(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    @ deesje en, heb je je mond kunnen houden tegenover je vriendin? ben benieuwd wanneer je bij de vk terecht kunt. weet nog dat ik rond 8 weken zou moeten komen de laatste keer.

@tab, lekker he, dat je boobies meteen zo groeien in het begin. weet nog dat ik er tijdens de zwangerschap van onze zoon ook veel last van had. normaal zijn ze al redelijk groot, tijdens de zwangerschap helemaal en op het moment dat ik bv gaf waren mijn boobies groter als het hoofd van ons mannetje...

@ mw, ik vannacht ook gedroomd hoor, laatste tijd doe ik dat veel over zwanger zijn/testen/baby's

@krikra, welkom hier!

@ driekeerdaan, jij ook peuterzwemmen? ik doe dat al sinds ons mannetje 5 maanden is. de laatste tijd (voor de kerst) vond hij het niet echt leuk meer, maar nu gaat het al 2 weken lang super! Hij wilde vandaag zelf in het water springen en op zijn rug zwemmen! Hier is het in de groep vanaf 2 jaar ook zonder bandjes hoor. Soms is onze zoon ook nog bang, terwijl hij dus al vanaf eind augustus in deze groep zit...
    Waarom loop je trouwens bij de gyn? en niet gewoon bij de vk?

@mw21 de vorige keer hebben wij het met 6 weken aan ouders/broers/zus verteld. Aan mijn directeur na de 1e echo, omdat ik heel moe was, niet at, en opstart problemen had, zodat hij wist wat er met me aan de hand was. Verder hebben we het pas verteld na 12 weken.

Blijf ook nog wel duimen hoor, vandaag nog geen teken van bloed gehad... heb verder ook nog geen last van een evt. ongi (krampen ofzo)
    Heb in ieder geval met mezelf afgesproken dat ik za ochtend pas weer mag testen. Als ik dan evt. een licht 2e streepje heb, haal ik een cb digitaal test voor zondagochtend....

Kom straks wel weer even bijlezen/reageren

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Marleen, jaja, heb mijn mond kunnen houden! Al kostte het me wel moeite soms (zeker toen ze zei: zou toch leuk zijn als we nog even zwanger konden zijn, hihi).
    En spannend vwb je ongi hoor!! Ik hoop dat ie wegblijft ..!!

@krikra, welkom hier, gezellig! Spannend dan nu, morgen je NOD!!

@Driekeerdaan, leuk je weer te lezen!! Dus ook wezen zwemmen, leuk hoor! Hier maar enkele keer gedaan, vind het zo'n gedoe met het aan- en uitkleden, pfff :)
    En volgende week weer naar de gyn, spannend! Was ik ook benieuwd naar (vroeg Marleen volgens mij), waarom zit je bij de gyn eigenlijk? Vanwege je vorige bevalling/zwangerschap?
    Met de verkoudheid gaat het wel. Overdag niet zoveel last, is meer 's nachts en 's morgens dat alles vast zit. Nou ja, ik eet in ieder geval extra fruit nu, dus moet wel weer goedkomen ...

Heb vanmiddag de VK gebeld! Mag 26 januari op intake, ben ik 7.5 week. Ben benieuwd!! Had dezelfde VK aan de lijn die mijn bevalling heeft gedaan, wel fijn. Intake is bij de andere, is een nieuw meisje, ben benieuwd! Moet alleen wel vrij nemen van mijn werk, dus ff een goeie smoes verzinnen (werk natuurlijk maar 2 dagen, dus probeer eigenlijk altijd alles eromheen te plannen). Aftellen nu dus!
    Vandaag dus wel weeig geweest, nu gaat het weer goed. Komt echt met vlagen en lijkt wel als ik moeier ben dat het dan erger is. Dus rustig aan doen maar ...!
    Strax Wie is de Mol kijken, yeah!!! Volgen meer er hier dat??

3. Krikra

Krikra Lid

17 nov 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je wel allemaal voor het warme welkom :D

@ deesje: vandaag is mijn nod ;)

Wat houd dat in, veel mensen in hun onderschrift bv januari 2011 jongen. Waar hebben jullie dat vandaan?

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Kan je bij andere onderwerpen op t forum vragen of iemand je wil pendelen. De namen die ervoor staan zijn degene die het wel eens doen.

Beetje jammer dat niemand t bij mij wil doen haha goed of slecht teken?

5. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje & Marleen; ik ben door de huisarts direct weer doorverwezen naar de gyn, omdat ik het hellp-syndroom gehad heb bij mijn vorige zwangerschap. Begon met hoge bloeddruk etc., en uiteindelijk ziekenhuisopname, infuus, en de bevalling is uiteindelijk ingeleid met 36 weken. Helaas schoot dat niet op, en heb ik een keizersnee gehad (gelukkig geen spoed, ik was er wel gewoon zelf nog bij, heb alleen ruggeprik gehad). Daarna nog 2 dagen heel moe en ziek geweest, en daarna ging het heel langzaam aan beter. Ik heb 2 1/2 jaar lang een te hoge bloeddruk gehad, en hou nog steeds snel vocht vast, verder gaat het goed. Maar vanwege de bloeddruk, hellp-syndroom (zwangerschapsvergiftiging) en keizersnee ben en blijf ik dus bij de gyn. Dan kan er evt. sneller ingegrepen worden etc. Ik vind het wel fijn, de strengere controles, en de kans op herhaling is niet zo groot, dus hopelijk gaat het nu allemaal goed!

@MW21; mijn ouders en broer weten dat ik zwanger ben, schoonmoeder ook, en mijn vriendin weet het ook sinds van de week. We willen het nu wel verder vertellen, maar wachten nog even tot a.s. woensdag de afspraak bij de gyn is geweest.

Morgen en zaterdag weer werken, bah, zo geen zin...

Slaap lekker allemaal!

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ola,

Deesje 80: ja ben woensdag begonnen! Druk dus en eindelijk nu is het huis klaar. Alles is netjes want morgen is de naschouwing...dan is t achter de rug hehe. Nou over 2 maanden nog 2 maanden bij mijn ma in en dan kunnen we t andere huisje in. Waar ik wel tegen opzie is dat als ik zwanger raak dat ik in de verbouwing zit en das minder...
    Maar goed we zien het wel
    Over dat dromen...dat doe ik ook! Maar kan natuurlijk ook een ontlading zijn van alle hecta haha.
    Ik zie dat je al vet snel naar de vk kan das echt heerlijk joh.

driekeerdaan: vanavond wat minder last van. Had vandaag wel een gevecht in de klas. Ik sprong ertussen en kreeg een hele harde stomp in mijn buik. Daarna kreeg ik meteen ongi buikpijn maar dat ebte later weer weg...heel vreemd.
    We wachten op zondag :)

Marleen: vet spannend joh al een dag overtijd! Ik duim voor je!

mw21: ik heb gewoon toen weer gemaild en had binnen 2 dagen een reactie. Gimena reageert t snelst. Ook heb je volgens mij Wilma die ook snel reageert en caruli. Ik geloof er niet echt in al is het wel leuk om te laten doen:)

Nou meide hier nog steeds niks te zien...Heb het zo druk deze dagen gehad dus kan niet echt zeggen dat ik ermee bezig was en das een goed teken toch?
    Ik laat t zondag weten

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Alexanne, vind het echt een goed teken dat je er weinig mee bezig bent en nog niet ongi bent! Vaak al je er wel heel erg mee bezig bent kan de menstruatie zich wonderbaarlijk lang op zich laten wachten!

En bij mij zelfde 'probleem', wij krijgen in april de sleutel van het nieuwe huis, dat wordt de kwast aan me vent geven :p

driekeerdaan, mijn moeder heeft ook hellp syndroom gehad. Erg heftig heb ik begrepen! Bij haar kwamen ze er pas achter met de bevallig erg gevaarlijk dus.
    Denk jij dat het erfelijk is? Wel eens van gehoord?

Ik gisteravond steekjes in me onderbuik en vanacht enorme steken heel laag! Wel wat anders dan menstruatie pijn en trouwens anders zou het wel heel erg vroeg zijn... vreemd

Fijne dag!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

@Alexanne, leuk je weer te lezen! Heftig drukke tijd dan, wow! Is het een nieuwbouwhuis dan waar jullie strax in gaan? En tsja, verbouwen en zwanger zijn ... je kan het toch niet plannen en als het eenmaal zover is, dan is het zo he!
    Gatsie, een stomp in je buik gehad, gelukkig geen last ervan gehad. Ben zo benieuwd, hoop zo dat het raak is!!! We wachten allemaal in spanning af tot zondag ...!

@Marleen, en en en, bij jou al iets????

@Driekeerdaan, oh jee, heftig joh, je vorige zwangerschap. Vandaar dus bij de gyn. Wel goed hoor, dat je zo in de gaten wordt gehouden. Ik had de vorige keer juist een superlage bloeddruk, was ook vaak duizelig enzo. Maar dat kan in ieder geval geen kwaad, is alleen maar lastig ...

Hier qua vertellen doen we het na de eerste echo, hebben we vorige keer ook gedaan. Of als ik echt niet fit ben enzo, dan wel eerder hoor aan de ouders en zussen/broers. Maar vrienden enzo doen we echt pas later.

Heeft iemand nog leuke tips om het te vertellen trouwens? Vaak doen ze bij het oudste kindje een t-shirtje aan, maar dat doet iedereen al eigenlijk ... iemand nog andere leuke ideetjes?
    Bij mijn dochter had ik van LIEF klompjes gekocht, een setje blauwe en roze. Deze had ik gemixed en aan ieder zo'n setje gegeven, was echt een surprise (vond de klompjes ook wel toepasselijk, wonen natuurlijk op een boerderij).

Oh, moet ff mijn dochter entertainen, tot later!

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, innestelingssteekjes?!??! HOOP HET!!

Oh, weet trouwens niet meer wie het zei, maar hier ook geen innestellingsbloeding gehad hoor, bij vorige zwangerschap ook niet. Hoeft dus ook niet!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vroeg ik inderdaad, goed om te weten! Geloof niet meer zo in innestelings steekjes want met dat ontpillen houd me lichaam me behoorlijk voor de gek haha.
    Maar zou idd kunnen, leuk om hier allemaal te vertellen want als het wel zo is kan je weer terug kijken en herken je misschien toch dingen hihi

Nou ik ga gauw aankleden me schoonmoeder komt zo pfff

11. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    @deesje, leuk joh over 2 weken al naar de vk, kon je niet op een andere dag komen zodat je geen vrij hoeft te nemen van je werk?

@driekeerdaan, ik snap wel dat je het fijn vindt om nu onder controle te zijn bij de gyn! je mag toch zowiezo niet thuis bevallen omdat de 1e met een ks is geboren?
    hier beviel ik bijna 5 weken te vroeg, daar heb ik bij een evt. 2e zwangerschap geen extra kans op, maar wil evengoed in het kraamhotel bevallen, wil niet meer thuis...

@alexanne, jeetje wat een gedoe met verhuizen... konden jullie niet langer in dit vakhuisje blijven zodat je tussendoor niet hoeft te verhuizen?
    jij dus ook al bijna testen... wanneer ga je t doen?

@mw21 ook al aan het verhuizen... maar je mag zelf best schilderen hoor zolang het maar verf op waterbasis is en je goeds aan het luchten bent... ik heb de vorige keer zelf ook meegeholpen met het schilderen van de babykamer...
    jij wat last van steekjes... hier voel ik (nog) niets...

@deesje, wij zijn wel van plan het te vertellen met een shirt. En wil er dan alleen op hebben staan: grote broer. zodat hij hem ook nog aan kan als brusje geboren is.
    willen het met een shirt doen omdat we 2x per week op skype zitten met schoonouders dan kunnen die zijn shirt ook zien als we het willen vertellen, vindt het nl niet leuk om een foto van onze zoon met shirt te maken en die te mailen...

Hier is er nog steeds niets aan de hand. Iedere keer als ik naar de wc ga, ga ik er toch erg gespannen heen... Voel me verder prima, geen krampjes/klachten die een ongi aantonen... terwijl ik dat sinds het stoppen met de pil wel heb gehad...

Nog wel een leuk nieuwtje voor ons... gaan van 14 april tm 5 mei naar mijn schoonouders toe op Curaçao!!! Heerlijk lekker 3 weken op vakantie! Wilden eigenlijk in de zomer, maar dit scheelde ruim 900 euro!!! en die geef ik dan liever daar uit... mijn collega wil (gelukkig) 2 dagen voor mij werken, waardoor we echt 3 weken kunnen. Heb nl. officieel vakantie vanaf 20 april, maar nu dus 18/19 april werkt collega, waardoor we de 14e al weg kunnen. moet dan de 13 nog werken (ochtend) en heb 's middags nog een cursus, maar ja das niet erg... heb die dag dan toch t vooruitzicht dat we de volgende ochtend om half 9 de lucht in gaan richting de zon/zee/strand/genieten/niets doen...

ga nu ff tosti eten met zoonlief, kan hij daarna in bed en ik even lekker met de beentjes op de bank... vanacht slecht geslapen, iedere keer plassen vol spanning kijken of er iets van een ongi te bespeuren was...

tot snel!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Marleen was gisteravond steekjes maar vannacht echt wakker geworden van steken in mijn onderbuik. Gevoel dat ik ook moest plassen maar viel uiteindelijk wel mee vreemd hoor.
    Zou hele late eisprong kunnen zijn maar dat geloof ik eigenlijk niet, zie altijd heel goed wanneer ik mijn eisprong heb door afscheiding (sorry).
    Dus nu eigenlijk 7 dagen na ei...

Bedenk me nu dat ik best veel gewone afscheiding heb mmmm naja we zien wel moet in ieder geval niet teveel verder zoeken op deze site anders vind je altijd wel symptonen die andere hadden en jij ook hebt haha

Lekker hoor in april op vakantie! Misschien wel met een buikje....!

2 dagen over tijd... vind knap dat je vandaag niet al tig testen hebt gedaan haha complimenten!

13. Krikra

Krikra Lid

17 nov 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Marleen83: Lekker hoor naar curaçao, eventjes lekker bij komen! Schijnt een erg mooi land te zijn!

@mw21: Ik spot mijn ei nooit. En wat jij omschrijft dat herken is heel goed. Ik zoek ook sites af of er symptomen zijn die ik ook zou hebben. En waar ik me alleen maar gekker mee maak.

Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Maar of ik het overtijd kan noemen weet ik nog niet. Mijn laatste cyclus was 28 dagen. Gemiddeld van de 3 cyclussen hier voor was 32 dagen. Dat is maandag, ben ik dan nog niet ongesteld dan ga ik testen!

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Spannend krikra!

Spot je echt je ei nooit? Als je dat wel zou willen moet je je eens goed inlezen op het slijm/afscheidings verlies is best interressant!

Ben vandaag vrij en dan kan je er zoveel over nadenken grrr bedenk al hoe ik het ga vertellen en welke datum want 12 weken kan eigenlijk niet want doe veel bij de carnaval en dat weekend valt het dan wel heeeeeeeel erg op
    En dan wonen we in een dorp dus als het na 10 weken toch mis gaat weet iedereen dat ook dus tja

Ga nu echt ff wat anders doen :D heel veel succes dames!! We duimen voor elkaar hé ook voor de meiden die al zwanger zijn want moet allemaal wel goed gaan!

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Krikra, spannend hoor! Dus nog ff wachten tot maandag ... houd je het vol denk je?! Vwb afscheiding/slijm, heb ik ook nooit zo opgelet, ben er dus geen expert in, hihi.

@Marleen, ooooh, lekker naar het zonnetje strax, ben jaloers!! Dus je s-ouders wonen daar?! Al heel hun leven (komt je man daar vandaan?)? Voor jou ook spannend, ik hoop zo dat je een posi-test in je handen mag houden!
    Vwb het vertellen: zo'n shirtje vind ik ook leuk hoor! Maar wil ook wel iets originelers, weet het gewoon nog niet. En anders wordt dat het ook.
    De VK hebben bij ons spreekuur op di-do-avond en wo-de hele dag. De avonden (en tijdstippen) die ze nog open had waren erg lastig (ivm etentjes), dus bleef de woe over. Heb nu mijn werk gemaild en een goeie smoes verzonnen om vrij te nemen, lees maandag wel het akkoord (zal wel goed wezen).
    Ik geloof niet dat ik weer eerder dan 11 weken een echo krijg hoor :( Is hier gewoon standaard om het dan pas te doen. Maar goed, ga het wel gewoon aankaarten!

@mw21, lekker een dagje vrij! Wel saai weer buiten he, bah. Hihi, al helemaal bezig om te denken hoe je het gaat vertellen! Ja, das waar, de carnaval valt laat dit jaar he? Vieren ze hier ook altijd, maar houd er zelf niet zo van. Optocht kijken leuk, maar de rest hoeft niet meer. Gingen altijd wel vet feesten, maar die tijd hebben we gehad (wij bejaarden, hahahaha!).

Nou, ik wacht ff tot mijn dochtertje wakker wordt, zal zo wel zijn, en dan ga ik naar mijn vriendin. Zij is nu 18 weekjes zwanger, dus zal wel weer babytalk zijn. Hopelijk praat ik mijn mond niet voorbij ....!!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Ik ook weer hier na 2 drukke dagen werken!

@m21
    Aan de verhuis meis?Druk druk dus..schiet t allemaal beetje op?

@Alexanne
    Nog veranderingen meis?Spannend hoor testen zondag ben zooo benieuwd (en heel erg mee aan het duimen!!!) Nog geen teken van ongi gespot?Hope so!
    Jeetje zeg je moet veel verhuizen nu dus,je moet er wat voor over hebben!Bevalt het wel nu in het rec. huisje of is het inproviseren daar?

@Krikra
    Welkom hier!Gezellie dat je meekletst!
    Spannend ook voor jou dus nu,ben benieuwd naar je test!!
    Hoop dat je geen ongi wordt dit weekend!Is het jullie 1e kindje?

@Deesje
    En je mond kunnen houden bij je vriendin?Lijkt me zo moeilijk nu je samen zwanger bent!

@Marleen
    ooo ik ben jaloers!!!!3 weken zon zee en strand ik wil ook!!
    Lekker genieten hoor meis!En idd dat prijsverschil is wel erg veel,kun je straks beter voor de kleine gebruiken (of om te shoppen op vakantie!) En nog niet getest?Jeetje wat knap dat je dat kunt!Wanneer ga je t wel doen??Duimen draaien hier voor je meis!!

Ik nu dus op het wachtbankje..
    Had even topic over mn ovu tetsen van matcare geopend,blijken ze die net veranderd te hebben en doen ze het niet goed grrr..Heb een mailtje gestuurd en kreeg gratis 10 ovu discettes en 2 tetsen (wel van de goede kwaliteit) lagen gister al in de brievenbus!Wel netjes van ze. Maar goed deze maand dus voor nop getest en geen idee of ik nu wel/geen ei heb gehad beetje jammer..
    Wel meer afscheiding nu maar voel mijn ei nooit en heb dit ook als ik ongi moet worden dus zegt ook niets..Genoeg geklust dus heb nog hoop..
    Ach reken nergens op,ben allang blij als ik nu een kortere cyclus heb. Maar stiekem hoop ik toch dat het raak is..

Ga nu weer,ga lekker eten in de stad met mn vriendinnetje. Ze is net 3 weken zwanger (mm molen) vandaar dat ik het al weet. Hoop zo dat we snel samen kunnen gaan shoppen!!
    Ik kijk straks weer even!
    Fijne avond!
    (the voice.. spannend!!! meer meekijkers hier??)

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee nog niet verhuizen hoor wendy in april krijgen we de sleutel!

Even om te boel op te frissen heb sinds vanmiddag diarree?! Voel me verder niet ziek, nou t zal wel allemaal :)

Vanavond feestje. Lijkt me echt moeilijk om me mond te houden als ik zwanger zou zijn, vind het nu al moeilijk om aan niemand te vertellen dat ik gestopt ben met de pil haha!
    Aangezien me zus in geuren en kleuren wel heeft verteld... :p

18. Krikra

Krikra Lid

17 nov 2010
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: Bij ons word er ook carnaval gevierd, dus erg herkenbaar! Wij vieren zelf niet zo heel erg carnaval moet ik zeggen!

Over het slijm weet ik. Word dan wat plakkerige dradige slijm. Maar heb mijn ei nog niet gespot.

Deesje80: Wij gaan vanavond ook naar een stel die bezig zijn met zwanger worden. Hun alleen voor de tweede keer! Zij heeft over 5 dagen haar nod! Dus ook hier vanavond baby talk :D

Wij gaan echt proberen om tot maandag te wachten met het testen. Heb nog steeds een voorgevoel dat ik morgen ongesteld ga worden. Maar hoop natuurlijk dat we zwanger zijn.

@ Wendy339: Dit word ons eerste kind! Wel fijn dat je nieuwe testen heb opgestuurd gekregen.

Wij kijken ook de voice :D

19. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    @mw21 ik hoop inderdaad al een buikje te hebben als we op Curaçao zitten...

@krikra Curaçao is prachtig, dit wordt mijn 7e keer dat ik er heen ga. heb er zelfs mijn eindstage van 4 maanden gedaan
    Spannend hoor, jij ook bijna testen...

@deesje, vriendlief is zelf ook geboren op Curaçao, schoonouders ook. beide opa's van vriend komen van oorsprong uit NL dus zit veel NL bloed/blanke huid in...
    weet dat t t-shirt al door veel mensen gedaan wordt, zou niet zo goed weten hoe je anders (en ook leuk) kunt laten weten. de 1e keer hebben wij het 'gewoon' verteld...
    de vk bij jullie is dan niet zo'n grote praktijk, hier hebben ze volgens mij alle dagen spreekuur en op di avond. hoorde laatst van mijn vriendin (zwanger van nr. 3) dat je nu standaard 3 echo's krijgt, ben benieuwd of dat bij jullie ook zo is... zou alleen maar leuk zijn natuurlijk, een keer extra kijken...

@wendy, dat geld is natuurlijk ook leuk om uit te geven aan een evt. baby...

ga in principe morgenochtend weer testen met de kruitvat 2v5, heb er nog 1 liggen. afhankelijk van de uitslag haal ik dan nog een cb digitaal voor zondagochtend of maandagochtend.
    heb nl gelezen dat als je een negatieve test gehad hebt, je 48 uur moet wachten met nogmaals testen.
    ben een beetje voorzichtig met testen gezien de situatie van de vorige keer.... eerst 2x positief en daarna toch nog fout gaan... weet wel dat dat kan gebeuren natuurlijk, maar wil mezelf een beetje behoeden van een grote teleurstelling... ik denk dat ik pas echt kan genieten als ik dan een positieve echo gehad heb.
    hoop dat we die dan evt. wel op tijd kunnen krijgen, zoals de ha mij 'toegezegd' heeft.

ga nu lekker met de beentjes omhoog, eerst GTST kijken en daarna natuurlijk the Voice! Wie is jullie favoriet? Vind zelf Kim heel goed (komt hier uit een dorp op 20 min afstand...) maar denk dat Ben heel erg favoriet is bij de rest van NL

wie weet lees ik straks nog even bij... en anders laat ik jullie morgenochtend zsm weten wat de uitslag is...

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21
    Bah diarree,ken het had buikgriep van de week. En nu kan ik dus niet naar de wc heel mn buik opgezet lijk wel zwanger haha..
    Hopelijk gaat t snel over!
    Ja moeilijk he om niet te zeggen dat je voor een kleine gaat,bij mij weten 2 vriendinnen het dus ik kan gelukkig wel beetje mn ei kwijt.
    In april dus aan de verhuis,dus nu stilletjes aan aan het ruimen en inpakken.Wel leuk hoor,hopelijk een nieuw huis en een nieuw gezinnetje!

@Krikra
    Jij dus ook 1e kindje,wij ook! Leuk!
    Vnvd dus baby talk,ach voorpret is ook leuk toch! (nu maar hopen dat het snel zwangerschaps praat wordt!)

Fijne avond iedereen met de vrienden,feestjes en the voice!

Deel Deze Pagina