Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 3 Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 18 februari Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 26 Maart Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober
Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 -NOD 14 maart Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 18 februari Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 26 Maart Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober Ik heb t effe aangepast hoor Hier nog steeds veel last van ongesteldheids buikpijn. Echt zo vervelend. Zal het wat zijn denk je? Heeft die primolut toch mijn lichaam gereset? I hope so Nou houd jullie op de hoogte
Alaaf!!! haha ook voor degene die het niet zo leuk vinden Maarre hier uber super grote borsten nou en aangezien ik een a cup heb valt het voor mij en me vriend nogal op! Wel minder slijm. Ben er dit weekend amper mee bezig en heb nog een paar dagen afleiding
mw21: 1 dag overtijd? grote boobs...nou echt spannend! Wanneer ga je testen? Laat t gauw weten he!!!!! gr
Haai, Alexanne:Hoe gaat het met de ovu testen? heb je al een eitje gespot? vervelend dat je nog steeds zo'n buikpijn hebt! (kon je niet slapen vannacht? ) Mw 21: spannend!!!! heb je al besloten wanneer je gaat testen??? het zou wel heel leuk zijn he! Afleiding is goed!!! Wendy: Was het lekker in het bos? Het was vast heel druk! WIj zijn er ook even op uit gegaan maar jeetje waar komen al die andere mensen dan op eens vandaan!! Wanneer ga je naar New York??? Deesje: Wat fijn dat de echo goed was. Is wel weer echt even een momentje he! Wel balen dat je mannetje er niet bij kon zijn. Daar zal hij zelf ook wel van gebaald hebben. Bij 20 weken weer een kans! Hier alles oke. Begin wel zenuwachtig te worden voor woensdag dan hebben we 20 weken echo!
Morning! @mw21, oooooooooh, wat spannend!! Wanneer ga je testen??? @Alexanne, balen van die buikpijn. Al moet ik zeggen dat ik ook vaak vanaf de eisprong al buikpijn had ... spannend allemaal weer! @Wendy, hoe wast int bos, lekker weer he!! @Alexanne, spannend, de 20-weken echo alweer! Wat gaat het hard dan zeg, wow ... willen jullie weten wat het wordt eigenlijk? Hier alles ok! Was erg vroeg wakker vanmorgen, 5.15, manlief ging al werken. Kon natuurlijk niet meer slapen, tot tegen half 7 als mijn wekker weer gaat, grrr. Voel me nog opmerkelijk fit, hopelijk blijft dat zo tot eind vd dag, haha! Krijg eindelijk weer meldingen dat er berichtjes zijn geplaats, yeah!!!
Heb voor de carnaval al voor de zekerheid getest en vanmorgen negatief maar ik denk dat mijn cyclus (als je het nog zo kan noemen) langer is dus we wachten het weer af
Ooooooooh, en ik zie nu pas mijn BIG fout, sorry Alexanne ... Bedoelde Ellalalaa, ivm de echo ... sorry meis ....
Net een veeg fel rood bloed dus denk mijn ongi... Eindelijk echt ongi dan want die bruine prut van de afgelopen maanden dus eigenlijk wel een soort happy Ik denk dat er met mijn pilstop in september toch wel wat gerommelt heeft en toen heb ik vorige maand voor bronchitis antibiotica gehad en daarna ging ik erg vloeien dus ik denk dat dat de boel even heeft opgeschoont haha Oke voor mijn volgende ronde voor mijn ongi heb ik dus een week steekjes, grote borsten en vocht vasthouden Onthouden hé anders zie ik het de volgende maand weer als symptomen
@Elallala Het bos was echt ff lekker,maar idd waar al die mensen ineens vandaan komen?? Ik vlieg 20 maart voor een weekje naar NY met manlief,zijn dan ook half jaartje getrouwd in die week dus is extra leuk..Nu hopen dat mn ei optijd is want dan kunnen we de week afsluiten met hopelijk een posi test..Zou zo gaaf zijn.. @M21 Ahh balen meis,dus nu ongi geworden..Je hebt nu iig wel meer zicht op je cyclus en je herkent je voortekenen nu. (zal je helpen herrineren hoor!) Nu vol goed moed door dus,hopelijk zijn wij 'niet zwangere' snel samen zwanger. Wordt weleens tijd weer voor een posi test hier!!We zijn alweer een half jaar bezig meiden,de tijd vliegt.. @Deesje En nog wakker nu?Je was wel erg vroeg wakker hoor!! Nog fanatieke en nu brakke carnval vierders onder ons? Ik heeeel mischien vnvd nog ff de stad in,t gaat toch een beetje kriebelen..Maar heb niets vast afgesproken,kan altijd nog met een vriendin een rose'tje drinken bij mij met wat lekkere hapjes..(nu mag het nog zo voor mn ei..) Manlief is de stad in dus die komt zo zat als een schip thuis vnvd vrees ik..Ach die ene keer in het jaar.. Nou meiden ik ga ff relaxen,heb een beetje hoofdpijn grr.. Op het werk een gekkenhuis (letterlijk!!!) veel clienten opgenomen die te complex zijn voor onze afdeling maar die nergens anders heen kunnen (lopen weg/roepen heel de dag/zijn bewegelijk/kleden zich uit/gaan lopen wat ze niet kunnen en vallen etc. etc. en dan nog familie met 1000 en 1 vragen...) Ben blij dat ik over 2 weken een weekje vrij heb want ik wordt er stapelgek van om zo te moeten werken met geen personeel. Maar goed nu ff niet aan denken.. Meiden fijne avond alvast!
Wendy wij zijn volgende maand samen ik voel het! Net ff mijn pendel terug gekregen april meisje... had de hele tijd jongen in mijn hoofd haha Maar denk zomaar dat die pendel gelijk gaat krijgen! Ook denk ik dat mijn ei eerder is dan met 14 dagen. Had namelijk vroeg vruchtbaar slijm afgelopen maand maar dacht toen dat t te vroeg was. Nu al meerdere mensen gelezen die ook vroege ei hebben. Ik ben behoorlijk aan het carnavallen, vandaag alweer dag 5 dus ben er bijna klaar mee haha morgen avond afsluiten! Enne is dus maar goed dat ik ongi ben want afgelopen weekend was geen gezonde start geweest voor een plakbeeb...
Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 -NOD 14 maart Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 18 februari Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 26 Maart mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 4 april Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober
Ellala: ja had wel getest en had vorige week een heel licht streepje- dag 11 (veel te vroeg toch?). Op de bijsluiter stond dat een licht streepje niet goed was het moest een dikke streep zijn. De volgende dag getest en toen was het omo wit...Heb wel vanaf dag 16 ongi buikpijn. Kan mij herinneren dat ik dat de eerste maand ook had. Maar ja toen was het misschien ontpillen en nu zijn we een half jaar later dus..Al had ik toen echt t gevoel dat ik zwanger was en was dat volgens mij ook! heb eens gelezen dat het veel gebeurd dat je ook zwanger bent alleen dat t eitje niet goed innesteld en dat je ongi wordt op de dag dat je dat ook moet worden zodat t lijkt alsof je helemaal geen bevruchting gehad hebt. We wachten dus maar af... Deesje 80: oh dus jij had ook buikpijn vanaf de eisprong? en had je dat elke maand of had je daar alleen last van na bevruchting? Hoop natuurlijk dat bij mij t laatste is hihih mw21: ik las dat je toch ongesteld bent geworden...Balen joh! Gelukkig geen bruine smurrie meer op naar de volgende ronde dan maar. April een meid he? nou wie weet! wendy: je vliegt de 20e al! wauw meis geniet ervan zo met zijn tweetjes...straks zijn jullie met zijn 3e en dat zijn die uitstapjes verleden tijd haha. Hoop ook echt voor je dat t een onvergetelijke vakantie wordt.] dan wel door een posi test! Nou ga er weer vandoor. Nog steeds ong. pijn en kijk elke keer als ik naar de wc ga...so vreemd allemaal. Voor de rest voel ik niks. ja misselijk met vlagen maar denk dat dat komt omdat ik er te veel mee bezig ben gr
@m21 en Alexanne Maart/April gaat onze posi maand worden meiden!! We zijn alle 3 gependeld ook voor deze periode dus mssn dat dat ook wat helpt..Ikke voor een jongen,zou zo leuk zijn!! @Alexanne Met ovu testen moet je wel ff door gaan hoor!Die co streep heb je elke dag maar de 2de streep kan erg wisselen. Ik heb bijna heel de test periode een lichte of geen 2de streep en dan ineens wordt hij veel donkerder. Dus mischien heb je er iets aan?Het is niet zo dat hij net als bij een posi zw test steeds donkerder moet worden (dacht ik eerst ook maar helaas zo werkt het dus niet,was wel makkelijker geweest haha) Maar goed ik heb het nu ook pas door na 3 rondes testen.. Ga dus niet carnavallen meer,heb een flesje canei gekocht en lekkere wraps gevuld met kipfilet en zalm als borrelhap. Ga lekker bijbeppen met mn vriendinnetje op de bank.. Morgen weer late dienst dus neem het er nog even van!
wendy: oh dat wist ik niet joh!!! Had ik eerder moeten weten. Stopte meteen met die testen want dacht nu: heeft toch geen zin meer
@Alexanne Dat dacht ik al dat je t verkeerd begrepen had.. Hopelijk niet meer nodig maar mocht t niet raak zijn deze maand dan weet je t voor de volgende keer!
Even schema geupdate met juiste NOD Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 -NOD 14 maart Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 20 maart Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 26 Maart mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 4 april Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober
Hoe is het verder appelsnoetje? Wendy mijn ongi lijkt op jou ongi denk! Na mijn fel rode veeg van maandag nog geen inlegkruisje nodig gehad. veeg af en toe wat licht bruins weg Dus weer niet te vergelijken met de bloeding van vorige keer die ik op dag 19 had Nou we zien wel weer hoe snel het verdwijnt
mw21: wat balen zeg! dan weet je ook niet waar je aan toe bent. ik weet precies hoe je je voelt. De tweede cyclus had ik na 20 dagen een heel klein beetje bruin met 1 druppel bloed. daarna niets meer. Ik hoopte op een innesteling Nou na 24 dagen daarna echt ongesteld. heb al die tijd in onzekerheid gezeten. Nu had ik de 16e bruin verlies en vraag me nu weer van alles af!! Nou heel veel sterkte en hopelijk snel wat meer duidelijkheid! Hier wat buikpijn vandaag. Kon niet lang sporten daardoor grrr Houd jullie op dehoogte