@Alexanne, oh balen, zo'n inwendig onderzoek, nooit fijn ... maar gelukkig was alles goed. Nu dus door naar de gyn. Duurt nog wel ff, maar voordat je het weet is het zover hoor. Ben erg benieuwd of je idd nog ongi wordt of niet, toch wel spannend. Kon de HA niet 'voelen' ofzo of je zwanger was of heb je het niet gevraagd (heb er geen idee van hoor, meestal alleen via bloedtest of urine natuurlijk). En mocht je toch ongi worden zou ik ook gewoon naar de gyn gaan, is altijd goed om even na te laten kijken vwb je klachten. @driekeerdaan, gelukkig werkt het systeem weer!! En snel ff spieken, ik doe dat op mijn werk ook tussendoor hoor. Toch altijd weer leuk om te lezen of er nieuws is hier! Idd rotweer, al is het nu eindelijk droog, hehe. Net met de hondjes gelopen, dochtertje ligt op bed, ga ik ook ff doen, want ben megamoe. Strax kan ik haar weer gaan entertainen, haha! @mw21, hmm, test weer nega, balen. Maar je temp nog steeds hoog. Het blijft erom spannen! Ik weet nog bij mijn temp dat ie echt pas zakte een paar uur voor mijn ongi, had dus ook vaak tot het allerlaatste hoop ... maar is bij iedereen anders. Ik ken er ook die pas een paar dagen na NOD posi testte, dus zolang er geen bloed gespot is, is er hoop! Vwb de steekjes, sorry, herken ik niet. Maar heb toch nooit zo snel iets qua gevoel aan mijn borsten. Wel veel steekjes in mijn onderbuik, maar ja, dat hoort erbij he ...!
hey meiden. Ik spiek ook ff snel.. @Alexanne. Bah inwendig onderzoek!Maar goed dokter kan ook niet alles 'voelen' lijkt mij.. 31ste pas naar de gyn,wederom geduld hebben dus..Goed dat je iig zoiezo gaat,hoop natuurlijk dat je tussentijds wel ongi/zwanger wordt. @m21 Balen meis weer nega..Maar nog geen ongi dus?Fingers crossed hier! Ik nu in de periode dat ik hoop ongi te worden of posi te testen,ben zo bang voor weer een cyclus van 65 dgn!Hoop een beetje tussem de 28 en 30ste dag ongi te zijn (of posi te testen.) Doe bij geen ongi vrijdag een test!Ben benieuwd.. Ik ga weer,ff snel koken en dan weer naar zumba (ben 4 weken niet geweest dus dat wordt puffen en spierpijn..)
Alexanne, balen zeg! Volgens mij had je er meer van verwacht. Hier vanmiddag met afvegen heel erg waterig licht rood druppeltje bloed, vreemd daarna niets! ook niet op tampon Daar is het bij mij nog nooit mee begonnen altijd slijm en erg donker vreemd weer Morgen ochtend maar tempen en denk maar even wachten met testen inderdaad haha Bedankt meiden!
@Deesje; lekker uitgerust vandaag? Of nog steeds moe moe moe... Tja, als je net ff bijgekomen bent vraagt de kleine natuurlijk weer aandacht he... Ik merk nu dat de moeheid ietsje minder wordt, das wel fijn! @Wendy; hopelijk is je cyclus nu wel normaal, en wie weet heb je deze week wel een positieve test... Spannend! Hoe ging het bij Zumba, beetje vol te houden? @mw21; hmmm, druppeltje roze dus... Spannend hoor, kan nog alle kanten op...! Goed dat je ff wacht met testen, is anders ook zo zonde he... Ze zeggen dat je het beste dan na 3 dagen weer kunt testen, maar ja, dat hield ik zelf ook niet vol, hihi... Ikke vandaag wel aardig opgeschoten met mijn werk, nu ff lekker op de bank en op tijd naar bed. Zag net op tv een programma over een verstandelijk gehandicapte jongen van 18 jaar die al 3 jaar aan een tuigje vastgebonden zit in zijn kamer, en ook al die tijd niet buiten is geweest. Wel heftig hoor, zou dat echt niet anders kunnen...? Morgenmiddag naar de gyn, hopelijk is manlief op tijd vrij en kan hij mee, das nog even spannend... Maar hij heeft net een nieuwe baan, dus wilde natuurlijk ook niet meteen van alles eisen. Als het werk af is, kan hij mee, dus gewoon doorwerken, hihi...
wendy: je deed toch aan ovu- testen deze maand? Wanneer was je eisprong dan? Dan kan je ook goed berekenen wanneer je weer ongi wordt toch? mw21: vreemd hoor. Maar zonder de pil ziet je ongi er toch anders uit. Afgelopen maand begon het ook meteen met bloed ipv bruine afscheiding, maar toen zette het meteen de volgende dag bij mij door... Maar goed ik hoor ook heel vaak dat meiden zwanger zijn en toch wat bloed verloorden...spannend voor je! Hoeveelste pilvrije maand is dit voor jou? deesje 80: ja doe ik ook hoor. Het is al over 2 weken dus das best snel al hoop ik wel dat ik dan niet ongi ben. Ik hoop eigenlijk dat de gyn bij de echo een hartje hoort en zegt: ah kijk je bent al 8 weken! Hahaha wie weet! Nou ga er weer vandoor. Kon het niet laten vandaag weer een testje te doen maar helaas weer negatief. Nu bewaar ik de tweede maar want dit kos alleen maar geld voor straks weltrusten...
Alweer maand 4.... Kan begrijpen dat me ongi nog een beetje zijn plek moet krijgen haha want de afgelopen maanden alleen maar bruin gehad geen rood. Maar doe ik tampon in en 3 uur later... niks? Kan natuurlijk altijd 2 kanten op dus zwanger of ongi maar ik denk bij ongi dan aan sinds stoppen met de pil deze keer heeeeel erg ongi aangezien ik zoveel hormoon kwaaltjes heb Wacht het af! Zou dan ook wel blij zijn als ik weer normaal en goed ongi wordt hoor Ging net me testen weggooien, lagen nog op me nachtkastje 2 hadden heel ver weg licht lijntje maar zal wel indroog zijn
@mw21; dat is een indrooglijntje, na 10 minuten is de uitslag niet meer geldig. Ben heeeeeeel benieuwd of het doorzet, of misschien is het innestelbloed?
Ben ook super benieuwd! Maar dacht dat innestelbloed vaak oud bloed was? Steekjes in mijn borsten zijn weg, nu af en toe steekjes in mijn liezen dus niet echt menstruatie kramp. Ben nu een beetje ' ik zie wel ' en mijn gevoel gaat steeds sterker naar ongi
nou meiden, hier is de ongi in alle hevigheid bezig hoor! Gisteravond zelfs met kruik naar bed, zo'n kramp... dat heb ik niet meer gehad sinds ik ben begonnen met de pil net wel bijgelezen, maar geen puf om te reageren, erg druk op school (momenteel aan het Cito toetsen, dus erg veel extra nakijkwerk) nog 1 dagje, dan do van half 6 tot half 7 inloopavond en daarna alvast een start maken met onze rapporten... die moeten 9 februari mee... eind van de week kom ik weer reageren...sorry
Morning! Zit al op mijn werk, maar toch ff hier spieken. Heb echt een BUTnacht gehad zeg, bah. Erg misselijk (zelfs na een half toastje gegeten te hebben) en tig keer eruit om te plassen (terwijl ik niet eens veel had gedronken). Heb het idee dat ik meer wakker heb gelegen dan heb geslapen, maar ik voel me wonderaarlijk fit nog, dus zal toch wel wat slaap te pakken hebben gehad. Maar wel vet balen. Nu gaat het weer goed gelukkig. Pffff, als dit nu nog 6 weken zo moet, blegh! @mw21, dat lijntje zal idd een indrooglijntje zijn geweest en die geldt dan idd niet. Had ik ook een paar x, dan ben je toch stiekem blij, maar is het alleen maar valse hoop ... nog steeds geen ongi gespot?! En nu steekjes in de liezen, goed teken (denk ik ...). Wanneer wou je nu weer gaan testen, eind vd week? Hoe was je temp vanmorgen?? @Marleen, ongi dus goed doorgezet. Aan de ene kant balen, aan de andere kant fijn, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. Vol goeie moed deze nieuwe ronde in! En druk op school dus met Cito-toetsen. Je geeft dan dus les aan groep 8? @driekeerdaan, gisteren echt een megamoeie dag gehad, nu gaat het wel goed (maar ja, tis nog maar ochtend en moet een hele dag werken, haha)! Merk wel dat mijn dochter veel energie vraagt, is echt wel anders dan de vorige keer! Miss daarom ook wat misselijker? @Alexanne, hahaha, ik hoop ook voor je dat de gyn je onderzoekt en dan zegt dat je 8 weken zwanger bent! Zou toch een mooi cadeautje zijn .... Ik heb ook weer iets stoms, nu ik zo misselijk ben soms (meer als de vorige x volgens mij) begin ik gedachtes te krijgen of het toch geen tweeling is ....? Komt ook door mijn nichtje, die is nu zwanger van een tweeling, dan denk je daar ook wat meer aan ... zit niet in de familie (alleen nu bij haar, ze is ook de eerste), maar toch ... Al zegt die misselijkheid niets natuurlijk (hoef nog niet eens te spugen), hahaha!
Nou Deesje dat zou wat zijn haha!! Temp vanmorgen 68.0 is dus rustig aan aan het zakken. Verder totaal geen hormoon symptonen meer ach we wachten weer af!
Hey meiden, Hier ik ook weer! @m21 Hoe is het vandaag meis?Nog roze/rood gespot?Wel spannend zo hoor!Wanneer durf je weer te testen?Wel irritant he als je niet weet waar je aan toe bent! @Marleen Heftige ongi dus deze keer,heeft het kruikje geholpen zodat je beetje hebt kunnen slapen?Hoop het!Druk dus ook op school nu met de toetsen etc. Hoop dat de week vliegt voor jou! @Deesje80 Jij dus ook geen fijn nachtje achter de rug,fijn dat je in ieder geval je nu wel even fit voelt ondanks kleine hazenslaapjes.. Vanavond zal t mannetje met de hamer wel komen vrees ik.. @Alexanne Ja klopt had ovu testen gedaan maar madcare had ze verranderd en ze deden het niet goed. Kreeg dus vorige week een nieuwe (oude kwaliteit) set testen maar ben daar niet meer mee begonnen omdat ik al op dag 23 zat toen.. Baal er flink van want weet nu wederom niets..De testen die ik had gedaan waren bijna allemaal pos dus daar had ik niets aan. Voel nu niets meer,had vorige week nog erg gevoelige (.)(.) maar nu niet meer.. Wel hoofdpijn nu maar kan ook zomaar zijn natuurlijk.. Ik gooi er bij geen ongi vrijdag of zaterdag een testje tegenaan en begin bij de eventuele volgende ronde met de nieuwe ovu testen.. Bij jou nog ontwikkelingen?Zou idd mooi zijn als de gyn volgende week verbaasd mededeelt; Mw. u bent al 2 mnden zwanger.. (hope so!!!) Ik ga nog ff aan de stofzuig en dweil,dan ff rustig aan en vanmiddag weer werken tot 22.45 en morgen weer 7.00 beginnen.. pffff..
Verder totaal gaan ongi tekenen wendy... die had ik zo ma di wel Maar met een temp die zakt zal t er vanaaf of morgen toch wel aankomen..
Oh ik moet echt stoppen met googlen! Lees nu weer dat een daling van 0.1 of 0.2 niet echt een daling is. Tja idd mijn normale temp is 36.4... Maar moet reeel blijven hij daalt wel!
@Deesje; bah, vervelend zo'n nacht... Ik had dat ook een paar weken terug, dat ik echt dat "als dit nog een paar weken zo door gaat...", maar het wordt nu wat minder en ik heb het overleefd! En ik was inderdaad ook meer misselijk dan bij de eerste zwangerschap, en merkte dat vooral ook als ik druk was geweest. Dus misschien heeft het er inderdaad wel mee te maken, dat we die kleine meiden nog moeten entertainen... Maar ja, allemaal voor het goede doel! @mw21; ik gokte al dat je 36.8 bedoelde, haha, 68.0 is inderdaad niet echt normaal... Wel spannend hoor, kan nog alle kanten op dus bij jou...!!! @Wendy; hoe kunnen ze dat toch doen he, iemand tot 22.45 uur laten werken en dan de volgende ochtend weer om 7.00 uur. Vriendinnen van mij hadden dat ook wel eens, ik heb dat nooit gesnapt... Succes ermee!!! Wel balen van die ovu-testen, hopelijk heb je deze week wel zekerheid (ongi of posi-test) en als je ongi wordt kun je i.i.g. de volgende ronde weer testen, en weet je ook wat meer over je cyclus. @Marleen; drukdrukdruk dus, en nog zo heftig ongi ook... Balen, das geen fijne combinatie! Gaat het nu wat beter? Ik heb net de kleine meid in bed gelegd, en zit nu ook even lekker op de bank met mijn lappie. Over een uurtje moet ik haar alweer wakker maken (en dat vindt ze nooit leuk... ) omdat we om half 3 in het ziekenhuis moeten zijn, bij de gyn. Hopelijk is manlief op tijd thuis zodat ie ook mee kan, is voor hem wel zo leuk natuurlijk, voor mij fijn, en ook nog eens wat handiger omdat m'n dochtertje mee is (kon geen oppas vinden). Vind het wel spannend!
@m21 Dat klinkt gezonder iid!Maar als dit geen daling is,is dan 0.1/0.2+ bij ovu tempen wel een stijging?Raar toch..? @driekeerdaan O spannend gyn vanmiddag!Hopelijk werkt je mannetje door en kunnen jullie saampies gaan!Laat je even weten hoe t was? En tsja dat werken,mag ook niet maar ja als ze alleen een leerling wegzetten in de planning om 7u moet je wel helaas..Moet toch verantwoordelijkheid zijn om de nacht af te lossen.. Morgenvroeg is het ff zwaar maar om 15.30 naar huis is dan ook wel weer fijn hoor,heb een hekel aan tot 17/18u werken..
driekeerdaan is toch ook misschien wel leuk je dochtertje mee!! Zal ze het al begrijpen? Hoop ook echt dat je mannetje er kan zijn! Is toch bijzonder Me gevoel zegt steeds meer dat ik ongi wordt! Dus laat maar komen en graag deze keer goed rood! Moet vanaaf ook werken wendy, wij werken tot 22.15 en morgenochtend weer 7.15