(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @wendy, balen zeg, nog geen nieuws :( Lijkt me erg frustrerend, bah.

@mw21, heftig joh, dat die jongen een oud-klasgenoot was. Lijkt me erg raar dat je zo iemand dan gekend hebt. Sowieso vreselijk wat hij heeft gedaan, ik vind het erg egoïstisch als je zelf hier niet meer wilt zijn en dan ook andere mensen erin mee neemt. Bah bah bah.
    Hoe is het idd in je huisje?? Lekker wat afleiding daardoor? Mmmm, een wijntje, die mis ik wel ;) Je mag het volgens mij wel, maar doe het netjes niet, haha! Zit wel aan de jus en water, haha!

Hier alles ok! Vandaag zijn mijn vader met manlief aan de nieuwe kamer van Naomi begonnen, vloebedekking eruit (komt houten vloer in) en de muren geschilderd. Half fuchsia-roze met wit, wordt echt een meidenkamertje, zo leuk!! Morgen is het af (qua muren dan), de roze muren moesten nog een keertje, maar dat moest eerst drogen. Mijn dochter is al helemaal trots op d'r nieuwe kamer!
    Met mezelf gaat alles prima, voel het beebje steeds meer bewegen, zo leuk! Volgende week vrijdag de 20-weken echo, spannend hoor!

2. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hay,
    Huisje gaat nog niet zo hard zitten natuurlijk weer wat dingen tegen haha
    maarrr... weten jullie nog dat ik een paar maanden geleden zij dat ik op zoek was naar een meer regelmatige baan in de zorg? vandaag gesprek en was top! Mondeling aangenomen ze zei; ik mag het vrijdag pas zeggen dus zeg het nu niet, nou dan weet je toch genoeg?
    Lekker vaste dagen geen weekenden, feestdagen meer top!!

Nu mag die kleine echt komen :p

3. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @mw21, wat goed meis, gefeliciteerd!! Lekker van die onregelmatigheid af, yeah! Blijf je dan wel in de verzorging, een dagdienst zeg maar? Lekker! En zeker met strax een zwangerschap en kleine int vooruitzicht, ideaal!!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    haha ja nu wordt het niet woning maar dagactiviteit, leuk hoor!

Misschien heeft me lichaam hier op gewacht haha
    nieuwe pendel is juni en juli meisje

5. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai Allemaal,

Ik kom nog wel elke dag even meelezen hoor! Zo blijf ik tenminste op de hoogte!
    MW21: Het is vast een teken! daar heeft die kleine gewoon op gewacht. Die houdt gewoon niet van nachtdiensten enzo! En een nieuw huisje toch???

Wendy 339: Hoe gaat het met je wisselende diensten? je bent nu al halverwege of niet. Wat een gedoe dat je ongi weer zo onregelmatig is. Het leek toch wel de goede kant op te gaan! Shit zeg!

Deesje: Jullie zijn thuis ook al lekker aan de klus (verbouwingsklus dan he!) Klinkt inderdaad als een heerlijke meidenkamer! Ga je ook nog iets aan de babykamer veranderen?

Alexanne: Hoe is het nu met jou? als iets te merken?

Hier alles zijn gangetje. Ik moet zo bloedprikken voor zwangerschapsdiabetis.
    Dit weekend hebben we meubeltjes gekocht. Moeten nu alleen nog een bedje!

6. driekeerdaan

driekeerdaan Bekend lid

9 okt 2007
    505
    0
    0
    Hoi meiden,

hier ben ik ook weer even... Sorry dat ik weinig van me laat horen, ik lees nog wel regelmatig even mee, via mijn telefoon, maar reageren daarmee gaat niet echt en heb vaak de puf niet om de laptop 's avonds nog aan te zetten... Sorry!

Op zich gaat het hier wel goed, de zwangerschap kost me veel energie en ik merk aan mijn lichaam dat ik gewoon echt rustig aan moet doen, anders gaat het echt protesteren. Is niet erg, hoort er nou eenmaal gewoon bij, ik moet er gewoon rekening mee houden. De controles bij de gyn zijn tot nu toe nog steeds goed, hopelijk blijft de bloeddruk de hele zwangerschap goed, dat zou wel fijn zijn!

Ik heb jullie laatst verteld van het gedoe op mijn werk, en een paar weken geleden ben ik naar de huisarts geweest en op advies van hem en de gyn heb ik me ziek gemeld. Ik ben dus nu langdurig ziek, en kan dus nu ook wat meer rust nemen.
    Op de dagen dat de kleine naar het kinderdagverblijf is (dat laten we wel doorgaan want dat is ze helemaal gewend en ze vindt het leuk), ben ik wat aan het "klussen" op zolder, die moet leeg zodat de dochter van mijn man daar haar kamer krijgt en ons dochtertje naar die slaapkamer kan. En als de kleine meid wel thuis is, dan neem ik tijdens haar slaapuurtjes 's midags de tijd voor mezelf zonder schuldgevoel dat er nog zoveel moet gebeuren, ook erg lekker moet ik zeggen!

Hoe gaat het met jullie allemaal?
    Alexanne en Wendy; ik hoop dat jullie ook snel zwanger zijn! Bah, vervelend he, die onregelmatigheid en geen eisprong...
    En zwangere meiden; hoe voelen jullie je?

Nou, dit was het even voor nu, ik kom snel weer even kijken!

7. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @M21
    Gefeliciteerd meis met je nieuwe functie,klinkt heerlijk alleen overdag werken!!Jij zat in de gehandicaptenzorg toch of iets anders? Ongi al op zn retour?

@3xdaan
    Fijn meis dat je werk nu even geen issue meer is,nu genieten en even heeel lang niet meer aan denken!
    Knap dat je zo voor jezelf opkomt,ik ben meer type doorgaan tot ik neerval. Zou soms willen meer een rem op mezelf te kunnen zetten.

@Alexanne
    He vergaat het jou meid?

Ik wederom geen nieuws,heb een drukke week dus denk er gelukkig niet veel aan. Heb ook geen klachten verder meer.
    Ik denk zelf dat het rond dag 63/65 komt en dat ik er gewoon 1 overgeslagen heb (hope so!) We zullen het zien over over een kleine 20dagen..Doe wel zo af en toe een ovutestje om te kijken of ik daar wat uithaal..

Ik ga weer aan de poets heb zo late,dan 1 dagje vrij en daarna de nacht. (grrr)

8. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy: weet je al wat meer? Nog steeds niet ongi?
    Spannend hoor!!!

mw21: hoe gaat t met jou

Deesje , driekeerdaan en ellala en de andere hoe gaat t met t zwanger zijn?

Hier de volgende vooruitgangen: kwam van kamp en ben toen meteen door naar t ziekenhuis gegaan. Gelukkig was ik op tijd. Er was 1 fillikol goed gegroeid. Groot genoeg om meteen de spuit pregnyl te krijgen. Helaas hadden ze geen spuit meer dus moest ik deze zelf halen bij apotheek en bij mezelf zetten! Dat was wel eng hoor. Mijn zus heeft t bij me gedaan in mijn buik....
    Nou gister gezet. De dokter zei dat 36 uur later de eisprong zou zijn dus zei dat ik zaterdagochtend gemeenschap moet hebben. Al denk ik dat dat te laat is dus doe het vanavond. Want heb mijn eisprong dan om 4 uur in de nacht....
    Dus spannend....Sta wel te kijken van het feit dat alles meteen uit de kast gehaald wordt door de gyn....Maar goed ik ben er alleen maar blij mee!!!! Over 2 weken weet ik dus of er iets gebeurd is.

Wel grappig dat ik nu precies weet wanneer mijn eisprong is he?

ik houd jullie op de hoogte!!!

9. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @alexanne, sterkte en veel plezier vanavond ;)

hier gaat alles helemaal goed. nog geen zwangerschapsongemakken behalve af en toe maagzuur, maar dat is te verwaarlozen.

Fijn weekend iedereen!

10. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Hallo lieve dames,

Na veel nadenken heb ik besloten even off forum te gaan. Vorige maand ging ik er volledig in op waardoor ik 24/7 bezig was met zwanger worden en ik vind dat niet gezond... Ik hoop echt dat jullie het begrijpen en ik over een tijdje weer welkom ben....

11. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve lieve MW
    Natuurlijk ben je straks weer welkom! Ik kan me je gevoel wel voorstellen! Even een beetje afstand!!! Ik wens je heel veel sterkte en geluk komende tijd!!!!
    Dikke knuffel!

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @mw21
    snap t goed hoor meis! t forum is leuk maar ik merk
    ook dat ik erdoor soms meer mee bezig ben dan
    ik zou willen..hoop je snel weer terug te zien
    (bij voorkeur zwanger!)
    ik blijf nog ff lekker mee babbelen dus tot later meis!
    good luck!

13. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Onwijs bedankt!

14. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: begrijpen het hoor! Ik denk t ook wel eens hoor dat ik t even los moet laten. Toch vind ik t wel fijn om met anderen te praten erover. Hopelijk zien we je gauw weer hier...

Wendy: en al wat gespot?

Ik vannacht mijn eisprong gehad- als pregnyl gewerkt heeft.
    Gisteravond verplicht gemeenschap gehad. Dat was wel minder want mijn vriend had totaal geen zin!
    Heb vanaf vanochtend een zeurende pijn in onderbuik en ben de hele dag misselijk. Of het nou een griepje is of hiermee te maken heeft? Zou dat uberhaupt wel kunnen?
    Ik weet over 2 weken de uitslag. De 7e mei ga ik een weekend weg met mijn vriend gezellig. Dan kan ik ook testen. Das 3 weken van nu...dan test ik de 8e op moederdag. ZOu wel een leuk cadeau zijn he? Bij mijn dochter had ik op 2e pinksterdag een positieve test. Zou wel leuk zijn om het voort te zetten=positief testen op een feestdag.

Nou houd jullie op de hoogte!

15. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Alexanne: Op moederdag zou wel heel mooi symbolisch zijn zeg! Ik zeg daar gaan we voor! ;)

Hier onrustig weekje gehad. Woensdag mijn bloed/ glucose laten prikken. Dit was aan de hoge kant dus nu maar op dieet. Zo min mogelijk suikers eten!
    En ik houd zo van chocola en koekjes enz! Maargoed het is voor het goede doel.
    Was er wel even ondersteboven van!
    Fijne zaterdagvaond

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne

O spannend hoor meis,tja verplicht klussen is niet super romantische maar ach er zijn ergere dingen als klussen toch?Manlief zin gemaakt dus! ;)
    Moederdag posi zou echt super zijn hoor!
    Duim hier hard mee!

@Ellalala
    Ah meis toch,heb je nu zwangerschaps suiker of dat net niet?
    Inderdaad erg balen vooral als je een zoetkauw bent!
    Maar goed alles voor de beeb he!
    Hopelijk is je glucose snel weer op peil!

Ik wederom geen nieuws,hoop gewoon dat ik er 1 overgeslagen heb,maar op depri momenten denk ik weleens dat er meer aan de hand is. Zoals ik al eerder aangaf ik wacht tot dag 65/66 dan geen ongi dan ga ik ook maar eens naar de dokter..
    Had vorige week iets dat op een posi ovu test kon lijken testen erna ook veel lichter dus als dat zo is komt mn ongi eind volgende week ergens. (hope so!) Maar goed van die testen ben ik nooit wijzer geworden dus hoop niet te veel meer..

Ik vnvd 1 nachtdienst,pff nu al geen zin in..
    Jullie fijne zondag!

17. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy: wel raar hoor!Balen zeg. Hoop gewoon dat je zwanger bent!
    Wat je zegt gewoon naar de dokter gaan hoor! Die onzekerheid is killing!

Ellala: wat vervelend joh! Ik ben zelf ook zo'n zoetekauw! Een dag zonder zoetigheid is voor mij een dag niet geleefd...erg he?
    Al had ik bij mijn eeerste zwangerschap totaal geen behoefte aan zoetigheid.
    SOwieso is het een verslaving je zal zien na een week of 2 heb je er geen moeite meer mee!

Nou hier rustig. Vraag mij echt af of het raak is geweest! STel dat het wel raak is dan is er ook nog maar 30 procent kans dat het eitje zich succelvol innesteld. Dus veel kans is er niet...
    Houd jullie op de hoogte!

18. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Alexanne

Blijf moed houden meis!De kans is inderdaad klein maar dat is bij elke zwangerschap/vrouw. Daarom is het ook zo'n wonder natuurlijk! En er worden gelukkig heel wat wondertjes geboren!

Ik nu buikpijn,mn darmen van streek en veel naar de wc. Mischien iets verkeerd gegeten denk..
    Haal straks nog wel een testje voor de zekerheid..

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    hoi hoi,

Ff int kort, lees wel bij, maar beetje te drukke dagen gehad om te reageren! Hier alles ok! Do naar de VK op controle en vrijdag de 20-weken echo, erg spannend! We willen niet weten wat het wordt, es kijken of het dan nog zo is als we daar eenmaal zijn, haha! Al denk ik van wel, zijn redelijk vastbesloten ;)
    Voel me verder vrij goed, nergens last nog van! Af en toe nu wat lage rugpijn als ik teveel heb gedaan, maar das een goed signaal nu. Moet ik wel in acht houden.
    En wat een heerlijk weer he! Heerlijk vertoeven zo!

Ff snel, de rest reageer ik later vanavond wel ff:

@Alexanne, moed houden hoor meis!! Lijkt me wel gek om nu te weten wanneer je eisprong idd is. En dan moet je ook 'gericht' klussen, zul je net zien dat je dan geen zin hebt ofzo. Dat lijkt me nog het lastigst. Enne, je hoeft ook niets te voelen he, zegt allemaal niets!

@Wendy, he bah, vervelend dat je je zo voelt. Hopelijk door een zwangerschap natuurlijk, dan ist niet zo erg ... Dus je gaat nog een testje wagen? Ben benieuwd meid!

De rest komt later, mijn dochtertje ligt net op bed, kan ik ff van de rust en het mooie weer met een tijdschriftje genieten!

20. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    @wendy, ik heb 8 dagen na de "succesvolle klus" in het ziekenhuis gezeten vanwege de buikkrampen. fingers crossed!

Deel Deze Pagina