@tab, oh meis toch ... zulke verhalen moet je ook gewoon niet lezen, al komt het helaas dus wel voor. En 3 op een dag?!? Wow, das wel heftig .. ik dacht er ook wel aan hoor, toen ik voor de echo ging, maar meestal is het toch gelukkig goed. En je klachten kunnen echt wel per dag verschillen hoor, je hoeft je dan niet meteen zorgen te maken!! Mijn misselijkheid is sinds vrijdag ineens heel wat minder (gelukkig), maar dan denk je ook idd meteen van, o jee ... al heb ik natuurlijk een goeie echo gehad vrijdag. Die onzekerheid heb je nu nog tot volgende week, das wel balen. maar het zit allemaal goed hoor meid!! @Ella, hihi, extra-geruststel-echo! Zou ik ook wel willen tussendoor! Helaas moeten we hier naar een speciaal echo-centrum (mijn VK heeft deze zelf niet), dus dat wordt wel lastig dan ...! Spannend, ben benieuwd, succes vandaag! @mw21, een dorpje/stadje verder rijden dan maar?? Ik ken het wel hoor, nu woon ik niet met veel bekenden/fam op mijn dorp, dus daar kan ik het wel kopen, maar ik zou het in mijn eigen 'opgroeidorp' zeg maar ook niet zo snel doen ... stel je voor ook dat er een bekende van je ouders net staat ..! Hopelijk vandaag meer duidelijkheid, spannend!!!! @Marleen, wat spannend!!!!!!!!!!!! We zijn hier ook erg nieuwsgierig ...! @Wendy, hihihi, die biefstuk! Lekker zo'n taai stukje vlees, hihi! Ik hoop het zo voor je!! Geen bloedverlies meer gehad? Sorry, laat het ff hierbij, zit op mijn werk, moet toch gauw weer verder. Strax nog eventjes een buisje bloed laten prikken, ik was 1 formulier vergeten mee te nemen vorige week, dus ze misten wat uitslagen, hahaha! Heb ik weer! Ben nog wel erg moe trouwens, maar met de misselijkheid gaat het goed. Hopelijk ga ik nu ook de goeie fase in! Plus ik krijg ook al een beetje een buikje, maar ze zeggen ook dat het met een tweede sneller gaat, dus wie weet ....!
@ellalala Veel plezier en geruststelling gewenst met je echo vandaag! Laat je ff weten hoe t was? @tab Ja je leest veel van dat soort situaties,wordt je niet zekerder en vrolijker van..Maar laat je niet gek maken! Ga je ook binnenkort een pret echo maken of wacht je nog even? Ik nu 1 dagje vrij,druk druk en tussendoor ff koffieleuten met mn vriendinnetjes.. Heb toch 'echt' gedroomt vanacht om bang van te worden!Ik kreeg een auto ongeluk en reed zelf was er heilig van overtuigd in het zh wakker te worden...brrr..gelukkig maar een droom maar dat die zo echt konden voelen??
bedankt voor de opbeurende tekstjes.... ik heb dinsdag pas de eerste echo dus extra spannend! ik ging gisteren op mijn buik liggen in bed, dat voelt raar!!!! wel grappig, het idee dat je echt op je darmen ligt en die gaan dan protesteren!
Haai, Ben net terug van de echo! Alles oke! wat een opluchting weer! Ik weet wel van mezelf dat ik een streskip ben maar.... zo'n baby versterkt die slechte eigenschap wel! Het was ook bij een echo bureau hoor! en moest hem zelf betalen. Maargoed. Het geeft me weer vertrouwen en dat is toch ook wel heel belangrijk. (moet wel eerlijk zeggen dat ik het "in real life" tegen niemand heb verteld dat we zijn gegaan!) @ Tab: Vreselijk he die verhalen! ik heb daar ook snel last van! het komt gelukkig maar zooooo weinig voor! maar ik herken het absoluut! Hopelijk heb je dit weekend allemaal leuke dingen te doen dat het snel dinsdag wordt!
Gelukkig ella! Hier negatief dus ga maar gewoon zo door met mijn cyclus en denk zelfs dat vorige week mijn eerste echte ongi was na mijn pilstop Lekker zo doorgaan :d
vlindertje: ja balen van je ongi maar zoals deesje zegt: maart zijn je pendels dus dat is echt heeeeel spannend. Das al volgende maand! wendy 399: spannend hoor. Hopelijk hebben die ongi krampjes wat betekend voor je! Je weet t volgende week! Marleen: ik zie dat je overtijd bent!!!! Oh wat spannend voor je joh! Hou ons op de hoogte he... Tab: laat je niet gek maken...je hebt er geen vat op dus zekerheid heb je nooit. Een kennis van mij was zwanger en het kindje overleed na 8 maanden in de buik...das echt vreselijk- niet om je bang te maken natuurlijk!!! Ik wil ermee zeggen dat je het niet in de hand hebt en dat we alleen maar kunnen hopen en bidden dat alles goed gaat... Nou meiden hier wat ongi. Wel iets minder dan ik gewend ben hoor maar het is er wel. Gister bloed geprikt en afwachten maar... Ik ga er weer vandoor. Ik check Marleen morgen nog effe ik ben echt benieuwd voor je!
@marleen jeetje... jammer.. ik had het zo gehoopt voor je! Mijn nod staat op morgen maar ik heb door te tempen (een aantal maanden reeds) gezien dat mijn eisprong deze maand twee dagen later was dan gepland. Dus mijn NOD staat nu op 20 februari.
@Marleen Balen meis...Nu even afwachten dus? @Appelsnoetje Jij houd het ook nog even spannend dus? @Alexanne In ieder geval ongi,ben benieuwd wat er uit je bloeduitslag gaat komen!Wanneer krijg je die? Ik wacht verder ook in spanning af maar hoe dichterbij de nod komt hoe meer ik denk dat het toch niet zo is,raar toch??Of ben ik nu in de ik bescherm mezelf voor teleurstelling fase aangekomen?
ff inbreken. ben net wakker en heb gedroomd.... whaaaa ik droomde dat we een meisje kregen en ze lijkt precies op mij! hahahahaha
Wie weet tab,je bent ook gependeld voor een meisje!Heb je een voorkeur of maakt het je echt niets uit wat het wordt? Maar lekker geslapen dus! Ik slaap al dagen erug goed,droom mega veel (mn vriendin zei dat ze dat ook had bij haar zwangerschappen) Wil dat allemaal niet horen,ga er veel te veel op hopen zo haha.. Heb nu slijmbeurs in mn arm,grrr moet pijnstillers nemen met ontstekingsremmers maar dat mag niet als je zwanger zou zijn,lastig dus wat te doen.. En wat heb ik toch een drang om te testen pffff, mn banner zegt natuurlijk dat het nog ff duurt maar weet bijna zeker dat mn ei veel eerder was nu (dus ook eerder nod lijkt mij?) Ik ga proberen tot ma vol te houden!Heb nog 1 kv test liggen namelijk.. Of denken jullie dat ik nu al kan tetsen?
wachten tot nod! als deze nu negatief is zou je de hoop kunnen hebben dat ie dichter bij nod wel positief zou zijn en je alsnog onzeker maken. nog even volhouden
@tab: Dat was vast wel een leuke droom dan! Ik heb gedacht over zo'n angelsound. Maar ik heb ook al vaak gelezen dat het ook best vaak voorkomt dat je dan geen hartje kunt vinden.... Dan is er nog meer paniek hier denk ik! Toch maar gewoon braaf afwachten elke keer! Jouw eerste echo komt ook steeds dichter bij! Volgende week ben ik een weekje op vakantie dus ik lees pas weer over ruim een week! Ik hoop dat alles goed gaat!! En dat je een mooi spartelend mensje krijgt te zien! @mw21: Heb jij je ook al eens laten pendelen?? @Alexanne: heeft je ongi doorgezet?? Hoop het maar dan kun je nu een nieuwe ronde ingaan! @Marleen: Jeetje wat spannend! Het kan wel he, dat het even duurt voordat hij positief is! Weer al die onzekerheid.. pfff.. @Appelsnoetje: hoe gaat het met jou?? Al een teken van het een of ander in zicht?? (en dan het liefst natuurlijk zo'n leuke test met 2 kruisjes!!) @ wendy: Ik zou ook nog even wachten.. 7 dagen is wel erg vroeg nog! Maar ik snap dat de test in je kast brand!!! Ai ai! Even volhouden nog! Geduld is echt iets heel moeilijks he! Het is ook zeker niet mijn sterkste eigenschap!
Sorry meiden, ff geen puf om te forummen, lig met griep op bed. Dikke keel, zere spieren, koorts, afijn de hele ratteplan! BALEN! Hopelijk snel weer beter om beetje mee te kunnen schrijven.
@ellalalaaa helaas vanmorgen hier de rode vloed ontvangen op naar de volgende ronde! @deesje beterschap meid!
@Appelsnoetje Balen meis!Ben je erg teleurgesteld of wist je het ergens al? Duimen omhoog voor de volgende ronde! @Deesje Balen meis flinke griep te pakken!Ziek lekker uit en we horen je wel weer als je beter bent! @Alexanne Hoe vergaat het jou meis? Ik nu net thuis van werk,zo ff op ziekenbezoek bij opa en daarna verjaardag. Morgen weer late dienst pfff.. Verder beetje hoofdpijn en af en toe wat kramp in mn buik,hou er dus maar rekening mee dat t niet raak is. Mocht ik morgen/maandag niet ongi zijn ga ik toch een testje wagen.. Fijn weekend!
Lieve meiden, Ik ben zo voor een weekje op vakantie! Laptopje gaat wel mee maar ik weet niet of ik daar internet heb! De meiden die bijna mogen testen: heel veel succes! Tot over een weekje! Liefs Ellalalaaa