(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mw21: Wat vervelend dat je zo'n last van je rug hebt. Weet je waar het van komt? (misschien heb je het al eens verteld hoor.. maar ben ik het even vergeten)

Nog geen buikje te zien hier. Wel beginnen mijn broeken te knellen.
    Gisteren schreef ik nog dat het een stuk beter ging met de misselijkheid..... vanmorgen was het weer raak! Bah! Voorlopig geen optimel meer voor mij! hahah

Fijne zondag allemaal

2. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @ ellalalaa, voor jou geen optimel. voor mij juist wel yoghurtdrank om de misselijkheid te onderdrukken.
    misselijkheid valt gelukkig wel mee, en een grote voorkeur voor zuivel hier!

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ellalalaaa, hier kan ik ook juist goed tegen zuiveldrank/vla voor de misselijkheid! Zelfde als Tab dus ... tsja, je moet ook alles steeds proberen he?? Friet en kroketten gaan er ook in als koek, haha (al eet ik dat maar 1x per week, maar toch ...). Daarna heb ik ook totaal geen last van naar gevoel de hele avond, terwijl ik dat met 'gewoon' eten wel heb?!
    Afijn, hier gaat het ook beter, de ene dag wel meer als de andere hoor. Merk wel dat als ik té vermoeid ben, de misselijkheid/nare gevoel erger is, dus gewoon rustig aan doen ... Aftellen naar de echo nu, nog maar 5 daagjes, wow!!

Hoe is het met de rest???
    @Wendy, nog geen ei gespot, of wel inmiddels?
    @Alexanne, hoe lang moet je de pil nog slikken?
    @driekeerdaan, alles ok bij jou??
    @Wendy, en met jou??

Vandaag rustig dagje na gisteren de hele dag de hort op zijn geweest op jacht naar een kledingkast. Maar hebben er eentje gevonden! Nu nog 10 weekjes wachten eer hij er is, pfff.
    Vanmiddag misschien ff naar de kinderboerderij, her en der zijn al lammetjes geboren, misschien daar ook wel, zal mijn dochtertje wel erg leuk vinden! Morgen weer werken, dus druk dagje weer.
    En vanavond BzV, yeah!!!!
    Ga nu ook ff plat met een boek, effe liggen voordat strax de energie weer moet worden opgekrikt!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Ella: meestal last van mijn bovenrug door een auto ongeluk en mijn werk. Maar die onderrug is nieuw.
    Maar kben niet zo'n teut dus met goede fysio en oefeningen zal dat ook wel weer over gaan! Moet iboprufen slikken voor pijn maar dat doe ik niet want als ik over een maandje nogsteeds last heb en weer actief ga klussen is het slecht voor het vruchtje begreep ik

Die misselijkheid meiden? Voelt dat een beetje als acute griep? Dat je echt moet overgeven? En heb je dat ook op t werk? Dan kan je het zo moeilijk stil houden lijkt mij

Kga vanavond therapeutisch werken want dat thuis zitten is niks voor mij en stil zitten is natuurlijk helemaal niet goed voor t rugje

Valt me nu trouwens pas op dat Dees en Tab echt bijna niks schelen! Leuk om dan ervaringen te delen. Zien jullie al op tegen een warme zomer met een dikke buik?

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Ellalala
    Nog geen buikje meid,zal er nu dan wel aankomen denk ik als je broeken ook gaan knellen!
    En toch weer misselijk,bah..Het is wat he met wat je wel/niet moet eten om het te voorkomen..
    Meestal is zuivel juist goed om het te onderdrukken maar zul je net zien niet bij jou..

@Tab
    Gelukkig bij jou al minder dus met het misselijk zijn!Fijn kun je nu echt gaan genieten!

@Deesje
    Fijn joh dat jij je ook weer beter begint te voelen!Spannend hoor meis bijna de 1e echo!Lijkt me echt zo bijzonder..Wel ven laten weten hoe t was he meis!

@m21
    T is wat he die ruggen van ons,balen dat het nu weer je onderrug is. Wel goed dat je in bewegig blijft,rust roest he..
    Ik heb zo'n ouderwets pittenkussen (zo'n langwerpige) die doe ik dan altijd sávonds tegen mn onderrug aanleggen tegen de pijn Werkt ook goed en je hoeft iig geen/minder pilleb te slikken tegen de pijn. Mischien ook tip voor jou!

Ik nu mn 1e nachtje erop zitten,vnvd alweer de laatste...
    straks even de ovu nog doen,want ben door de nacht natuurlijk uit mn bio ritme dus kan hem nu nog niet doen,zal rond 19u worden denk..Ben benieuwd want hij wordt echt donkerder met de dag,gister geklust dus heb mn huiswerk gedaan haha..

Fijne zondag meiden!

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he ellala,

Heb nog niet gekeken naar je berichtje dat doe ik zo. Wilde eerst hier reageren :) Jij stelde mij een vraag die ik mezelf dus ook stel...word ik pas ongi na de kuur of kan het ook tussentijds? Ik zit nu bijna op dag 70 ofzo...als ik nou niet met die pillen begonnen was was ik dan nu ook nog niet ongesteld geweest?
    Ik denk namelijk van wel...maar de gyn zei dat ik ook eerder dan 10 dagen ongi kan worden terwijl de assistente zei dat t pas na 10 gn zou zijn :( ach we zien t wel...
    Lees dat je kwaaltjes hebt? Wat vervelend joh! Je bent al bijna op de helft :) wat denk je dat t wordt? Hebben de kids al voorspellingen gedaan haha?

wendy 399: ja ik heb echt geen kwaaltjes meer das echt een goed gevoel mag ik wel zeggen...Ben ook benieuwd hoe mij ongi is straks. Ik lees dingen als:lichte bloeding het stelt niks voor tot: heftige bloeding gepaard met erg veel kramp...We wachten maar af...

deesje: he gezellig je weer te zien hier. Last van kwalen he?...waarom de natuur daar nou geen rekening mee gehouden heeft...wat is het nut ervan?
    Hopelijk wordt de misselijkheid snel minder!

Ga er weer vandoor! Vandaag dag 6 van de pillen. Nog 4 dgn te gaan

7. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    misschien klinkt het raar hoor, maar ik voel me echt niet zwanger...... misschien omdat ik nog geen zichtbaar bewijs heb. het misselijk zijn is niet als het grieperige misselijk. het is meer een weëig gevoel, en het idee hebben dat je steeds moet eten om het weg te krijgen. met als gevolg brandend maagzuur, het bekende cirkeltje.... dus veel drinken en af en toe een rennie en flink veel boeren haha
    broeken gaan nu wel wat strakker zitten door de extra 2 kilo die ik al heb aangemaakt. maar dat is doordat ik gestopt ben met roken denk ik L:)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Hoe is het hier?Ik ben weer boven water na mijn nachtdiensten..Beetje brak van maar 3,5u slaap maar goed..
    Ga zo ff met manlief naar de stad,t zonnetje schijnt heerlijk!!Krijg je echt zo'n voorjaarsgevoel van!
    Verder niet zo'n goede actie gedaan net,manlief was douchen en ik deed zn ochtendjas in de was,wat denk je zn i fone nog in zn zak...Man lief dus nu erg mad..Hopelijk is ie nog te redden vrees van niet..Moet ie waarschijnlijk een nieuwe (ahhh)...
    Verder mn ei nog niet gespot,test gister was heel licht waarschijnlijk omdat mn urine nog te helder was door de nachtdienst..Ben benieuwd wat die vandaag doet!

@Alexanne
    Al reactie op de pilletjes?Voel je al iets naderen?

@Tab
    Geen zwanger gevoel?Heerlijk toch dat je je zo goed voelt!Of maakt het je onzeker?

@M21
    Hoe is het met je rugpijn?Al wat minder?

Ik ga maar weer,nu ff shoppen en wakker blijven en dan ff eten en vnvd op kraamvisite met mn collega's bij een bevallen collega'tje..
    Echt oeveral baby's nu haha,ikke wil ook!!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!
    Rugpijn inderdaad al iets minder kwordt weer een beetje flexibel haha

Vanmiddag rood/bruin slijm... vreemd hoor!

En je ei spotten met nachtdiensten is inderdaad denk echt moeilijk!

Hopelijk gaat het nog lukken deze maand!

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21'

Da's idd vreemd dat bruin verlies,mssn toch innesteling meis!!
    Zou anders echt niet weten wat het is..
    Of mischien door de ab kuur die je gehad hebt,weet niet of dat er iets mee te maken kan hebben?
    Fijn dat je rug weer beetje beter gaat!

Ovu test net weer heel licht,snap er niets van..Mischien toch eergister mn ei al gehad?Of mn urine is niet goed nu zo met de nachtdiensten dat kan ook natuurlijk..
    Hoop hem al gehad te hebben eigenlijk,en goed geklust en mn cyclus zou dan weer onder de 30 dagen zijn...Fingers crossed hier!
    Ik test wel nog paar dagen door tot die weer wit is dan weet ik het zeker!

Ik nu opeblazen buik niet normaal,komt van dat s'nachts eten denk. En je eet meer en je darmen doen niet veel s'nachts..
    Vandaag dus alleen ff een banaan en peperkoekje op als "ontbijt" om 14u en zo maar gewoon warm eten. Geen bal zin in maar goed moet terug in mn ritme..

11. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy is best wel logische verklaring ja! Kan alleen terug vinden dat mensen soms tussentijdse bloedingen hebben als ze aan de pil zijn en deze dus minder werkt...
    Maar toch vind ik jou verklaring logischer klinken dan innesteling want die kans is zo klein!

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Vanmorgen behoorlijk wat bloed verloren... meer als dat ik t de afgelopen tijd met mijn menstruatie heb gehad!!

Moes t ff kwijt! Nou als ik tijd heb bel ik de dokter vandaag ff of het van de antibiotica is want dit is echt geen innestelbloeding denk beetje te heftig!

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, misschien dan toch al je ongi?? Ik had het ook een keertje, kwam mijn ongi ook ineens bij 24 dagen, dus zou best kunnen ... zou idd even met de HA overleggen anders? Anders ist wel vreemd ja ...

@Wendy, dus steeds lichtere posi-testjes? Misschien dan toch je ei geweest? En goed geklust dan, hope so dat het deze ronde gelukt is!!! Ben je weer een beetje in het normale ritme gekomen nu?

Hier alles ok, gisteravond niet lekker geweest, altijd na een drukke werkdag. Lag tegen half 10 erin en heb geslapen tot half 8 (met tussenpauzes om te plassen). Maar was wel lekker. Ik zit nu te wachten tot manlief binnen is, dan kan ik even bloed gaan prikken (moest ik nog doen).
    Tis prachtig weer vandaag, dus lekker met mijn dochtertje naar buiten, ze roept nu al: speeltuin, speeltuin! Hahaha, dus misschien maar es gaan kijken dan.

Oh, moet een blokkentoren met d'r gaan bouwen, kom later wel ff terug.

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Goedemorgen meiden!

@m21
    Inderdaad dit is geen innesteling meer nee..Hopelijk gewoon ongi in combi met ab kuur en geen andere geke dingen!
    Laat ff weten wat de ha te vertellen had!

@deesje
    Gelukkig voel je je weer beter na nachtje goede slaap!Heerlijk he dat zonnetje,snap dat je dochtertje naar buiten wil,de winter duurt al zo lang voor de kids!
    Ik nog nit echt in m ritme,kon gisteravond niet goed in slaap komen dus nog steeds brak hier.
    Doe vanmiddag weer een testje maar heb nu beetje lichte ongi kramp recht onderin mn buik...Of t toch een ei is of een innesteling geen idee,weet niet hoe een eiprong voelt namelijk..
    we wachten maar af..

Ik zo ff wasjes draaien en ff de stad in,ben gister niet meer geweest was te moe en had er geen zin meer in..

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Net mn ovu test gedaan en hij is weer iets donkerder..
    Snap er nu niets meer van..Heb ook wat ongi gevoel nog steeds in mn onderbuik,vrees dat mijn lijf ook een loopje met me aan het nemen is..
    Ach ja we klussen maar door op goed geluk!

16. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, hmm, toch je ei in aantocht dan? Die ongipijn kan daar dan goed op duiden hoor!! Gewoon lekker doorklussen, hihi!
    Anders misschien een tipje om te gaan tempen, dan zie je door de stijging meteen wanneer je ei is geweest? Of zie je dat niet zitten, is wel een gedoe hoor ...

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nou Wendy dat wordt weer klussen!

Had de verpleegkundige aan de lijn en die zei dat het niet kon van die kuur. Ze vertrouwd het niet en moet morgen bespreken met de dokter hoe en wat.
    Morgenmiddag naar mijn werk erheen. Maar als het zo vloeit als nu kunnen ze echt geen onderzoek doen haha!

Hoop heel erg dat het me ongi is en niet iets anders engs!

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Alexanne... jij niks rood en ik ineens teveel!! Wil je het weer ever overnemen van me? :)

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

@m21
    Hoe is het vandaag meid?Nog steeds zo aan het vloeien?Het is inderdaad wel raar hoor op dit moment in je cyclus..Hopelijk bied je ha bezoekje vanmiddag meer duidelijkheid!
    Houd je ons op de hoogte?

@deesje
    Ja ik denk ook dat mn ei eraan komt hoor,maar heb nog nooit zo'n ongi gevoel gehad (nu al 2dgn) tijdens mn cyclus..Dacht dat als je je ei voelde dat dat ff een steek ofzo was..Maar goed ik heb mijn ei nog nooit gevoeld dus ik weet er helemaal niets van haha..
    Tempen is echt geen doen voor mij,het moet in de ochtend op dezelfde tijd etc. geen doen met mijn werkrooster. Ik val na wakker worden ook niet meer in slaap,en om nou mn wekker te gaan zetten voor een temp co..Nee zolang het niet noodzakelijk is liever niet..En hebben goed geklust afgelopen week ondanks mijn nachtdiensten dus kansen iig voldoende benut tot nu toe..

@Alexanne
    Pilletjes bijna op nu toch of nog niet?En voel je al iets opkomen?

Ik ga zo even boterham eten en dan weer werken mag de late dienst weer draaien.
    Ben nog zo moe,ik kan altijd zo lastig weer in een slaap ritme komen (ben al een hele moeilijke slaper helaas..)
    Maar goed gaan met die banaan!

20. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @mw21: Wat zei de arts??? Geen gekke dingen hoop ik!

@ Wendy: Hoe is het met je ei-speurtocht? Temperatuur je ook?

@Alexanne: Hoe is het met jou meis? Al een ongi gespot??

@Deesje: Heb jij niet bijna een eerste echo??
    Vandaag al weer van dat mooie weer he!

Hier vandaag een goede dag! Wel buik en hoofdpijn maar niet misselijk! wie weet gaat dat dan nu echt de goede kant op!
    Volgende week weer naar de VK. Elke keer wel weer spannend.
    Heb ook een een groot dilemma. Voordat ik zwanger was hadden we de wintersport al geboekt! Maarja... wat nu! Ik geloof dat ik het veel te eng vind om echt te gaan skieeen. Ik kan het zelf best wel aardig maarja er zijn ook nog heeel veel andere mensen op de piste! Iemand van jullie misschien nog wijze adviezen?

Liefs!

Deel Deze Pagina