(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hey!

Erg druk op t werk gehad dus was niet zo actief... soms op andere topics zw testen kijken vind ik leuk haha

Maarre Alexanne, hoe is het? Ben erg nieuwsgierig!

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @m21
    Jij ook al zo druk,ik ook pff..
    Ben idd ook erg benieuwd hoe t met Alexanne gaat!

Ik verder weinig nieuws te melden,moet nu een *** rooster werken (laat-nacht-nacht) Hoop niet dat mn ei dan komt...

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    deesje 80: ja zo'n kleintje in je buik vraagt veel energie :)

mw21: nou ik slik het nu 3 dagen maar merk echt nog niets...heel raar. Ik dacht echt dat ik meteen wat zou merken. Ja 1 ding...ik kan moeilijker naar de wc maar das ook alles. De gyn zei dat ik al binnen enkele dagen ongi zou kunnen worden maar kon ook pas na die kuur van 10 dagen...we wachten maar af..

wendy 399: haha ach als je t gewoon om de dag doet zijn er nog wel actieve zaadjes toch?

Nou meide als er iets veranderd kom ik buurte. Ik hoor niks meer van ellala...?

gr

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he wendy ik zie dat Caruli oms allebei op maart gependeld heeft voor een meisje? Hoe oud ben je ook alweer?

gr a

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @alexanne,
    idd goed aan de klus nu haha..
    ik ben 27 en jij?hopelijk heeft caruli gelijk,dat zou betekenen dat het nu raak gaat zijn voor ons! ik reageer morgen ff uitgebreid,nu ff net gsm
    x

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    phoe laat nacht nacht! Gelukkig is bij ons de nacht naar een apart team gegaan en hoeven wij die niet meer te draaien
    Dat wordt een ochtend klus voor jou :p

Spannend Alexanne! Maar als de kuur 10 dagen duurt dan kan ik me voorstellen dat het niet binnen een paar dagen gedaan is

Vandaag vrij maar moet toch die kant op, bewoner in het ziekenhuis dus onze groep staat even op zijn kop.
    Verder fysio want me rug is de laatste tijd echt goed mis! Als ze me linker schouder los heeft gemaakt zit rechts vast en als ze in ze in het midden heeft opgelost kan ik bijna niet meer lopen van de pijn in mijn onderrug grrr...

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @M21

Idd geen feestrooster voor mij nu,die nachten duren zooo lang. Zijn ook wakker,geen slaapdienst dus. En ook nog alleen op een gang met 20 clienten,saai!!!
    Wordt inderdaad ochtend en avond klussen haha..Gister ook geklust dus vandaag is gedekt haha..

Jeetje zo'n last van je rug!Ellende is dat he?Ik ken het..En ja die fysio helpen je wel goed maar bij mij komt het dan ook ergens anders terug. (verkeerde houding zeggen ze dan..)
    Hopelijk is het snel weg!Sauna helpt bij mij altijd wel (infra rood)

@Alexanne
    Inderdaad is nog maar paar daagjes dat je ze nu slikt he meis,maar snap wel dat je nog liever vandaag als morgen ongi wilt worden..Blijven je kwaaltjes nu ook nog of zakken die nu wel?Hoop zo dat Caruli gelijk heeft voor jou en mij!!

Ik nu ff douchen,heb een poging uitlapen gedaan (mislukt) in de hoop vnvd laat te kunnen gaan slapen ivm naderende nachtdiensten. Ik kan echt nooit voorslapen,beetje liggen dan maar morgen..En nacht zo slecht voor de lijn,ik snoep me suf dan uit verveling..
    Ga zo maar ff boodschapjes doen en wat tijdschriften scoren heb ik iig iets te doen in mn nachtdiensten.
    Ik kijk straks nog even!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi hoi,

@Wendy, lekker rooster heb je idd, balen!! En ook balen dat je niet goed kan voorslapen, dan ben je volgens mij helemaal gesloopt erna ...!
    Hihi, goed geklust dus, hopelijk heeft idd de pendel van Caruli gelijk!!!!

@Alexanne, hoe gaat het, al ongi? Kan idd duren tot na de kuur, al hoop je natuurlijk dat het veel sneller gaat. Ben idd ook wel benieuwd naar je kwaaltjes nu, nemen die al af of verergeren ze nu juist?

@Mw21, toch nog ff naar het werk dus, altijd balen op je vrije dag ... en zo'n last van je onderrug, niet fijn!! En helemaal niet dat als je naar de fysio gaat het ene over is, maar het andere weer opspeelt. Zo blijf je ermee sukkelen he ...

Hier alles ok! Gisteravond etentje gehad met het werk. Zag er erg tegenop doordat ik s avonds altijd niet fit ben en erg moe. Ook eet je dan natuurlijk erg laat. Maar het is me reuzemee gevallen. Eten was wel laat (voorgerecht pas tegen half 8), maar kon het goed volhouden. Vannacht wel niet zo lekker geweest van het eten, maar nu is dat ook weer gezakt. Ben wel gaar nu, strax ook ff op de bank plat als mijn dochter slaapt, maar ben nog niet zo ziek als ik vorige week zondag was (vd vermoeidheid toen ...). Ik slik die gembercapsules nu ook 2x2 per dag sinds woensdag en dat helpt echt goed! Merk wel dat ik moet blijven eten en je kan je soms nog wel naar voelen, maar de ergste misselijkheid is weg gelukkig. Wie weet ben ik ook wel over mijn piek heen en raak ik eraan gewend??
    Afijn, nog een weekje wachten en dan de echo, spannend ...
    Nu van alles aant uitpluizen op het internet voor mijn dochters verjaardag, die wordt volgende week alweer 2 jaar! WOW!
    Gisteren bij het etentje zaten mensen wel te vissen hoor, haha! Volgens mij hebben ze wel wat door, nou ja, nog 2 weekjes en dan horen ze het vanzelf.
    Ga nog ff verder met speuren, tot later!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Leuk hoor Deesje kan je dochter op haar verjaardag vertellen dat mama een baby in haar buik heeft!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Kweenie hoor... net met afvegen licht bloed verlies?!?!

Waar haal ik dat nou weer vandaan haha

Kan niet heel veel verzinnen ja 2 dingen
    1. Eisprong
    2. innestelingsbloed? haha dan heb ik wel een vroege eisprong gehad want we hebben deze week zelfs aan 'onthouding' gedaan. Alleen vorige week vrijdag nog gemeenschap gehad maar dan zou het van voorvocht moeten zijn voor t condoom dat zou wel heeeeeeel erg bijzonder zijn... Dus dan maar Eisprong denk

Jullie dit tussendoor wel eens gehad? of rond je ei?

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy 399: ik ben zelf 26 jaar. Dus we zitten dicht bij elkaar qua leeftijd.
    Voor de rest geen kwaaltjes meer gelukkig. Na 10 dagen gebruik zou ik ongi moeten worden na 3 dagen. Daarna afwachten en bloedtest doen. Ik lees veel verhalen over gebruik van primolut en dat vrouwen meteen daarna zwanger raken omdat hun cyclus herstelt is....dus wie weet...dan zou maart wel kloppen he?
    Ik zou een meisje wel heeel leuk vinden hihi...

deesje 80: volgende week al echo...spannend joh!
    Misselijkheid al minder? AL wat aangekomen of andere kwaaltjes?

mw21: moeilijk te zeggen he? Ik had dat de tweede keer na 2 dagen bloeding en 20 dagen daarna echt ongesteld. Jij daarentegen hebt t bij 17 dagen. Met een normale cyclus heb je na 14 a 15 dagen een eisprong en op dag 16 a 17 de innesteling wat gepaard kan gaan met een kleine bloeding....dus wie weet!! Ik hoop het echt voor je

Nou ga er weer vandoor...

we zien te wel..

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @m21
    idd vreemd dat bloedverlies,ik heb het nooit gehad
    iig..mischien toch laat ei?of innesteling!
    spannend!

@alexanne
    idd zelfde leeftijd,je hebt primolut gekregen dus..
    ben benieuwd!hopelijk snel ongi en zwanger meis!
    zou leuk zijn als we gelijk posi testen/zw raken!
    ik zou jongen ook wel leuk vinden hoor,maar
    uiteindelijk maakt het me echt niets uit!
    hebben in vrienden groep al zo veel meiden dat
    ik een jongen wel grappig zou vinden haha..
    mijn eitje nog niet gespot ,hoop na t weekend ergens
    komt beter uit ivm klussen haha..
    fijn dat je klachten weg zijn!

ik ga ff thee drinken,probeer op te blijven en morgen
    uit te slapen *geeuw* net thuis van werk,mag morgdn
    de nachtjes gaan draaien bleh..

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Tja... zou wel eng zijn omdat ik rond ik woensdag klaar was met mijn antibiotica maar dan zet ik dat even weg in mijn hoofd en ga er even vanuit dat dat in zo'n vroeg stadium geen negatief effect heeft.

Wendy: lastig hé verplicht uitslapen :p

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 15 januari
    Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 12 februari
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 18 februari
    Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 25 febr

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 31 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
    Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 12 september
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    @m21
    Inderdaad je was toen klaar met je kuurtje,zal wel geen kwaad kunnen hoor!Had je niet tegen ha gezegd dat je zwanger wilt worden?Want ze kunnen veilige kuurtjes voorschrijven dan!
    O sorry nu ik het tik weet ik het weer,jij zou een maandje overslaan ja!Zou toch wat zijn als je nu zwanger zou zijn haha..

Ik heb ff ons lijstje weer opgezocht..
    Hoe is het met Marleen en Vlinder bijv?
    En Ellalala hoe vergaat het jou meis?

16. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haaai,

Ik meld me ook weer! Het is weer veel te lang geleden! Sorry meiden!

@ Wendy: Leuk dat je het lijstje weer hebt opgeduikeld! Zal hem zo even aanpassen ik ben 2 dagen naar voren gezet!
    Heb je je nachtdiensten overleefd??

@mw21: Zou inderdaad innesteling kunnen zijn. dat heb ik ook steeds gelezen. Heb zelf geen bloed gezien. Hoe gaat het verder met je? Heb je zelf een positief gevoel??

@Deejse: Leuk een feestje plannen! Ga je het na je echo vertellen?? Spannend!! Wanneer is je echo precies? Fijn dat je misselijkheid al een beetje minder wordt. Hier ook gelukkig!

@alexanne: Ik heb je pb gestuurd over die testjes. Heb je al een ongi gespot inmiddels? of moet je eerst echt 10 dagen die medicijnen slikken?

Hier gaat alles steeds een stukje beter. Misselijkheid wordt steeds minder. moeheid blijft nog wel.
    Heb ook wel steeds last van buikpijn. Bandenpijn? Het doet behoorlijk zeer! vooral aan de linkerkant! Vreemd hoor.
    Ik heb het inmiddels ook op mijn werk aan mijn kinderen verteld. Dat was wel erg grappig! Ze wilde voornamelijk weten of het een jongetje of meisje zou worden!
    Nu lekker genieten van het weekend. lekker geen verplichtingen.

17. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 15 januari
    Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3
    Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - NOD 12 februari
    Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 18 februari
    Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 3 - NOD 25 febr

Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli
    Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus
    Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus
    Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 12 september
    Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Leuk dat je er weer ff bent Ella! Weet niet of ik positief gevoel heb want we zouden deze maand 'overslaan' omdat me gezondheid niet zo mee zat/zit. En zou gewoon beetje vreemd zijn omdat me ei dan wel erg vroeg zou zijn. Maar lees veel meer meiden die hem al op dag 9 of 10 hebben

Bandenpijn kan makkelijk met 15 weken toch? Krijg je al buikje?

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.748
    1.073
    113
    Hey Ellalala

Fijn je weer te horen!Jij dus ook op en top zwanger incl. pijntjes..Inderdaad heb je ook al een buik(je)?

Ik moet de nacht nog in,vnvd de 1e...Zo geen zin in..zo maar ff tukkie proberen te doen..
    Ga nu even eten,ik kijk vanavond laat hier nog even met mn gsm moet iets doen toch?

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ja Wendy je moet wat :)

Ik zit echt de hele dag al lekker te computeren want kan weinig met me rug. Beetje rondjes lopen
    Maar nu is mijn onderrug vooral beurs van het kneden van de fysio. Zit nu zelfs een soort te twijfelen of het onderrugpijn was van me spieren of meer van binnen.... Had ik me dat niet eerder kunnen bedenken?

Te lang op deze site geweest vandaag denk hahaha

Deel Deze Pagina