ellala: wat vervelend voor je joh! Heb ik bij de eerste geen last van gehad dus weet niet hoe je je voelt maar kan het me wel voorstellen. Ik had wel last van heeel veeel maagzuur aan het eind echt vreselijk... deesje: jij ook al zo misselijk he...had je daar ook last van bij de eerste? Je dochtertje...of was het een zoontje?....hoeveel jaar zitten er nu tussen deze twee als de tweede geboren wordt? driekeerdaan en Tab...jullie ook al zo misselijk echt zo vervelend!!!Effe volhouden he? ALs het goed is is het straks weer voorbij.. Nou meide...ik ben zoooooo zenuwachtig! Hoop echt dat ze zegt: je bent al 8 weken! Mijn laatste ongi was 2 december dus zit nu op dag 60...ik hoop echt dat het in december raak is geweest want dan ben k nu extra ver verklaart ook de dikke buik nu...dan ligt het wat minder aan het vele eten wat ik nu doe hihi. Voel me echt zo dik als t niet raak is ga ik echt meteen naar de sportschool en ga ik weer trainen. Echt aan de lijn niet hoor want dat schijnt niet goed te zijn als je bezig bent.. nou mail morgen nog xa
Tab: gecondoleerd. Afscheid nemen doet altijd pijn! heel veel sterkte. Alexanne: Heel veel sterkte/ succes vandaag! we zullen duimen. Deesje: Om mij heen heerst ook van alles. Vooral de griep. Hoop dat dat me bespaart blijft! Hoop dat je je vandaag weer wat beter voelt. m21: erg he dat gezeur van: wanneer jullie? is het nog geen tijd? wie is de volgende jullie? Ik werd daar ook behoorlijk moe van! laat ons lekker ons eigen ding doen! pfff! (en toen we vertelde dat ik zwanger was was iedereen verbaasd!!!) Ik ga moet verzamelen om naar mijn werk te gaan! liefs!
Goeiemorgen! Effe snel vanaf het werk: @Alexanne, succes vandaag!!!! Spannend!! Ik heb trouwens een dochtertje, die wordt 11 februari 2. Dus er zit dan iets meer dan 2.5 jaar tussen, prima vinden we zo ... Hier een supergoeie nacht gehad, lekker geslapen. Nog steeds moe, maar ja, dat hoort erbij. Gistermiddag ging het goed met de misselijkheid, was eigenlijk grotendeels weg, dus houden zo! Vandaag een druk werkdagje voor de boeg, pfff. Zal vanavond wel kapot zijn denk ik .. Afijn, ik check hier tussendoor nog wel ff of Alexanne wat heeft gepost ... Voor diegenen die ook moeten werken: werk ze!!
@Tab Gecondoleerd meis!En natuurlijk wil je haar niet missen maar het lijden is nu gelukkig voorbij voor haar!Sterkte komende periode! @Ellalala Geen buikje nog?Zal nu toch wel gaan komen denk ik zo langzamerhand..Maar ach je moet nog ff dus wat er nog niet is kan ook nog niet in de weg zitten..Komt wel..
@Alexanne Succes meis vanmiddag!Ik spiek straks ook ff of je al wat gepost hebt!Hoop zo voor je op goed nieuws!! Ik wakker geworden met flinke rugpijn grr..Verkeerd gelegen denk of zo..Moesten er al vroeg uit want de auto moest weg voor een beurt. Mag vanmiddag weer late draaien dus hoop dat mn rug mee gaat werken (en de oudjes).. Verder is mn ongi over en kan ik deze week gaan ovu testen!Spannend!!Voelt toch alsof ik nu pas voor het echie een kans kan gaan maken!
dag meide, Bedank voor jullie medeleven..zal vertellen hoe het ging: Als allereerst was ik superzenuwachtig. Liep t spreekuur ook nog 20 minuten uit. Nou kreeg meteen inwendig onderzoek. Eerst weer die eendenbek grrr en daarna de echo. Ze kon niks zien. OP zich zag t er wel goed uit maar zag dat er geen eitjes rijpten. Nu wil ze toch dat ik een zwangerschapstest doe om zwangerschap toch uit te sluiten morgenochtend en dan meteen beginnen met slikken van pilletjes die de ongi opwekt. Binnen 10 dagen word ik ongesteld en moet dan bloed laten prikken. Eind februari moet ik dan terug komen voor uitslag bloedonderzoek en wat we dan gaan doen... Nou ik was best wel teleurgesteld. Ik had echt gehoopt dat ik gewoon zwanger was . Vraag me nu wel af waarom ik zoveel last heb van buikpijn en lage rugpijn. Ik heb dit al 3 weken...misschien is er wel meer aan de hand? Weet je wat wel raar is? ik vroeg of ik zeker niet zwanger was en toen zei ze: he zou kunnen maar dat is nog te vroeg om te zien... ik zou anders nu 6 weken zijn...dan is er toch wel wat te zien? ellala: neem graag de ovutesten van je over...zeg maar hoeveel je er voor wil hebben of stuur anders maar een pers.bericht hierover...alvast bedankt gr a
Alexanne balen zeg! Had echt een soort goede hoop! En als ze inwendig onderzoek heeft gedaan ziet ze toch wel of je zwanger bent lijkt mij? Of dat plakeitje zit goed verstopt! Kon ze daar niet meteen een zw test doen? Grrr! Wat irritant zeg! Leefde ze we met je mee? En had ze niet wat te zeggen over je lichamelijke klachten? Heb wel gehoord dat die opwek pilletjes goed werken maar dan wil je natuurlijk wel heel erg zeker weten dat je niet zwanger bent! Echt moeilijk voor je
@ tab gecondoleerd @ Alexanne...met een uitwendige echo hoef je met 6 weken echt nog niks te zien....bij mij moest het inwendig met 6 weken en 4 dagen, omdat ze uitwendig niks zag Succes met alles meid Ik voel me voor het eerst sinds weken, sinds 3 dagen weer een beetje mens...de emesafene tegen de misselijkheid helpt goed. En ben sinds 3 dagen weer een beetje minder moe en heb meer puf om iets te doen
@Alexanne; bah, dus eigenlijk weet je nog niet zoveel... Kon ze dan geen inwendige echo doen om te kijken of je zwanger bent? Want als je nog maar kort zwanger bent kun je idd uitwendig helemaal niks zien... Nou ja, ze zal het ook allemaal wel weten, wat ze doet, maar kan me voorstellen dat het frustrerend is en dat je teleurgesteld bent! Sterkte meid!
Ff snel vanaf het werk: @Alexanne, oh meid, wat ontzettend balen en een teleurstelling moet dit wezen ... heb je inmiddels al een test gedaan of doe je dit morgen? Vreemd dat ze dat daar dan niet deden, dan weet je het maar he ... En ze kunnen idd nog niets zien op een uitwendige echo, maar hebben ze dan geen inwendige echo gedaan? Dan kunnen ze toch ook dat zien vwb de eitjes, of doen ze dat ook uitwendig dan? Ooooh, had goeie hoop voor jou, had zo gehoopt dat het anders zou wezen ... Spannende tijden dan nu. Nu dus aan de pil om je ongi op te wekken. Heftig meid! Hoe gaat het met jezelf??
Dames, kan aan mij liggen maar volgens mij heeft Alexanne toch echt getypt dat ze een inwendig onderzoek heeft gehad haha 'eendenbek' zie je toch niet over het hoofd
inwendig onderzoek met eendenbek, wil nog niet zeggen inwendige echo Als ze nu 6 weken zwanger zou zijn zou er met een inwendige echo zeker een vruchtzakje o.i.d. te zien moeten zijn
haha ja had een inwendig onderzoek hoor...Alles zag er op zich wel goed uit zei de gyn. Ze kon ook de eitjes zien en zag dat er geen 1 aan het rijpen was. Terwijl ik nu al op dag 61 zit. Daaruit concludeerde zij dat er helemaal geen eitjes rijpte.. Dus morgen die pilletjes halen en dan maar innemen. Heb net nog een test gedaan maar negatief. Misschien had ik beter tot morgenochtend kunnen wachten maar denk dat ik al zo lang overtijd ben dat hij al posi had moeten zijn. Eind febr. moet ik weer heen en krijg ik de uitslag van t bloedonderzoek... Was de hele dag heel erg down. Moet wel zeggen dat ik extra geniet van mijn kleine wondertje. Zo besef je nog meer wat je al hebt en waardeer je dat ook meer... De pendels zagen er overigens goed uit haha. Ben gependeld voor januari-februari-maart en april...dus elke maand kans volgens de pendelaars haha.-al is januari al voorbij Nou ik ga er weer vandoor...ellala had je nog gekeken? gr a
Pandora: dat dacht ik ook! Toen ik haar vroeg of er echt niets zat toen zei ze: dat is nog te vroeg om te zien... Zoals jij zei met 6 weken moet je toch iets zien?
ja eerder moet er inwendig wel iets te zien zijn Maar je bent gewoon niet zwanger...helaas meid! want ja....als je al zo lang overtijd bent, moet je ook 's-avonds een positieve test hebben Hoop dat je eitjes snel rijp worden
@alexanne. jeetje meis wat een tegenvaller!snap dat je down bent vandaag!nu maar hopen dat je eitjes snel rijpen en je snel vol goede moed door kunt!heb je primolut gekregen?had het zo gehoopt voor je meis!ik duim alvast mee voor je eitje hoor meis!en idd lekker genieten van je kleine meid die er gelukkig wel is!sorry voor korte tekst en fouten doe t ff met mn gsm..
Alexanne, jammergenoeg nog geen spontane zwangerschap. maar gelukkig zijn er pilletjes die je erbij helpen. vooral lekker van elkaar genieten, niets moet! sterkte met deze dagen, het weer helpt ook niet echt mee moet ik zeggen. misschien lekker even een zonnebankje pakken vanavond. Groetjes!
Hey allemaal, T blijft rustig hier dames! @Alexanne Hoe is het nu meis?Weer een beetje vertrouwen in de toekomst nu met de tabletjes?Zo zie je maar dat het goed is dat je je eigen gevoel gevolgt hebt!Hopelijk snel ongi en een ei!! Hoe is het met de rest? Ik hier nu ook in de rustige ik zoek ei fase,1e ovu gister gedaan en een licht 2de streepje dus ze doen het in ieder geval! Ben benieuwd wanneer en of ik mn ei vind! Ik ga er weer van tussen,ben 1 dagje vrij en druk druk..Nu ff snel burgelijk naar de markt met mn vriendinnetje!
Hey meiden! Tis idd rustig hier! Ik kreeg ook ineens geen meldingen meer van nieuwe berichten, dus moest ff wat teruglezen! Zit nu op mijn werk, maar ben eigenlijk een beetje uitgeblust nu, heb ff een dipje ... Met de misselijkheid gaat het goed, ik heb het idee dat die gembercapsules wel werken. Merk wel dat ik niet teveel moet doen, anders moet ik het de volgende dag weer bekopen. Nu ik vandaag heb gewerkt, grote kans dat ik morgen wat meer beroerd ben, maar goed, dat is niet anders. Moet ook echt blijven eten, behalve 's avonds, dan ist goed te doen. Nu is het de vermoeidheid steeds, haha! We blijven bezig zo ... Nog een weekje wachten en dan de echo, spannend hoor .... Ben benieuwd of ze een in- of uitwendige doen bij 9 weken (9.5 week ben ik dan). @Wendy, go go go! Op zoek naar je ei nu dus, spannend!! En lekker vrij vandaag, heerlijk! @Pandora, hoe is het met jou en de misselijkheid, helpen de medicijnen van de HA?? @driekeerdaan, jou ook al ff niet gelezen, alles ok??? @Alexanne, ben je al gestart met de pilletjes? Balen dat de test nega was, maar je bent dan gewoon niet zwanger ... Gelukkig zeggen de pendelaars goeie berichten, daar maar op hopen meid! En idd, extra genieten van het andere wondertje dat al rondloopt, zo zie je maar, tis niet altijd vanzelfsprekend, ook al loopt er al eentje rond ... Nou, ga toch maar weer wat doen, pfff. Eerst maar ff wat vitaminetjes eten, moet ook gebeuren.