(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21
    Jij nog last van de wip lash trouwens?Ik heb bijna jaar fysio gehad maar heb nu 6jaar later nog steeds veel nek en hoofdpijn,jij?Ik moet eigenlijk ook op zo'n ortopedisch hoofdkussen slapen maar dat kan ik echt niet. Is zo'n stom ding met zo'n bobbel in je nek,ligt voor geen meter!

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hey Wendy,

Ik werk in de zorg (jij ook toch?) en dan heb ik dagelijks last. Vind dat echt vervelend, ben een jonge meid en dan kan je toch wel gewoon werken?
    Vooral na avonddienst altijd pijn. Daarom ben ik ook aan het solliciteren op dagbesteding, denk echt dat structuur in mijn dagelijks leven mijn klachten positief zal beinvloeden.

Bij mij is het ook alweer 5 jaar geleden en ga soms nogsteeds naar de fysio. Heb vooral dat als ik pijn heb, de verkeerde houding aanneem.
    Kussen heb ik niet maar slaap altijd op een gewoon kussen met daarop een smal kussen die voor mijn nek is. Gewoon van de Xenos en dat werkt top!

Hopelijk een goede tip voor je, ik kan namelijk niet meer zonder

3. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Deesje; pfff, heftig, je zal maar zo'n telefoontje krijgen...! Gelukkig is het goed afgelopen en hopelijk blijft het ook goed, en ontwikkelt ze niet alsnog een whiplash, pas inderdaad maar goed op haar!~
    Balen ook, van je misselijkheid... Ik ben zo blij dat het hier wat minder is, ik had toen ook echt zoiets van "als dit nog weken zo doorgaat...". Maar het gaat weer over, echt! Hopelijk helpen de gembercapsules!
    Het is bij ons altijd maar de vraag wanneer het dochtertje van mijn man weer bij ons komt, dus zodra ze komt, vertellen we het haar...

@Wendy; bah, weer 2 van die diensten achter elkaar... Werkze dan maar! En hopelijk heb je snel meer duidelijkheid over je cyclus!

@Alexanne; hoe gaat het bij jou? Al minder last van je buik?

@mw21; fijn dat je ongi nu wel een keer goed door heeft gezet. Liever een posi test natuurlijk, maar ja, je hebt in ieder geval duidelijkheid. Alhoewel... die temp is dan wel weer vreemd. Voel je je ook ziekjes?

@Pandora; aaah, lief he, zo'n klein minimensje... Was 't bij jullie ook zo druk aan het bewegen?

Hoop dat ik niemand vergeten ben, en anders sorry! Ik zit nu op mijn werk, heb net gegeten en nu nog ff pauze. Tenminste, als de klanten ff wegblijven, want ben nog even alleen, mijn collega komt zo terug als het goed is. Dus ff snel hier spieken, hihi.

Vanochtend heb ik mijn collega's verteld dat ik zwanger ben, ze vonden het allemaal erg leuk. Mijn baas is er weer eens niet, en morgen ook niet, dus heb hem vanmiddag maar gebeld om het te vertellen, zodat ie het in ieder geval netjes van mij zelf heeft gehoord. Hij was ff stil, en toen feliciteerde hij me. Ik geloof dat ie nog niet doorheeft dat ik dus midden in de drukke vakantietijd met verlof ben... ;);) Maar das zijn probleem verder... ;)

4. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    hey allemaal,

@deesje, ik hoop dat het allemaal goed komt met je zus en dat ze er niets aan overhoudt. wel schrikken joh! en wat je misselijkheid betreft...wat vervelend... bij sommigen gaat het na een paar weken over, hopelijk bij jou ook!

@mw21, bij mij was de menstruatie heel zwaar gelijk na het stoppen met de spiraal, maar ja dat is misschien niet te vergelijken met de pil.

@pandora, wat een speciale echo! Ik wist niet dat de baby dan al zulke herkenbare vormen had :).

Bij mij minder goed nieuws, de rode vloed is gearriveerd... op naar ronde 5! Nog even m'n banner aanpassen.

5. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 15 januari
    Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 12 februari
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 18 februari
    Wendy339-27 jaar- 1e kindje - ronde 2 -NOD (onduidelijk)

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
    Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 12 september
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september

6. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @Deesje...heftig van je zus...veel beterschap voor haar!
    Ik zit sinds gisteren aan de emesafene voor de misselijkheid....gisteren voor het slapen de eerste gepakt...heb geslapen als een varken en vandaag voel ik me voor het eerst sinds weken weer een beetje mens.
    Ik had al okugest geprobeerd, maar dat hielp niet! sliep ook erg slecht door de misselijkheid, had het vooral 's-avonds en 's-nachts, en was het gisteren zo beu dat ik de HA iets heb gevraagd

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    hey girls,

Rustig hier!

@m21
    Thanx voor de tip!Jij dus ook nog steeds klachten!Ja zit ook in de zorg,idd niet echt goed voor onze rug en nek moet nu 6dgn achter elkaar en voel het nu wel hoor! Maar die hoofdpijn vind ik nog t ergst,kan me geen leven zonder die koppijn meer voorstellen! Ik zou ook eigenlijk vaker naar fysio moeten maar t werkt altijd maar ff en ze kraken mij wat ook niet echt goed is voor mn wervels. En na 3 dgn werken heb ik t weer,schiet niet echt op dus.
    Maar goed ben verder zo ver ik weet gezond dus klaag maar niet..

@Alexanne
    Hoe is het met jou meis?Nog nieuws?

Ik nog geen ongi gespot,baal er wel van want wil gewoon een normale cyclus. Maar goed gedult is een schone en irritante zaak..
    heb net dag 5 van de 6 werken er op zitten. Zo ff douchen en me daarna ff naar een verj slepen. Morgen weer 7u beginnen..
    Ben nu al dood moe..

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey meiden!
    Idd rustig hier, ben vandaag dagje wezen shoppen in Rdam, altijd weer fijn, geld uitgeven, haha! Kon alleen niet zoveel kopen, omdat ik toch weet dat ik strax niet meer in mijn normale kleren pas ... maar goed, desondanks toch genoten, en volgens mij hebben mijn mams en zus niets in de gaten gehad, hihi.

Misselijkheid gaat deze twee dagen ineens goed (keep my fingers crossed dat het zo blijft, klop het ook ff af nu ..). Slik nu dus die gembercapsules, lage dosering nog, maar lijkt wel te helpen. Af en toen nog wel weeig hoor, s avonds en 's ochtends wat, maar het scheelt wel een berg. Had ook het idee dat het echt langer en erger zou duren/worden, ik ook ff de HA zou bellen om dat medicijn. Maar zo is het goed te doen. Ben alleen nog wel zooooo moe, pfff. Zeker na zo'n dagje, zal blij zijn als mijn dochtertje zo in bed ligt, kan ik ook plat op de bank ...
    Kom morgen verder reageren (alst lukt, 's morgens op kraamvisite bij kennissen en 's middags ouders op bezoek), maar dat moet wel ff tussendoor lukken ...
    Fijne avond!!

9. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meide,

Deesje: wat naar voor je zus zeg! Gelukkig dat ze er nog zo vanaf gekomen is. Het had ook anders af kunnen lopen! Iiv veel sterkte

mw21: Mijn ongesteldheid was eigenlijk bijna hetzelfde als met de pil. Alleen langer. Normaal ben ik 5 dgn ongi toen 7.
    Al de 2 de keren- nu nog steeds aan het wachten op de derde menstruatie en zit op dag 52 ofzo?

wendy399: ik begrijp je helemaal hoor meid!!! Zo klote deze cyclus. Heb met mezelf afgsproken niet meer te testen tot aan de gyn afspraak. Als ik dan wel zwanger ben is de verrassing des te groter. Als ik niet zwanger ben dan weet ik dat ik er goed aan gedaan heb er niet weer een test tegenaan te gooien... Ik ben echt zo benieuwd! Niet aankomende week maar de maandag erop weten we het!! Hoop zo dat de ongi niet komt!

nou gr a

10. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hooi meiden,

Eindelijk hier weer een beetje puf om weer gezellig mee te kletsen!

@Alexanne: Jeetje al 10 dagen overtijd en nog geen duidelijkheid! pfff! Wel fijn dat je een afspraak hebt bij de Gyn.
    Spannend!

@Deesje: Hoe is het nu met je zus? Was het dezelfde zus die mee shoppen was? of heb je meerdere zussen?
    Moet je ook steeds spugen of ben je steeds misselijk?

Wendy339: Wat balen dat jij nu al weer in zo'n lange cyclus zit! Hoop echt voor je dat je snel ongi wordt zeg!

@Appelsnoetje: Shit! is je ongi wel te doen of is hij steeds heel hevig??

@driekeerdaan: Leuk om om iedereen te vertellen! Heb je het ook al aan je vrienden enz verteld?
    Net goed voor je baas toch dat je er dan lekker niet bent! lekker puh! (hihihi)
    Hoe voel jij je verder?

@Mw21: Wat hefig dat je zo snel pijn hebt zeg! Dat is behoorlijk K*T! Je hebt vast ook veel lichamelijk werk? Kan me voorstellen dat je daar flink van baalt!

@pandora: Jij ook al zo'n last van misselijkheid! Wat is dat toch naar he! Ik ga nergens meer heen zonder plasticzakje!

Hier nog steeds MOE met hoofdletters en misselijk. Het mag van mij nu wel een beetje beter worden eigenlijk! Klein beetje maar om mee te beginnen! ;)

Vanavond weer Boer zoekt vrouw! Kijken jullie ook?

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he rustig hier where is everybody?

hier nog steeds niets. Mijn banner zegt al: ben toe aan een nieuwe banner! Zit nu op dag 54. zo vervelend!
    Vanaf vandaag nog een week...dan horen we het bij de gyn...ik kan niet wachten. Van de week was mijn test negatief dus test niet meer...al is dat best moeilijk hoor!
    merk wel dat mijn lichaam aan het veranderen is...of dat zwangerschap is of aankomende ongi...ik weet t niet!
    Stel dat ik zwanger ben he dan vraag ik mij af wanneer de bevruchting is geweest...
    Ik had mijn laatste ongi op 2 december. Ik vertrok 18 december. (hiervoor 1e cyclus: 26 dagen en tweede ongi na 43 dagen met op de 22e dag een bloeding...misschien was dit ook een ongesteldheid?)
    Als ik uitga van die 26 dagen dan zou de bevruchting rond de 14e zijn geweest. Als ik een cyclus zou hebben van 43 dagen zou de bevruchting rond dag 24 zijn...maar dat zou niet kunnen toch? Omdat ik de 18e voor het laatst gemeenschap gehad heb?
    Zou het kunnen zijn dat ik na mijn vakantie bevrucht ben op de 1e januari? Misschien dan een ongesteldheid overgeslagen?
    Ik weet t niet meer hoor!
    Volgende week...hoor ik het wel!
    Wat denken jullie? Ik word gek van onzekerheid!!!

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Inderdaad rustig hier!

@Alexanne,
    Jeetje meis wat een onzekerheid zeg!
    Je zegt dat je lichaam aan t veranderen is,wat voel/zie je dan?
    Wat betreft je cyclus en je telling,ik kan er net als jij niet veel over zeggen. (helaas).
    Ik haal uit je berichtje dat je zelf denk dat je zwanger bent,of lees ik het verkeerd?
    Nog een weekje meis en dan heb je hopelijk meer duidelijkheid,tel met je mee af!

Ik gister wonderbaarlijk ineens weer ongi geworden!!Heb dus vorige keer waarschijnlijk gewoon een ongi overgeslagen!Ben blij dat ik nu op 33 dagen zit is enigzins normale cyclus.
    Ben ook gewoon goed ongi en geen half werk. (incl. hoofd-buik-rug pijn haha)
    Op naar ronde 3 en aan de ovu testen deze maand!Heb nu pas het gevoel dat we echt een kans gaan krijgen volgende maand. Vind het ook spannend worden nu..

Verder nu eindelijk vrij na 6dgn werken,wel brak door de ongi maar goed klaag absoluut niet!

Hoe is het met de andere meiden?Fijn weekend gehad?Misselijkheids klachten minder bij de lucky lady's?
    Lees straks ff goed bij!

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 15 januari
    Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 12 februari
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 18 februari
    Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 25 febr

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
    Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 12 september
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Appelsnoetje

Balen meis toch weer ongi!Met goede moed op naar ronde 5..hopen dat het deze ronde raak mag zijn!

@3xdaan
    Leuk joh dat je collega's zo reageerde!
    En die baas van jou,wat een ***vent ist toch! Net goed voor hem dat die nou met personeelsproblemen zit,is niet jou zorg dan! haha..

@ellalala
    Lief dat je altijd zo op iedereen probeerd te reageren!
    Hoe ist met de misselijkheid/moe zijn?

15. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @Wendy! gefeliciteerd, de rode vlag welliswaar, maar toch!
    nieuwe ronde nieuwe kansen!

Vanuit mijn kant ook lekker rustig. alles valt tot nu toe mee, behalve mijn (.)(.) die doen zo'n zeer en zijn helemaal warm. heel naar gevoel kan ik je zeggen, en als ze dan ook nog 's 75E zijn op een lichaam van 178cm met 71 kilo..... ZWAAR!

gelukkig is er nog niks te zien en pas ik mijn eigen kleding, alleen dus zwangerschapsbeha's moeten kopen.

heb ook een hele leuke tankini gezien! en ook maar besteld hihi

http://productimages.wehkamp.nl/is/image/Wehkamp/243471_pb_01/2011Square127/c-a-positiemode-tankini-blauw.jpg

ik hoop dat ie het doet....

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @tab

Inderdaad knalrood maar ben er blij mee!
    Inderdaad super leuke tankini,hippe as mama aan het strand straks!
    Jeetje zeg jij hebt idd flinke voorgevel nu in verhouding met je postuur(tje).
    Hoop dat ze bij mij ook zo groeien (heb ik ook eens een echte voorgevel haha..) Ik kleine 75b maar weeg ook maar kleine 50 kilo bij 1.69m dus past wel bij mij maar t is niet veel dus hahaha..
    Nog even wachten tot ik zw ben dus voordat ik mega (.)(.) krijg..
    Maar voor jou ist wel lastig ja,ze wegen ook aardig wat natuurlijk!En al mooie zw bh gevonden of zijn het allemaal van die lelijke dingen?

17. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy 399: ik was zo blij voor je toen ik het las!!!Heerlijk joh dat deze keer de cyclus normaler is!
    Je vroeg wat ik voelde? Nou ik ben drie kilo aangekomen. Ook al heb ik veel gegeten op vakantie toch is het geen drie kilo...denk ik.
    Hierbij merk ik het meeste aan mijn tepels. Ze zijn wat gevoeliger. Hierbij ook donkerder en er zitten meer bultjes op. Ook zijn ze de hele dag hard. Terwijl ze normaliter alleen hard worden als ik t koud heb of ze aanraak.
    Heb ook het gevoel dat er echt iets in mijn onderbuik zit...Dat zei ik ook al vorige week toen ik negatief testte. Maar ja hoe groot is de kans dat je negatief test terwijl je wel zwanger bent?
    Die onzekerheid...ik word er echt gek van!!
    Ben blij dat ik woensdag weer moet werken. Dan gaan de dagen sneller en kan mijn aandacht ergens anders opzetten.

ZIt wel met het volgende: mijn zus heeft afgelopen week verteld dat ze ook wil beginnen...Ik vind het moeilijk om het te zeggen tegen haar. Ik weet nog toen ik van de eerste zwanger was zij in het begin daar veel moeite mee had want zij wilde graag de eerste zijn met kinderen omdat ze de oudste in huis is. Nu denkt zij: eindelijk ik ben nu de eerste met een tweede...maar ja stel je voor dat ik nu wel zwanger ben of raak op korte termijn. Leg haar maar uit dat ik al begonnen was en dat ik niet ook begonnen ben omdat zij ook begonnen is...dat kan dus alleen als ik nu gewoon zwanger ben. Dan kan ik ook bewijzen dat ik al eerder begonnen was en dat ik het niet doe omdat zij het graag wil.
    ZO vervelend deze situatie. Ik maak me nu al druk van hoe ik het haar ga vertellen...mijn moeder zegt al: je moet er schijt aan hebben leef je eigen leven en als het zover is vertel ik het wel....maar ja das zo laf vind ik!
    grrr je merkt al dat ik een beetje gek aan het worden ben hier haha

Nou eerst maar afwachten :)

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey Alexanne,

Lief dat je zo blij voor me bent!

Jou klachten klinken idd bijna alsof je zw bent..
    Maar ja alles tetsen nega is dan ook raar lijkt me..
    Hoop dat het snel volgende week is voor jou meid,heb je hopelijk echt duidelijkheid!
    En wat betreft je zus, ja is een rare situatie. Maar ik zou je niet te druk maken hoor,kinderen neem je niet even en dat weet je zus ook wel (hoop ik). En je wilt ze mijn inziens vor jezelf en niet om je ouders 3 de keer oma/opa te laten worden.
    Weet niet hoe je band met je zus is??Anders haar in vertrouwen nemen en zeggen dat je het leuk voor haar vind en dat jullie ook bezig zijn maar dat het tot nu toe niet echt lekker gaat en je naar de gyn moet volgende week. Weet ze meteen dat het niet verzonnen is allemaal.
    Maar ik vind dat je gewoon moet doen wat goed voelt en als je zus jullie dit niet gunt ligt het toch echt aan haar.
    Zoals ik jou nu en beetje ken van hier leef je altijd met iedereen mee en sta je voor iedereen klaar met een lief woordje. Dat moet jou zus dan toch ook weten?
    Niet te druk maken meis,t is jullie geluk!

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hey Alexanne!

Waarom test je nu niet nog een keer? Mijn collega teste pas 10 dagen na NOD positief en die zit nu in week 30 haha

En met je zus... ik ken het! Heb ook nog zo'n zus die al vind dat ik meer meevallers heb in mijn leven.. alles eeder alles beter grrr.
    Dat is niet altijd zo maar bij mij is het glas altijd half vol en bij haar erg leeg!
    Zij is ook gestopt met de pil, maar niet om zwanger te worden zegt ze... ze verteld het ook aan iedereen en bij mij is er maar 1 vriendin die het weet.

Erg herkenbaar dus! Maar idd je wil graag een wonder op de wereld kunnen zetten zonder over haar in te zitten, ze snapt toch wel dat je het niet 'expres' doet!

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh vergeet helemaal te zeggen, was gister bij de dokter en ik heb bronchitis. Nogmaals verteld dat ik gestopt ben met de pil ook voor me antibioticakuur natuurlijk en aangegeven dat het zo weinig 'rood' is bij mij.
    Blijkt, daardoor ik heb ik dus de afgelopen tijd al 5 dagen voor NOD last waardoor ik snel denk dat ik zwanger ben, dat het proces in mijn lichaam van het slijm afstoten al langer bezig is maar het bloed gewoon erg laat uit mijn lichaam komt.

Niets om me zorgen over te maken

Deel Deze Pagina