(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Morgen ben ik er weer vroeg bij hoor!

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    36.7.... Zo maar is testje wagen voor de gein

3. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Negatief nou ja t is pas dinsdag! We zien wel aan t end van de week

4. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: wat je zegt. er zijn meer mensen die nega testen voor NOD dan posi...dus houd hoop hoor!!

wendy: wow 10 dgn overtijd! das best een tijd...verder nog ergens last van of iets dat opvalt?
    Wel balen dat je nu niet weet waar je aan toe bent hoor! Hoop gauw op wat meer duidelijkheid voor je

Tab: mooi buikie! Is t je eerste? Jij buik is nog zo bescheiden :)

Deesje: leuk dat je zo nu en dan even laat horen hoe t met je gaat!
    Alles goed voor de rest? Begreep ik nou goed dat je niet wilde weten wat t wordt! Goed dat je dat volhoudt!

Nou hier rustig. Vandaag laatste pil clomid en maar afwachten...
    Voel erg weinig. Gister wat sneller geirriteerd maar dat was t wel. Je hoort ook genoeg verhalen dat mensen er erg heftig op reageren. Tot nu toe heb ik daar gelukkig weinig last van..

Nu maar hopen dat het kamp geen probleem oplevert. Ik kan niet zeggen dat ik niet kan en ik kan ook niet even naar huis :(
    Hoe is te mogelijk dat t precies dan valt. Denk dat ik dinsdagochtend voordat ik ga nog even klus haha. Donderdag dan weer als ik terugkom...nou zit er maar 1 dag tussen toch?

nou moet erweer vandoor

5. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @alexanne, ja eerste kindje. maar ik ben bijna 180cm plus een gekantelde baarmoeder. dus de bekende auto komt later uit de garage hahaha
    Kan je mannetje niet mee? maak je er een kluskamp van ;)

6. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, aaah balen, nog negatief. Maar je temp is wel mooi hoog, dus heb nog goeie hoop! Er zijn idd zat meiden die pas na NOD posi testen, dus ja. Spannend hoor!!

@Alexanne, wij willen idd niet weten wat het wordt! Zijn natuurlijk wel nieuwsgierig, maar het blijft een verrassing tot het eind! Voor de rest alles ok, alleen zijn we met onze dochter toch doorgestuurd naar de kindercardioloog. Just in case om haar even te laten kijken naar de ECG. Dus wel weer spannende tijden. Zou deze week horen wanneer we terecht kunnen. Het is geen spoedgeval ofzo, dus niets ernstigs, maar toch, je wilt toch liever dat je kindje niets heeft ...
    Voel mezelf gelukkig wel goed, soms nog moe, maar niet meer beroerd ofzo, heerlijk!
    Dus de clomid kuur is ook weer klaar nu. Gelukkig heb je niet al te veel last van de bijwerkingen. Hihi, die Tab: klusweekend, hihi. Zal goed gaan tussen alle kids, hihihi.
    Enne, 1 dag ertussen is helemaal niet slecht hoor, schijnt juist voor de kwaliteit goed te zijn om het om de dag te doen. Duuussss, gaat vast goedkomen!

Nou, ga nog ff plat nu, vanmorgen extra gewerkt en vanavond extra vergadering, dus druk dagje. Zal eind vd week wel kapot zijn, maar goed, tis ff niet anders.

Met de rest ook alles ok??

7. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Hoi allemaal, even een kort berichtje tussendoor. Heb het druk op m'n werk en privé dus ben niet zo actief maar lees wel steeds mee!
    Klachtjes hier wisselen per dag, dan weer misselijk, zere borsten, veel honger maar vooral ontzettend moe!
    Hoort er allemaal bij...en het is voor het goede doel. Nog 3 weekjes tot de 1e echo ! :)

@mw21 duim voor een positieve test na je NOD!

8. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @alexanne
    pilletjes op dus nu,ben benieuwd!idd nu voor en na
    kamp klussen..good luck!

ik nog steeds niets hier,wel wat gezeur in mn buik
    maar inmiddels al dag 43 zonder ongi/posi test..
    grrrrr...

ga nu sporten,lees morgen ff goed bij!

9. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Alexanne hoor ik ik ook dat dag er tussen goed is!!!

Deesje toch een beetje spannend met je dochtertje ECG maken ze zal het wel eng vinden! Of weet ze wel hoe het werkt?
    Grappig dat je terug reageert met 'NOG negatief' haha

Tab misschien een keer goed niezen? Komt die naar voren :p

Appelsnoetje spannend hoor nog 3 weekjes, leuk! Al aan iemand verteld?

Wendy lijkt me echt moeilijk zeg! Hoe hou je het vol! Lekker sporten inderdaad is een goede afleiding!

Beetje ongi steken hier maarja dat zegt ook niks want degene die zwanger zijn hebben in het begin ook onig gevoel

Veel witverlies en nog niks roods gespot. Vorige maand had ik op maandag al wat tot vrijdag toen zette het pas door

Zijn er echt zoveel meiden die pas na NOD positief testen? Kvind dat je er juist zoveel van te voren al hoort!

Wil nog wel ff kwijt dat als het deze keer niet raak is ik wel erg teleurgesteld ben in mijn eigen lichaam, rond ei zoveel klachten en daarna eigenlijk ook nog! ook elke keer voor het avondeten misselijk

Volgende ronde vind ik niet eens zo'n ramp we hebben geen haast maar zou het wel vreemd vinden van al die klachten

Morgenochtend maar weer tempen.

Liefs

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    36.7... Gisteravond steekjes en krampjes bij schaambot dus dacht voorbode van mijn ongi. Als me temp morgen nog zo is dan test ik

11. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Mw21, nog steeds hoog dus, wow, goed teken! En die steekjes en krampjes had ik ook, dat gaat gewoon door (soms nu nog steeds!). Ik had ook echt zo'n gevoel dat ik zwanger was, heel apart, heb jij dat ook?? Oooh, zo spannend!!!

@Wendy, lekker gesport nog? OOh, zo balen dat er nog niets gespot is, niet fijn, die onzekerheid zo. Hier blijven de duimen voor jou ook draaien hoor! Heb je inmiddels NY al opnieuw geboekt?

@Appelsnoetje, over 3 weekjes al eerste echo, spannend!!! En alle bijbehorende klachten erbij, hihi. Hebben jullie het idd al aan iemand verteld of wachten jullie daar nog mee?

Zit weer op mijn werk. Laatste dagje gelukkig en dan weer weekend (wat een luizenleventje qua werk, haha!). Merk wel dat ik nu wel moe ben, gisterochtend en gisteravond gewerkt, is toch wel ff heftig. Sowieso omdat je het niet gewend bent, maar ook doordat ik al sneller vermoeid ben door de zwangerschap. Maar goed, hierna lekker uitrusten. Hebben alleen zo-ochtend vaste visiteplannen, voor de rest niets, dus alles op het gemakje, lekker hoor. Maar goed, eerst nog een dagje werken, pfff.

12. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Heb de hele tijd gevoel gehad dat ik ik zwanger ben! Maar wordt nu iets minder eigenlijk...

Jou verhaal motiveerd me wel weer!!!

Geniet van je lange weekend!

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Steekjes in liezen, binnenkant boven benen, en bij overgang van billen naar benen. Gek hoor....

Morgen weer tempen!

14. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    36.9 negatieve test geen ongi krampen

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, he, wat raar toch?! Je temp blijft stijgen, wat een supergoed teken is (of je moet griep hebben?!), maar een negatest? Misschien toch nog te vroeg. Welke testen gebruik je?

Wat een heerlijk weer he!! Daar wordt een mens nu vrolijk van :)

16. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    testjezelf.nu
    Zijn volgens mij zo goed als hetzelfde als de kruidvat

Maar geen griep hoor haha!

Beetje steekjes in liezen soms maar als ik ongi moet worden heb ik echt buikkramp

Erg opvallend: veel afscheiding loopt echt tot in me onderbroek, niet waterig niet extreem dik maar wel wit
    meestal super droog voor ongi (fris hé haha)

En wat een weertje inderdaad! Morgen nog een avonddienst en dan weer (huis)klus weekend

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Wendy? jij al ongi?

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    ff snel via gsm @work:

m21 jeetje wat spannend zeg,temp blijft hoog dus!
    ahhh duim mee hoor!

ik nog steeds nix...grrrr...

19. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Aaaah balen zeg! verder helemaal geen klachten?

Kben super nieuwsgierig voor me temp morgenochtebd

Vanaaf huilen om niets dus hormonen haha maar welke? Geen ongi krampen...meestal wel avond van te voren

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21
    jij houd t ook spannend hoor,emo bui weer over?
    had ik met de pil altijd,zo irritant dat huilen om
    niks..ben benieuwd morgenvroeg!

@alexanne
    en hoe gaat t nu met je nu de pilletjes op zijn?

@alle as mama's hoe gaat t met jullie?

vraagje:
    ik zit nu toch eraan te denken om naar de huisarts
    te gaan maar ben bang weer afgescheept te worden..
    wat is wijsheid,deze ongi afwachten en dan bellen of
    zouden jullie nu al gaan?
    zie er zo tegenop ook om te gaan,is gewoon
    psychische hoor maar heb dan t gevoel dat ik de
    stempel mmm krijg.. wat moet dat moet maar wat
    zouden jullie doen/adviseren?

Deel Deze Pagina