@M21 Grappig ja dat je al van het negatieve uitgaat haha..Laten we idd hopen dat het niets met ongi worden te maken heeft! Duimen draaien hier hoor!
ja gek hé niks voor mij! Maar testje wagen is niet raar... heb ik ook 2x gedaan omdat me ongi beetje vreemd was! Niet om je op te jutten maar mijn nichtje leek zelfs ongesteld alleen iets minder en 4 dagen ipv 6
testje gedaan en nega (zoals verwacht hoor!) Nu maar lekker aan de rauwe zalm/filet american dan maar zo in de stad.. Wacht verder wel even af wat mn ongi doet..Als ik zo een dag of 5 'lek' dan zal het wel een ongi zijn denk ik,wel een rare dan maar goed..
jammer wen! Ik ken die vreemde ongi's jammer genoeg.... volgens mijn HA maakt t niet uit wat voor ongi je hebt Soms lijkt het voor ons wel meer een ongiforum dan een zwforum hé?! Kzou maar een lekker wijntje nemen bij die lekkere hapjes haha
mw21: hoe zou jij t brengen? misschien kan ik wat ideetjes opdoen haha. wendy: nou wat vreemd zeg. Hoop dat t effe goed doorzet des te sneller ben je er van af. ALs je straks zwanger bent hoe ga je het dan vertellen aan je familie? Nou hier vanochtend ovu getest en niets te zien terwijl gister een heel licht streepje...ik begrijp er niks van Nou morgen maar weer proberen. Houd jullie op de hoogte gr a
@alexanne ik zou denk ik een taart laten maken of zoiets. vind de slab met opdruk ook erg leuk,vind te veel leuk haha,en je kan t helaas maar 1x vertellen..hoop in ny zwanger te zijn,kan ik daar iets kopen om te geven!of in april/mei dan worden mn ouderd beide 50,leuk kado leek mij! ovu testen lukken bij mij tot heden ook niet super,bewaar je ze dan kun je goed verschil zien! @m21 heb jij ook ongi zoals ik nu gehad?maakt t echt niets uit hoeveel je verliest,hoe weinig t ook is?? idd meer ongi praat bij ons niet zwangeren (helaas)
Wendy; HA zei dat kleur en hoeveelheid niet uit moet maken... dus gewoon weer de volgende keer afwachten als het 3x achter elkaar voor jou gevoel vreemd is zou ik daar wel wat mee doen Alexanne; heb al van alles bedacht pak luiers geven, als al echo is geweest zeggen dat ik foto's van een feestje wil laten zijn, mijn kleine zusje laten zeggen dat ze opa en oma worden haha heel flauw, foto van de echo op een taart, boekje over opa en oma geven Steekjes zijn vanavond bij mij weggetrokken wel veel slijm we wachten weer af rustig aan geen stress hier
@m21 Dat stelt me wel een beetje gerust!Nu geen verlies meer,dus heb maar een dag of 3 wat bloed verloren (inie mini beetjes). Houd dit maar aan als een ongi,ook omdat ik wel krampen etc heb gehad. Had woe zelf een hele erge steek dat ik bijna krom lag (nog nooit meegemaakt zoiets!) Ik ga vanaf dag 10 maar gewoon ovu testen en dan zie ik wel wat eruit komt. Jullie nog plannen meiden dit weekend?Ik veel op ziekenbezoek in zh bij mijn opa,die ligt er nu al meer dan een week in (hartproblemen). Hoop zo dat hij opknapt,wil zoooo graag dat hij nog mee mag maken dat hij overopa wordt! Hij vroeg gister in het zh ook of ik al zin had in zure bommen. Hij wil zo graag een achterkleinkind (lief!)Verder verjaardag en de booschappen etc. Fijn weekend meiden!
Haaai Allemaal, Ik ben weer thuis!! Als aller aller eerste: MARLEEN GEFELICITEERD! wat een goed nieuws!!!!! Wat super leuk! Durf je het al een beetje te geloven?? Morgen lees ik de rest even bij! nu snel nog even douchen en mijn bedje in.. Nog steeds geen nieuws van Driekeerdaan??? Zag haar naam zo snel niet staan. Hoop maar dat alles goed gaat daar! Have sweet dreams!
Leuk gehad Ella? Ik ben het weekend niet ongi geworden dus ben blij dat ik niet zo'n rare cyclus heb als vorige maand! Wel vreemd dat ik vrijdag en af en toe ook zaterdag zulke ongi steekjes had... maarja we wachten het weer af!
Huh?! Kreeg ineens geen meldingen meer?!? Vreemd! Zit op mijn werk, moest toch ff checken hoor... Maar wat lees ik nu, Marleen zwanger!!!!!!!!!! GEFELICITEERD!!! we gaan idd met zijn allen duimen voor een plakbeebje!!!!!! Lees de rest nog wel later terug, moet echt ff weer aan de bak hier ...! @Ella, leuk, ook weer back van holiday!!! Hier trouwens alles ok, donderdag de 12-weken echo, toch weer spannend, ondanx dat ik er al eentje heb gehad! En voel me goed, niet meer misselijk (op af en toe vlagen na), alleen nog moe. Tot later!!
Hoi meiden, hier ben ik weer, sorry dat ik er zo lang niet was...! Ik had echt de puf niet, zoveel aan ons hoofd en nog steeds dat gezeur op mijn werk, ik zat een beetje tegen het depressieve aan had ik af en toe het idee. Heb nu mezelf wel weer wat opgepept, de moeheid is ook aardig aan het afnemen, maar echt lekker in mijn vel zit ik nog niet... Ook voor de verandering weer de griep gehad, en sinds die tijd werk ik niet meer hele dagen. Ik werk nu van 11 tot 17.00 uur, en dat hou ik beter vol. Mijn baas moet het er maar mee doen! Heb het idee dat de collega's het ook allemaal niet zo snappen, dat ik nu minder werk, maar dat is dan maar hun probleem... Mijn leukste en beste collega heeft een andere baan, die was het ook zat, groot gelijk heeft ze. Maar ik baal er wel enorm van dat ze weg is... De sfeer is er af en toe om te snijden, maar gelukkig mag ik dan snel weer naar huis. Nog even doorbijten, en na mijn verlof ga ik echt niet meer terug! Met het kleintje gaat het goed, ik begin het al te voelen en op de vorige echo zag alles er ook goed uit. 18 Maart moet ik weer naar de gyn, en dan 2 weken daarna de 20 weken echo. Dan weten we als het goed is ook wat het wordt, ben zo benieuwd!! Hoe gaat het verder met jullie allemaal? Ik las net in de gauwigheid dat Marleen zwanger is? Gefeliciteerd meid! Wat fijn voor jullie!! Hopelijk kun je er een beetje van genieten! Ik ga vanavond nog wel even de rest bijlezen, de kleine meid is nu wakker en heeft dus weer even wat aandacht nodig...
@Ellalala Fijne vakantie gehad meid? @3xdaan Ah meis toch,wat vervelend dat je je zo voelt en dan nog dat gedoe op je werk!Je hoort nu te genieten en op een roze wolk te stuiteren..Hoop dat je je snel weer wat meer happy voelt! En ach dan begrijpen ze het toch maar lekker niet op je werk,hun probleem!!Jammer joh dat je werkmaatje nu ook weg is maakt het niet leuker om te gaan werken!Nog ff volhoeden meis,dan heerlijk je verlof in! Heb je al een idee wat het gaat worden?Of een voorgevoel? Wel fijn dat met de beeb alles oke is! Rustig aan meis en lekker aan jezelf denken!Hoop ook dat het snel beter weer wordt dat doet ook altijd goed als je down bent! @Alexanne Hoe is het met jou meis??En hoe gaan de ovu testen?? Ik sinds zaterdag geen bloed meer verloren,blijf het vreemd vinden..Voel wel mn eierstokken nog af en toe,het is net of mn lichaam het er niet uitgewerkt krijgt..Ook misselijk sinds vandaag pfff..Ga op dag 10 maar ovu testen en dan zie ik wel..
effe snel bijgelezen...ik ben bekaf...Vandaag naar ikea geweest want zijn op zoek naar een keuken. Was ook wel weer heel gezellig om te kijken voor t nieuwe huisje... Wendy: wat vreemd joh...misselijk en geen bloed meer...wat er allemaal in je lichaam gebeurt he? Ben benieuwd naar je OVU testen. Ikzelf had een paar dagen geleden een licht streepje en de dag daarop niets meer. Misschien heb ik t niet goed gedaan want heb de bijsluiter niet goed gelezen. Daar staat in dat je 5 tot 10 minuten moet wachten. Ik ging van een zw.schap test uit die je in een minuut tijd leest. Dus heb tot nu toe de ovu testen binnen 3 minuten weggegooit...misschien dat dat t is? Morgen naar de gyn kijken wat zij zegt...kan ze ook meteen zien of ik een rijpend eitje heb of dat er 1 gesprongen is...kan ze dat eigenlijk zien? Maar goed laat t je morgen weten deesje: tijd niet gezien! Alles goed meid? ja leuk he marleen die zwanger is...ik ben benieuwd hoe t met der gaat... driekeerdaan: balen joh van die baan. Ik begrijp echt wel hoe je je voelt...ik zit nu ook niet lekker in mijn vel en de mensen om mij heen begrijpen het maar niet. Mijn ma zegt dan: wat piep je nou je bent toch gezond en hebt een gezond kind? Ja maar t gevoel zit vanbinnen en tuurlijk ben je blij met wat je hebt maar dat haalt niet weg dat je je rot voelt!! OOk als t niet lekker op t werk gaat en je weinig begrip krijgt is dat best moeilijk! Denk eerst aan jezelf he....want een ander doet t niet (behalve je mannetje natuurlijk Nou ga er weer vandoor ik vertel hoe t morgen gegaan is bij de gyn
Hey! Ja, snap er nix van, kreeg ineens geen berichtjes meer door dat er wat geplaatst was? Was ook iedere x uitgelogd?? Helaas vorige week ook heerlijke griep gehad (koorts, keelpijn en spierpijn), dus ook paar dagen echt plat gelegen. Nu gaat het weer goed! Zo eerst ff douchen en dan ff zitten, misschien nog teruglezen of anders morgen, want ben bekaf van dagje werken weer!! Leuk om hier weer te zijn, ben benieuwd hoe het is met iedereen! @driekeerdaan, leuk je weer te lezen! Balen dat je tegen een depressie aan zat meid Hopelijk wordt het allemaal snel beter, dat stomme werk ook ... Ga gauw verder!
driekeerdaan; wel blijven genieten hé! Hoe moeilijk het soms ook is! Alexanne; hoe was het bij de gyn? Marleen; weet jij alweer meer na je roze bericht? Hier soms een ongi steek, of soms darmen? kweenie! ook veel witte afscheiding elke keer met afvegen nat (lekker fris) Hier vandaag vreemd op t werk... client deed met gebaren baby en wees naar mij....
Oh Wendy jij toevallig voor de zekerheid een testje gedaan gister of vandaag aangezien je korte ongi had?
mw21: misschien heeft die client een 6e zintuig haha Ja ging wel ok bij de gyn. Ze denkt dat ik PCO heb. Ik kan nu 2 dingen doen: wachten op mijn ongi en dan beginnen met clomid of mijn ongi weer laten opwekken met primolut zodat ik eerder kan beginnen met clomid.Wat denk jij? Misschien is t wel raak nu en dan wek ik t op...denk dat ik toch even wacht want die primolut had aardig wat bijwerkingen de laatste x Volgende week kan je testen zie ik?spannend! Nou ga er vadoor moet morgen vroeg op
hoi meiden, afgelopen week had ik vakantie maar ben erg druk bezig geweest. donderdag was ik naar de ha. hij vond het niet nodig om bloed te prikken omdat de test overduidelijk was. heb wel meteen de vk gebeld, maar daar 17 maart heen. en dan de week daarna een echo. heb t weekend t t-shirt voor onze zoon besteld met daarop 'grote broer' nu nog even kijken wanneer we het gaan vertellen. vind t namelijk erg leuk om het tegelijkertijd aan mijn ouders/broer/zus te vertellen. en weet niet zo goed wanneer we weer bij elkaar zijn. en anders nodig ik ze uit om volgende week lekker bij ons te komen eten... en mijn schoonouders zulen we het vertellen als we met elkaar op skype zitten. we zeggen dan dat zoonlief een nieuw shirt heeft gekregene en trekken hem \dat dan even aan... op school zat ik wel met twee collega's te praten, waarvan er 1 toen zei dat ze er nu wel aan toe was om aan een 2e kindje te denken. ze vroeg toen aan mij hoe ik daarover dacht.... reageerde toen erg afwachtend. de andere collega die erbij zat weet dat ik in nov een mk gehad heb. dus ze kwam na schooltijd bij me in de klas om even te praten... ze zag aan mijn reactie dat ik zwanger ben... ze vindt het enorm leuk! ben blij dat ik het dus op school al met iemand gedeeld heb. verder heb ik nog geen echte klachten, soms een beetje weeïg gevoel, als of ik moet spugen, maar ik kan nog wel geod eten. tijdens de vorige zwangerschap van onze zoon heb ik een aantal weken bijna niets gegeten, maar dat kwam ook pas rond een week of 7/8 dus ik moet nog even afwachten. verder ook niet echt gevoelige borsten, vorige keer wel. 's avonds merk ik wel dat mijn buik wat opgezet is, dan gaat de spijkerbroek dus snel uit en lekke rin huispak. tot snel, ga zo aan de schoonmaak in het nieuwe huisje vna mijn zusje...
Alexanne, ik zou idd nog even wachten, hoe minder pillen hoe beter denk. Maar van Clomid hoor ik goede verhalen! Enne misschien dat ik voor het weekend al een keer test vanwege t carnavalsweekend Heb steekjes in mijn onderbuik echt laag binnenkant bovenbenen en een soort spierpijn van me liezen naar mijn bovenbenen. Maarrrrr aangezien ik denk dat mijn laatste heftige bloeding pas mijn eerst echte menstruatie was na stoppen pil, kunnen deze symptonen dus ook tekenen zijn van mijn ongi. Ken mijn lichaam totaal niet Marleen, spannend om te vertellen!!