spannend de eerste echo...dit was al weer mn 3e Zie dat je nu iets meer dan 8 weekjes bent....dan zal je kindje er nu ongeveer net zo uit zien als de laatste echo die ik hier heb geplaatst ik mag straks naar de bekkentherapeut, omdat ik al een tijdje flinke pijn heb....ben benieuwd waar de pijn vandaan komt
Net terug en alles was prima in orde, ze wilde nog geen hartje luisteren omdat het nog te vroeg is. maar over 11 dagen de eerste echo! uitgerekend ben ik op 18 september. nu nog bloed laten prikken met een nuchtere maag i.v.m. test op suiker, dat wordt een uitdaging! sta te trillen van de honger als ik wakker wordt en ik leef zo ongeveer van suiker. That's for now, moet aan het werk. Groetjes Tab
@Tab, wat fijn dat alles goed was!! En 76 kilo, kweet niet hoeveel je woog toen je begon? Vind het nog wel netjes hoor! Hier niet veel verandering nog in de kilo's, maar ik eet ook veel minder door die misselijkheid. Ben er ook wel benieuwd naar, moet pas 22 februari weer naar de VK. Heb vd week bloed geprikt, maar ik hoefde dat niet nuchter?? Waren gelukkig ook maar 2 buisjes, dus dat viel ook mee ... @pandora, hmm, vervelend dat je last hebt van je bekken. Hopelijk wordt het niet erger ... succes daar! @vertellen, vanmiddag het dus vertellen aan mijn ouders, heb een slagroomtaart gekocht en die ga ik met blauwe en roze muisjes versieren (of had ik dat al verteld??). Zondag is dan the big party, dus dan ook de broers en zussen (al denk ik dat ik mijn eigen zus het morgen persoonlijk nog wel vertel). Vorige x hebben we ook gewacht na de 12-weken echo, vond ik erg lang duren hoor (manlief wou het liefst zo). Omdat we nu de echo dus eerder hebben, doen we het ook eerder. Vind het ook wel fijn, kan ik eindelijk es vertellen hoe niet-fit ik me iedere dag voel, haha!
hahaha, zie je dat dacht ik al wel. Ben echt een enorme chaoot de laatste tijd. Zoutvaatjes in de koelkast, koelkastdingen in de gewone kast .... gaat goed zo, haha! Maarre, zijn net terug van de echo en alles was goed!! Wat wonderlijk om weer zoiets in je buik te zien bewegen zeg!!! Zijn echt superblij en ook erg emo ben ik op het moment, kan zo janken (hormonen?!). Net de taart met muisjes versierd, ben zoo benieuwd straxies ...!!
@Deesje, geniet van het moment! zet anders een camera stiekem aan om het op te nemen gaan wij wel proberen te doen.
Hey meiden! @Pandora mooie echo hoor meis,echt al een mini mensje! @Deesje;gefeliciteerd met je dochtertje!En heeeel veel plezier zo met vertellen! @Tab Fijn dat alles goed was meis,jammer van t hartje maar dat komt dan volgende keer wel. En dat bloedprikken bah ben nog niet zwanger en zie daar al tegenop haha.. Ik ben mezelf weer goed gek aan het maken (of mijn lichaam mij haha) Voel me raar,kan het niet echt beschrijven..Beetje weeig gevoel al heel de dag en mn darmen rommelen flink,pijn in mn buik is weg gelukkig. Wat duurt wachten toch lang..Als het nu niet raak zou zijn dan zou ik het echt super vinden als het wel de volgende ronde is,had zitten tellen en dan zou ik in new york kunnen testen op ongeveer de dag dat we een half jaar getrouwd zijn. Dat zou wel erg gaaf zijn!Maar goed dream on denk ik dan maar.. Ik lees vnvd nog ff hoe het hier is! alexanne al iets op komst trouwens???
Oh Deesje blij met je goeie echo! En het vertellen zal wel super leuk zijn geweest!!!!! Wendy moeilijk hé je lichaam kan je zo voor de gek houden echt niet leuk!
m21 Inderdaad niet leuk maar ben erg realistisch hoor. Al zou het wel raak zijn dan nog kan ik daar nu nog niets van merken lijkt mij (uitzonderigen daargelaten). Ik wacht gewoon af en anders gaan we voor een NY baby haha..
Hey meiden! Rustig hier weer even.. Nou ik heb het niet meer,verloor net beetje boed bij afvegen.. Echt een inimini beetje tot nu toe dan,ook beetje ongi gevoel maar dat kan het echt nog niet zijn lijkt mij.. Zou het een innesteling zijn of maak ik me nu echt helemaal gek??????? Wat denken jullie meiden?Heb mijn ei volgens de testen voor zover ik ze kan lezen zon/ma gehad..
he vlinder: goed van je zo'n instelling! Zie dat er gependeld is in maart. Ook voor mij en wendy...dus wie weet haha. Wendy: Om te antwoorden op je vraag: nee ik let er bijna niet op...dit is nu dag 2 zonder die pillen en volgens de gyn zou ik al ongi kunnen worden in de kuur das niet gebeurd. Nu na de kuur kon het na 3 dagen volgens de beschrijving...ik wacht dus maar af...ik vind het wel best spannend hoor hoe de ongi aan zal voelen zeg maar zit nu ergens op dag 73 ofzo pandora: ziet er goed uit! Maar de meting wordt pas gedaan bij 20 weken toch? ze kunnen niet zien wat het wordt of wel al? deesje: das een leuk idee zeg! en ja echt een wonder is dat he als je alles op de echo ziet... Hier merk ik erg weinig...wacht mijn ongi gewoon af. Sowieso eind deze maand afspraak bij gyn. Hopen dat ik ongi dat ben geweest...
he wendy ik lees net pas je berichtje... wat raar joh! Kan een innesteling zijn...als het toch een ongi is dan zet deze uiteindelijk wel door...al hoop ik echt voor het eerste..laat het nu gewoon raak zijn! Ik had de tweede cyclus zonder pil ook een bloeding na 21 dagen. Vanaf dat moment niks meer gezien en daarna weer 21 dagen later werd ik helaas ongesteld....maar zo hevig dat ik bijna zeker wist dat het toch raak was. Ik voelde dat gewoon.. Wil je niet ongerust maken! Ik duim voor je hoor meid echt waar...die onzekerheid elke keer is zwaar klote... houd ons op de hoogte!!!
alexanne balen meis nog geen ongi!hoop dat die zich snel aankondigt!zoiezo voor je afspr bij de gyn!duim voor je hoor! en tsja ik reken nergens op dan valt t altijd mee he..manlief begint t nu ook wel spannend te vinden.. weet alleen niet wanneer ik nu kan testen als mn ei zon/ma geweest zou zijn,iemand idee?
bedoel je de nekplooimeting....die moet tussen de 12 en 15 weken gedaan worden nekplooi was hardstikke goed ze kunnen idd nog niet zien wat het wordt...daar moeten we nog ff op wachten @ wendy...ik had na een paar dagen na mn ei ook een beetje bloed
Haai meiden, @deesje: Gefeliciteerd met je goede echo?? En hoe was het om te vertellen?? Leuke reacties??? Vertel vertel!! @Wendy: JIj houdt het wel spannend elke keer he! Zou kunnen innesteling! Ik heb geen bloed gezien maar wel gelezen dat het kan..... Alexanne: Ben nog niet naar postkantoor geweest! Woensdag heb ik een vrije dag! dan ga ik het effe regelen! Wel balen dat je ondanks die pillen nog een ongi heb gehad. Kun je het wel steeds een beetje van je af zetten?? Pandora: Hoe voel je jij je op het moment?? Gaat het al een beetje beter?? Ik heb vandaag een goede dag hier! Bijna niet misselijk, geen hoofd en buikpijn! YES! hopelijk is dit het begin van de "betere maanden"! Woensdag mag ik weer naar de VK. En ik zal aan jullie eerlijk opbiechten dat ik woensdag ook een extra echo laat maken. Gewoon voor mijn eigen geruststelling! Even kijken of alles nog oke is daarbinnen!
Hey meiden @Ellalala, Woe weer naar de v kundige!Spannend hoor,en weer een echo dus,leuk hoor inderdaad voor je geruststelling maar ook weer leuk om de beeb te zien natuurlijk!Fijn dat je vandaag weer eens een top dagje hebt! @Deesje En hoe reageerde je ouders?Wat vonden ze van je taartje? Ik na gister na dat heeeele kleine beetje bloed niets meer vernomen. Wel heel af en toe afwisselend li/re wat steekjes/prikjes in mn onderbuik. Ik maak het inderdaad wel spannend ja haha.. Maar toch denk ik dat het niets is (of is dat zelfbescherming?) manlief ziet het al helemaal zitten en begint nu ook te zenuwen. Iemand nog een idee wanneer ik zou kunnen testen? Heb mijn ei waarschijnlijk zon/ma gehad afgelopen week. Kan ik dan volgende week ma testen bij geen ongi,of zal ik mn banner aanhouden uitgaande van een cyclus van 34 dagen?Ben nog aan t ontpillen denk ik maar vermoed dat die nu korter zal zijn gezien mijn ei.. Jullie suggesties? Ik doe mn best er niet te veel mee bezig te zijn maar stiekem zit er een stemmetje in mn hoofd dat zegt "mischien ben je zwanger meis" . Maar goed beentjes op de grond en nergens op rekenen dan valt het altijd mee natuurlijk..
Hoi allemaal, Hier nog aan het wachten op NOD... maar als het goed is heeft Marleen haar NOD gisteren gehad. Hoe is het Marleen? Geen bloed gezien?
hey meiden, mijn vorige cyclus was 30 dagen, daarvoor steeds 28 dagen. de 28 dagen zijn nu voorbij, nog steeds geen signaal van iets wat op een ongi lijkt... morgen zit ik op 30 dagen. maar wil het echt nog even aankijken. de vorige keer heb ik mezelf 2 dagen lang gek laten maken door negatieve testen. wil nu eigenlijk wachten tot het eind van de week (als ik dat echt volhoud...) vriendlief is zondag jarig, zou wel een heel leuk cadeautje zijn.... dus ik houd jullie op de hoogte... kan niet veel bijlezen, moet weer 3 dagen werken vanaf morgen. daarnaast morgenavond 10-min gesprekken nav de rapporten, dus pas laat thuis... tot snel!
Marleen: spannend hoor! Dus morgen op dag 30...stel dat je dan ook niet ongi wordt, wanneer wil je gaan testen? Ellala: ja goed joh geen probleem.... Ik lees dat je vandaag nergens last van had? nou dat klinkt goed...hopelijk houdt dit aan!! Wendy: ja spannend hoor...Volgens mij kan je 14 dagen na eisprong testen ja. ANders wacht je ietsje langer dan valt het alleen maar mee toch? Vind het echt heeel spannend voor je joh! Ik kan me voorstellen dat je het moeilijk even van je af kan zetten. en wat pandora zegt klinkt veelbelovend.. Nou hier nu dag 3 zonder pillen... Had vanochtend bij het afvegen wat bruinig spul. Daarna nog 2x en daarna niets meer Heel raar...was zo blij deze ochtend dat ik wat zag! Ik zei meteen tegen mij vriend: eindelijk ik ben ongesteld...maar het heeft (nog) niet doorgezet....we wachten dus maar weer af... Weet je wat er door mijn hoofd spookt? Afgelopen woensdag heb ik het onveilig gedaan. Dus misschien is het wel raak. Volgens mij zei wendy dat de kans heel klein is want zit theoretisch gezien tegen mijn ongi aan...Donderdag kreeg ik te horen dat onze buurman woensdagnacht in zijn bed is overleden.... Laatste keer zei iemand tegen mij: als er iemand overleidt dan wordt er ergens anders weer een kindje verwekt.... Nou we zien het wel...zal wel niet maar zette me toch effe aan het denken!