lekker de hele dag met een doos chocola en een pot thee op de bank gelegen en straks moet ik weer werken @:ellalalaaa hihi anoniem een test kopen...ik kreeg hier ook al vragende blikken in de winkel, we hebben hier meerdere drogisterijen, dus ik wissel ze gewoon af ik ga vast duimen voor je voor maandag
Hey M80, Wat heb je een heerlijk relaxte instelling! kun je wat deze kant op door sturen! Ik wil ook graag zo denken! Ik ga ook nog niet met ovu-testen en zo aan de slag maar ik merk wel dat het mijn gedachten behoorlijk beheerst. En ik toch wel heel erg hoop dat het snel raak is! Ben zo bang dat het niet gaat lukken. Ik weet dat het nergens op slaat! maar toch.... Voel je je nu al weer wat beter? Ben wel benieuwd hoe mijn ongi zal zijn. Werkze straks!
Nou, ik ben er wel mee bezig natuurlijk, vind het hartstikke spannend allemaal, hoe lang gaat het duren, hoe ga ik me voelen, lukt het überhaupt wel etc. Maar goed, behalve dat ik de afgelopen weken echt vage klachten heb gehad, en daarom dacht dat ik wel eens zwanger kon zijn, weet ik ook dat het na het stoppen met de pil gewoon een tijdje kan duren...en denk dat ik er dan alleen maar heel onzeker van wordt als we meteen al "gericht" gaan klussen, en dr komt maar niks dus ik ga mezelf niet meteen in het begin al gek maken Moest ook wel een beetje wennen aan het idee dat ik ging stoppen met de pil ( ik heb kinderen altijd helemaal het einde gevonden, maar zelf tot 2 jaar terug nooit echt een kinderwens gehad, totdat die stokken toch echt begonnen te rammelen ...en een kindje nu echt meer dan welkom is ) Heb vandaag nog steeds verschrikkelijke buikpijn :x ben er nu eigenlijk al wel weer klaar mee met die ongi:x
@Tab; bedankt voor de link, ik ga straks eens even kijken! @ Alexanne; fijn dat jullie huis verkocht is! In deze tijd weet je het tenslotte maar nooit... Ik ga zo ook maar eens even kijken of het lukt om er zo'n leuke banner op kan krijgen. @m80; knap hoor, zo'n relaxte instelling... Ik ben er zelf ook niet dag en nacht mee bezig, maar ik hou nu wel meer in de gaten wanneer ik ongesteld moet worden enzo. En ja, bij ieder pijntje of krampje of prikje wat ik voel denk ik wel meteen... haha... Ik ben nog niet ongesteld geweest sinds ik met de nuvaring ben gestopt, dat zou ik dan ongeveer over 1 1/2 week moeten worden, en als ik ongesteld word hoop ik dat ik er wat minder last van heb dan jij! Sterkte! En vanavond hier weer gezond...; Broccoli... Maar dan wel in de pasta met zalm, hihi.
@ M80, die ongipijn had bij mij ook wel weg mogen blijven. hoe zou een bevalling dan wel niet voelen.... brrrrr. maar dat vervaagd zodra je je 'productie' in je handen hebt. De kalender is voor mij ook om te weten wanneer ongeveer mijn ongi zal zijn nu deze nog niet helemaal bekend is. en voor latere tijd (mocht er na een tijd nog niks gebeuren) voor de vruchtbare dagen enzo. een handigheidje achter de hand zeg maar. @ Alexanne, gefeliciteerd met de huizen! veel plezier met opknappen en inrichten. het leukste onderdeel van een verhuizing, legaal geld uitgeven zonder verklaring af te hoeven leggen hahaha. @ Ellalalaa, verleidelijk zo'n test in huis hebben hahaha. ik had er 2 van de kruidvat en al gebruikt. 1 keer een CB digitaal en die was duidelijk, geen vaag streepje maar gewoon niet zwanger. zijn wel duurder maar goed, echt voor die momenten dat je het echt wilt weten. Moet alleen mezelf wel op de grond houden hoor, merk dat ik af en toe ga zweven hihi groetjes!
@driekeerdaan: ik zie hem ook, jeej! Gebruik ovu-testen: doe ik ook niet hoor. Of het moet echt lang gaan duren. Dat tempen is wel handig om je cylus een beetje te bekijken, wanneer je eisprong is geweest. En gericht klussen, blijft toch lastig. Rond halverwege de cyclus klus je gewoon wat vaker, hihi! Moet natuurlijk wel lang leve de lol blijven, anders is het ook maar stressy allemaal! @M80, nog steeds zo'n ongipijn? Balen he? Ik dacht dat het hier ook al grotendeels over was, maar toch nog niet. Ben er ook wel klaar mee weer ... @Tab, hihi, hoe moet de bevalling dan wel niet zijn!? Nou, niet zo lekker hoor!! Maar op dat moment ga je er gewoon in mee! En als je idd je kindje ziet/vasthoudt, das echt wel een superbijzonder moment!! Oh, word ff weggeroepen, tot later!!
Dag meiden. Wat een lieve reacties allemaal zeg!!! Wil even zeggen dat ik ook aan jullie denk! Marleen: ik ken het gevoel hoor! Druk druk druk. In het onderwijs ben je nooit klaar. Soms vraag ik mijzelf wel eens af of ik de goede richting gekozen heb. de kinderen vind ik geweldig maar het werk wat erbij komt staat me soms wel tegen! m80: hopelijk is dit even de laatste ongi dan he. Wat voel je je dan beroerd he...heel vervelend. Wat je zegt pot thee en chocola werkt wel... Tab: driekeerdaan: goed gelukt met je banner! Op deze manier is het makkelijk bij te houden he... elallala': maandag testen he...og wat spannend. Ik test zondag... laat het je meteen weten. Ik duim voor je maandag! He zit jij ook in het onderwijs? deesje: hoe gaat het nu me je? Je vertelt dat je een lange dag had. Misschien heb je t al verteld hoor maar waar werk je precies? nou meide ga er weer vandoor. Morgen hele lange dag... Blij als t week-end is gra
Ellalalaaa: hij doet ut hoor!! @Alexanne, ik werk als secretaresse/managementassistente in een psychiatrische instelling, op een afdeling. Errug leuk, ook soms erg heftig (met cliënten dan, heb ik ook contact mee). Ik werk 2x9 uur, dus dat zijn wel lange dagen, maar goed, ik hoef er dan ook maar 2! Thuis hebben we een boerenbedrijf (akkerbouw) en daar is het nu ook toptijd, dus extra druk! Hier de ongi nog wat bruinig, maar grotendeels wel weg, gelukkig! Had tijdens ongi niet veel buikpijn, maar daarvoor wel enorm veel. Heb mezelf beloofd me deze ronde niet gek te laten maken door alle kwaaltjes (zegt ze nu verstandig ... hihihi). Wat spannend voor diegene die nog niet ongi zijn!! WOW!!!
hoi allemaal, Ik ben dan niet in september gestopt maar wilde toch vragen of jullie hetzelfde hebben als ik. IK heb 15 oktober mijn ongi gekregen, alleen heel licht. Ben daarna ook na 9 jaar de pil niet meer aan de pil begonnen, omdat we gaan voor ons 1e kindje. Ik had de 7e al moeten worden, dus al paar dagen te laat. Maar goed. Ik had dus eigenlijk afgelopen zaterdag met de pil moeten beginnen, maar onze keus was om dat niet te doen. Nu ben ik nog steeds bloed aan het verliezen en het is nu erger dan het geweest is. Is dit normaal? Hebben jullie dit ook meegemaakt? Groetjes,
Hoi Ikkuh86, Ik heb het zelf niet meegemaakt en lijkt me erg vervelend! Als het nog langer duurt zal ik een bezoekje aan de huisarts brengen. Het kan ook zijn dat je hormonen flink in de war zijn. Misschien kun je je vraag in een nieuw topic stellen, wellicht dat er anderen zijn die dit hebben meegemaakt en je verder kunnen helpen. succes ermee! groetjes Tab.