@m21 Inderdaad maar hopen dat het je ei was (de mijne was nu ook veel later hoor als anders dus t is niet vreemd schijnbaar als t wat verschuift ineens) en als t sterke zwemmers zijn kan zaterdag ruim voldoende zijn! Fingers crossed!! Ik voel alleen af en toe een soort ongi kramp,slaap niet/weinig en wat emo maar verder niets.. Heb wel (weet het ben te erg..) gister nog een CB gedaan deze gaf nu aan 3+ zwanger dus mn hcg stijgt gelukkig goed! @Pandora Jeetje meis,wordt je nohg zwaar gestrafd ook voor een uurtje shoppen..Balen joh! Ik zou zw in gaan hoor meis en de laatste weken nog proberen te genieten en er wat van maken,zo zwanger zijn is niets en helemaal niet op je werk. Snap dat je het niet graag wilt maar lijkt mij ook wel dat je een beetje van je kindje in je buik wilt genieten ipv alleen maar pijn.. Succes en hopelijk doet de rust je goed nu! @Alexanne Hopelijk zijn het zw voortekenen,ik nu ook chaotisch en dement (loop te veel met mn kop in de wolken denk..) Hoop zo dat jij en m21 ook snel zwanger mogen zijn van een plakbeeb! Volgens mij vergeet ik nog iemand of ben ik weer aan het dementeren? Spannend hoor we gaan voor een q-day posi test!!! En meis ook al zou het niet zo zijn nu,ze kunnen je goed helpen in het zh en laten je nu niet zomaar aansukkelen lijkt mij dus koppie op en ik weet zeker het komt snel goed bij jou! Was je nog gependeld door gimena?Die had het veel goed begreep ik (bij mij iig wel) niet dat ik het vol geloof maar toch.. @Deesje Nog gepoetst of dochter lief bezig gehouden? En ja ik op t werk met de oudjes naar HET huwelijk gekeken! Wat vond jij van de jurk? Vond hem voor een koningshuwelijk wel mooi, iig niet dichtgesnoerd tot dr nek. Maar goed mijn jurk vond ik mooier haha Ik morgen,zon en maandag ook werken (laat-vroeg-vroeg) dus geen extreme plannen. Slaap proberen te pakken want begin nu goed gaar te worden met 3u slaap per nacht.. Jullie fijne Q-day allemaal en Alexanne *duim-duim-duim*
Hier lange lange dag gehad. Ben moe en voel dat ik op dit moment op de automatische piloot leef. Heerlijk een weekje vakantie nu wendy:Gimena had volgens mij april gependeld. Dus zou het nu wel raak zijn? We zien het wel. Misschien test ik morgen wel op koninginnedag. Bij mijn dochter teste ik positief op pinksterdag. Wel leuk om dat door te zetten Laat t nog wel weten...spannend
Ik geloofde het niet deze ochtend. Ik kon niet meer wachten met testen. Binnen een halve minuut was er een tweede streep.... Had gisteren nog op internet gekeken en met mijn symptomen stond er: komende ongesteldheid. Omdat ik helemaal geen pijnlijke borsten had ofzo of misselijkheid. Alleen de vergeetachtigheid. Maar dat werd geweid aan het feit dat ik wel ongi zou moeten worden. Aaaaaaah ben zo blij. Ik heb er een uur over gedaan om de foto erop te krijgen. Moest met mijn gsm maar had geen bleutooth dus moest via een omweg! zal ook meteen mijn banner veranderen haha
WHAAAAAAAAAAAH!! Alexanne, wat fijn en goed!!! Gefeliciteerd meis, wat een supernieuws!! Enne, tsja, die klachtjes horen er gewoon bij, haha! Is altijd in het begin spannend of het komt door een zwangerschap of een ongi. Maar nu dus toch een zwangerschap, jeej! Gimena had het bij velen goed ja, volgens mij bij mij ook! Enne, je foto is duidelijk gelukt hoor, kan gewoon niet beter! Wat een supernieuws op Koninginnedag! Wanneer zou je dan uitgerekend zijn, dec dan? @Wendy, werk ze meis, je mag dit weekend weer heerlijk aan de bak. Heb ook ff gekeken naar K&W gisteren, vond het ook een mooie jurk. Niet teveel poespas gelukkig. Al vond ik de mijne ook mooier, hahahahaha! Vindt volgens mij iedereen van zijn eigen trouwjurk. Hoe ist met de klachtjes?? @Pandora, hoe is het met je bekken, nog steeds hetzelfde? @Mw21, nou meis, nu duimen we met zijn allen voor jou!!! En dat gaat vast helemaal goedkomen, echt wel. Iedereen nog leuke plannen voor Koninginnedag? Hier nog niet echt vaste plannen. Misschien ff naar het dorp kijken of in de stad met de kleine. Maar we zien wel even. Ze was erg vroeg wakker gisteren, om 6.20, daarna nog wel bij ons gelegen, maar toch, zelf slaap je dan niet meer. Ben dus eigenlijk nog erg moe en geen fut om me nu al aan te kleden en op stap te gaan, pfff. Moet sowieso de stad nog in, had schoentjes voor mijn dochtertje besteld en die waren nu binnen. Afijn, iedereen een hele fijne Koninginnedag, tis prachtig weer (alleen met veel wind, wow), geniet ervan!
Whaaaaaaaaaaaa Alexanne super meis!!!!!!!!!!! Van harte gefeliciteerd,ik wist het meis dat het goed zou komen!! Onwerkelijk nog he?Heb/had ik ook,begin t nu meer t beseffen nu vk intake dichterbij komt.. Geniet er van meis!! En m21 ben jij ook gependeld door Gimena want ze heeft t echt veel goed hier!Denk ook aan jou hoor meis *duim duim*
Mw21...mn duimpjes blijven ook voor jou draaien...dat jij je ook maar snel aan mag sluiten bij het zwangere mutsen clubje hier komt bij jou ook allemaal goed meid
Heeeel erg bedank voor al jullie reacties!!! Ik vind het nog wel onwerkelijk. Heb wel de hele dag al ongi buikpijn. Hoort dat erbij? Mw21: precies zoals vele al zeggen we duimen echt met je mee hoor! Gimena had gelijk bij mij hopelijk nu ook bij jou!!!! gr a
ongi buikpijn hoort erbij, dat blijft bij mij ook terugkomen in de periodes dat ik eigenlijk ongesteld moet worden....
heb ik ook ongi krampen alexanne! t komt en gaat een beetje..schijnt baarmoeder te zijn die groeit.. nog erg onwerkelijk dus,ik wat weekjes verdr maar ook ik geloof t nog steeds niet helemaal.. komt vanzelf,nu duimen voor plakbeebs bij ons!
Ja joh, jullie houden echt die plakbeebs wel hoor!! Snap dat het nog onwerkelijk is, dat blijft het totdat je het hartje hoort en de echo hebt. En dan nog is het erg bijzonder!! @Alexanne, ja hoor, very normal die ongipijn. Hier nu soms ook nog last van, tsja. Alles moet groeien en een ander plekje krijgen he!! Heb je er wel van een beetje van kunnen slapen, van het goeie nieuws? Iedereen leuke Koninginnedag gehad? Hier 's ochtends even wezen kijken naar de vrijmarkt, maar ongelooflijk druk, dus was snel weer thuis (was niet te doen met de kinderwagen zeg, pff). 's Middags ook nog op pad geweest, was erg gezellig, was wel moe gisteravond. Helaas wel slecht geslapen, vaak plassen en maar draaien en keren, maar goed, gelukkig is het zondag vandaag ... net helaas bij het opstaan wel ineens een pijnscheut vanaf mijn bil, stapte verkeerd denk ik, auauauaua! Maar goed, zakt ook wel weer weg nu gelukkig. Fijne zondag allemaal!
Alexanne helemaal leuk!!! gefeliciteerd! en geniet ervan heerlijk zeg! bedankt voor al die duimen die draaien.. nu mag ik toch ook wel haha
WOHHOOOOO GEFELICITEERD Alexanne!! Wat een super nieuws! En nog een weekje eerder dan moederdag ook! Zoals de rest ook al schreef: ja buikpijn hoort erbij (en misselijk, en moe en alle andere vreemde dingen die je voelt ook! haha) Dringt het al een beetje door??? Mw21: Zeker bij jij nu aan de beurt! Als we allemaal voor jou gaan duimen nu helpt dat vast! Houd moed he! Hier alles goed. Wel afgelopen weekend bezoekje aan ziekenhuis gebracht omdat ik Baby al een paar dagen niet had voelen bewegen. Was wel erg schrikken. Maar er was niets aan de hand! Stresvolle bezigheid hoor dat zwanger zijn! Nu lekker een paar dagen er tussenuit met manlief! Nog even genieten van het samenzijn! Liefs
Oe wel ff spannend Ella! Maar gelukkig alles goed! Alexanne, hoe voel je je? Weet je zeker dat je pas 4 weken bent? ik vind je test zo duidelijk! (goed natuurlijk ) Oh en Wendy je vroeg of ik gependelt ben door gimena en dat heeft ze vorige maand gedaan juni 2011....