mw21: Juni? nou wie weet. Gimena had mijn zus gependeld voor mei en het werd februari!!! Dus voor jou kan dat ook he! Ja ik vond zelf mijn test ook zo heel erg duidelijk! Langer zwanger kan ik niet zijn want door de clomid en pregnyl weet ik precies wanneer de eisprong geweest is! Nog maals iedereen bedankt voor de reacties! Heb het al wel aan mijn ouders en schoonouders vertelt. Kan het niet voor me houden Er zullen mensen zijn die zeggen: je kan beter na 3 maanden vertellen dan heb je meer zekerheid. Ik denk zo: stel dat het voor die 3 mnd fout gaat dan is het fijn dat je naasten ervan afweten zodat ze met je mee kunnen leven. Anders is het zo: sorry dat ik zo emotioneel ben. Ik heb een miskraam gehad en nee jullie wisten niet dat ik zwanger was omdat het fout zou kunnen gaan... Ik vertel het verder nog aan niemand want daar ben ik wel weer voorzichtig mee. Heb het gezien bij een kennis van me. Ze had het aan iedereeeeen verteld. Toen ging het mis en nu vragen nog steeds mensen: en hoe gaat t met je zwangerschap? Dat wil je ook niet! 26 mei kan ik al naar de verloskundige. Hierbij ons krijg je de eerste x meteen een echo. Spannend! Ben ook zo benieuwd wat het wordt!!!
Hey meiden ik ook wee hier! @Ellalala dat was even schrikken dus dat je de kleine even niet voelde,maar gelukkig alles goed pfff.. @M21 Laten we dan iig hopen dat je zoiezo voor juni ook een posi test hebt met zoveel duimen die draaien moet het goed komen!! @Alexanne En hoe reageerde je ouders??Ik zit mn tong nog af te bijten hier,wilde het perse met moederdag vertellen en vind het stiekem ook wel leuk een geheimpje te hebben voor even (nadruk op even!) We tellen af tot zondag haha..Ben zo benieuwd naar die gezichten!Wordt hun 1e kleinkind voor beide ouders, en 1e achterkleinkind voor mijn opa en oma's. Jij ook zo'n knaltest zag ik,leuk he! Heb je er stiekem nog meer gedaan of netjes bij 1 gehouden?Ik teste de 1e week 3x,vond het zo leuk die streep te zien komen! Ik hier beetje de zenuwen,morgen intake vk best wel spannend eigenlijk! Ben benieuwd wanneer ik voor een 1e echo mag om te bepalen hoe ver ik ben.. Verder gister aangemeld voor moeders voor moeders,mn flessen komen maandag. (ik plas me suf,jullie ook?) Test HCG was goed dus moet minimaal 6 weken zijn bedacht ik me zo (je mag pas vanaf 6 weken meedoen) Nou meiden ik ga ff wasjes draaien,daarna lunchen met een vriendinnetje en vnvd naar de bios Gooische vrouwen,iemand al gezien hier? Ik geniet er maar lekker van dat ik nog niet echt ziekjes ben.. Heb wel regelmatig die ongi/trek kramp in mn onderbuik/liezen maar goed ik klaag niet!! Fijne dag meiden!!
ik deed met al MvM vanaf de 5e week mee...dat mag ook als de test van MvM maar positief is, dan mag je mee doen Deze heeft veel meer HCG nodig dan andere testen, en als je dus al voldoende HCG hebt, kun je mee doen
@wendy MvM deed ik net als Pandora ook vanaf begin van de 5e week mee... gaat inderdaad om het testresultaat .
mmm dan houd ik het dus nog ff spannend hoe ver ik nu ben.. Testje was iig duidelijk positief,nu aftellen naar morgen en dan weet ik hopelijk wanneer ik een echo krijg!Dat is de enige echte duidelijke uitslag..
@Wendy, spannend vandaag!! Hoe laat moet je idd? Wel ff iets laten weten he! Hoe was de film nog gisteravond? Ben zelf ook nog niet geweest, maar heb van horen zeggen dat hij leuk is. @Alexanne, maakt toch niet uit of je het al verteld of niet? De een doet het wel en de ander niet hoor! Ieder zijn keus daarin. Onze ouders en broers/zus wisten het ook eerder, de vriendengroep e.d. hadden we ook pas ingelicht na de termijnecho. Oh wat erg voor die kennis, lijkt me ook moeilijk zoiets zeg, pfff. @Ellalalaaa, oh meis, dat was wel ff schrikken idd!! Maar gelukkig alles goed, fiew. Enne, zorgen blijf je houden, eerst omdat je (misschien) niet snel zwanger wordt, dan ben je zwanger en blijf je hopen dat alles goed mag blijven gaan en het kindje gezond is en als het eenmaal geboren is, dan heb je weer heel veel andere 'zorgen', haha! Hoort er allemaal bij! @de rest ben ik ff kwijt, sorry! hier alles ok, gisteren shopdagje Breda gehad. Eerst Ikea en toen op de woonboulevard ff geneusd. Was erg leuk, maar wel vermoeiend, had enorm zere benen 's avonds, pfff. Maar goed, heb wel wat leuke dingen gescoord. Vandaag dagje werken en dan weer weekend, heerlijk! Ze geven prachtig weer af, dus lekker om vrij te zijn (al moet ik het huishouden ook nodig doen ..!).
Wendy: en wanneer krijg je een echo? Ik krijg de 26 al de eerste echo! Ben zo benieuwd!! Hoorde laatst dat als de hartslag boven de 140 zit is het een meisje en 139 en lager een jongen. Niet dat t wat uitmaakt natuurlijk maar vind het leuk om te kijken of het echt zo is Deesje 80: lekker effe rusten van het week-end. Ik las dat je naar de ikea was geweest. Blijft altijd leuk! Hier rustig. Heb megalast van hooikoorts en merk dat mijn weerstand verlaagd is. Voor de rest merk ik niets net als bij mijn vorige zwschap. Hopen dat t zo blijft! gr
Hey meiden, Ik ben erweer,had vandaag om 12u afspraak,intake gehad en bloeddruk co (was prima gelukkig). Verder veel info gehad etc. en moet ff navraag doen ivm hartproblemen in fam. anders krijg ik extra echo voor het hartje. Verder mn lab co meegekregen en meteen maar laten prikken (jeetje wat veel buisjes waren dat!!) ik ben al zo'n schijtert..Moest ook extra glucose prikken ivm diabetus van mn broertje,kon mn lol op dus! Heb de 1e echo 16mei staan,nog ruim 1,5 week geduld hebben dus whaaaaaa..Verder schat ze dat ik een week of 7 ben iets verder als mn banner dus.. Nu dus aftellen tot zondag,gaan we het grote nieuws vertellen aan de ouders!En dan aftellen tot de echo..Heb er zin in! @Alexanne Zal t eens mee in de gaten houden dat van die hartslag!En jij mag al wel snel voor een echo,gewoon zomaar of met een reden? @Deesje80 Lekker hoor shoppen in Breda (Woon er 20min rijden vandaan) maar inderdaad vermoeiend als je zwanger bent lijkt mij! Nog wat leuks gekocht?Nu weer uitgerust? Bios was gezellie is een aanrader gooische vrouwen!
Spannend zeg!! Heb echt geen gevoel bij deze maand doe voor de gein op moederdag een test en daarna gewoon ongi. Heb t ook al paar dagen koud dus temp is denk ook laag... Ojah nog ff voor de gein pendels juni/juli/augustus
Deze lijst kan ook weer worden aangepast!! Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 -NOD 14 maart Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 26 Maart mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 4 april Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - uitgerekend 27 november 2011
Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 -NOD 14 maart Wendy339 - 27jaar - 1e kindje - ronde 4 - NOD 26 Maart mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD waarschijnlijk 10 mei Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - uitgerekend 27 november 2011 mezelf veranderd!
Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari Alexanne - 26 jaar - 2e kindje - ronde 4 -NOD 14 maart mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD waarschijnlijk 10 mei Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - uitgerekend 27 november 2011 Wendy339 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 - uitgerekend +/- 25 december 2011 Ook ik mezelf aangepast! Ja ja ik ga waarschijnlijk voor een kerstkindje (denkt de vk)
@ Elalalla, Ja jij mag de aftrap doen hier met de 1e gestopt 3de wk sep baby!!! Gaat al opschieten he meis! Nog kleine 3 maandjes..
mw21: Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was waren er twee dingen die mij opvielen: ik was erg chaotisch en had het de hele tijd koud....ik lees dat jij het ook veel koud hebt? Zou iets meer kunnen zijn...ik hoop het gewoon echt voor je !!! Oh de lijst effe bijgeschreven: Vlindertje77 - 33 jaar - 1e kindje - ronde 5 - NOD 13 feburari mw21 - 23 jaar - 1e kindje - ronde 6 - NOD waarschijnlijk 10 mei Ellalalaa - 31 jaar - 1e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 29 juli Driekeerdaan - 30 jaar - 2e kindje - ronde 2 - Zwanger - uitgerekend 7 augustus Pandora - 30 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 16 augustus Deesje80 - 31 jaar - 2e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 10 september Tab - 29 jaar - 1e kindje - ronde 3 - Zwanger - uitgerekend 14 september Marleen83 - 27 jaar - 2e kindje - ronde 5 - Zwanger - uitgerekend 23 oktober Appelsnoetje - 26 jaar - 1e kindje - ronde 6 - uitgerekend 27 november 2011 Wendy339 - 27 jaar - 1e kindje - ronde 4 - uitgerekend +/- 25 december 2011 Alexanne-26 jaar-ronde 5- uitgerekend 7 januari
Super lief van je alexanne! Ik wil geen symptonen zien maar kan er niet onderuit dat ik vanmorgen een half uur lang met kramp mijn darmen heb geleegd haha en niet echt diarree lekkere praat. Maarja kan vanalles geweest zijn... Kreeg nog een pendel binnen...dat t moeizaam zou gaan en in november..niet echt motiverend ik hou gimena dan maar aan haha!
@m21 idd niet motiverend die pendel! sommige kijken naar je banner volgens mij en trekken daar conclusies uit..ach t is voor de leuk en gimena heeft er t meeste goed bij ons mocht je t al geloven.. zondag ga je testen toch? duim duim duim duim duim duim duim duim..... en tsja ik had ook diarree achtige klachten met mn pisi test dus wie weet! good luck girl! en alexanne hoe bevalt de roze wolk?