(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21

Jeetje meis, t is wat met die rare ongi's van ons. Zowel Alexanne,jij en ik hebben ltijd wel wat..Wordt t niet eens tijd dat ons lichaam na 6mnden eens zn werk gaat doen?
    Hoe is het nu meis?Nog doorgezet of blijft t maar druppelen?

@Alexanne
    Hoe is het met je meis,nog zo'n buikpijn?

@Appelsnoetje
    Hoe vergaat het jou meis?

Ik hier rustig,ben aan t ovu testen maar nog geen knal test dus we gaan maar ff door..Ook nog niet super veel geklust deze maand (druk druk moe moe) dus komt wel goed uit dat mn ei er nog niet is..Vnvd maar eens huiswerk doen haha..

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Nee alleen bij het afvegen echt stom hé. Begin mezelf nu toch weer een beetje gek te maken. Heb toen ik 18 was chlamydia gehad, kreeg meteen verschijnselen en is dus meteen behandeld. Daardoor eigenlijk gerust gestelt maar nu raak ik er toch weer een beetje zenuwachtig van en dan moet ik zeker niet gaan googlen!!!!!

dus ga weer even wat afleiding zoeken en ookal heeft mijn huisarts het me afgeraden ga ik denk toch maar ovu testen doen om mezelf gerust te stellen dat ik WEL een eisprong heb

Komt goed dames :)

3. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    #1483 appelsnoetje, 10 mrt 2011
    Laatst bewerkt: 10 mrt 2011
    Hoi allemaal,

@ alexanne - jeetje meis... wat vervelend zo'n buikpijn. Ik hoop dat het alweer wat beter gaat met je.

@ mw21 - het is zo logisch dat je jezelf gek maakt.. maar zo jammer eigenlijk. Ik doe het zelf ook constant, maar probeer steeds nuchterder te worden. Het lukt wel door gewoon te accepteren dat je het niet weet totdat je niet ongesteld wordt.

@wendy - zo herkenbaar dat druk druk moe moe... ik vind het wel makkelijker worden, maar soms is het gewoon echt een taak van nu moeten we :) en waar haal je de tijd vandaan? :D

Ik heb de afgelopen maanden dan ook niet meer getest, want ik vond het zonde van het geld en een extra teleurstelling. Maargoed, ik heb wel makkelijk praten met zo'n regelmatige menstruatie.

Toch roept het bij mij wel vragen op hoe het nou kan dat ik nog niet zwanger ben terwijl mijn cyclus zo regelmatig en lang genoeg is.... maar goed, je kunt niet op commando zwanger raken denk ik dan maar.

Vorige week veel geklust, nu hopen dat het raak is :)!
    Ben wel blij dat we elkaar steunen hier hoor :), als je alleen met al die vragen zit word je nog onzekerder...

Ik moet weer even verder, tot later!

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy: ja je maakt jezelf snel gek he! En ja wanneer doet t lichaam nou gewoon waarvoor het gemaakt is!

Appelsnoetje:ben benieuwd! Gelukkig heb je een normale cyclus! Dan zit je niet weken in spanning zoals ik :(

In iedergeval is de buikpijn voorbij...Wat nu?
    We wachten maar af en test samen met Wendy de 26e!

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai,

Alexanne: Fijn dat je buikpijn over is. Volgens je banner mag je over 3 dagen testen maar je gaat het heel dapper nog niet doen??

Mw21, Appelsnoetje, Alexanne, Wendy: Jullie geduld wordt wel op de proef gesteld zeg. Met vreemde ongi's en steeds maar weer afwachten. Hoop echt dat er snel allemaal positieve testen voor jullie zijn! Ik zal duimen vanaf hier!!! (enne ik lees wel steeds elke dag even mee hoor!)
    De pendels zijn wel gunstig voor Maart zo te zien!!

Hier alles goed. Woensdag de 20 weken echo gehad! Alles was oke! Wat een opluchting was dat!

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne
    Gelukkig is je buikpijn over,maar wat t dan toch is geweest?Inderdaad om gek van te worden af en toe..
    Knap dat je samen met mij gaat testen hoor!Voor mij is het makkelijker ik zit in NY en kan mn gedachten wel ff verzetten daar,maar jij zot nog 1 week te zenuwen (hopelijk wordt je geen ongi in die week!)

@m21
    Ja je kunt jezelf echt gek maken vooral dmv google --> Niet doen meis!! Ik deed het ook maar ben er mee gestopt,voor je het weet verklaar je jezelf ongeneselijk ziek en is er werkelijk niets aan de hand.

@Appelsnoetje
    Leuk weer van je te horen!Fijn meis zo'n regelmatige cyclus,alleen inderdaad jammer dat je er tot nu toe nog niet meer profijt van hebt gehad mbt zwangerworden.
    We worden erg op de proef gesteld meis!
    Knap ook dat je nog niet test elke keer..

@Ellalala
    Fijn meis dat de 20wkn echo goed was,jeetje zeg alweer op de helft!Tijd vliegt echt!

Wat ik toch weer had gister;
    Ik ovu test met die van zw&kids nu,had een pakket van 15 testen en 3 zw. testen. De ovu zijn sticks en de zwangertesten zijn gewoon die hard plastic met dop.
    Nu had ik een ovu test gedaan zie ik op de verpakking staan; zwangerschapstest.. En had een 2de streep,maar aangezien de stick er hetzelfde uitzag als de ovu dacht ik wel meteen dat het een verpakkingsfout was maar goed was stiekem even heel erg zenuwachtig en beetje blij..
    Voor de zekerheid echte test gedaan en omo wit,dus helaas.
    Maar vind het wel slecht hoor van hun en ga er zeker over mailen want stel dat je echt een zwangerschapstest doet,denk je dus wel dat je zwanger bent terwijl het niet zo is..
    Maar goed heb dus even voor 10 sec mee mogen maken wat het is om een posi test te hebben..Voelde goed haha..

7. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    phoe Wendy dat is schrikken en ik vind t ook echt niet normaal hoor!

mijn depri berichtje van gisteren is te verklaren...ben super uber ongi geworden vanmorgen!! eindelijk! ben dus het levende voorbeeld van iemand die moet ontpillen!

voelt bijna beetje als ronde 1 haha nu kunnen we er echt voor gaan :)

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @M21
    He he meis eindelijk duidelijkheid!Duurde even maar toch doorgezet je ongi dus!Snap je gevoel wel hoor dat het nu voor t echie voelt,had ik ook vorige maand na de 1e echte goede ongi.

Ik al reactie terug van zw&kids krijg ter compensatie 3 zw testen en ze geven het door aan de productie afd.
    Wat ik toch heb met die testen..eerst madcare en nieuwe lading gehad als goedmakertje en nu dus bij zw&kids weer zoiets..
    Is maar goed dat ik in NY zit in mn testperiode want met 6 testen in huis waarvan 3 gratis test ik toch makkelijker haha..
    Maar Alexanne ik laat ze veilig thuis hoor!!

Ik nu knallende hoofdpijn,zo'n ongi hoofdpijn..mssn ei in aantocht??Ga voor t werk nog ff testen,hoop morgen want klussen met laat/vroeg gaat echt niet..Gisteren wel geklust dus niet geheel verloren voor t geval dat..

9. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    He wendy,: Echt vet vet balen van die testen zeg!! Kan me echt voorstellen hoe je je voelde...Verbazing...hoop...
    Maar goed even volhouden nog voor de test! Wanneer doe je (we) hem ook alweer?

Hier voor de rest rustig. Nergens last meer van. Wendy, je vroeg waar het vandaan kwam?...nou de eerste maand had ik dat ook maar toen scheef ik het af aan het ontpillen. Maar nu ontpil ik toch niet meer of wel?

mw21: er staat 6 maanden voor toch dat ontpillen? Hoop dat dit dus de laatste maand is voor je! Daarna gewoon raak natuurlijk...Wel fijn dat t nu echt doorzet, daar kan je wat mee!

Nou ga er weer vandoor

10. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    ff snel..
    alexanne ik wilde de 26/27ste testen,en jij?
    x

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een heerlijk weer vandaag! Helaas moet ik binnen zitten en rapporten schrijven.

Wat een verhaal Wendy! Je treft het wel dan elke keer!
    Wel leuk dat ze je nu wat extra's opsturen!

mw21: Heel goed een echt ongi! en nu dan een gewone cylces he! ;)

Ik begin er nu eindelijk een beetje vertrouwen in te krijgen dat het allemaal goed gaat met die kleine in mijn buik.

12. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: das wel lang wachten voor mij....mmmm ik twijfel.Ik kijk wel even. Ik zou eventueel morgen testen maar wil dit naar volgende weeks schuiven. Had mezelf wel pas voorgenomen eind deze maand te testen zodat de teleurstelling minder groot zou zijn....Ik had wel gezegd dat ik tegelijkertijd met jou zou testen he? Al is 3 weken wel lang :(

ellala: alweer 20 weken zwanger?!!! Gaat dat zo snel? weet je al wat het wordt? Echt leuk voor je!

Nou ga er weer vandoor. Had vanochtend best veel buikpijn en nu niet meer. Door alle onzekerheid en toch ook wel stress dat t met zich mee brengt eet ik echt heel veel nu. ik merk dat als ik me down voel ga ik eten...Ben nu al 3 kilo aangekomen...echt t is helaas gewoon van het eten haha

Nou greatssss

13. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    hey alexanne,
    je dan is 3wkn nog lang voor jou meis!doen
    wat goed voelt meis,voor mij ist anders ik zit nog
    half in mn periode nu..
    ai jammer van t emo eten meis,had beter
    van een beeb moeten zijn he?
    ik heb t juist andersom ik val dan af en
    aangezien ik net 50kilo weeg ook niet echt
    t ideale gewicht om zwanger te worden..
    ach zo heeft iedereen wat helaas..
    wanneer ga je nu testen meis?

hebben er hier meiden ervaring met ovu testen?
    want mn 2de streep wordt wel donkerder
    maar weer (nog) niet knal..
    pffff..

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy 399: ik heb helaas geen ervaring ermee. Als ik jou was gewoon door blijven testen en denk dat hij net zodonker ongeveer moet zijn als de teststreep toch?
    Hier wacht ik nog even af. Heb vanochtend weer buikpijn dus hoop dat t of door zet of dat t een reden heeft..
    Denk zelf dat t wel doorzet...omdat t steeds erger wordt..

Nou keep in touch

15. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alexanne: Je hebt veel last van buikpijn he. Heb je dat altijd al gehad? Kunnen het ook je darmen zijn?

Wendy: ik kan je helaas geen advies geven. Heb geen ervaring. Maar wat je altijd leest is doorgaan met testen.

We weten trouwens inderdaad wat het wordt........... een meisje!!

16. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    goedemiddag ladies.

even snel een update van mij. donderdag weer een echo gehad, foto's staan in m'n album. Weekje italië was heerlijk. we zijn naar turijn, milaan, verona en venetië geweest. Heb nu een terugslag geloof ik, ben al 2 dagen kotsmisselijk met knuffelmomenten met de wcpot. gisteren ook maar 4 uurtjes wakker geweest. dus ff de hele hormoonwereld even op z'n kop geloof ik.

ik laat het ook even hierbij, ben zo gaar......

17. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Elalala: leuk een meid! Gefeliciteerd!
    Nou over die buikpijn...t is moeilijk te zeggen door mijn onregelmatigheid. Had de eerste maand veel last en de afgelopen keer had ik t ook. Had al gevraagd aan de gyn wat t kon zijn maar ze zei dat t hormonen zijn...Lig nu op bed en dan wordt de pijn minder...

Maar goed hoe langer t duurt hoe meer ik ermee bezig ben echt zo frustrerend!
    ALs ik nu ongi word mag ik meteen aan de clomid...

Nou ik zie t wel...effe afwachten

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Ellalala
    Leuk hoor een meisje!!Nu druk namen verzinnen en nadenken over een echte meiden kamer!

@Tab
    Klinkt als een heerlijke vakantie meis,fijn dat je je daar zo goed voelde..De drukte zal er nu wel een beetje uitkomen omdat je nu weer klachten hebt!

@Alexanne
    Hoe is het met je buikje meis?Nog last?Frusterend he dat je niet weer wat je cyclus en is en waar je op moet/kunt rekenen..
    Maar als je nu ongi wordt dus meteen aan de medicijnen?Hopelijk niet nodig meis maar zo wel dan maar hopen dat t meteen raak is!Heb je verder nog ongi klachten of alleen de buikpijn?(al vervelend zat hoor!)

Ik nog vrolijk door aan t testen maar gister was mn 2de streep erg licht en als ik terug kijk is die van vrijdag het donkerst van allemaal..Ik vermoed dat dat mn ei is geweest,had toen ook hoofdpijn die dag (echt zo'n ongi hoofpijn..)
    Ach ja we wachten wel weer af..test nog door tot vrijdag voor de zekerheid..

19. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Nou meiden,
    manlief net opgenomen in zh..geen new york voor ons dus helaas..
    dus ik ben ff stil aanwezig komende dagen..

20. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje Wendy wat is er aan de hand? toch niets heel ernstigs? ??
    Veel sterkte!

Deel Deze Pagina