(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Alexanne spannend hoor! ik duim voor je. ik denk dat ik morgen tegen me ouders ga vertellen dat ik zwanger ben, dit nieuws zal ze vast blij maken. ik kan het niet meer voor mezelf houden. voor de zekerheid eerst een digitale clear blue testje morgen haha, mijn derde test.

2. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen meiden,

@alexanne: en??? spannend hoor! ik duim voor je!
    Sarahay: Gefeliciteerd!! Hoeveelste ronde was het raak?? (als ik vragen mag)
    Jeanet: Volgens een cyclus van 23 dagen zou ik morgen ongesteld moeten worden. Ik heb nu al 2 dagen zeurende buikpijn. Verwacht dat er niets te testen valt maar gewoon ongesteld worden!en jij? Ik voel overigens ook nog niets geks ook niet van het ontpillen!
    Zijn er ook andere meiden die daar niks van merken?

3. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesje, m80, tab voor jullie een nieuwe ronde! nog een paar dagen voor de eisprong zag ik! Good luck!

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    Hey meiden,

Ben er weer hoor. Hoop vanaf nu weer een beetje te kunnen reageren. Erg druk geweest, ondanks dat ik al 2 dagen vakantie heb. Nu even lekker niets, maar vanavond weer 2 verjaardagen. En morgenmiddag gaat vriendlief naar AZ, dus ben ik weer alleen met onze kanjer.
    Zijn wel druk aan het klussen, volgens de menstruatiekalender zou ik maandag a.s. mijn eisprong hebben...

Nog even een korte reactie:
    @ sarahay, gefeliciteerd joh! Super, heb je het al aan je moeder verteld? Ik weet nog dat wij het ook niet voor ons konden houden, hebben het met 6 weken verteld...
    @ alexanne en.... al getest...

Vriendlief komt net thuis van een klusje, dus even genieten van elkaar aangezien hij vanmiddag ook weer weg moet en morgen...

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Hoi hoi!

@sarahay, gefeliciteerd meid!!! Wat leuk!!!! En, heb je het al verteld??

@Alexanne, en en en en en????????

Sorry, reageer op de rest later, moet nu weg!

6. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag meide

Gisteravond toen ik naar de wc ging aleen veeg bloed. Vanochtend al echt ongi. Ik had t echt niet verwacht! Was erg teleurgesteld en verdrietig... Op maar naar de volgende maand... Mijn ma gaf de tip,als je geklust hebt doe dan een kussen onder je billen...op die manier help je de visjes de goede kant op te zwemmen ha ha. Bij haar hielp t wel. Je moet dan een paar min. Na de sex zo blijven liggen. Haar dokter had die tip gegeven. Misschien een idee ook voor jullie? Maar goed ik ga t weer probere. Wilde jullie wel eben op de hoogte stelle

Gr a

7. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Aaaah, Alexanne, balen meid ... maar we gaan gewoon vol goeie moed de volgende ronde in!
    En die tip heb ik bij mijn dochtertje ook gebruikt, hihi! Of gewoon met je benen in de lucht, helpt ook!!

8. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    na de sex een paar minuten een kussen onder je kont met je benen omhoog is dus een gegarandeerd succes? (voor een melige bui dan hahaha)

@ sarahay, gefeliciteerd meid! lijkt me ook moeilijk om het voor je te houden. hopen dat 't blijft zitten!!! succes met je geheimpje :)

@ alexanne, jammer meid! telerustellend als je er zo op hoopt. Sterkte ermee! nieuwe ronde nieuwe kansen!!!

@ marleen, legs crossed! hihi

@ ellalalaa, jij mag over 2 dagen testen. of ie de duivel al begonnen? spannend!!!

9. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal,
    nou pffff ben vanmorgen ongesteld geworden! (wel keurig volgens het boekje! cyclus van 28 dagen!)
    Moet eerlijk bekennen dat nu ik dit zo typ er wel een traantje over mijn wang rolt! stom he! Ik ging er niet vanuit dat het meteen raak zou zijn maar ik ben toch wel soort van teleurgesteld! ben me er heel goed bewust van dat het ook een jaar kan duren hoor. (maar stiekem was de hoop blijkbaar wel heel groot!)

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hallo allemaal! Ik zit dit forum de afgelopen weken te lezen en vond dat het nu wel tijd was om mijn vragen te stellen. Ik ben gestopt met de pil en werd ongesteld op 30 september.

We zijn niet echt bezig met zwanger worden maar het is welkom. Dus we zijn wat makkelijk met voorbehoedsmiddelen. Bijvoorbeeld laatste moment condoom om doen en voor het zingen de kerk uit.

Ik denk dat ik op 13 oktober mijn eisprong heb gevoelt. Steekjes in mijn onderbuik en mijn libido was erg hoog. Op 18 oktober heb ik 's avonds laat enorme buikkrampen gehad. Beetje obsipatie/menstruatie gevoel maar toch niet hetzelfde.

Op 19 oktober en 20 oktober had ik licht roze 'plakkerige' afscheiding. Geen idee wat mijn NOD is of hoe mijn cyclus is aangezien ik al 10 jaar aan de pil was. Wat denken jullie? Meteen al zwanger?

11. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi meiden!

Ik klink me hier ook ff in. Wij zijn 12-9 gestopt met de pil en wachten nu met spanning af... ;)

Tijdens onze honeymoon eisprong gehad en ook gevoelt en allerlei klachtjes gehad zoals onwijs gevoelige borsten, krampjes ed dus we hoopten al dat het gelijk raak was; waren het alleen maar ontwenningsklachten van de pil en is het de 1e ronde helaas niet gelukt. Was natuurlijk ook te mooi geweest om waar te zijn.

Iedereen succes met zwanger worden, testen of klussen!!! :D

12. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Ellalalaaa, aaah meissie toch, vet balen zeg. En een traantje laten mag best hoor!! Je hoopt zo graag dat je zwanger bent! Iedere ronde is weer teveel. Wel netjes hoor, je cyclus 28 dagen, das ook wel weer fijn! We gaan gewoon op naar de volgende ronde!

@Wijfie79, gezellig dat je mee komt kletsen! En jammer dat je ook ongi werd, maar we gaan gewoon vol goeie moed de volgende ronde in :)

@mw21, welkom ook! En dat klinkt wel spannend! Heb je al een test gedaan, of niet?

@Tab, hihhihi, of een kussen gegarandeerd succes geeft weet ik niet, maar valt te proberen, toch?!?!

Hier nu echt eindelijk ongi-spotting-loos, dus we kunnen weer aan de slag, hihihihi. Ben er nu eigenlijk nog niet zo mee bezig, maar dat komt wel weer als mijn NOD dichterbij komt denk ik ... gisteren een feestje gehad, was een vriendin van ons met een 4-weken oude baby. Lief weer hoor ...!!

13. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi allemaal,

ik heb even 2 dagen niet kunnen reageren, wel meegelezen maar even te druk geweest; werken, verjaardag, verkoudheid en keelpijn die opkwam en die helaas heeft doorgezet: ben nu dus mijn stem kwijt. :x
    Verder sinds vanochtend wel weer zeurende buikpijn, met wat uitstraling naar mijn onderrug, maar ja, dat kan dus ook nog heel goed van het ontpillen komen. We wachten maar gewoon af...

@ ellalalaaa; wat jammer joh, dat je ongesteld werd... hopelijk heb je daar niet al te veel last van, en is het snel voorbij, en dan vol goede moed weer verder!

@ Deesje; bij ons in de vrienden/kennisenkring zijn er ook heel veel mensen zwanger of hebben net een kleintje, en dan begint het wel weer heel erg te kriebelen he...

Voor ons is het nu heel anders dan bij ons dochtertje; zij was er opeens, het was niet gepland... Wel heel welkom hoor! :) Dus toen ik allerlei klachten kreeg die op ongesteldheid leken maar niet waren, toch maar een test gedaan en toen bleek ik dus zwanger. En nu ben ik er veel meer mee bezig, ieder pijntje associeer ik met iets, etc... ;)

Nu ga ik maar eens lekker languit op de bank, filmpje kijken ofzo, hopelijk snel mijn stem weer terug!

14. sarahay

sarahay Lid

14 okt 2010
    91
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo dames,
    gister bij me ouders geweest, haha we hebben het verteld, mijn broer was heel erg emotioneel die vindt het spannend, met de onderzoeken, mijn vader geloofde niet en bij me moeder viel het kwartje een uur later pas, hahaah omdat het zo snel is gebeurd. was echt lachen en heel erg emotioneel. morgen bel ik naar klinische genetica ivm vlokkentest.

15. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    @ Sarahay; fijn dat je ouders en broer zo blij voor jullie zijn! Kan het me voorstellen dat het wel heel spannend is allemaal. Hopelijk zijn de resultaten van de testen de komende tijd allemaal goed!

16. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Dag dames,

Ik meld me ook aan :D Ben de 6e september gestopt met de pil en nu dus in ronde 2 ;) Heb wel veel last van ontpillen :(

saray,gefeliciteerd met je zwangerschap!

17. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Hey meiden, heb het weekend niet zoveel tijd gehad om te reageren, moest werken...ben nu ook weer aan het werk, heb nachtdienst ;)
    Ben blij als ik morgen thuis ben, eerst even lekker slapen en dan de rest van de dag vrij :)

@sarahay: gefeliciteerd met je zwangerschap :):):)
    @ Bolbuikje: welkom bij de club :D

Nou, ik ga weer eens aan de slag....morgen kan ik lekker op mn gemakje hier bijlezen ;)

18. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hoi Deesje!!

Bedankt voor je reactie Deesje!

Heb nog geen test gedaan want denk dat het beetje te vroeg is of niet? zit op dag 26 van me cyclus en omdat ik net pas gestopt ben met me pil weet ik niet wanneer mijn NOD is.

Ben bang dat ik teleurgesteld ben als ik nu ga testen en t niet zo is.. Heb namelijk vanaf mijn ei al het gevoel dat 'het goed zit'.

Herkent iemand dat? Dat je een soort rustig gevoel over je hebt omdat je 'toch wel zwanger bent' Heel vreemd.

Als ik het nu niet ben, dan ken ik mijn eigen lichaam toch NIET haha

19. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Wijfie79 en bolbuikje Welkom!
    @ Sarahay: wat spannend allemaal! hou je ons wel op de hoogte??
    @ Driekeerdaan: Ben je al weer een beetje opgeknapt? hoor van veel mensen om me heen dat ze beetje ziekig zijn! Het zou bij jou natuurlijk ook andere redenen kunnen hebben ;)

Ben zelf sinds gisteren ongesteld! En niet zo'n beetje ook! pffff!
    wat een bloedverlies! Was dat bij jullie de eerste keer echt weer ongesteld zijn ook zo heftig???

20. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met plaatje?

Deel Deze Pagina