(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @wendy ja, eigenlijk zag ik het aan mijn temperatuur al aankomen. Die ging als een glijbaan naar beneden... maarja, ik gaf de moed niet op. Ben wel teleurgesteld want we hebben echt veel geklust. Maarja, komt goed... nieuwe ronde!

2. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    leerkracht basisonderwijs
    Noord-Holland
    hier nog steeds niets.... ga er dus morgenochtend weer een testje tegen aan wagen... zou een erg leuk cadeau zijn voor vriendlief... hij wordt morgen 32...

laat t jullie weten hoor....

3. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    ellalala: fijn haha. Ik zit nu 5 dgn na eerste dag ingesteldheid. Dat wil zeggen dat ik volgende week al kan testen....
    Ik vind het best wel spannend hoor

Wendy: ja dromen doe je veel in de zwschap...maar laat je niet gek maken he. Ik hoop dat het raak is maar je weet t niet he. Dromen deed ik zelf pas halverwege en eind zwschap maar goed
    het kan eerder natuurlijk

appelsnoetje: helaas...wel fijn dat je een regelmatige cyclus hebt...dat weet je een beetje waar je aan toe bent. Ik hoop dat ik dat ook heb deze maand...

Marleen: zag dat je nog niet ongi bent....spannend hoor al getest?

Nou meiden hier nog steeds wel wat rood hoor. Het ziet er goed uit...
    Ben echt megaaaa emotioneel. ZO ken ik mijzelf niet terug...
    Kan overal om janken en dat mijn dochtertje vreselijk vervelend is maakt t er niet beter op....ik begin helemaal te twijfelen aan mijn moederschap.
    Heb haar vandaag weggebracht naar oma want ze had me helemaal leeggezogen deze week...Even rust...aan de andere kant heb ik nu ook weer een schuldgevoel...

Maar goed ik ga er weer vandoor

4. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    lieve meiden,
    Kon niet meer slapen.... Dus weer ff getest.... Weer negatief. Had op een leuk cadeautje gehoopt voor vriendlief...

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Aaaaah Marleen, balen meid :( Hopelijk be je snel van die onzekerheid af.
    Maar alsnog gefeliciteerd met je mannetje. Die van mij wordt ook 32 in april!

HIer lijkt het weer wat beter te gaan, koorts is weg, maar heb nog wel keelpijn en ben ontzettend moe. Vandaag dus rustig dagje en ik denk dat ik morgen ook nog maar thuis blijf van mijn werk. Ben nu toch met zijn tweetjes he, toch een beetje mezelf in acht nemen, is wel verstandiger.

Ga straxies es teruglezen, maar las al dat Ellalaa op vakantie is? Heerlijk! Wintersport was het toch? Veel plezier!

6. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    @alexanne dat is waar :), ik ben er ook heel blij mee. Hopelijk wordt dat voor jou deze maand ook beter !!

@marleen ...jammer! jeetje... nou misschien is er nog hoop want zolang er geen bloed te bekennen is, is er nog een kans toch? Heb je verder geen last van kramp of andere ongi-klachtjes?

7. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    @appelsnoetje, nog steeds niets te bekennen, ook geen krampen ofzo die een evt. ongi aankondigen.

vriendliefd heeft vanmorgen mijn teststrips bekeken, op die van donderdag is echt een heeeeeeeeeeeeeel licht 2e streepje te zien . op die van vandaag is hij iets minder licht.... hoop niet teveel, maar weet nog dat de vorige keer mijn teststrips er ook zo uitzagen.
    het zijn wel digitale geweest, maar als je ze uit de houder haalt zie je zo wie zo 1 streep, dat je test gelukt is en bij een zwangerschap een duidelijke 2e streep. en ze zijn niet omowit...

heb nog niet teveel hoop, wil woensdag weer testen, misschien stijgt mijn hcg erg langzaam momenteel. misschien is mijn lijf erg voorzichtig om mezelf niet teveel hoop te geven. als ik woensdag weer negatief test, ga ik de huisarts bellen en vragen om evt. bloed te prikken, kijken of er iets van hcg in mijn bloed zit, wordt langzamerhand steeds gekker van de onzekerheid.

vandaag wel veel afleiding gehad, hele gezellige middag/avond met visite. ben je er niet zoveel mee bezig.
    morgen ga ik weer schilderen in het huisje van mijn zusje, ze wil volgende week over. di naar ikea en woe weer schilderen. lekker druk bezig dus in mijn vakantie weekje... tot snel!

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay!!

Alweer ff afwezig geweest.. gezellig klusweekend gehad en daarmee bedoel ik niet in huis geklust haha
    Ben er verder echt heel erg weinig mee bezig dus daarom ook ff afwezig op forum geweest.

maarre ja heb me wel eens laten pendelen 1 zei februari of maart ander zei april!!

Marleen en Wendy spannend!

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    ff snel met mn gsm druk druk..

@marleen
    spannend hoor!en nog nieuw testje gedaan??
    wat een onzekerheid!

@alexanne
    al wat beter in je hum nu?ongi al voorbij?en tuurlijk ben je een goede mama!alleen ff niet xo in je hum nu..

@m21
    dan hebben we dezelfde pendels haha!

ik toch gestest zat,neg...
    denk ongi te worden maar tot nu toe niets nog..
    ben benieuwd..
    nu aan t wachten op mn echte nod..

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Oh Wendy dat zou wel leuk zijn als we tegelijk zijn haha!

Volgens banner vandaag mijn ei maar denk dat ik hem vorige week al heb gehad. Enorme hoofdpijn en vruchtbaar slijm dus ja!

We wachten gewoon rustig af maak me er deze keer nie zo druk om eigenlijk heb namelijk toch geen flauw idee wat me cyclus doet dus dat scheelt :)

11. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    he ben ik weer...

wendy:ik zie dat je alweer op dag 30 zit...spannend he?
    Ja mijn ongi is voorbij. Heb nog steeds heel erg last van een vreselijke stemmimg. Ook ben ik heel erg verstrooid en ben daardoor vergeten naar de gyn te gaan vandaag...Echt ik baal er zo erg van...hoe kan je dat nou vergeten? Ik dacht echt dat ik de 28e heen moest. Kijk ik net zie ik de 21e staan.
    Ik vergeet haast nooit afspraken. Ben echt mezelf niet de laatste tijd. Ik zit niet lekker in mijn vel en heb een erg kort lontje. Ook ben ik heel erg vermoeid de laatste tijd....
    Toch hoe kan ik die afspraak vergeten...ik weet nu niet wat ik moet doen. Morgen meteen bellen maar en vragen wat ik moet doen. Ze zouden vandaag gaan kijken hoe mijn eitjes ervoor staan...grr

Elalal: je hoor ze zijn binnen. Heel erg bedankt. Vraag me wel af wanneer ik moet beginnen...denk dat ik uitga van een gewone cyclus nu....

Marleen: zo al aardig overtijd! Zie dat je nega testte...wanneer ga je weer proberen?

gr a

Ik heb vorige week bloedgeprikt en zou vandaag de uitslag horen.
    OOk had ik een afspraak bij de gyn vandaag maar ben deze vergeten...dom he? Ik ben zo niet mezelf de laatste tijd en zo vertrooid...weet niet hoe ik mij kan vergissen in de datum. Ik had echt de 28e in mijn hoofd...grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr morgen maar bellen

12. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    hey meiden, gisterochtend wat bloed verloren. dacht dat ik ongi werd. Maar daar is t bij gebleven. Wacht nu tot morgen met testen tenzij mijn ongi doorzet... Als ik morgen weer nega test ga ik de huisarts bellen. Ben dan al 1.5 week overtijd wil dan wel bloedonderzoek.
    Verder wel bijgelezen, maar geen puf om te reageren. Zo weer naar ikea met mijn zus. En gister daar de hele dag geschilderd en morgen ook weer... Kom vana wel weer reageren...

13. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb nu volgende week dinsdag een afspraak....
    Geluukig hoef ik niet te lang te wachten...

gr a

14. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne

Jeetje meis dan zit je echt niet lekker in je velletje meis!Mischien dat je hormonen een beetje op hol zijn na die tabletten?Daar kun je ook goed verstrooid/chago etc. van zijn. Heb veel vriendinnen in de mm molen en die zijn niet te genieten als ze met die hormonen aan t klooien zijn!
    En idd raar dat je de afspr zelfs vergeten bent,maar ja als je heilig dacht een andere data die afspr te hebben is het natuurlijk niet zo gek..(maar wel heel vervelend!)
    Gelukkig snel nieuwe afspraak gekregen las ik,nog 1 weekje meis!
    En je bloeduitslag hoor je die dan ook meteen of bellen ze daarvoor eerder?

@Marleen,
    Jeetje zeg jij wordt ook op de proef gesteld!Ben benieuwd hoor meis of je bloeding doorzet of dat je weer kan testen. Groot gelijk dat je anders ff naar ha gaat. Onzekerheid en rare cyclus is geen pretje!

Ik nu inderdaad op dag 30 of zo,voel nu weer helemaal niets bijzonders ben alleen heeeel erg moe. Slaap nooit uit maar werd nu pas half 10 wakker en ben nog moe,dit heb ik al 1,5 week of zo. Kan sóchtends 6u nauwelijks mn bed uit pfff..
    Maar goed we wachten af,ik test niet meer voor mn echte nod (voor zover die al iets zegt..)

15. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemorgen, net de echo gehad en moet over 2 weken weer terug omdat mijn baarmoeder naar achteren ligt.... maar het beweegt, heeft een goede hartslag en is geschat op 10 weken en 6 dagen. Dat is 3 dagen meer dan ik had uitgerekend.

Dus over 2 weken poging 2 en als die ook niet goed lukt voor de testjes dan moet het inwendig. Foto staat in mijn albumpje :)

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @tab

Heb ff je foto'tje bekeken,blijft mooi dat het kan he?
    Gelukkig alles goed met de beeb!Kan het kwaad dat je baarmoeder naar achter ligt of is het alleen lastiger voor de echo's?Je mag iig een keertje extra voor een echo,lijkt me ook wel fijn zo'n extra spiek momentje!
    En paar daagjes verder dus,mag je t ook paar daagjes eerder vertellen!
    Geniet er van meis!

17. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    gekantelde bm kan geen kwaad, is alleen wat moeilijker kijken met echo's en een buikje zal waarschijnlijk later zichtbaar zijn....

Hoe is het verder met de NOD's die overschreden zijn?

En hoe gaat het met de andere beebs?

(toen ik wegging zei de, mannelijk, verloskundige:"broedze!" da's toch raar?)

18. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    net weer getest.... Durfde niet met mijn (laatste) digitale cb dus gister maar bij kruitvat 2v5 gekocht....

En er is een 2e streep verschenen... Wil niet te hard juichen maar t lijkt er toch op... Ga voor mijn eigen gevoel toch zo de ha bellen. Met een bloedonderzoek heb je toch meer zekerheid... Merk aan mezelf dat ik best onzeker ben nu, door wat er de vorige keer gebeurd is... Denk dat ik er meer van kan genieten als we een goede echo gehad hebben... Ik laat t jullie weten als ik de ha heb gesproken...
    Straks weer lekker schilderen bij mijn zus, tot snel'

19. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    Een kleine knuffel voor jou marleen, dat deze beeb maar een hele mooie mag zijn!

20. Marleen83

Marleen83 Actief lid

17 dec 2007
    277
    0
    0
    Noord-Holland
    ,morgen om kwart voor 9 mag ik naar de huisarts!
    dank je wel voor je lieve woorden Tab!

Deel Deze Pagina