(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik effies (op mijn werk :)

Zondag/maandag heel klein beetje bruin verlies. Dinsdag ook...vandaag-woensdag- had ik net heel erg buikpijn en brak t effe door! Dus ik dacht eindelijk! Nu meteen de gyn bellen om t te zeggen want moest dan meteen langskomen.
    Nu niks meer...Ben ik nou al vanaf zondag ongesteld of vanaf vandaag? Zo frustrerend!
    Nu probeer ik de gyn te bellen neemt ze niet op grrr..

Wendy: 4 dgn overtijd?!!! Dat klinkt bets goed. Het kan ook wel raak zijn hoor. Je moet niet vergeten dat je er deze maand niet zo mee bezig was door dat gedoe met je man....misschien daardoor wel raak!!

mw21: hoe gaat t met jou? over 9 dgn testen alweer? wat gaat de tijd weer snel he

Jullie horen nog van mij

vandaag dag 44: ongesteld

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Yeehh!!!! Goh kweenie of het dan vanaf zondag of vandaag is... ik zou vanaf je echte doorbraak rekenen maarja daar zijn de meningen over verdeeld

hopen dat je de gyn te pakken krijgt!!

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    GRRRRRRRRRRRR, ik word iedere x van dit topic afgegooid, om GEK van te worden zeg!!! Heb een heleboel gemist zie ik, probeer ff wat terug te reageren, maar of dat helemaal lukt (zit ook op het werk nl.).

@Alexanne, ff rustig aan gedaan hier, verstandig hoor. Soms kan het je ook teveel worden he. En wat heftig van de man van je vriendin en nog zo jong, wow. Was het een ongeval of iets lichamelijks dat hij ineens is overleden?
    En nu wat bruinverlies, yeah!! Ik zou ook niet precies weten welke dag je nu zou moeten pakken, hoop dat je de gyn te pakken kan krijgen, die zal het vast wel weten. Eindelijk dus een beetje duidelijkheid nu ...!

@Tab, jaaaaaaaa, schelen maar een paar daagjes, leuk he!! Balen dat je wel last hebt, hier gelukkig nog geen last, heeeel soms wat bandenpijn, maar dat is maar ff en dan trekt het weer weg. Hoop ook niet dat je echt last van je bekken gaat krijgen, das ook geen pretje ...

@Appelsnoetje, bah, misselijk dus! Wat idd helpt is 's ochtends voor je opstaat wat eten, dan gaat het meestal wel. Ik had het juist in de middag tot aan bed gaan aan toe, werd je ook gek van hoor!!! Echt zo tof dat je ook zwanger bent!!

@Wendy, wat fijn dat je mannetje weer thuis is. En vanaf gisteren weer aant werk, zal wel heftig druk zijn nu. En je weet niet hoor, je bent er zo weinig mee bezig geweest, wie weet was je ei toch eerder?? Zo spannend!!
    Hopelijk test je toch strax posi en heb je niet zo'n rare cyclus ...

@Mw21, nog 9 daagjes, SPANNEND!!! Ik hoop het zo voor je (en de anderen natuurlijk!!).

@Ellalaaa, langzaamaan dus beginnen met het kamertje, tof he! Dat hoef ik niet meer te doen, mijn dochtertje gaat nu naar een andere kamer, dus we gaan die opknappen en nieuwe meubeltjes voor uitzoeken. Ook leuk om te doen!!

@Marleen, wat fijn dat alles goed gaat ook he, heerlijk!!

Ehm, ik weet niet of ik iedereen heb gehad, maar moet weer verder nu met werk (gaat ook door!).
    Hier alles prima, ga ook ineens goed groeien, heb al echt een buikje, zo leuk! Ik voel het ook al bewegen, weer erg bijzonder.
    Ben af en toe wel moe nog, maar niet meer zo erg als in het begin. Wel heb ik een lage bloeddruk, dus ben soms duizelig bij opstaan e.d., dus moet daar wel ff opletten plus wat zouts in mijn tas hebben. Dat komt wel goed ;)
    Nou, maar es kijken hoe lang ik nu weer blijf geabonneerd op dit topic?!

4. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @deesje, van mijn bekken heb ik gelukkig nog geen last. maar heb die spieren wel in training om het te voorkomen. wandelen, fietsen en de bekkenbodemspieren niet vergeten!!!

5. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Ja, heel belangrijk hoor!!! Goed in beweging blijven ;)

6. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hey dames!

de hele week steekjes vreemde krampjes rondom me schaambot, liezen, en bovenbenen.

Vorige maand vanaf week voor NOD ook maar nu vanaf ei al... we wachten weer af

maarre ff wat anders krijg zo de sleutel van ons nieuwe huis! Dus zal niet zoveel aanwezig zijn de komende tijd :) misschien via me mobiel

Wendy en Alexanne al nieuws???

Tab en Deesje goed bewegen hé! Goede conditie opbouwen voor de bevalling haha

7. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @mw21, heel veel succes met jullie huis! en spannend met je NOD, legs crossed! haha

ik blijf zeker in beweging! alleen vanaf vorige week was mijn buik lekker aan het groeien, vooral m'n baarmoeder en dat was geen prettig gevoel. en vanmorgen was m'n buik bijna plat.... hoe vreemd is dat?

8. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    ja gek zeg!! Beetje naar de binnenkant gedraaid?! richting je rug dat kan natuurlijk gewoon en dan plopt die er over een paar weken wel naar voore uit

En echt legs crossed ja!! Gelukkig veel afleiding dit weekend. Wil eigenlijk niet hard op zeggen maar denk echt dat t gelukt is deze maand... maarja heb de afgelopen maanden al zo vaak mezelf voor de gek gehouden dat ik het bijna niet meer geloof

Kunnen niks anders doen dan wachten hé :)

Spreek jullie gauw weer!

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Ben ik weer,druk druk laatste dagen..
    Wederom geen nieuws van mij kant..gister nog getest en negatief...
    Wel wat steken li en re in mn liezen maar (nog) geen ongi krampen..Vraag me af of ik uberhaupt nog posi kan tetsen of dat mn cyclus weer op hol geslagen is..
    Laatste dag gemeenschap rond ei was de zondag voordat manlief maandags werdt opgenomen. Nu zo'n ruime 3 weken geleden,lijkt me niet dat ik nog posi kan tetsen toch?
    Maar goed erg frusterend dus,ik wil of gewoon mega zwanger zijn nu of gewoon een ietswat regelmatige cyclus hebben..
    Jullie een idee wat er loos is met mij?
    (stiekem heb ik ondanks mn gedachten wel een soort gevoel dat me zegt wel zwanger te zijn,raar toch??)

@Alexanne
    Hoe gaat het met jou meis????

@m21
    Gefeliciteerd alvast met de sleutel!Leuk hoor lekker alles weer nieuw en fris..En wat zou het leuk zijn om dan inderdaad nu zwanger te worden!!Kun je meteen een mooi kamertje klussen haha..
    Ik duim mee hoor!

Ik ga weer verder ik probeer deze week even goed bij te lezen,sorry dus als ik iemand ben vergeten!

10. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had net een heeeel lang berichtje...slaat mijn internet uit!!! nou effe korte herhaling: mijn ongi is eindelijk doorgebroken!!!! Mag vandaag aan de clomid en volgende week wordt er gekeken hoe mijn eitjes groeien.

Wendy: overtijd? geweldig klinkt goed! Heb er echt een goed gevoel over!! Gewoon testen

Mw21: ze zeggen dat als je er een goed gevoel over hebt dat t ook zo is. Heb wel eens gehoord dat sommige vrouwen het gewoon voelden dat t zo was!
    Nou laat t weten he!

gr a

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, ja raar is dat van je buik he! Ik heb 's ochtends ook veel minder buik dan 's avonds, haha! Denk ook dat je baarmoeder soms wat kantelt of draait dan. Voel je het ook al bewegen of weet je nog niet zo goed wat je moet voelen?

@mw21, ooooh meis, wat spannend toch!! En meestal als je al zo snel zo'n sterk gevoel hebt, zou het kunnen ... met de testen van KV 2x5 (kruidvat) kan je ook al 5 dagen voor NOD testen geloof ik, was toen bij mijn eerste zwangerschap ook het geval. Toen wist ik het ook, zo'n raar gevoel!
    En gefeliciteerd met de sleutel, volop aan de klus nu dan (andere soort klus, haha!)! Leuk!

@Wendy, oh meis, toch weer nega, balen. Geen idee wat er aan de hand is, je lichaam is wel van slag zeg, bah. Ik hoop zo dat je snel wat duidelijkheid hebt, dit is ook nix ... En 3 weken na vermoedelijke ei is wel al lang, meestal zit er zo'n 14 dagen tussen.
    Fijn trouwens dat je mannetje weer thuis is, hoe gaat het met hem, knapt hij al een beetje op?

@Alexanne, jeeeeeeeej, ongi!! Nou ja, eigenlijk niet jeej, liever zwanger, maar dan heb je nu tenminste weer duidelijkheid! En aan de slag met de clomid! Mag ik vragen wat dat is, zijn dat pilletjes ofzo of echt al spuiten?
    Ik hoop dat je nu heeeel snel zwanger bent!!
    Nog es een vraagje, je hebt ook al een kindje he, was je toen wel snel zwanger (sorry, ben het ff kwijt allemaal ....)?

Hier alles ok, vandaag een heerlijk lentedagje voor de boeg, ff stad in met de kleine, op jacht naar spulletjes voor haar nieuwe kamertje strax! En voor de rest vh mooie weer genieten, heerlijk! Vanavond zouden we een feessie hebben, maar heb geen oppas kunnen vinden, dus manlief gaat ff alleen met zijn ouders (die moeten ook). Balen, want het is altijd erg gezellig, maar ik trek dat toch niet, is een uur rijden vanaf hier, begint al pas later vanavond en dan midden in de nacht thuis. Ik ben om half 10 al doodvermoeid! Dus helaas, ik duik wel op de bank met een zakje chips ofzo. Morgenmiddag komen vrienden van ons langs met de kids, gezellig!
    Jullie nog leuke weekendplannen?

12. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai Allemaal,

Deesje: Hoe voel je je verder naast de vermoeidheid? Heb je al een datum voor de 20 weken echo? Willen jullie weten wat het wordt?

mw21: Wat leuk de sleutel van je nieuwe huisje. Moeten jullie veel klussen? En nieuwe dingen shoppen? Het zou wel erg leuk als je dan nu ook een positieve test in handen krijgt! een hele nieuwe start!

Alexanne: Wel fijn dat je echte ongi er nu is en je met die medicijnen kunt starten. Geeft wel weer een beetje nieuwe hoop of niet?

Wendy: Hoe is het met je mannetje? al weer hersteld of nog herstellende? 7 dagen overtijd jeetje! best lang al. kan me goed voorstellen dat je duidelijkheid wil! sterkte! hopelijk snel duidelijkheid.

Hier alles prima. Last van de standaard klachten denk ik. Maar ja bij alles zegt de VK: Tja dat hoort erbij! hahah
    Nu lekker weekend. We gaan weer op stap voor de babykamer. Sommige winkels hebben een levertijd van 8 weken dus dan mag ik wel gaan opschieten!
    Fijn weekend!

13. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    deesje: het zijn 5 pilletjes die ik op dag 3 van de cyclus tot dag 7 slik. Hierdoor gaat er een eitje rijpen. Volgende week cyclusdag 10 moet ik terug komen om te kijken of er een eitje is gaan groeien en zo ja hoe groot hij is. Het is nog even kijken of ik dan zelf af moet wachten of dat ik op dag 14 een prik krijg die zorgt dat het eitje springt.
    Ik heb over 2 weken kamp dus daar baal ik wel van. Die vallen precies op dag 14,15,16!!! Echt balen. Dan zou ik nl die prik krijgen. Nou ja dan maar zonder...
    En bij mijn dochter was ik gelijk zwanger dus wist ook niet hoe mijn cyclussen waren. Na de geboorte eigenlijk al heel snel begonnen met de pil dus nooit gemerkt dat mijn cyclus niet klopte
    Hoe gaat t voor de rest met jou? Wat denk je dat t wordt?

Dag 2 clomid...voel nog niets...stilte voor de storm? heb gehoord dat je er knap emotioneel van kan worden enzo

14. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    Goeiemorgen!

@Ellalaaa, en, geslaagd gisteren voor een babykamertje? Hebben jullie wel een idee wat jullie willen? En er zit idd levertijd op, maar vaak kunnen ze het wel sneller bezorgen. Ik heb nu voor mijn dochter wat op het oog (kast/commode) van Bopita, die is binnen 3-5 weken te leveren, echt megasnel dus.
    Ik voel me verder goed naast de vermoeidheid! En die is ook niet altijd superaanwezig ofzo, dus gaat prima! Wel af en toe bandenpijn, meer een vervelend gevoel dan dat het echt zeer doet. Zit dus overduidelijk in mijn goeie weken, haha!
    We moeten 22 april voor de 20-weken echo, dus nog 3 weekjes, spannend!! We willen niet weten wat het wordt, wisten we de 1e x ook niet, was toch spannend tijdens de bevalling! Zijn natuurlijk wel nieuwsgierig, maar kunnen het goed bedwingen, haha! Jullie krijgen een meisje toch?

@Alexanne, ok, zijn dus pilletjes en een spuit. Wat balen dat je net op kamp bent?! Maar misschien valt er dan wel net iets te regelen of kan je even weg (al is dat misschien ook moeilijk uitleggen waarom natuurlijk)? En das waar, toen was je meteen zwanger. Die rotpil eigenlijk ook he, kan alles in de war schoppen blijkbaar. Ik hoop zo dat die clomid werkt!! Maar tot nu toe dus nog niet echt bijwerkingen, gelukkig maar, houden zo!!

@Appelsnoetje, hoe is het met je, al meer misselijk of is het goed in de hand te houden?

@Tab, Marleen, driekeerdaan & pandora, met jullie ook alles ok?

@Wendy, hoe ist met jou, nog steeds allerlei vage klachten maar geen tekenen van iets? En met je mannetje, kan hij inmiddels al wat meer zelf?

@Mw21, en en en, hoe voel je je????? Wordt steeds spannender he!! Ik duim voor je (voor iedereen trouwens hoor!).

Vandaag de visite gaat niet door, ze zijn gistermiddag geweest. Gisterochtend offerte opgevraagd voor het leggen van een nieuwe vloer in de nieuwe kinderkamer en wat rondgeneusd op de woonboulevard. Is vandaag ook open, dus misschien ff met manlief kijken vanmiddag. Die ligt nu nog voor pampus, gisteren naar het feestje van fam geweest en was om 3 uur pas thuis! Was blij dat ik niet mee was, had ik écht niet getrokken! Al was ik nu ook vaak wakker, zo lekker slaap ik niet alleen. Ben nu dus ook wel gaar, gelukkig was mijn dochtertje pas tegen kwart voor 9 wakker, dus ook wel lekker dat ik iets langer kon blijven liggen! Rustig dagje dus vandaag. Jammer dat het mooie weer van gisteren niet heeft doorgezet, al ist wel droog nu.
    Fijne zondag allemaal!

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @alexanne

Spannend hoor meis,hoop dat de tabletten hun werk doen! Wel balen dat het net met je kamp samen valt,ga je nu niet of ga je eventjes op en neer rijden?

@Deesje
    knap hoor dat je het geslacht niet wilt weten!super spannend dus!Wel een voorgevoel of dat ook niet?
    Nu dus druk met vloer uitzoeken,al iets moois gevonden?

@Ellalala
    En iets moois gevonden/besteld?Lijkt me zooo leuk baby spullen shoppen (en duur haha) hoe voel je je verder?

Hier gaat t wel,mannetje knapt langzaam op thuis..
    Gister nog getest en wederom nega..Ik hoop nu maar gewoon snel ongi te worden want ben inmiddels aangekomen op dag 40 ongeveer..
    pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff
    Begin de moed te verliezen nu..
    -geen duidelijke ei sprong
    -laatste ongi zeer weinig
    -en nu weer niet ongi
    grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy hoop echt dat je snel duidelijkheid krijgt wat een gedoe!

Alexanne spannend volgende week!

Even snel wat van mij erg druk in nieuwe huis. Vanaf ei af en aan trekkingen in mijn baarmoeder en eerder genoemde klachten zijn wat verminderd. Temp voor ei 36.1 met ei 36.5 na ei 36.3 sinds zaterdag 36.6

Maar mijn temp kan in 1 keer enorm zakken op ongi dan...ben nieuwsschierig naar morgen temp :)

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    36.7.....

18. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    je houdt het spannend!!!!!

hier een foto van mijn buikje, vers van de pers:

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, mooi buikje al!!! Ik heb ook al zo'n buikje, nog iets groter eigenlijk, maar dat heb je sneller met de tweede, leuk he!!!

@mw21, jaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Echt een duidelijke stijging meid!!!! Alvast geen testje wagen???

@Wendy, fijn dat je mannetje weer aant opknappen is. En echt zo GRRRRRRRRRR die onzekerheid :( Had je al iets met de HA afgesproken of ben je daar al heen geweest (ben het ff kwijt)?

20. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Mooi buikje!

Ik morgen tempe, dan nogsteeds hoog dan test ik :p

Deel Deze Pagina