(nieuw) gestopt 3de week sept, wie nog meer??

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door jeannet 123, 8 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @deesje

Al weer bijgekomen van de bbq? Vandaag rustig dagje gehad of dat ook niet?
    Verrassingsetentje was super gezellie,had een tuniekje aan op een strakke broek dus niet te zien haha..
    Maar mijn buik is toch echt verschrikkelijk groot,zal wel grote darmen hebben denk ;) Trekt dit nog weg trouwens?Of ga ik van een darmbuik over in een babybuik?
    Ben nu wel erg nieuwsgierig hoe ver ik zou zijn,heb volgende week pas mn afspr. vk en die moet me nog inplannen voor een echo (of naar zh sturen voor inwendig).
    Verder geen klachten, ja wat meer moe en die buik dan maar verder nope..Blijft hard duimen dat het een plakbeeb blijft!

@Alexanne
    Mijn duimen draaien ook nog steeds hard mee voor jou!!

2. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Wendy, fijn dat het etentje geslaagd was!
    Enne, die darmen blijven wel even hoor. Normaal wordt je buik toch niet meer nu, hihi. Weet niet meer zo goed of ik meteen in een babybuik ging, volgens mij wel. Zeker bij deze zwangerschap in ieder geval.
    En fijn toch joh, dat je nog niet misselijk bent! Misschien word je dat ook wel helemaal niet, hoeft niet iedereen te hebben! En echt vrolijk word je er ook niet van, dusse ... Geniet er nog ff van! Volgende week naar de VK, duurt lang dan he, jeetje. Spannend allemaal. En we duimen allemaal voor een plakbeeb hoor!!

@de rest, iedereen leuke Pasen gehad? Was prachtig weer he! Nu paar daagjes wat minder, wo/do en dan weer beter, dus kan niet beter.
    Hier vandaag een vrij rustig dagje, ff bij s-ouders geweest en vanmiddag lekker thuis. Mijn dochter had niet zoveel zin om te slapen vanmiddag, dus die heeft lekker in de tuin gespeeld. Nu net lekker gedouched en zit ik er klaar voor om GA weer te kijken.

Fijne avond!

3. ellalalaaa

ellalalaaa Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.184
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haai meiden,

Wendy: Spannend he allemaal! Al die veranderingen in je lijf! Weet je al wanneer je het je ouders enz gaat vertellen? Darmen zijn allemaal aan het verplaatsen dat trekt wel weer bij waarschijnlijk.

Deesje: Wat fijn dat de echo helemaal goed was! Best wel even een spannend momentje he! Heb je al veel geshopt?
    Heel veel babyspul heb je waarschijnlijk al of niet? van je dochtertje? bedje, commode enz? OF ga je nog nieuwe dingen kopen?

Pandora: Wat vervelend dat je zo'n last hebt van je bekken. Dat remt je wel in heel veel dingen denk ik! balen zeg! Hoop dat het nog een beetje beter wordt voor die laatste weken.
    Ik heb zelf last van mijn rug. Lage rug instabiliteit aldus de fysio. Advies: oefeningen doen, niet tillen, zo min mogelijk bukken! het is nog wel te doen hoor maar wel eens lastig ook!

Alexanne: Hoe is het met jou meis? Het komt nu weer steeds dichter bij he! Ik duim vanaf hier hoor! Moederdag gingen we voor toch???? Daar houd ik op het hoor! ;)

Tab: Vandaag was je 20 weken echo of niet? En hoe was het? Hoop dat alles goed was!

Hier alles oke. Druk bezig met het kamertje. Van het weekend de muren geschilderd. Morgen de plinten en de raamkozijnen.
    Over 2 weken komt de kledingkast. De commodo staat in de schuur te drogen, die hebben we wit geverfd.
    Vandaag hier ook een extra echo gehad. Met de oma's erbij! Dat is toch ook wel bijzonder!

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    hey dames!

Hier was ik... alweer... hoopte het langer vol te houden maar leg ik zo wel uit

eerst.. Wendy!! WHAAAAA!!!! GEFELICITEED! Wat een wonder zeg!
    vruchtbare periode dus eerder dan gedacht? Want als ik me goed kan herinneren dacht je dat je mannetje in t ziekenhuis lag met je vruchtbare periode... maar helemaal top!

Nu hier... zondag 3 druppels bloed in toilet, gisterochtend veel roze slijm en vanmorgen en net weer....

Snap er niks meer van. Zelf 2 dingen bedacht vroeg ei nu innesteling of bloed bij eisprong maarja daar wordt ik niet zo blij van want kheb natuurlijk zondag en gisteravond niet geklust vond t zelf niet zo fris met dat (fel) roze slijm

Zaterdagochtendvroeg en zaterdagavond nog wel geklust dus misschien heeft dat nog zin gehad

Meiden, binnenkort reageer ik weer even op jullie persoonlijke dingen! Fijne avond!

5. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    wij hebben een rustige pasen gehad...gewoon lekker genoten van het weer en 2e paasdag is schoonfamilie komen bbq-en ;)

nog 2 weekjes en dan komt het kamertje, kan niet wachten om er lekker in te gaan rommelen ;)

6. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @m21

Thanx meis!Ja inderdaad mn ei was of later of eerder dus ook geen idee hoe ver ik ben haha..
    Jeetje meis bloed/slijmverlies da's idd ook vreemd..ik kan ook alleen innesteling bedenken eigenlijk als ik naar je banner kijk..Maar dan moet t bloeden nu toch wel stoppen lijkt mij?

@Pandora
    Leuk,babykamertje komt er dus aan!Ik kan niet wachten tot ik los mag op de babyzaken..(eerst maar eens zorgen dat het een plakbbeeb is..)

@Ellalala
    Ja idd wat een veranderingen in je lijf telkens. Dikke darmenbuik is nu weer zo goed als weg,sávonds is het nog een beetje.
    Verder geen klachten eigenlijk,niet extreem moe/niet misselijk/borsten geen pijn. Hoop maar dat t toch goed zit,wat dat betreft zou ik liever iets meer voelen haha..
    We gaan het met moederdag tegen de opa en oma's vertellen. Heb woe ervoor afspr vk en geen idee wanneer echo,dus hoe ver ik ben weet ik dan nog steeds niet denk ik maar kan mn mond echt niet meer houden!
    Jij ook lekker aan de klus in t kamertje dus,leuk!!!

7. appelsnoetje

16 okt 2010
    68
    0
    0
    #1687 appelsnoetje, 27 apr 2011
    Laatst bewerkt: 27 apr 2011
    Hoi meiden,

Even een mini update; vandaag eerste echo gehad. Het is allemaal in orde. Heb het kleintje zien bewegen, hij/zij heeft precies de goede lengte en het harte klopt mooi... zo speciaal aangezien dit de eerste keer is voor mij en mijn vriend... De eisprong was ook precies zoals ik had uitgerekend met de temperatuurkaartjes :).

@mw 21 het klinkt mij wel bekend... ik heb dat de laatste twee cycli gehad. Het ging ongeveer een week door... het leek mij een vorm van ontpillen (ontpillen kan echt lang doorgaan).. maar ik hoop dat het innesteling is!

@wendy heel herkenbaar dat je meer wilt voelen. Ik voel me soms suf, moe en misselijk, pijnlijke borsten en dan weer veel minder klachten. Het is bij iedereen anders...

8. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    gefeliciteerd meis met je mooie echo ;););)

9. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Appelsnoetje, gefeliciteerd met je mooie echo meis! En de bijbehorende kwaaltjes, tsja, hoort erbij! Maar als je dan zoiets ziet, dan maakt het allemaal niet uit!
    En mooi hoor, dat je tempkaartjes dan exact kloppen, fijn!!

@Wendy, wat leuk om het op moederdag te vertellen!! En ik snap ook wel dat je die kwaaltjes wilt voelen natuurlijk, das toch een soortje van bevestiging. Spannend naar de VK volgende week! En doen ze zelf niet de echo? Hier ook niet hoor, ze beschikken niet over de apparatuur, dus wij moeten hier naar een echocentrum.
    Ben ook zo benieuwd hoever je nu bent!

@Pandora, leuk leuk leuk, het kamertje!! Das zo leuk om het in te richten! Hier vd week het kamertje voor mijn dochtertje besteld, komt ook over een week of 3, superleuk weer! Als ze dan een nieuwe kamer heeft, dan kan ik ook beginnen met de babyspullen.

@mw21, wat vreemd, dat bloed? Misschien toch soortje van innestelling? Ik herken het zelf niet, dus geen idee? En zaterdag toch nog geklust, als je eisprong zo of ma zou zijn, zou dat nog op tijd zijn hoor. We duimen weer met zijn allen voor je!

@Ellalalaa, wat leuk een extra echo! En bijzonder dat de oma's mee waren, die kennen dat ook niet van vroeger denk ik (de mijne iig niet). En ook al druk doende met het kamertje, tof hoor!!

@Tab, hoe was je echo??????

Hier alles ok! Vandaag druk werkdagje gehad, nu weer lekker ff op de bank en vrij tot maandag. Heerlijk!
    Het kamertje van mijn dochtertje komt ook steeds meer af, is al geschilderd, nu komen ze vrijdag laminaat leggen, dan de meubeltjes erin, accessoires en klaar! Ben benieuwd hoor! Ze heeft het er nu al hele dagen over, dus ben benieuwd hoe het zal zijn als het klaar is! En dan aan de slag voor de baby! Kopen daar dus niets nieuws voor qua meubeltjes, die zijn nog piekfijn in orde. Ga wel het kamertje anders inrichten met spulletjes, das ook leuk! Heb qua kleertjes nog niet zoveel gekocht, dat zal strax wel komen denk ik.
    Ga nu ff lekker op de bank hangen en kijken of er iets op tv komt.
    Fijne avond allemaal!

10. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wendy; ik was de 1e x ook niet misselijk hoor! Dus t kan wel.
    Volgende week aleen echo? Spannend

Ik reageeer later nog wel want typ nu met gsm en das niet fijn

Ik ben heel onrustig heel prikkelbaar chaotisch en heel vergeetachtig
    Naderende ong. Of zwanger? Zou tot8 mei wachten maar weet niet of ik het red

11. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    happy feet hier! alle spieren werken, draaien, zwaaien en schoppen is ook in orde. de echoscopist had er moeite mee want Uk wilde geen 2 seconde stilliggen. foto is ook een beetje bewogen hihi

12. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    en een profielfotootje:

13. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Tab, prachtige fotootjes zeg!! En jullie weten nu toch ook niet wat het gaat worden, of wel? Hihi, nu al een eigenwijs ukkie ;) Die van ons wilde bij de 12-weken echo ook niet echt stilliggen, nu gelukkig wel redelijk! Bijzonder om weer te zien he!

@Alexanne, oooooooooh meis, wat spannend!! Tot 8 mei wachten dus?? Dat duurt nog een weekje, wow!! Maar dan klopt je banner toch niet helemaal, of wel?

Nou, tis maar saai grijs weer hoor, bah! Strax even om de boodjes, gaat morgen en zaterdag niet lukken. Vanmiddag met 3 vriendinnen en kids naar een binnen/buitenspeeltuin, gezellig! Tussendoor wat huishouden, tsja, dat draait ook gewoon door.

14. Tab

Tab Bekend lid

12 okt 2010
    733
    0
    0
    Zoetermeer
    nee we hebben nog steeds een kindersurprise! hahaha
    toen hij de blaas ging controleren zei hij ook dat we beter even weg konden kijken omdat er nog wel 's streakers bij zitten. dus we hebben niet gekeken

15. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    @Deesje en Alexanne
    Inderdaad de vk prartijk hier ook geen echo app. moet dus ook naar het echocentrum. Heb woe as alleen intake en dan plannen ze me pas in..Hopelijk mag ik snel haha..As maandag komt moeders voor moeders mag ik weer een testje doen,altijd leuk!

@Alexanne wachten duurt lang he meis..Doen wat goed voelt,je kunt jezelf gek gaan maken maar duidelijkheid is ook erg fijn! En kijk naar mij ik rekende nergens meer op na dag 55 en whala..Dus wonderen bestaan nog steeds!
    Laaat je het weten als je getest hebt??Duimen draaien hier op volle toeren!!

@Appelsnoetje
    Fijn joh meis dat je de kleine in maak hebt gezien en dat alles oke is!!Lijkt me zo bijzonder!!En je was dus net zo ver als je dacht,goed gerekend meis! Ik weet niets,zo fusterend..Ik kan 5 weken zijn maar ook al 7/8 (manlief heeft 2 weken in t zh gelegen dus t is ervoor of erna gebeurd..) denk zelf erna,manlief niet gedronken goed en gezond gegeten= goed zaad denk ik dan ;).. Dus dan zou ik nu 5/6 weken zijn..
    Kan niet wachten tot volgende week!!

En vind het ook zo raar dat ik niet moe ben,sla hele nachten slaap over...Of komt dat nog later?

Hoe is het met de andere meiden?

16. wendy339

wendy339 VIP lid

27 okt 2010
    9.739
    1.060
    113
    Tab

Super echo meis,echt al een compleet baby'tje!!!
    En spannend hoor wat het gaat worden,zelf al een voorgevoel of nog niet?

17. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    @ Appelsnoetje hoop toch niet dat ik NOGSTEEDS aan het ontpillen ben! en bij jou hield het een week aan? Bij mij niet langer dan 48 uur. Hoeist verder?

@ Wendy ik hoop natuurlijk wel dat het innesteling is maar na wat rond lezen denk ik toch dat het mijn ei was... en dan hopen dat zaterdag voldoende was haha! Voel je je nogsteeds niet anders?
    Jou verhaal geeft me hoop, het kan zomaar ineens!

@ Tab mooie echo zeg!!!!!! je mag trots zijn!

@ Ella en Pandora leuk hoor kamertje inrichten!

@ Deesje ik weet niet tot hoever ik terug gelezen heb maar hoe ist nu met je werk?

@ Alexanne... al getest?! kzou echt niet kunnen wachten!

18. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    @ Wendy, die vermoeidheid kan nog komen, hoeft niet natuurlijk...maar volgens mij had ik er helemaal in het begin ook niet zo'n last van...begon met een weekje of 8 ;)

@ Tab, mooie foto's meid ;)

ik ga lekker met een dekentje op de bank liggen, vandaag iets teveel gedaan ( lees positiebroeken wezen kopen ) en weer huilend van de pijn thuis gekomen :)
    Morgen weer werken, maar als ik vandaag na 2,5 uur actief zijn al weer zoveel pijn heb, ben ik bang dat ik voorlopig een heel eind uitgewerkt ben :(
    Volledig ZW is eigenlijk het laatste wat ik wil, maar op deze manier houd ik het niet nog 10 weken vol tot aan mn verlof, en ben bang dat ik geen andere keuze heb :)
    en moet eerlijk zeggen dat ik op deze manier zwanger zijn ook helemaal niet leuk vind :):):)

19. alexanne

alexanne Actief lid

13 okt 2010
    362
    0
    0
    NULL
    NULL
    mw21: zag dat je er weer was! Ik ken dat gevoel hoor. Aan de ene kant wil je het even van je af zetten maar aan de andere kant als je ook maar iets voelt dan wil je het even delen met anderen! Ik hoop voor je dat t innesteling is!

Wendy: dank je voor je bemoedigende woorden! Ja test dit week-end al want word gek van onzekerheid!

Deesje 80: Ja mijn banner klopt niet nee:) Het zit zo dat ik op dag 16 in het ziekenhuis te horen kreeg dat ik nog geen eisprong gehad had. OP dag 17 spuit dus eisprong op dag 18. Mijn banner ging uit van dag 14 dus moet er 4 dagen van aftrekken:(

Maar goed ging van daag weer niet zo lekker. Erg chaotisch en in de war. OOk erg kort lontje hoop gewoon op duidelijkheid...

20. deesje80

deesje80 Bekend lid

13 feb 2008
    876
    0
    0
    @Alexanne, ik hoop zo dat het posi-tekenen zijn van een zwangerschap. Ben zooooo benieuwd naar je testje meid!!!

@mw21, spannend hoor meis!! Op mijn werk alles nog steeds wel chaotisch, maar is nog goed te doen. Moet mezelf gewoon ff in acht nemen en ach, dan lopen mijn collega's maar ff wat harder hoor, haha!
    En gewoon hoop blijven houden hoor, kijk ook maar naar Wendy!

@Wendy, herkenbaar!! Ik was niet de gehele nacht wakker, maar sliep wel slecht. Ging gelukkig wel weer over hoor, maar ik moest gewoon ook veel plassen, dat bleef, ondanks dat ik 's avonds amper nog wat dronk. Zijn allemaal kwaaltjes die erbij horen!
    En wat goed, Moeders voor Moeders. Wilde er ook aan meedoen, maar ik moest telkens een eind rijden om die flesjes in te leveren en ben het gewoonweg vergeten ...

@Pandora, oh meis toch, wat supershit, die bekkeninstabiliteit. Kan me dan idd goed voorstellen dat het dan niet altijd leuk is om zwanger te zijn :( Maar er zit idd misschien iets anders op strax dan in de ZW te gaan ... hoe balen dat ook is.

Ze zijn nu boven volop aan het rauzen met het laminaat op de nieuwe kamer van mijn dochter, ben zo benieuwd naar het resultaat strax!!
    Moet dus verplicht vanmorgen (en vanmiddag?) thuis zijn, dus misschien een mooi klusje voor wat poetswerk (voor zover mijn dochter dat toelaat, haha!).
    Morgen Koninginnedag, gaan jullie nog wat leuks doen?
    Strax effe naar het huwelijk kijken van William en Kate, moet toch ff zien hoe d'r bruidsjurk eruit ziet!

Deel Deze Pagina