(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    We zijn weer terug van de gyn, en alles was goed! Bloeddruk was goed, heel iets hoger dan vorige keer, maar dat was niet erg, kan altijd wat schommelen natuurlijk.
    Ook heeft ze weer een echo gemaakt, was heel gaaf! Een klein minimensje, met spartelende beentje, al koppeltje duikelend in mijn buik... Mijn man was gelukkig op tijd, en onze kleine meid zat mee te kijken op het scherm en ze zei opeens: "baby!". Ze begint het een heel klein beetje te snappen denk ik, want vanochtend zei ze ook opeens: "mama, de baby moet goed eten en dan gaat ie goed groeien en dan mag ie uit de buik van mama". Haha, zo schattig...

Eén ding was ff wat minder; zit ik in de wachtkamer, kijk om me heen, zit daar de ex van mijn man, met haar man... (is de moeder van zijn dochter) Hadden ze dus net voor ons een afspraak, en ook nog eens dezelfde gyn... :$ Heb vriendelijk gedag gezegd, doe ik altijd, en verder zien we het wel, wat voor roddels er nu weer rond gaan... Hebben wij weer!

2. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    driekeerdaan: oh echt? Wat toevallig allemaal zeg bah...hopelijk houd ze het voor zich. Wel zo leuk als anderen het van jou horen toch?

Nou meide hier nog steeds niets...Heb met mezelf de afspraak gemaakt: ik test niet meer. Ik wacht de gyn gewoon af!
    Hoop dat ik voor die tijd niet ongi word zodat duidelijk is te zien wat er aan de hand is... Vind het echt zo spannend...
    Wat ik wel heel vreemd vind is dat mijn tepels er echt anders uit zien. Diegene die gestopt zijn met de pil en niet zwanger zijn: merken jullie verandering in tepels?

OOk heb ik nog steeds pijn in mijn onderbuik. Heb nu ook erg last van witte afscheiding. Ik denk elke keer dat ik ongi ben geworden maar dan is het gewoon slijm :( Wie herkent dit? Misschien toch de ongi aan het komen?
    Wist ik t maar

Nou hoor t graag!

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zit vandaag op dag 50!!!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ff gauw vanaf me werk... code rood! Teminste echt fel helder rood haha weer vreemd! Gaat lekker hoor

Alexanne mijn borsten en mijn tepels zijn veranderd sinds ik met de pil ben gestopt. Iets groter tepels iets dikker en ik heb niet zoveel dus valt meteen op haha witte afscheiding is bij mij ook erger sinds ik met de pil ben gestopt. En heb elke maand vanaf me ei aanhoudende lage buikkrampjes.
    Verder hoor je vaak dat meiden afvallen als ze stoppen maar ik ben een paar kilo aangekomen, kweenie of dat bij jou ook zo is?

Hoop echt dat je ongi wordt! Of positieve test natuurlijk

5. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @mw21, jammer van de code rood! je lichaam kan zo onvoorspelbaar zijn. Nieuwe ronde nieuwe kansen, en goed benutten he ;)

@driekeerdaan, fijn om te horen dat het allemaal goed gaat. Grappig om dan ook mee te maken hoe je kleintje er op reageert. die gaat alvast met de poppen en luiers aan de slag om te oefenen haha. Nu alles goed is kun je je grote nieuws toch wel gaan vertellen voordat de ex van je man het rondstrooit?

@Alexanne, lijkt me onprettig zo'n echo maar op het oog is er niks te zien geweest. Hopelijk kan je gyn je op de juiste weg helpen!

@deesje, wat lijkt me die misselijkheid een (zacht uitgedrukt) vervelende bijkomstigheid! nog niet overgeven maar dat zou je bijna doen om van het gevoel af te zijn denk ik.

@wendy, al iets van ongi gespot of heb je stiekum een nieuwsgierigheidstestje gedaan?????

@marleen, vervelend die krampen, is het al gezakt? fijn al die toetsen, gelukkig is het maar een keer per jaar!

@de rest, weet niet of ik iemand vergeten bij, zo ja, sorry...

Hier gaat alles z'n gangetje. buikje is gelukkig nog niet zichtbaar (zelfs m'n skinny-broek gaat nog dicht haha) en heb de verjaardag afgelopen zaterdag overleeft. volgens mij vermoed er 1 het wel maar die heeft niks gevraagd gelukkig.
    af en toe wel flinke pijnscheuten maar volgens mij is dat die bandenpijn. verder de ongikrampjes dagelijks en veel boeren, nog iemand die daar 'last' van heeft? lijk af en toe wel een vent hahaha.

verhaaltje is lang genoeg nu geloof ik :)

Ow en volgende week komt mvm langs, ik ga ook mijn plasje bijdragen

Groetjes!

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Tab; we willen het grote nieuws nu ook aan iedereen vertellen, alleen wilden we het ook graag zelf aan de dochter van mijn man vertellen... Het is alleen altijd maar de vraag wanneer we haar weer zien, omdat de omgangregeling nogal verstoord verloopt zeg maar... (ligt niet aan ons, maar ja...) En nu zijn we dus haar moeder tegengekomen, dus misschien zegt die het wel tegen haar. Normaal zou je als moeder dan slim zijn en je mond houden (ik wel tenminste), maar zij vertelt werkelijk alles, ook dingen die kinderen van 10 nog helemaal niet horen of hoeven te weten. Beetje een dilemma dus, want als we het de familie vertellen, dan komt ze er misschien met een omweg achter, weet namelijk ook niet of de familie van mijn man hun mond dicht houdt. En als we wachten tot het meisje weer bij ons is (kan nog wel weken duren), dan heeft haar moeder het dus misschien allang verteld, en dan gaat het hier in de plaats ook erg snel...
    Ik denk dat we het maar gewoon op z'n beloop laten, en wel zien hoe het loopt. Ik maak me er niet zo heel druk om hoor, had meer zoiets van "hebben wij weer, zo stom toeval...". Mijn familie woont ook buiten de plaats en die houden hun mond wel. Maar voor mijn man is het wel erg lullig natuurlijk.

De steken die je hebt horen erbij hoor, die had ik ook, en soms als ik te snel opsta ook nog wel. Je baarmoeder moet tenslotte ruimte maken! ;)

Ik moet nu snel gaan, peuterzwemmen met de kleine meid, haar baby-pop wil ze ook mee (een baby born die kan zwemmen :) ), dus ben benieuwd... :D

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hoi hoi...ben ik weer...is ff geleden dat ik hier gereageerd heb. Heb nog vakantie, dus lees af en toe tussendoor bij. Zijn nog wat klusjes in huis aan het afmaken geweest

Ik heb afgelopen dinsdag mn 2e echo gehad, Man wat was ik zenuwachtig, erger nog dan de 1e keer! Maaaaar alles was goed, de kleine lag al zn best te zwaaien....heel bijzonder om te zien hoe snel zo´n kleintje groeit....vorige keer zag je alleen een bolletje, nu was het al echt een `mensje` was er helemaal ontroerd van
    Verder ben ik erg veel misselijk en verschrikkelijk moe!
    Moet ook nodig positiebroeken kopen, er zitten nog maar 2 broeken lekker...krijg al een behoorlijk buikje :$

aan alle meiden die nog op het wachtbankje zitten of de net de volgende ronde in zijn gegaan...mijn duimpjes blijven heel hard draaien voor jullie ;););)

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    ik wil 'm even met jullie delen

mijn echo met 9 weken en 3 dagen :)

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen

Wouw! Onwijs bijzonder!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!

ff gauw; hier geen rood bloed meer gezien na t beetje van gister alleen nog bruine afscheiding...

x

11. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21
    MMmm zet niet echt door dus?Vreemd..Hopelijk komt het snel goed op gang!

@Alexanne
    Weer neg.?Wordt je ook niet vrolijk van elke keer..En dag 50!Ik ken het meis,zo frusterend!!Ik nog niet getest maar heb nu wel de drang dus mischien dat ik zo er ff een testje tegenaan gooi..Zit op dag 30 maar ergens zegt mn gevoel dat ik weer een lange cyclus heb,hoop dat ik het mis heb..
    Bij ons wil het helemaal niet vlotten met de cuclussen van ons he?

@Pandora
    Mooi echo hoor meis!Leuk je weer ff te horen!Jij mag dus verplicht al gaan shoppen voor positie kleding!Hoop dat je kwaaltjes snel zakken!

@3xdaan
    Jeetje je treft het wel!Hopelijk houd ze haar mond dicht!Maar zoals jezelf al zegt je hebt het niet in de hand maar het zou zo jammer zijn als je stiefdochter het van haar moet horen!
    Fijn dat de echo oke was,ja ja er groeit een mini mensje in je meis!

@Tab
    ga zo denk testje doen,voel wel wat in mn buik maar niet echt ongi gevoel of zo..T is dag 30 dus hoop op een posi test en anders graag zsm vet ongi haha

o ja Alexanne;
    Ik heb dat ook hoor dat mn tepels er anders uitzien,niet zo zeer groter maar wel anders. En ook gevoeliger! Ook ik heb nu veel afscheiding gewoon wittig en iets dikker als anders en mijn ongi komt ook (nog) niet. Ik wacht en duim met je mee meis!

Ik nu thuis van mn laat/vroeg, helemaal gaar maar goed..Ga zo ff relaxen en dan maar eens koken denk..Mocht ik moeten plassen ga ik een testje wagen!!
    Ik laat jullie meer weten als ik getest heb!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Spannend Wendy!

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21
    Zo spanned was het niet helaas..Omo witte test dus niet zwanger..(dacht ook van niet hoor!)
    Nu maar hopen dat ik ongi wordt vorige cyclus was 64/65 dus als ik er 1 overgeslagen zou hebben zou ik nu dus rond dag 32/33 ongi kunnen worden..Hope so!
    Heb wel heel veel zin in chocola dus wie weet...Bross puur gaat nu met gemak op haha..
    Nu maar gezond mn bloemkool en aardappeltjes koken ter compensatie..

Hoe staan de niet zwangere meiden eigenlijk nu in de cyclus?
    Alexanne wacht net als ik op een ongi/posi test. En de anderen?
    Kan het lijstje zo 123 niet vinden..

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: ja ik ben ook zeker aangekomen! Wat je zegt ik heb ook niet veel en dan valt t vet op als die tepels veranderen.
    Maar goed wel bale joh dat je ongi bent! Nu iiv wel rood dus das wel een goed teken toch? doe je aan ovu testen?

Wendy: balen joh weer zo'n lange cyclus. Als je het niet vertrouwd gewoon naar de dokter gaan hoor. Ik heb gezegd dat ik al 9 maanden bezig ben ipv 4 maanden. Ik heb elke dag veel last van ongi buikpijn en hoor dat dat normaal is. Toch voelt het niet normaal en heb ik een opgezwollen buik. Daarom wil ik die echo. Dan weet ik zeker dat alles in orde is...of niet. Dan kan ik er ook meteen wat mee. Mijn nicht deed dat ook en kwam er dus al binnen 3 maanden achter dat ze PCo had met een cyclus van gem. 60 dagen.
    STel dat je nu weer een lange cyclus hebt en daarna bijvoorbeeld weer dan kun je zeggen tegen de ha dat je langer bezig bent dan nemen ze je ten minste serieus!
    Maar hoop echt heeeeel erg voor je dat het heeel snel raak is natuurlijk!

Nou meide ga er weer vandoor. NOg steeds niets helaas...of toch niet? Spannend he
    Tot morgen

15. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee doe niet aan ovu testen. Herken mijn ei altijd erg goed aan mijn afscheiding/slijm.
    Dat stelt me ook gerust dat dat wel volgens het boekje gaat!

Ben idd ook wel blij dat het ff echt bloed is geweest gister. Dat bruine vond ik echt vreemd al die maanden.

Nu alleen nog hele licht bruine afscheiding.

We zien het morgen wel weer!

Heb verder druk weekend dus dan zal ik niet zoveel reageren sorry!

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne,

Ja ik ben ook idd weer bang voor een lange cyclus,maar kijk het even aan. Als ik deze week nog ongi mag worden zit het wel oke lijkt mij maar als t nu weer 60+ gaat worden ga ik me ook wel ongerust maken! Grote kans dat ik dan ook geen ei hebt bijv.
    En tuurlijk "lieg" ik er dan ook een paar maandjes bij als ik de ha ga bellen.
    Maar voorlopig wacht ik het even af,hoop zooo dat ik vandaag of van t weekend ongi wordt!
    Balen joh dat je nog steeds die ongi krampen hebt,bij mij was dat een weekje en nu weer weg gelukkig. Ook mn tepels waren vorige week zeer gevoelig maar dat is ook over. Mischien dat ik mn ei had?Ach ja kan mezelf van alles wijsmaken dus ik moet ff gedult hebben nog vrees ik..

Ik mag zo weer late dienst draaien en wederom morgen weer om 7u beginnen, Wat een feestrooster toch deze week! Lag gister ook al om 22.30 nock out op bed (en da's niets voor mij op mn vrije avond..)
    Ik ga ff de was doen etc. en ik kijk straks nog even hier!

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hoop ook voor jullie dat je ongesteld wordt! Wat een gedoe zeg!

Vanmorgen bij mij wel ongi krampen maar er vloeid nog nie veel...

Temp 37.1!!!

Nou joost mag t weten snap er niets van... Ga er maar vanuit dat ik wat onder de leden heb want met zo'n temp begrijp je er toch niets meer van

Fijne dag dames!

18. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey meiden!
    Ben ik ook weer ff, wat hectische dagen achter de rug. Mijn zus heeft wo-ochtend een auto-ongeluk gehad, is iemand met 70 km/u achterop haar geknald toen ze voor stoplicht stond te wachten ... met de ambulance naar de SEH gebracht, foto's gemaakt e.d. (dachten aan gebroken nek/rug), maar gelukkig niets op te zien. Ze is nu weer thuis, is nu alleen nog erg stijf. Hopelijk blijft het hierbij en ontwikkelt zich ook geen whiplash ... wat een schrik!!!

Met mij gaat het zozo, ben erg misselijk. Het is nog te doen hoor, maar je hele dag 'ziekig' voelen raak je aardig beu! Ook 's avonds en 's nachts last van, dus slapen gaat ook beroerd. Op mijn werk vroegen ze woe al of het ging, had nogal zwarte kringen rond mijn ogen (hihi). Heb nu gembercapsules gekocht, die schijnen te kunnen helpen, hope so! En als het nog erger wordt, dan vraag ik gewoon wat medicijnen bij de HA. Maar zo erg ist nog niet, is gewoon een rotgevoel!

@mw21, he, wat vreemd dat je temp dan hoog is?!?! En toch wat bloed verloren toch?? Miss later in de week nog een testje doen? Sommigen verliezen hun hele zw-schap wel wat bloed ... Of je hebt idd iets onder de leden, dat kan ook, maar vreemd is het wel ...

@driekeerdaan, ik las iets dat de ex-vrouw van je man ook bij de gyn zat?! Ook toevallig zeg ... wel een lastige situatie zo ... heb je het inmiddels al verteld of? Fijn dat alles ok was! Yes!!

@Alexanne en Wendy, wat balen dat jullie cyclussen zo van slag zijn :( Ik hoop echt dat jullie snel ongi worden of een posi-test mogen hebben hoor ...

@Pandora, mooie echo-foto!! Zo bijzonder he ...
    Hoe gaat het met jouw misselijkheid, jij was toch ook zo misselijk? Gaat het alweer wat beter?

Oh, moet ff naar mijn dochtertje, hoop later ff weer terug te komen!

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Deesje, heftig zeg zo'n auto ongeluk! Behoorlijk schrikken ook als je zo'n telefoontje krijgt.
    Let maar goed op dat ze echt rust heeft, ik heb precies hetzelfde meegemaakt bij mij zeiden ze ook dat het spierpijn en stijfheid was maar ik had toch een wiplash trauma en heb 4 maanden thuis gezeten met fysio!
    Dus let maar goed op je zus!

Wil graag nog aan jullie vragen:
    Hoe was jullie menstruatie bloed na stoppen pil? Hetzelfde als met de pil?

Liefs

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @deesje
    Jeetje wat heftig van je zus!Inderdaad ze moet rust nemen hoor en als ze t niet vetrouwd naar de arts terug gaan!
    Ook ik ben jaren geleden met nieuwjaarsochtend tegen een boom aan geknald. Ze dachten vanalles maar had "niks" zeiden ze,kreeg ook geen kraag mee naar huis etc.
    En heb dus idd wel een vette wip lash waar ik nog iedere dag lol aan beleef (not!) Verder gekneusde ribben en bloeding in mn nier maar toen ik naar huis stuurde had ik volgens hun echt niets hoor.. Zat dezelfde dag weer terug in het zh..
    Dus let maar goed op haar!
    Balen joh dat je je zo ziekjes voelt,hopelijk zakt het snel allemaal..En idd hopen dat de pilletjes werken!

@m21
    Idd vreemde temp..mischien griepje/verkouden aan t worden?
    Mijn ongi na de pil (heb er pas 1 gehad maar goed..) was iets heftiger en duurde 1 dag langer als normaal. Wel vers rood bloed zeg maar,alleen laatste dagen roest kleur..
    Ben benieuwd hoe de volgende gaat zijn..

ik ga nu ff eten en dan naar mn werk,ik kijk of vnvd of morgen weer ff hier!

Deel Deze Pagina