Haai, Het zou wel heel leuk zijn zo op moederdag! mooi cadeautje! Ben benieuwd of mijn manlief er iets aan gaat doen. Ben nog wel niet echt moeder maar het voelt toch wel een klein beetje zo. Het zorgen voor is al begonnen! Eigenlijk weet ik wel zeker dat hij er niks aan doet! mmm toch best jammer! Wat doen jullie mannen? Alexanne: Hoe is het met jou?? Al een beetje gewend aan het idee? Wendy339: Ben even kwijt wanneer jou eerste echo is. Volgende week al ergens? Dat is wel heel spannend he! Jij gaat het morgen vertellen toch? Ga je nog iets speciaals doen? Is het bij jullie ook zo warm? pffff!
Goedemorgen meiden! Ik kon weer eens niet in slaap komen en uit/doorslapen ook al niet, t is wat zwanger zijn haha.. @m21 en???? Heeft je gevoel het juist of heb je een heel mooi moederdagkado te zien gekregen op je test.. Spannend!!! @Elallala Ja idd ik vroeg me ook al af of die man van mij zou bedenken dat een kleine moederdagbloemetje etc. wel leuk zou zijn maar ik vermoed van niet hoor. Denkt hij gewoon niet aan,mijn man denkt wat dat betreft simpel; Je bent nog geen moeder,dus volgent jaar pas..Mannen.. We zullen het maar niet hebben over wat we nu al doen en laten voor de beebs maar goed.. T blijven mannen he? Ik heb de 16de 1e echo dus morgen over een week (pff nog zo lang wachten haha) Ga het vanmiddag en vnvd vertellen idd,heb rompetjes besteld in de first born maat en dan met de tekst; papa+mama=ikke en dan nog een kaar laten maken met gefeliciteerd jullie worden opa,oma en ooms. En daarin een stukje vanuit de baby geschreven zeg maar.. Voor de ooms heb ik bij de bakker een zakje geboorte chocolade gehaald in roze en blauw.. Ben zo zenuwachtig (op de leuke manier),mijn moeder wordt gek van geluk denk..Maar ja daar gaan we pas tegen etenstijd heen,dus eerst schoonmoeders,die is wat minder uitbundig zeg maar maar die zal wel gaan huilen denk ik.. Laat jullie vnvd weten hoe t was! Fijne zondag meiden!! @
@mw21: Balen meis! Jammer dat je voorgevoel moet kloppen! Geef je moed niet op he! Wij blijven allemaal voor jou duimen!!! Een dikke digitale knuffel. Ga je vandaag nog naar je eigen moeder? @Wendy339: Heel veel plezier met het vertellen vandaag! Super leuk om te doen!!! Geniet ervan! (enne... vergeet je fototoestel niet! Leuk voor later!) Enne inderdaad... Mannen!!! Ach ze zijn ook wel heel leuk! maar af en toe... een beetje inlevingsvermogen!!!!! Lieve mama's to-be een fijne moederdag!!!!
Ja wen veel plezier met vertellen super leuk !! Ik ga klussen in t huisje en heb daatna avonddienst dus zal me moeder msar even bellen haha me zusjes gaan wel fijne dag allemaal!!
jammer mw21! ik kreeg vanmorgen ontbijt op bed: een roze koek en een beker melk hahahaha. croissantjes hadden ik gisteren al gemaakt, oepsie.... maar goed, grappig ontbijtje
@m21 ahhh balen meis..nog klein beetje hoop of voel je ongi naderen? duimen blijven draaien voor jou hoor!! nog lekker geklust in huis? hier ouders t verteld vanmiddag,allemaal super blij en trots..zo leuk! ga nu slapen ben zo gaar..wekkertje om 6u weer en slaap zoooo slecht sinds de zw schap...*geeuw*
Morning! Iedereen (voor zover) een leuke moederdag gehad? Ondanx dat (een aantal) van ons mama in spé zijn? Hier verwend, ontbijtje, mooi bedeltje voor aan mijn armbandje en een zelfgemaakt fotolijstje van mijn dochter. Echt zo leuk zijn die zelfgemaakte dingetjes! Die hebben dan nog de meeste waarde eigenlijk. @mw21, wat balen, omo-wit nog dus We blijven duimen voor je draaien!! @Tab, hahaha, een roze koek met melk, wat grappig!! Geen blauw iets?! hihihi. @Wendy, wat leuk om het te vertellen he!!! Ze waren dus allemaal helemaal happy?? En heb je een beetje kunnen slapen? Vervelend is dat he, ik ken het ... soms gaat het een periode goed en dan ist weer but. Ik moet voornamelijk veel plassen en nu ook wat last van maagzuur/eten dat hoog zit, dus dan slaap je ook niet iedere nacht heerlijk. Maar goed, hoort er allemaal bij he! @de rest, ik lees later weer verder bij, moet nu echt door met mijn werk!
Hey meiden, Rustig hier.. @M21 Ongi al doorgezet of nog in spanning?? @Alexanne Hoe is het meis?Hoe voel je je? @alle anderen Hoe gaat het met jullie? Ik ga weer ff verder druk druk en begin toch wel wat meer en eerder moe te worden nu (pff). Ondertussen erg af aan het tellen tot maandag (echo). Voel nog steeds niet echt iets behalve pijnlijke (.)(.) en wat meer moe en opgezette buik.. Maar goed we gaan er gewoon vanuit dat het oke is..
wendy 399: hopelijk blijf je weinig voelen! Het schijnt dat de misselijkheid vreselijk is! Hier gelukkig ook niet misselijk nog. Je twijfelt toch of je dan wel zwanger bent he? Nou had nog 1 test liggen thuis en tja wat moest ik ermee? heb em dus vanmiddag voor de grap gedaan...en ja hoor binnen 3 seconden een dikke streep. Kan er niet meer onderuit! Tab: nou jou vent denkt er tenminste aan hihi. Ik ben de dag daarvoor ten huwelijk gevraagd dus zie dat als het grote cadeau!! We wachten wel tot volgend jaar want zal straks echt te dik zijn! mw21: je bent er nog niet he! Het kan nog...ik lees zo vaak dat mensen later positief testen. Zolang je ongi er nog niet is blijven we duimen! deesje 80: leuk joh dat je wat van je dochter gehad hebt. Bij onze opvang hier maken ze niks voor moederdag en dat vind ik best jammer hoor...zou t leuk vinden iets van der te krijgen wat ze gemaakt heeft... ellala: gaat goed hier! Heb eind deze maand al een afpsraak met de verloskundige. Ik ben zo benieuwd! T is zo spannend. Hoe gaat t met jou? Je gaat al naar de 30 weken he! ZO gaat snel joh... Nou meiden ben zooooo moe en dat je er 1 hebt rondlopen van 3 die niet meer slaapt is wel vermoeiend hoor...Ze gaat er ook echt klokslag 7 uur in. Dan effe tijd voor mezelf! Krijg donderdag de sleutel van ons huisje en dan moeten we hard aan de bak!
@mw21, he balen hoor ... inmiddels al doorgezet? @Alexanne, wat leuk, donderdag de sleutel (morgen al!)! Spannend! Moet er veel gebeuren, of? En tis vermoeiend he, als je er nog eentje rond hebt lopen ... en zeker als ze al niet meer slaapt, ik heb/had nog het geluk dat ze tussen de middag nog 2 uurtjes slaapt ongeveer, dan kan je zelf ook nog wat rust pakken. Maar als ze een keertje overslaat, dan merk ik het wel hoor, dan ben ik 's avonds ook steenkapot. Enne, heb wat gemist, maar ben je ten huwelijk gevraagd?!?! GEFELICITEERD!!! Wat gaaf! En volgend jaar gaat het dus gebeuren, leuk leuk leuk!! Vond dat echt één van de leukste/mooiste dagen van mijn leven!! @Wendy, fijn toch dat je je nog niet misselijk voelt? Niet iedereen hoeft het te zijn he ... en het kan ook nog komen bij 8-9 weken, alhoewel de meesten het dan al wel hebben. Ik zou er zo voor tekenen om niet misselijk te zijn toen, maar nu dat ook over is, ben je dat ook zo weer vergeten eigenlijk. Ik snap je onzekerheid wel hoor, had ik ook toen, was ook erg blij met mijn vervroegde echo. Maandag dus, spannend!! Aftellen dus! Heb je ook nog steeds last van ongipijn? @Pandora, hoe is het inmiddels met je bekken, zit je nu al thuis of ben je nog (gedeeltelijk) aant werk? Met de rest alles ok?? Geen last van het warme weer (ook de nét zwangeren?)? Hier nog niet, gelukkig. Verder ook nog geen klagen, dus ik fiets er tot nu toe redelijk goed doorheen. Alleen slapen is wat minder, vaak wakker en altijd vroeg wakker, maar goed, dat is niet anders. Ga gauw weer aant werk, er ligt genoeg ....!
@Alexanne Gefeliciteerd meis met jullie voorgenomen huwelijk,inderdaad hoor is 1 van de mooiste dagen uit je leven (naast kindjes krijgen denk ik) Geniet lekker van de voorpret! Wij zijn sep vorig jaar getrouwd,en na honeymoon met pil gestopt..Wilde ook niet dik trouwen haha.. En idd als je niet zo veel voelt ga je twijfelen he?Probeer het niet te doen..Jij eind vd maand vk,spannend hoor en weet je ook al waneer echo? Sleutel van jullie huisje ook al bijna,wat heb jij het druk meis (wel met leuke dingen gelukkig!) let wel op jezelf hoor meis!!Af en toe beentjes omhoog en op de bank,is goed voor jou en de beeb! @m21 mmm nog geen ongi,maar wel stemmingsproblemen..hoop dat je het fout voelt meis..ik had het ook.. en tada dag 55 posi test,wonderen bestaan nog en als ik iets geleerd heb is het dat ons lijf ons goed voor de gek houd! Geen bloed nog steeds beetje moed hoor!!duim duim.. @Deesje Ik probeer ook wel te genieten hoor van me niet miselijk zijn,maar je wordt er wat onzeker van.. Ongipijntjes zijn ook al weer verdwenen,had ik de 1e weken heel erg maar nu niet meer..Ben gewoon blij als het maandag is dan kan ik hoop ik even positief voor uit haha Jij ook slecht slapen dus,hier nog 1 al moet ik zeggen nu wat meer moe te worden,heb net van 23.30-9.00 geslapen dat is extreem veel voor mijn doen,slaap normaal 6uurtjes.. Dus hopelijk nu even in de slaapfase kan ik ff bijkomen haha.. Van het weer geen last ben een zomer kind,i love the summer! Zal straks met dikke buik wel anders worden denk ik maar voor nu vind ik het heerlijk!! Ik ga weer ff rommelen,heb zo late dienst en geen zin pff
Hmmm, mw21, wordt wel spannend dan! Op welke dag zit je nu, ben je al bij de 32 dagen?? @Wendy, ik snap het heel goed!! Wast alvast maar dinsdag zeg maar, dan wist je dat alles ok zit .. spannende tijden zijn dit he! En dus lekker lang geslapen zeg, wow, heerlijk!! Hopelijk ik ook vannacht (als mijn dochtertje niet wakker wordt ook tussendoor, al heeft ze dat gelukkig amper (ff afkloppen ). En hier ook een summermens hoor!! Vind het heeeeeeeerlijk! Was alleen benieuwd of er iemand al last had dat het ineens zo warm was, dikke voeten ofzo, hihi. Begin je al een beetje uit te dijen of kan je alles nog goed aan van je kleding?
@m21 O spannend hoor!! Tja die temp...Ik heb het nooit gedaan dus geen idee of je daar 100% wat aan kan aflezen.. Ik duim nog steeds meid!! @Deesje 80 Kan me kleding nog aan hoor,op 1 broek na maar die zat al heel strak..Ben nu 1 kilo zwaarder maar ben ook gestopt met roken net voor de posi test dus vermoed dat t dat eerder is. En ik heb zo veel zin in lekker (lees ongezond) eten haha..Probeer me in te houden maar soms..Ach ik weeg nu 51 dus kan t hebben zeg maar.. Vraagje aan de zwangere meiden; Hadden/hebben jullie ook van de warme borsten in de groei fase gehad?Die van mij gloeien gewoon sávonds helemaal,zonder bh trekt het wel weg. En hoe groot gaan ze in jezusnaam worden?Ik ben nog zo kort em ze groeien de pan uit,kan van t weekend al andere bh gaan halen.. En hoe doen jullie dat met vis eten?Ik eet zo graag allerlei soorten vis maar kan er soms geen wijs uit wat wel en niet mag. Hoe doen jullie dit?