(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Meiden,

Ik zit hier vol ongeloof met de zenuwen in mn keel! Heb net gestest en ben ZWANGER!!!!!!
    Had getest met 2voor5 en net snel een clear blue gehaald. Ben 1-2 weken volgens de test (klopt ongeveer wel als ik vanaf dag 34 tel (+14) =48 zit op dag 56 dus kan kloppen.
    Ik geloof het gewoon nog niet na 2 testen..
    Manlief komt zo thuis heb de testen ingepakt en er een speen bij gedaan,ben zooo benieuwd!!
    Heb gewoon hartkloppingen van de zenuwen..
    Snap nu ook mn weeige gevoel in mn buik en de diarree. Had ook t zuur al een paar keer gehad..
    Verder geen sympthomen zoals de meeste hebben,ben niet extreem moe,(.)(.) niet anders maar toch echt zwanger..

Ahhhhhhhhh

2. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Duimen jullie mee voor een plak beeb??
    En Gimena had het wederom goed met haar pendel!!

3. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    van harte gefeliciteerd meid!!!!!!! geniet van het moment straks als je mannetje het hoort, zet stiekem een cameraatje neer ;)

have fun!

4. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    echt he, aaaaaaaaaaaaaaaaaaah hihi

5. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Banner klopt niet echt ivm onregelmatige cyclus maar zodra ik de juiste termijn weet volgt de echte..Dit is gebaseerd op de calculator..

6. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy: GEFELICITEERD!!! Wooh! Wat fijn voor je! Wat was de reactie van je vriend???? Super leuk! Tuurlijk duimen we voor een plakbeeb!

Ik zag je vraag staan bij de verloskundige!!! dus meteen hierheen gegaan!
    En nu van genieten!!!1

7. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    Wow Wendy, super gefeliciteerd!!!!! Eindelijk zwanger :)!

8. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    WHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! Wendy!!! Wat ontzettend goed!!!!!!! Wat een supernieuws, zeker na al die ellende met manlief int ziekenhuis enzo!!!! Gefeliciteerd meis!! Enne, fijn dat je de andere kwaaltjes nog niet heb, maar wat nog niet is, dat kan nog komen he, hihihihi. Hoe reageerde je mannetje, helemaal surprised???
    SUPER!!

@Alexanne, mw21 en de rest: zie je, het komt vanzelf!!! Moed houden meiden, hopelijk binnenkort voor jullie ook dit goeie nieuws!

9. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Hey meiden,

Super bedankt voor jullie felicitaties!!
    En inderdaad m21 en Alexanne houd moed want je ziet aan mij ook al klopt er geen hout van je cyclus t kan zomaar raak zijn!

Manlief was helemaal in de wolken,geloven het beide nog niet echt. Helaas wel al heel de nacht wakker gelegen,kon niet slapen en ben hevig aan de diarree,hoort erbij lees ik op internet maar t is geen pretje..(maar klaag niet hoor!) Ik weeg al niet zo veel en nu net met dat warme weer extra vocht verliezen lijkt me ook niet zo goed..Ik kijk het ff aan en anders aan de ORS maar..

Zwangere meiden hier die dat ook hadden?

10. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    wat ik je al eerder zei (nu al vergeetachtig? haha) ik heb in het ziekenhuis gezeten omdat ik zoveel vocht was verloren en buikkrampen bleef houden. ik bleek een week later ook zwanger te zijn ;)

11. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    even een buikfotootje spammen, 18 weken 6 dagen:

12. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Tab

Sorry,inderdaad nu al dement..haha..
    Mooi buik(je) hoor meis,hoop er ook zo uit te zien over een week of 13! Jij ook al zo slank!
    Wat heb jij gedaan/gekregen tegen die krampen en diarree?Ik wordt er gek van,drink ik een slok en hopla loop ik weer naar de wc..
    1st afspraak verloskundige heb ik op 4 mei al,nog weekjes dus. Vond het wel snel,maar zal ook met mn cyclus te maken hebben denk..

13. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    tegen de krampen kon ik niks doen, heb er 4 dagen mee gelopen en vanuit het ziekenhuis de boodschap uitzieken meegekregen. veel slapen, drinken en tegen de pijn mag een paracetamolletje genomen worden, sterkte!!!

14. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    Wendy GEFELICITEERD MEIS...ik ben super blij voor jullie ;)
    Die diarree heb ik ook last van gehad, ook regelmatig 's-nachts werd dan wakker met mege krampen
    enne wat betreft de vermoeidheid, dat komt nog wel, maar is ook heel normaal de eerste weken ;)

@ tab...wat heb jij nog een beschaafd buikje...ik ben ook zo'n dunne en de mijne was met 18 weken echt al HUGE, hij begint nu al in de weg te zitten :)
    ik zal zo ook weer eens een foto maken...is weer even geleden

15. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, wat een mooi buikje heb je zeg! Hier nog eentje met een huge buik, maar bij een tweede is dat toch sneller. Nog geen last van, maar hij is wel 2x zo groot als die van jou!!
    Wat een verschil he! Zal ook es een fotootje plaatsen binnenkort.

@Wendy, tsja, hoort erbij meis! En als het echt een griepvirusje is, dan ist alleen maar uitzieken en paraatje nemen. Volgens mij mag je ook best wel een diarreeremmer als het heel erg wordt, maar dat zal je ff moeten navragen. En 4 mei naar de VK, spannend! Zal idd wel te maken hebben met je cyclus, misschien krijg je dan ook versneld een echo.
    Wat spannend allemaal!!!

@Pandora, fijn je weer te lezen! Ook al een aardig buikje dus ;)

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje/Pandora/Tab
    Inderdaad zal erbij horen,vermoed zelf een virusje hoor want ik houd echt niets binnen..Hope so!
    Ik moet morgen werken maar ga toch mooi niet als t zo blijft..
    Extreem moe ben ik (nog) niet dus ik geniet er nog maar van! ;)

En leuk hoor jullie buikfoto's,show ze maar!!

17. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, zou goed kunnen hoor, dat het een virusje is, er heerst weer van alles! En als zwangere ben je al vatbaarder als normaal, dus je pikt wel sneller alles op!
    Lekker thuis blijven morgen!! Heb je het eigenlijk nog bij 1 test gelaten of stiekem al meerdere gedaan?? hihi

18. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    wendy: aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhh ik las t net pas!!!! Ben effe een paar dagen niet geweest want had t erg druk!!!!!!Ik kan het haast niet geloven joh! Heeeeel erg gefeliciteerd

sorry voor mijn uitbundige reactie maar laat even zien hoe ik het voel!

Nu alleen ik en mw21 nog!

Tab: mooi buikie. lekker bescheiden hoor. Nog effe en je weet wat t wordt!

Deesje80: met jou ook alles goed? Weet je al wat het wordt?

Nou meide voor mij kruipen de dagen voorbij. Heb nu mijn eisprong gehad met pregnyl en 2 weken later kan ik testen of ik zwanger ben of niet.
    Ik word gewoon depri van het wachten en de onzekerheid.

Straks ben ik echt nog de enige hierover ...:(

19. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, alleen maar leuk je reactie hoor! Enne, moed houden hoor, wie weet heb jij over 2 weekjes ook een posi-test!! We blijven je gewoon volgen hoor, gewoon je dingen wel melden hier, we leven zo met elkaar mee!

Hier alles ok! Heb vrijdag de echo, dus nog ff wachten. Willen het een verrassing laten wat het gaat worden, dus dat zien in we september pas, haha! Spannend hoor! Voel me ok, alleen nu wat moe, maar heb nogal een drukke werkdag gehad. Nu ff met lappie op de bank en op tijd naar bedje. Mijn dochtertje zit nu ook echt in de peuterpuberteit, alles is nee, dus erg vermoeiend ...!

20. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @deesje
    had eerst kv test gedaan,daarna clear blue..heb nog een
    kv liggen die doe ik van t weekend denk haha..
    maar mn streep was zichtbaar binnen 30sec dus echt knal/duidelijk posi.

@alexanne
    wat leuk dat je zo reageerd!!super!ik duim ook
    heel hard voor jou hoor meis!hopelijk heeft
    de pregnyl zn werk gedaan!

Deel Deze Pagina