(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    dat gebeurt hier ook heel veel....zeker nu mn buik begint te groeien! vorige week zei hij heel lief terwijl hij mn buik vast pakte "ik hou van jullie" ;)

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    gewoon gezellig mee babbelen hier hoor zwangere meiden! we hopen er natuurlijk snel een zwanger zijn topic van te maken!

3. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Ik dacht ik kijk even maar t is erug stilletjes hier..Iedereen druk zo de laatste dag van de week..

@pandora
    Lief joh van je man/vriend dat hij dat zegt!!Lijkt me zo bijzonder!Die mannen inden het natuurlijk ook allemaal heel spannend!

@Alexanne
    t is bijna weekend meis nog paar daagjes en je bent (deels) uit de onzekerheid!niet stiekem toch nog een testje gedaan?Vind het zo knap van je!!

Ik nu bijna van mn ongi af maar een opgezette buik dat ik heb!En honger heel de dag,vreemd..
    Nog 4dagen en ik gaan ovu tetsen,ben benieuwd of ik nu wel een ei spot!Hopelijk niets mis met deze testen. Heb van een vriendin die net zwanger is haar clear blue ovu testen ook gehad dus doe die maar als mn streepje donkerder wordt. Die geeft echt mega duidelijk aan ja of nee met een smiley. Maar ze zijn zooo duur! Zij had ze gekocht omdat ze in de mm molen zit en op dag van ovu een terugplaatsing had. Dus nu heeft ze er mij blij mee gemaakt. Ben benieuwd..

Hoe is het met de andere niet zwangere meiden?Bij jullie nog ontwikkelingen?

En zwangere lady's,Misselijkheid onder controlle?En hoe vergaat het jullie verder?

Ik kijk vnvd nog ff of er hier nog gepost is!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Zo dat is even schrikken als je ff op zwangerschapspagina.nl komt en zo'n erg bericht leest van die vrouw die 's nachts onderwacht overleden is en haar man en 2 kindjes achterlaat... kan je toch niet voorstellen. Wordt je wakker draait naar je partner toe en weg....

pfff wat erg!

Dan vind ik altijd die kleine dingen waar ik me soms wel eens druk om maar zo niks meer en schaam ik me omdat ik me over die kleine dingen druk maak

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21
    Las het net ook,brrrrr...
    Inderdaad het leven is soms zo oneerlijk en ook ik heb dan het gevoel; "waar maak ik me soms druk om" Ik heb gelukkig nog al mn waardevolle,liefhebbende mensen om me heen en ben gezond. Dat is eigenlijk alles wat een mens nodig heeft als het erop aan komt..

Mijn oom overleed ook jong en zie nog die gezichtjes van mn neefje en nichtje tijdens de uitvaard...En dan nu deze kindjes die door hetzelfde heen moeten..brrrr..

6. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    ja ik schrok er gisteren ook van. en van wat ik heb gelezen had ze net een kleintje die 3 maanden is en een wat ouder kindje. en ze was nog maar 26, correct me if i'm wrong! dat zet je wel even met beide voetjes op de grond.

zo zijn we hier ook in afwachting van het overlijden van mijn omaatje..... en vandaag is precies een jaar geleden dat ik mijn andere oma heb uitgezwaaid......

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Dat lijkt me ook erg moeilijk Tab! Vooral nu je zwanger bent... weet ze het?

8. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    nee ze weet eigenlijk helemaal niks meer, het vervelende is is dat ze gruwelijk veel pijn heeft. wel morfine maar toch..... geen waardig einde zeg maar, voor mij hoeft het niet meer gerekt te worden. ze heeft een goed leven gehad. in tegenstelling van mijn andere oma! die was in de zeventig maar volop in het leven! en die heeft een heel abrupt en pijnloos einde gehad, niet eerlijk allemaal maar goed. wij hebben gelukkig nog een goed nieuwtje achter de hand waar we op kunnen teren :)

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Oh men, ik lees het ook net, wat heftig!!! Verschrikkelijk gewoon ... dan sta je idd weer even stil waarom je je druk maakt over onbenullige kleine dingen ... heftig ...

@Tab, jeetje, ook heftig vwb je oma. En dan zo'n lijdensweg. Sterkte ermee meis ...

Vandaag ff te moe om te forummen, net wat huishouden gedaan, was HARD nodig, haha! Strax naar een kinderverjaardag van een nichtje die 3 wordt, dus nu ff relaxen nog voordat we de drukte weer in gaan ...

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Tab

Sterkte meis met je oma!Verschrikkelijk dat ze zo moet lijden,dat gun je niemand en zeker je eigen oma niet!
    Hopelijk heeft ze snel rust,al wil je haar natuurlijk nooit missen!

Digi knuf van mij!

Verder rustig hier..Geen nieuwtjes meiden?En Alexanne hoe is het met jou meis?Had je nou morgen of di afspr?

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Hoe is het met jullie allemaal?
    Hier gaat het steeds een beetje beter! misselijkheid neemt af. Hoef niet meer elke dag te spugen! Nog geen buik te zien!

Tab: Wat vreselijk naar van je Omaatje! Veel sterkte! Naar om naasten zo te moeten zien lijden.

Alexanne: hoe is het met jou??

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor alle meiden die nog geen positieve test in handen hebben:
    Ik heb hier thuis nog ovulatietesten liggen. Kan ik een van jullie daar blij mee maken??

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hey meiden!

Hier vandaag een slechte dag hoor, pff. Al boven de pot gehangen, maar alleen maar lopen braken (ben sowieso geen spuger). Maar dat rotgevoel is al erg genoeg!! Word er wel gek van hoor, bah. Alst zo blijft deze dagen, dan trek ik ff aan de bel bij mijn VK, dan vraag ik ook dat medicijn bij de HA. Komt nu denk ik ook wel dat ik wat te drukke dagen heb gehad plus in de fam heerste er al buikgriep deze week, dus wie weet daar ook wel een tikje van mee?? Afijn, we zien wel ....

@Ellalalaa, fijn dat je je ook weer wat beter voelt! Maar jij spoog dus iedere dag, wow!?! Das ook geen pretje ... en nog geen buikje, hihi. Komt gauw genoeg strax hoor!!
    Hier al wel, maar zijn nu meer mijn darmen die aant verplaatsen zijn. Plus bij een tweede schijn je het sneller te zien ...

@Alexanne, morgen naar de gyn he, 10 u toch? Zo spannend, ik duim voor je!! Moet morgen werken, maar zal zeker spieken hoe het is gegaan ...

Ga nu ff plat, dochtertje slaapt ook. Hopelijk zakt het rotgevoel wat weg, bah. Van mij mogen de komende 4 weken echt wel omvliegen nu, haha!

14. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hey meiden,

na een paar hele (TE) drukke dagen, ben ik weer helemaal bijgelezen! Ik ben donderdag thuis erg druk geweest met vanalles, vrijdag en zaterdag 2 drukke dagen op mijn werk gehad en gisteravond nog bij mijn vriendin geweest. Met haar gaat het nu gelukkig iets beter, maar ze heeft nog wel ff te gaan tot alles geregeld en achter de rug is, huis te koop zetten etc...

De misselijkheid en moeheid wordt ietsje minder, maar helemaal weg is het nog niet. Met vlagen is het ineens weer terug, zoals vandaag dus... :(

@Alexanne; morgen dus naar de gyn... spannend!! Je symptomen klinken allemaal zo zwanger, maar ja, het kan nog steeds 2 kanten op... Ik kijk morgen wel ff hier rond die tijd wat de gyn heeft gezegd!

@Deesje; bah, vervelend dat je je zo beroerd voelt vandaag. Misschien is het wel de buikgriep die heerst? En anders misschien toch maar de HA bellen, die medicijnen schijnen wel goed te helpen...

@Tab; bah, wat naar van je omaatje... Hopelijk hoeft ze niet lang meer te lijden, vreselijk is dat! Sterkte!

@Wendy; je ongi weer over? Maar nog steeds een opgezet gevoel... bah. Misschien je darmen die wat aan het rommelen zijn? Dat schijnt ook te kunnen, door de hormonen rondom een ongi enzo... Hopelijk werken je ovutesten nu wel goed, fijn dat je die van een vriendin ook mag gebruiken!

@Alle zwangere dames: gaat het goed bij jullie, en nemen de klachten al wat af?

Ik ga nu ook ff lekker op de bank, dochtertje slaapt, en straks naar een verjaardag van het dochtertje van vrienden, dus nog ff lekker genieten van het niks doen. ;)

15. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    even een update: helaas voor ons, maar gelukkig voor haar, is mijn oma vanmorgen om 9 uur vredig ingeslapen.

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, gecondoleerd meid ... voor jullie erg rot, maar idd, voor haar beter zo. Sterkte!

@driekeerdaan, bij jou ook af en toe een off-day dus?? Hier gaat het nu weer wat beter, na op de bank te hebben gelegen en een appel te hebben gegeten (vitamine-tekort?). Het is gewoon dat rotgevoel dat soms zo overheerst, bah! Ben ik helemaal niet gewend vanuit mijn vorige zw-schap. Ik zie het dus nog gewoon aan hoor, zal gewoon 'mijn tijd' moeten uitzitten, haha!
    Fijn dat het met je vriendin ook weer beter gaat, lijkt me wel heftig zo allemaal ...

17. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    bedankt voor de condoleances.

ik voel me ook al 2 dagen goed beroerd. zit in een vervelende circel: hoonger/misselijk, eten, maagzuur, honger/misselijk, eten, maagzuur. zoooooooo irritant!!!!! het liefst gooi ik alles eruit, maar daar heb ik zo'n hekel aan.... bleh. en is ook zonde van het eten hihi

18. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @Tab; gecondoleerd en veel sterkte!! Je oma heeft nu gelukkig geen pijn meer, maar het liefst hou je je omaatje altijd bij je he... in goede gezondheid dan!
    Balen dat je nu ook in zo'n vervelende cirkel zit, dat maagzuur heb ik ook steeds wel een beetje. Ik neem dan een beetje melk, of een hapje vanille vla, dat helpt altijd erg goed.

@Deesje; ja, ik heb nog steeds af en toe een off-day, zeker als ik twee dagen achter elkaar gewerkt heb. En het liefst ga ik dus nu op zaterdag om 17.00 uur meteen lekker naar huis, en dan als de kleine meid op bed ligt zelf ook plat, dan gaat het zondag wel. Maar ja, mijn vriendin was nu effetjes belangrijker, dus dan vandaag maar rustig aan doen.
    Ik denk echt dat de heftigere misselijkheid misschien toch te maken heeft met dat er al een kleine rondloopt, dat het daarom erger is dan de eerste zwangerschap. Of wij hebben de eerste keer gewoon mazzel gehad dat het meeviel, want een paar meiden hier zijn ook zo misselijk nu en daarvan is het de eerste...
    Nog even volhouden meid, het wordt straks echt minder...!

Wij hebben vanmiddag een verjaardag gehad, en daarna geen zin meer om te koken. Wel zin in patatjes, maar de lekkere snackbar was dicht, dus we zijn naar de mac gereden... Helaas viel dat niet echt fijn, dus ook weer van geleerd... :(

Ik hoop dat de kleine meid zo lekker gaat slapen (is nu nog aan het zingen... ;)), en dan lekker BzV kijken!

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @driekeerdaan, ik denk ook dat het idd scheelt dat we al een kleintje rond hebben lopen wat veel energie vraagt. Dat zei de VK trouwens ook al. En wie weet hebben we ook idd mazzel gehad de eerste zwangerschap, who knows?! Afijn, we doen het er maar mee!! Een vriendin van mij is echt heel erg ziek, heeft in het ziekenhuis gelegen om aan te sterken, is 10 kg afgevallen en weegt nog maar 48 ... ze spuugt alleen maar en is supermoe. Dit had ze de 1e zw-schap ook en de hoop was dat het nu beter zou gaan, maar helaas .. heftig hoor!! Dan moet ik eigenlijk helemaal niet klagen ...
    Moet zeggen dat het vanmiddag goed gaat, hebben ook patatjes gegeten, valt nog steeds goed. Voelt soms nog wel weeig, maar das te doen. Dus zijn gewoon echt vlagen. Ach ja, nog ff doorzetten ...! Morgen dagje werken, zal dat dan wel dinsdag merken denk ik ...
    Hier ga ik nu mijn dochtertje naar bed brengen, hoop dat ze snel slaapt (altijd wel eigenlijk), ff snel douchen en dan heerlijk BzV kijken!

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Tab: Gecondoleerd! Pff heftig hoor! Sterkte met de komende tijd!

Ella: GEEN BUIK? je bent 14 weken haha! Toch ff voor 2 gaan eten :p

Hier een soort moeilijk om een maand over te slaan ook al weet ik dat t beter is! Zoveel familieleden die bijna lopen te 'leuren' dat wij de volgende zijn grrr... en dan zit ik onder t eten bij mijn schoonfamilie te fantaseren hoe te zou zijn om te vertellen dat je zwanger bent!

Nou moeten ons er toch ff een weekje overheen zetten!

Alexanne; ben onwijs benieuwd naar morgen! Hou ons op de hoogte hé

Deel Deze Pagina