@ Alexanne Ja ik doe mijn best :-s maar hoe verder je bij je NOD komt hoe moeilijker het ook weer is... Ik had gisteren ongesteld moeten worden, maar nog niks gebeurd. Wel wat krampen gehad. Heel lastig hoor, ben nu wel heel erg nieuwsgierig, maar wacht in ieder geval nog tot vanavond met testen. Had afgelopen vrijdag heel stom zo een vroegtest gedaan (in de middag notabene!!! ), deze was negatief maar ik lees hoer zo veel verschillende verhalen over. Gewoon zo stom!!!! En weggegooit geld.. Ik weet nu nog niks hahahhaha Ik weet niet wat me bezielde, moest wat bij de drogist halen maar dan zie je die dingen staan en denk je... goh zal ik eens proberen. 10 euro en 3 dagen later weet ik nog steeds niks zeker... hahahaha
@Alexanne Er is iets in aan tocht dus,nog niet doorgezet tot nu toe?Hoop het zo meis,kun je eindelijk door!Wanneer mag je terug naar de gyn? @Vlinder Jeetje meis,spannend hoor!Ik snap je wel hoor met die vroege test,heb ik nu al dat ik zou willen testen slaat nergens op maar goed..Ben benieuwd hoor naar je test vanavond! Laat je het even weten?Duim hier hard mee voo je! @Marleen Bij jou al ontwikkelingen?Knap hoor dat je probeert tot eind van de week te wachten met testen!Ik zou het niet kunnen ben meer het type zekerheid en teleurstelling als wachten en onzekerheid. Maar vind het daarom ook zo knap van jou! Ik duim ook voor jou hard mee!Hoplelijk paar posi testen deze week op t forum! Hoe is het met de zwangere dames?Misselijkheid bij iedereen aan t af nemen nu? Ik mag zo weer gaan werken,heb steeds een kleine ongi kramp en denk dan o ff naar de wc,niets natuurlijk maar volgens mij ben ik er nu toch echt even te veel mee bezig en geeft mn lichaam rare signalen..Ben ook zo moe sinds een dag of 2,slaap ik uit lig ik om half11 weer op bed tot vanmorgen 9u en dan nog moe..Ben blij als t volgende week is,heb ik ook duidelijkheid..
vlindertje: ja maar het is die nieuwgierigheid he hihi...die maakt ons soms een beetje gek! Dus vanavond weer testen he? Je zegt dat je gister ongi moest worden. Ga je dan uit van dag 29? DUs vandaag dag 30? nou dat ziet er dan goed uit he!! wendy: wat vervelend die vermoeidheid zeg! Hoop dat je volgende week meer duidelijkheid hebt! Nou hier vanochtend best veel buikpijn en erg moe. Had nu ook echt bloedverlies. Dit bloedverlies is nu weer gestopt...ik word hier echt gek van. Kom op kom nou helemaal door! Ik lees verhalen dat de meeste na primolut vreselijke bloedingen heeft. Heb nu nog wel een zeurend gevoel in mijn buik en rug. Vanochtend was het wel minder dan dat ik gewend ben maar goed het is rood van kleur! Na 3 dagen bloedtesten dus ik ga woensdag naar het ziekenhuis. Ik houd jullie op de hoogte
Verander effe mijn banner...ik ga nu maar uit van een normale cyclus want een banner die uitgaan van 72 dagen is er niet volgens mij...
@alexanne, de laatste keer dat ik ongesteld was was zondag 16-1-2011, ik word eigenlijk standaard op zondag ongesteld. Een keertje ene dag te vroeg geweest maar de keer daarop toch weer op zondag. Zo was het eigenlijk ook altijd toen ik nog aan de pil was. Ik ben op dit moment nog niet ongesteld. Als ik het vannacht nog niet geworden ben ga ik morgenochtend maar eens testen. wel spannend!!!
hoi meiden, even snel... hier nog steeds geen signaal van iets (ongi of evt. zwangerschap) weet ook niet meer zo goed wanneer ik de vorige zw.schap van zoonlief wat 'klachten' kreeg... tot snel!
Marleen en vlindertje morgen testen!!! Ik stiekem vanmorgen nog getest, moest die bloeding van vorige week rekenen als menstruatie maar heb de hele tijd stiekem toch een ander gevoel. Had toen 2x vreemde vage strepen zie foto album. Nu nieuwe testen besteld zijn nog niet binnen hopelijk morgen! Wat vind t toch vreemd = meestal omo wit
@MW21 ik heb je foto's bekeken maar die testjes heb ik niet gebruikt dus weet ook niet aan welke kant ik moet kijken..... hihihi maar waarom niet een digitale test? dan weet je het gelijk ipv meerdere stripjes waarop je je scheel zit te turen.....
Hey meiden! Ben ik ook weer. Erg drukke dagen gehad met de verjaardag van mijn dochter, gisteren gewerkt en nu ff een dagje rust thuis. Ben megamoe, heb nergens puf voor, pfffff. Maarre, het nieuws vertellen was erg leuk!! Mijn ouders hadden in eerste instantie helemaal nix door, zo grappig!! Daarna gingen ze zowat flippen, haha! Ze hadden het nog niet verwacht, pas in de zomer dat we wat te vertellen hadden, haha! Zondag de rest verteld, bij s-ouders een ontbijtje gebracht (beschuit met muisjes), iedereen was ontzettend blij, leuk hoor! Gisteren op het werk al wat mensen ingelicht, kunnen ze toch wat rekening met je houden, want ik ben aan het eind vd dag gewoon keikapot. Gisteravond was ik ook gewoon te moe om te praten, pffff. Moet dus nog van alles teruglezen (kreeg ook ineens geen meldingen meer?!), dus ga ik vandaag, als het lukt, op het gemakje doen ... begreep wel dat er veel meiden in spanning zitten, ik duim heel hard voor jullie!!!!! Zal zo ff het fotootje van mw21 bekijken Hier gaat het met de misselijkheid trouwens steeds beter, af en toe nog met vlagen, maar niet meer zo erg als het was. Nu heeft de vermoeidheid de overhand, maar das nog te overzien, gelukkig!! @Driekeerdaan, jou al ff niet meer gelezen (geloof ik?!), alles ok??
@mw21, ik kan het niet zo goed zijn, zijn als ze vergroot niet zo scherp. hmmmm, ben nu toch wel erg nieuwsgierig ...!! En anders idd een digi-test??
Helaas net ongesteld geworden... Maar goed dat is beter dan maar afvragen waar t blijft... Vermoed nu dat me pil wel uitgewerkt is en ik dan een wat onregelmatigere cyclus begin te krijgen. Tja het is niet anders... Op naar de volgende ronde! @mw Ik kan ook niet veel zien op die foto's, hoop dat je ook snel meer weet!!! Ik duim voor je!
@vlindertje, he meid, balen dat je ongi bent geworden Maar wie weet komen je pendels dan wel uit, die staan beiden op maart ...! Ik werd bij mijn dochtertje ook in ronde 5 zwanger, dus I keep my fingers crossed voor je ... Pffff, ben echt he-le-maal kapot. Ff een tosti eten en als strax tegen 1-en mijn dochter gaat slapen, dan ga ik ook maar ff plat!
@Deesje dank je wel! doe ik ook. deze maand gewoon niet ziek worden en veel plezier hebben zeg maar dan komt het vanzelf wel goed. Vond het wel grappig met die pendels dat ze allebei op maart uitkwamen.. Ach, eens zal het wel goed komen toch Hoe voel jij je?
Ja schiet niet op hé die foto maar links van de controle streept loopt een roze schuine streep. Woon in t dorp dus zijn niet eens digitale testen haha! Enne die andere zijn nog niet binnen het is nog geen 5 uur gewoon afwachten! Liever omo wit en gewoon volgende ronde dan dit... Jammer Vlinder! Hopelijk meer geluk volgende ronde! Deesje leuk al die reacties zeg! En echt fijn dat ze het nu op het werk ook weten kunnen ze er toch een beetje rekening mee houden. Vermoeidheid is de eerste 12 weken het ergste toch?
@Vlinder Balen meis,vol goede moed door en inderdaad hopen dat de pendel dames het goed hebben! @mw21 Jij woont echt in een dorp haha,ik heb hier 4 drogisterijen in de buurt zitten dus kan me er niets bij voorstellen. Ik ook ff je foto bekeken maar kan er geen wijs uit!Verwacht je de bestelde test vandaag nog en zo ja doe je er vnvd dan nog 1?Hoe zit je nu in je cyclus omdat je banner op dag 6 staat? @Deesje Leuk hoor al die reacties,vooral je ouders lijkt me! Op t werk is t idd ook wel handig als ze t weten,kunnen ze je een beetje ontzien en je je verstrooidheid vergeven haha.. Ik hier geen nieuws,geen bloed meer gehad,ongi krampjes sinds vandaag weer weg maar nog wel mega moe en vanmorgen even misselijk maar dat zakte ook snel weer weg.. Was het maar volgende week dan weet ik t eindelijk! Eersgister bij vrienden gegeten (biefstuk) vragen ze hoe ik hem wil dus ik zeg doorbakken!Meteen die ogen van o vertel.. Eet ik altijd zo maar goed,gezicht in de plooi gehouden haha.. @Alexanne heeft je ongi al doorgezet??
Nou is wel dag 9 omdat ik mijn bloeding van vorige week op dag 19 van de huisarts als ongi moest rekenen maar heb hele tijd t gevoel dat t niet helemal klopt... Testen nog niet binnen! Morgen dan maar weer afwachten... En tja hier niet eens 1 drogist maar 1 supermarkt maarja dan weet morgen t hele dorp het haha over paar maandjes verhuizen!!!
even snel... nog steeds niets hier... ga morgen wel testen halen, kijken hoe lang ik het volhoud niet te testen... vindt het wel een leuk verjaardagscadeua voor vriendlief zondag... ga er nu weer vandoor, moet naar repetitie koor...
Haaai, @Deesje: Wat leuk dat ze allemaal zo verrast waren! Dat is wel een beetje genieten dan he! Ik dacht van de week ook al even aan Driekeerdaan inderdaad! Hoop dat alles oke is daar! Hopelijk alleen maar even geen puf! @Vlindertje: Balen van je ongi! Zo te zien wordt Maart jouw maand!! We gaan duimen!! @wendy: Haha die biefstuk! Je kan soms in lastige situaties komen he! Kon je de tijd maar even snel doorspoelen he naar over 10 dagen! @mw21: Even een naar een dorpje verder rijden?? Heb ik wel gedaan hoor! voor zwangerschapstesten maar ook voor die foliumzuur pillen.! Ik was veel te bang dat iemand me zou " betrappen" met al die ouders van school...! @Marleen: Oohhh het wordt bij jou nu echt spannend!! Ook wij wachten hier in spanning af...... Hier alles redelijk oke. Morgen naar de Verloskundige en naar echo bureau voor de extra (stel-Ella-gerust) echo! Toch stiekem weer spannend!!!
zo'n echo wil ik ook wel ella! vandaag niet misselijk geweest, of komt dat omdat al die misselijkmakende hormonen vanmorgen zijn afgetapt met bloedprikken (dan ga ik elke ochtend ff langs haha) borsten zijn minder gevoelig en zit nu even naar een roze wolk te staren ipv op te zitten...... vandaag ook gelezen in het septembermamma topic dat er drie(!) waren met een niet kloppend hartje, op 1 dag! heel benauwend..... en totaal niet geruststellend. sorry ff ego ik momentje.... of zijn het weer andere hormonen... weet het gewoon even niet.