@mw21, en en? Wat is je temp vanmorgen?? En weer getest?? @Wendy, he balen meis, nog steeds nix Ik zou toch gewoon weer naar de HA gaan hoor! Wil hij het nog even aanzien, dan is het zo, maar anders kan ook misschien een hulpmiddeltje krijgen? Gatsie, vervelend hoor. Hier alles ok, gisteren wel moe geweest na een paar dagen werken, maar heb desondanks toch nog wel veel gedaan. Nu merk ik het alleen wel als ik uit bed kom, maar ach, rustig aan doen vandaag. Voor de rest gaat het prima! En weer een heerlijk lentedagje voor de boeg, lekker genieten dus!
Nou 36.7 dus wat gezakt en test negatief ( volgens mij denk natuurlijk heel ver weg wat te zien maar dan moet ik heel lang staren haha) Maar denk dus dat me ongi er aan komt anders zou me temp niet zakken. Het is geen enorme zakking dat weet ik maar toch Ga nou niet meer testen maar wacht op me ongi Wendy: ik zou echt naar de huisarts gaan hoor misschien kan die even wat geven om t op te wekken en anders misschien afspraken maken over wanneer je weer terug komt? Bijvoorbeeld als je ongi er over 2 weken nogsteeds niet is, dat geeft misschien al wat geruststelling
@mw21, he balen, toch wat gezakt je temp. En test nega Maar we blijven hoop houden!! Ben je van je langste cyclus uitgegaan, zag dat je er ook had van 32 dagen, zit je daar dan nu al overheen of heb je het gemiddelde genomen?
nee 28 want die van 32 telde volgens mijn arts niet echt omdat dat nog ontpillen was maar dat doe ik de volgende keer wel hoor Kga weer ff in t nieuwe huisje klussen!! tot gauw
mw21.... wat een gezeik, ik eis duidelijkheid! vervelend dat er niks concreets gebeurd, *knuf* Hoe is het met de rest van de klussers en broeders???? ik lag net nog even lekker wakker te worden in bed en had mijn hand op mijn buik gelegd. ik voelde wat beweging en tot 2 keer toe een zachte beweging tegen mijn hand *smelt*.... wat leuk!!!!! en ik heb vannacht gedroomd: ik was 2 weken te vroeg bevallen van een meisje, ik kon me er niks meer van herinneren, bevalling duurde 20 minuutjes. en 2 dagen na de bevalling was ik op mijn werk om het goede nieuws te vertellen........ dus..... *koekkoek* hahaha
@m21 Balen meis dat je temp weer is gezakt..wel een ini mini beetje en geen bloed (geeft meestal) moed.. Maar goed snap goed dat je ni je ongi eerst even afwacht tot dag 32.. Wat een gedoe he met onze cyclussen.. @tab Wat bijzonder joh dat je de kleine nu (voor het eerst?) gevoeld hebt.. En wat een rare droom haha..Maar goed bevalling van 20min klinkt goed hoor!Hormonen denk.. @Deesje Zie dat jij en tab beetje gelijk lopen,leuk hoor! Jij nog wel veel moe dus,maar zo te lezen trek je het nog wel.. Inderdaad mooi weer al heel de week,wordt je vrolijk van en geeft ook wel iets meer energie altijd.. Jij de beeb al gevoeld? Ik denk dat ik nu zelf nog tot dag 50/60 wacht (mischien weer een cyclus overgeslagen?) en dan naar de huisarts ga. Denk dat ik op dag 43 toch nog niets ga krijgen om het op te wekken omdat ik de laatse 2 rond de 32/34 dagen heb gezeten.. Voel wel regelmatig wat rare kramp in mn onderbuik en mn tepels zijn zooo gevoelig (au) dus zou denken dat er toch wat in aantocht moet zijn maar helaas nog niets dus.. Erg frusterend allemaal.. @Alexanne Meiske heb jij al nieuws? Ik van de week lekker 10 dagen kos geboekt vor eind juni met man lief. New york is in aanvraag voor beschikbare kamers en mochten die er zijn gaan we daar in september naartoe. Heb even de annuleringsverzekering nagekeken en zwangerschap is een reden tot annuleren dus durf nu wel te boeken.. Maar goed zoals het nu met mijn gaat reken ik nog voorlopig nergens op mbt zwanger zijn dan..
Effe weer bijgelezen en hoopte dat wendy wat duidelijkheid had! Helaas!!!Vervelend hoor! Hoop echt voor je dat je snel weet waar je aan toe bent! Mw21: Er is nog niets te zien dus er is nog hoop! En wat je zei over als je heeeel goed kijkt zie je echt een 2e streep. Dat herken ik wel! Nu maar hopen dat de streep dikker wordt he! Hier rustig. Vandaag naar het zienhuis geweest om te kijken of er al een ei groeit door de clomid. Maar helaas nog niks. Nu wilde ze dat ik dinsdag terug kwam. Ik legde uit dat ik pas donderdag kon want zou op kamp zijn. Toen zei ze: dan kan je te laat zijn. Nou dat zie ik dan wel. ZOu wel balen zijn maar kan moeilijk zeggen dat ik niet naar kamp kan. Dus toch klussen dinsdag dan maar... Tab: nou wie weet komt de droom wel uit haha. Denk je ook dat t een meisje wordt of niet? Echt grappig dat deesje en tab tegelijk zwanger zijn geraakt. Ik zou het zo geweldig vinden als het deze maand voor mij ook raak is. Dan ben ik ongeveer weer uitgerekend in de maand waarin mijn dochter ook in geboren is. Dan heb ik straks 3 watermannen in huis haha Nou wendy en mw21 houd ons op de hoogte! gr a
Alexanne wat een gedoe maar wel positief blijven hé! beste medicijn! mijn temp vanmorgen 36.6 is toch echt rustig aan aan het zakken alsnog wel vreemd want meestal zakt mijn temp in 1 keer op mijn ongi dag... en hij is alsnog 0,5 hoger dan me normale temp met ongi ook totaal nog geen rood gespot... pfff heb wel besloten als ik ongi wordt t komende maand totaal los te laten en moeder natuur t werk laat doen!! Als je in de maand eenmaal begonnen ben met tempen kan je ook niet meer stoppen
@Alexanne Meis toch jij ook in onzekerheid,hoop dat je eitje even wacht tot na kamp. En idd voor de zekerheid ervoor klussen,je weet maar nooit. Duimen draaien hier hoor!! @m21 Weer een temp daling maar nog steeds geen ongi dus,pff wat worden wij op de proef gesteld..Ben benieuwd of/en wanneer je duidelijkheid/ongi hebt.. Ik ook nog niets,wel verschrikkelijk gevoelige (.)(.) al de hele week,met bh aan gaat het wel maar in mn pyama bijv niet te harden..Verder veel witte vloed ineens,wel mooi wit. Af en toe wat gevoel in mn baarmoeder (of denk ik dat maar?) Zou toch een naderende ongi kunnen zijn maar er komt niets... Van de week gooi ik er maar weer een testje tegenaan bij geen ongi..
wendy: als ik het zo hoor denk ik echt dat je zwanger bent hoor!!!! Oh wat spannend allemaal!!!! Mw21:hoe gaat het met jou? Vreemd dat die daling toch nog hoger ligt dan dat je gewend bent na een daling...Hopelijk snel duidelijkheid. Hier gaat t wel. Eigenlijk gaat het niet zo als ik eerlijk ben. Weten jullie nog dat ik vertelde over mijn zus? Dat die kort geleden ook begonnen was? Ze vertelde me vandaag dat ze zwanger is. Ben echt heel blij voor haar. Ik ben alleen teleurgesteld dat het bij mij gewoon niet werkt grrrrr. Wat doe je ertegen? Wat mw21 zegt. Moeder natuur het werk laten doen... Nou ga erweer vandoor. Hoop voor mij dat t raak is. Ben voor deze maand wel gependeld door gimena, Bij Tab en deesje kwam haar voorspelling uit...we wachten dus maar af...
Ja dames we gaan voor moeder natuur! Kga maandag weer tempen en de steekjes die heb kan ik niet vergelijken met ongi steken. Ben er verder een soort rustig onder misschien komt ongi eraan of maak ik langzaam hcg aan kan ook zomaar lees ik overal, dat t per vrouw enorm verschilt. We zien wel fijn weekend! X
Alexanne...mijn pendel van Gimena was ook goed wij hebben afgelopen week de 20 weken echo gehad, alles zag er goed uit...en we krijgen een zoontje sinds 1,5 week voel ik onze kleine frummel heel erg goed, soms schopt hij zo hard dat ik er wakker van wordt
Pandora wat leuk! Geniet ervan Hier ongi voelt vreemd dacht echt dat t goed zat Komende maand lekker met t nieuwe huisje aan de gang en moeder natuur haar gang laten gaan....
@mw21, he balen meis, toch ongi geworden. En ik weet het, dat tempen werkt verslavend ... wilde het op gegeven moment ook loslaten, maar dat ging dus echt niet, was er te nieuwsgierig voor aan het eind van mijn cyclus. Komt vast goed meis!! @Alexanne, komt bij jou ook goed meis, hopelijk hebben je pendels het goed!! Ga voor je duimen. Voor de rest ga ik ook duimen natuurlijk!!! @Pandora, fijn dat alles goed was en een jongetje, wow, gefeliciteerd!! En leuk dat je het voelt he, ik voel het ook al sinds 2 weekjes, zo bijzonder!! Ga nog ff genieten vh zonnetje!
@pandora, Fijn dat alles goed is meis en een jongetje leuk!!!! @m21 Balen meis toch ongi,dat je lichaam je zo voor de gek kan houden he..Nu vol goede moed door!! @Alexanne Al een beetje zin in kamp of balen dat het net nu valt? Ik wederom geen nieuws,minder pijn aan mn borsten en verder geen sympthomen. Zou ik dan weer een cyclus overslaan? Heb met mezelf afgesproken dat ik tot dag 64 wacht en dan nog niets ga ik naar de huisarts en vraag om een verwijzing of om primolut. Alexanne vrees dat ik jou achterna ga... Ga eind juni nog op vakantie naar griekenland en wil daarna pas uitgerust en wel aan de mmm beginnen (zo nodig..) Ik ga zo maar weer eens douchen en boodschappen doen,heb een rot week werken (laat-vroeg-laat-vroeg-laat-vrij-nacht) Hoe krijg ik iemand gaar..
@Wendy, grrrr, zou toch balen zijn als je nu weer een cyclus zou overslaan?? Echt zo balen dat je lichaam je zo voor de gek kan houden en je laat wachten he. Hoop zo dat je snel duidelijkheid hebt. Oh, das minder, je diensten. Hoe krijg je iemand gaar idd zeg, wow! Heftig weekje dus. Enne, jullie gaan toch naar Kos? Lekker hoor! Ben ik ook wel eens geweest, leuk eiland. En daarna (als het nog nodig is!) de MMM misschien wel in, maar wie weet doet moeder natuur ineens zijn gangetje gewoon, hoop het! Iemand nog iets van driekeerdaan gehoord, zou het goed gaan? En met Marleen ook??
Wendy; in vakantie kan wonderen doen hoor je vaak! Dus hoop het voor je, vind t knap dat je nog zo lang kan wachten...respect! nou dat gevolgt door een ego bericht want jullie weten natuurlijk dat ik een tijd heb ontpilt en rare ongi's had, nu net als de vorige keer echt rood slijm/bloed! ben daar blij mee dan komt me lichaam toch goed op gang. Ben er nogsteeds van overtuigd dat de ab kuur die ik voor mijn bronchitis kreeg hiermee te maken heeft... Zaterdagavond ben ik erachter gekomen dat de schutter in het winkelcentrum mijn oude klasgenoot is, ben er behoorlijk van van slag. Niet te vergelijken met de mensen daar natuurlijk maar wel bizar Kga weer verven! En vanavond maar weer een wijntje nemen
@m21 Brr, lijkt me idd erg raar om te horen dat die schutter een oud klasgenoot was!Ongelooflijk dat iemand tot zo iets in staat is.. Snap dat je even van slag bent door dit nieuws.. Fijn dat je ongi gewoon normaal is nu,en idd nu mag je weer even wijntjes drinken dus hoop dat die gesmaakt heeft! Al ver met klussen/verven? Ik wederom geen nieuws..