@marleen wow, klinkt goed! Ik duim voor je dat het deze keer helemaal goed gaat. @tab broedze haha... klinkt niet zo professioneel, maar is wel om te lachen toch?
@Marleen ohhhh hier een voorzichtige gefeliciteerd meis,ik duim heel hard mee voor je dat het een dikke plak beeb is!! Succes morgen!En ik snap goed dat je na je mk nu niet te vroeg durft te juichen,doe t rustig aan meis en hopelijk mogen we je snel tot de as mama's verklaren!! @tab Ik moet eigenlijk ook wel lachen om deze mannelijke opmerking..Beetje vreemd ist wel ja maar hij zal het grappig bedoeld hebben vermoed ik.. mannen.. Ik hier gister na de klus beetje bloed verloren en gister wat ongi gevoel,vermoed dus dat het vandaag door gaat zetten en dat ik door kan naar de volgende ronde.. Beetje jammer had er een goed gevoel over deze maand.. Ga straks maar ff nieuwe ovu testen bestellen en dan hopen dat t volgende ronde raak ik,gaan 20maart naar NY. Dus kan dan net daarna weer testen,zou leuk zijn als het dan raak is. Zijn we ook net half jaartje getrouwd..Ach ja eerst maar ff wachten of ongi goed doorzet vandaag..
Marleen toch! echt spannend zeg! duimen voor veel plaklijm! Voorzichtig gefeliciteerd Wendy ga je niet voor de zekerheid testen?
@m21 Mocht mn ongi vandaag of morgen niet doorzetten dan test ik natuurlijk nog een keertje. Maar mijn gevoel zegt dat het game-over is voor deze ronde.. Ik wacht dus nog even af..
wendy: wat balen joh...nou eerst maar afwachten of het doorzet. Wel 1 voordeel, je hebt nu wel een regelmatige cyclus! Misschien hebben we beide in maart wel een posi test in handen!!! ik hoop het zo! Marleen: al nieuws? Hoop het zo voor je! Nou meiden hier natuurlijk weinig te merken. Heb wel wat last van mijn onderrug en wat steekjes in linkeronderbuik. Denk niet dat t wat is hoor...moet wel zeggen dat ik de hele dag zin heb in...je weet wel.. Heb op internet laten berekeken wanneer ik met ovutesten kan beginnen en das al morgen! 1 maart zou dan de bevruchting zijn. Misschien heeft de pendel maart dan nog gelijk? Ik haal nog wel wat ovu testen extra dat als ik wel een langere cyclus heb deze maand dat ik door kan testen. Ook heb ik 1 maart een gyn afspraak. Dan komt er weer een inwendige echo...weet niet of dat zo bevordelijk is wat denken jullie? gr a
mag morgen om kwart voor negen bij mijn huisarts komen. ben benieuwd wat hij zegt. ga in ieder geval morgenochtend ook nog de digitale test doen!
@Marleen O ik ben zo benieuwd wat de bloed test gaat zeggen (denk zwanger hoor meis!!) Laat je even wat weten als je geweest bent?? @alexanne Ja wij gaan gewoon voor maart,hopelijk testen we dan samen posi!!Jij mag gaan ovu testen nu dus?Spannend ik had er afgelopen maand niet veel aan,denk dat ik ook te vroeg gestopt ben met testen. Welke gebruik jij?Ik had van matcare maar wil nu andere proberen..En veel zin dus wie weer ei'tje in aantocht!!Zou wel vroeg zijn maar t kan wel..En ach je kunt beter te veel zin hebben als niet toch??Manlief zal er blij mee zijn! Ik nu nog niet echt mega ongi,beetje aan mn tampon maar niet echt dat je zegt wauw..Had ik vorige rondes wel.. Mischien beetje aangewakkerd door t geklus van gister..Heb wel krampen en hoofdpijn dus hoop dat t doorzet..En iemand een idee of vandaag dan dag 1 is of morgen pas bijv.? Ik ga maar uit van vandaag..
de digitale test was overduidelijk! ZWANGER!! Kan t wel van de daken schreeuwen. Maar blijf gevoelsmatig wat terug houdend gezien mijn ervaring in nov... Ga nu wel mijn banner aanpassen...
@marleen gefeliciteerd meis!!Hopen op een dikke plak beeb! Mijn ongi zet niet door tot nu toe,wat ik hier weer mee moet..????
kom net terug van een lekker ochtendje peuterzwemmen met zoonlief. daarvoor naar de huisarts geweest. omdat ik vanmorgen een duidelijke positieve test had, hoeft er geen bloedonderzoek plaats te vinden. op zijn advies meteen de vk gebeld en daar kan ik 17 maart terecht. ze gaf meteen aan dat we dan de week daarna al een echo krijgen, voor mijn eigen gevoel/zekerheid. omdat het de vorige keer niet goed is gegaan. en als het goed is krijg ik daarna ook nog de 12 weken echo. dus dan in een korte tijd 2 echo's. nu moet ik zelf nog het vertrouwen krijgen dat het goed zit! dus lekker duimen dat deze plakbaby blijft zitten!!!
gisteren mijn ouders verteld dat ik zwanger ben. Ze hadden geen flauw idee! Ik had bij de prenatal 2 slabbetjes gekocht met i love oma/opa. maar ik durfde het niet te geven, te opvallend..... gelukkig hebben ze een hondje dat heel graag apporteerd hahaha. slabbetjes had ik opgerold en een elastiek eromheen gedaan, naar de hond gegooid in een onbewaakt moment. en dan heel appelig zeggen: wat heeft die hond nou in z'n bek?????? hihi. mijn vader gaf het aan mijn moeder die het elastiekje eraf haalde en begon te snikken. zo schattig! ze kon het niet geloven! en ik ben zo blij dat ik het kwijt ben pfffffff Vanmiddag kwam mijn schoonmoeder nog langs. ze is zo trots dat we zijn gestopt met roken en verbaasd dat ik mijn 'mooie silhoutte' nog steeds heb! ben dus bijna 3 maanden zwanger en je ziet niks........ Volgende week vertellen we het haar, dan op haar 60ste verjaardag hihi
marleen: heel erg gefeliciteerd!!!! Vind het echt geweldig voor je! En blijve plakke he ... Wendy: en doorgezet? Ik gebruik volgens mij sensitest. Ellala had nog testen liggen en heb ze zo van der gekregen echt heel lief. Volgens de berekening kon ik vandaag beginnen met testen en volgens mij zag ik een heeeel licht streepje...dus morgen weer effe testen en kijken of het al wat donkerder is. Tab: wat een leuk idee zeg! Als ik dat zo lees ben ik wat dat betreft een echte droogkloot...zo ook mijn familie hoor haha. Bij mijn vorige zwangerschap heb ik t meegedeeld onder het nagellakken van mijn moeder...en mijn schoonma voordat ze moest werken. Denk dat ik t nu wel leuker aan zou pakken hoor...al zie ik mijn ma of schoonma geen traantje weghalen...al zou ik dat wel heel leuk vinden hihi.. Maar goed wel leuk om te lezen! Nou ga er weer vandoor. Morgen weer effe testen. Heb er echt een goed gevoel bij! Denk dat t deze maand raak is...mijn vriend zei hetzelfde. Hij is al die maanden sceptisch geweest...al die maanden zei hij: nee hoor t is niet raak terwijl ik zeker wist dat t wel zo was... Nu zegt hij zelfs: deze maand zal t gebeuren dus wie weet haha nou houd jullie op de hoogte
Alexanne mijn moeder zou me denk echt wat aandoen al zou ik het op die manier vertellen haha! Marleen hoe is het vandaag? Hier lichte ongi steekjes?! Hoop echt niet dat ik weer zo'n korte cyclus heb deze maand! In ieder geval het weekend over
kzit me eigen tekst nu terug te lezen en is eigenlijk wel grappig ga eerder uit van een korte cyclus dan van een eventuele zwangerschap... ach ja we wachten t weer rustig af
@tab Leuk hoor zo'n reactie van je ouders!Leuk idee zo om de hondjes het te laten brengen! @Alexanne Jij hebt het idd wel erg nonchalant gebracht de 1e keer,kom ik hier ook niet mee weg hoor!Maar ja hopelijk kun je het snel ook wat specialer brengen! Jij nu druk aan de ovu testen dus..Ben benieuwd of jij je ei er goed mee kan vinden!Hoop het zo meis dat je gevoel het goed heeft! Ik nu hier een soort van halve ongi,bloed wel maar nog geen volle mini ob per dag. Af en toe een krampje en sinds vanmiddag die typische ongi rugpijn. Maar geen echte ongi zoals ik die ken.. Kan het dat het zooo veel minder wordt ineens of zou er iets loos zijn? Hoop stiekem dat het nog even goed doorzet dan ben ik geruster. Herkent iemand dit?? Mijn moeder werdt ook een soort van mini ongi toen ze in verwachting was van mij,zit er aan te denken om toch voor mn gevoel een testje te wagen. Weet dat het 99% niet is maar anders blijft het door mn hoofd malen.. Is dat raar?