@Wendy, hier begint de lekkere trek nu ook enorm te komen. Mac dan nog niet zo, maar koekjes, chips, friet whatever!! Probeer er niet teveel aan toe te geven, maar das lastig soms, haha! Kan beter een appel of peer ofzo nemen, maar ja ... Hoe laat moet je morgen voor de echo? Hier hetzelfde hoor, de VK hebben ook geen apparatuur, moet je ook naar zo'n echocentrum. Moest je ook een afspraak maken via een lab SLH geloof ik, in Breda (jij woonde daar toch in de buurt?)? @Alexanne, suc6 met het behang afsteken! Altijd leuke klusjes, blegh. Fijn dat je nog niet misselijk bent, hopelijk word je dat dan ook niet meer! Was je het bij je dochter wel? @mw21, hoe ist nu met je, heeft de ongi al doorgezet? Vanmorgen mijn vriendin met man en twee kleintjes op bezoek gehad, was kapot vanmiddag, pff. Ff lekker met een boek op de bank gelegen. Zo komen mijn opa en oma nog even langs, maar die blijven meestal maar een uurtje, dus das nog te doen. En dan morgen weer werken, blegh, nog geen zin in hoor.
Weer even snel via me mobiel haha nee geen ongi! Sinds woensdag wel ongi gevoel en soms best hevige steken maar niks te bekennen! Soms ook wat steekjes in mijn borsten dus je zou zeggen dat t nu wel door moet zetten...
Haai allemaal, Wat is er weer eens als van ouds veel gekletst hier! Goed om te horen dat het met alle zwangeren oke gaat. Behalve dan met jou Pandora! Wat balen zeg! Hoop dat je je een beetje kunt vermaken thuis! Mw en vlindertje: nu is het jullie beurt hoor! Wij duimen nu allemaal voor jullie! Hier alles goed. Buik groeit, kindje beweegt niet zo veel maar wel genoeg denk ik. Ik voel haar wel meer dan 8 keer per dag maar heel zachtjes. Maar komt ook door placenta denk ik, die ligt aan de voorkant. Kamertje schiet ook al steeds verder op. Wordt best wel leuk!! Ik zo maar eens koken! xx
nou, om eerlijk te zijn verveel ik me dood want ja kennissen en vrienden zijn overdag natuurlijk gewoon allemaal werken zei van de week al tegen mn vriend, denk dat ik maar schilderen op nummer ga kopen ofzo dinsdag komt het kamertje, dus kan ik daar lekker mee rommelen Ik voel de baby echt verschrikkelijk goed, vannacht lag ik op mn zij met mn hand eronder, had ik ineens een voet in mn hand placenta ligt bij mij ook aan de voorkant...maar sinds ik 'm voel, voel ik 'm dus echt super goed de hele dag Hij is lekker druk...wat heel soms wel een beetje minder zou mogen ( als ik wil slapen ) echt grappig om te zien wel, zo'n buik die helemaal op en neer gaat @MW21...hoop dat je ongi snel doorzet....of dat je een langere cyclus hebt en over een paar dagen alsnog een mooie test
@deesje ik moet half 2,in breda idd bij de bloedbank.. jij ook dus?straks wonen we in dezelfde plaats haha @pandora sorry van mijn mac suggesties..ben je nog geweest? nu braaf soepje,vanmiddag te veel gesnackt bij vrienden..toastje,chipie,wat bij de koffie pff wordr zo nog een tientonner vrees ik.. vanaf nu ff gezond weekje eten (poging tot) laat morgen meer weten na echo,nu ff snel via gsm en m21 jeetje meis,hopelijk eitje later! fingers crossed here!
Pandora: ja dat had ik ook de eerste keer! dan lag ik op mijn rug en dan draaide mijn dochter en dan zag je mijn hele buik heen en weer gaan. Mijn vriend vond het zelfs een beetje eng haha En ja ik begrijp dat je je soms verveeld. Leuk dat je straks lekker met t kamtertje aan de gang kan deesje 80: ja bij mijn dochter was ik ook niet misselijk. Hoop dus dat t nu ook uitblijft. Heb gehoord dat de misselijkheid pas kan komen na 8 weken dus ik houd mijn vingers nog gekruist.. Was jij misselijk en zo ja wanneer had je daar last van? Wie was of is er nog meer misselijk hier? Wanneer kwam dat? nou meide ga er weer vandoor
@mw21, nog geen duidelijkheid dus, balen hoor. Hoop dat je binnenkort uitsluitsel krijgt. @Alexanne, ik was bij mijn dochtertje ook misselijkachtig, vooral vanaf de middag tot in de avond. Geen spugen ofzo, maar een naar gevoel. Ik weet niet meer zo goed wanneer dat begon eigenlijk. Bij deze zwangerschap begon het al bij 5 weken, de ochtenden prima, meestal vanaf een uur of 3 tot s avonds naar bed. Ook weer niet spugen, maar wel braken af en toe en je gewoon rot voelen. Maar met 10 weken wast ineens over, dus was nog te overzien! Fijn dat je er nergens last van hebt, hoop ook dat je het na die 8 weken niet krijgt hoor! Hoe ist met het behang?! @Wendy, haha, das toevallig! Ik moet alleen dat nummer bellen, woon zelf in Zeeland en dat is schijnbaar allemaal 1 organisatie. Dus woon niet helemaal in de buurt @Pandora, kan me voorstellen dat je je verveelt, iedereen is natuurlijk gewoon aant werk, das wel saai dan. En hier ook een erg beweeglijk babytje hoor, vooral als ik rust. Zie het nog niet helemaal in mijn buik heen en weer gaan, heeeel soms als ik goed kijk, maar ik voel het wel heel goed! Kan me nog herinneren dat ik dat bij mijn dochtertje wel enorm had op het laatst, dan zie je echt van die bobbels voorbij komen hihi. @Ellalalaa, leuk je te lezen! En kan goed dat je het babytje dan minder voelt omdat je placenta voor ligt. Bij mij ligt hij (net als vorige x) achter, dus dan voel je het schijnbaar ook sneller. En wie weet is je kindje gewoon wat minder beweeglijk? Wat leuk dat het kamertje al opschiet! Ik hoop dat ze deze week bellen dat de nieuwe meubeltjes voor mijn dochters kamer binnen zijn, dan kan ze langzamerhand over en kunnen we ook de babykamer in orde maken. Duik zo mijn bedje in, morgen weer een erg druk werkdagje voor de boeg. Truste en tot later!
hey meiden, lig nu in mn bedje nog ff wat te lezen en stiekem wordt ik nu toch wel heel zenuwachtig voor de echo morgen...whaaa t is zoiezo 1ste echo,alles nieuw. zullen ze het goed kunnen zien,klopt t hartje wel, is het groot genoeg,zo ja hoe ver ben ik dan nu.. maak mezelf gek hier.. hoop zo dat de beeb een plakker is.. sorry ff zenuwen wegtikken hier,manlief is bij vrienden nu..
Eindelijk vandaag ongesteld geworden. Snap er niks van, het ging zo regelmatig en ineens zo onregelmatig. Hoe kan dat toch? Ja het is af en toe behoorlijk frustrerend en dan vind ik het lastig om op het forum te posten. Vind het natuurlijk wel heel erg leuk voor iedereen die wel al zwanger is hoor. Probeer er niet zo veel bij stil te staan en toch iedere keer doe je het wel. Je wordt er zo onzeker van, dan vraag ik me af, ben 33 ben ik dan al te laat. Weet wel dat dat eigenlijk onzin is maar toch denk je er aan.
Weet precies hoe je je voelt! Behalve van de leeftijd dan Kvind trouwens de onregelmatigheid van je cyclus wel meevallen hoor! En als je zo onzeker bent misschien ovutesten gebruiken? Hier na een paar dagen ongi pijn niets te zien. Pijn ook weg, negatieve test en temp erg laag. Al was die nou weer opgelopen had ik misschien nog wel wat hoop gehad... Wendy, ben echt nieuwsgierig naar je echo!? En om mij nog een btje hoop te geven; jij had eerst toch ook steeds negatieve tesen??
Hey meiden, Ben ik weer! Mijn echo was voor zover je wat kon zien goed,ben iets terug gezet en sta nu op 8 weken precies. Uitgerekende datum voorlopig 26 december. Mooi kloppend hartje gezien en beebje en vruchtzakje waren goed zichtbaar. Over 4 weken weer een echo (di na pinksteren). Voor nu dus weer even gerust gesteld en voel me nu ook meer zwanger (in mn hoofd bedoel ik dan, t is nu meer echt zeg maar..) Heb er nu al zin in!!Dan wordt ook mijn exacte uitgerekende datum gegeven,kan wat daagjes schelen namelijk.. @Vlinder Nu dan toch ongi meis,snap goed dat je onzeker wordt van onze zwangerschappen. Maar ik vind jou cyclus ook niet zo onregelmatig hoor,netjes eigenlijk.. Inderdaad zouden ovu testen niets zijn voor je?Kun je je eitje vinden en iets gerichter gaan klussen,of doe je dat al? En kwa leeftijd,tsja dat vind ik altijd moeilijk,je leest bij de ene dat het wel invloed heeft en zo zie je op het nieuws een vrouw van 60 met een baby..Maar meis houd moed en ik blijf heel hard duimen voor jou en m21!! @M21 Da's vreemd,ongipijn weg en geen ongi? Tja ik kan je hoop geven,ik zat op dag 55 toen ik posi testen terwijl mn cyclus ervoor 34 en 32 was, mijn ei was dus veel later achteraf. Ik voelde alleen totaal niets,geen ongi maar ook geen zwangerschaps tekenen. Maar ongi had ik zoiezo nooit veel last van kwa kwaaltjes..Heb niet getempt dus weet niet wat dat bij mij was toen..Wat ik wel had was continue een zelfde uitslag op mn ovu testen,en met de posi test was die ineens knal (nooit gehad daarvoor) Dus ja geen bloed geeft moed,maar wat het ook is ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt meis! Duimen draaien hier door hoor!!
Oh leuk Wendy! En gewoon al 2 maanden op weg! Gek lijkt me dat! Hier nogsteeds niets alleen darmkrampen. Me voorgenomen dat als ik vrijdag nog geen ongi heb gespot, ik weer test....
tja ik weet ook niet of dat er iets mee te maken heeft, ik ben 31, heb 15 jaar de pil geslikt en was na de 2e ronde zwanger terwijl mijn zussen op jongere leeftijd veel langer ( jaren ) bezig zijn geweest en mijn nichtje van 22 is nu ook zwanger, maar bij haar heeft de 1e menstruatie al een half jaar op zich laten wachten na het stoppen met de pil en daarna heeft het nog zeker een half jaar geduurd voordat ze zwanger was wendy...gefeliciteerd met je mooie echo meid een kerstkindje dus
@wendy, gefeliciteerd met de mooie echo!! Alles ok dus! En een kerstkindje, bijzonder hoor!! Dus nu voel je je ook meer zwanger, hihihi! @vlindertje, oh meis, ik snap je hoor. Bij mijn dochtertje duurde het ook een halfjaartje en dat vond ik toen al lang duren. En ik vind je vrij regelmatig hoor! Ik had toen ook zo'n cyclus. De een doet er nu eenmaal wat langer over als de ander. En qua leeftijd valt het ook nog mee hoor, mijn s-zusjes waren beiden 37 .... @mw21, wat vreemd geen pijntjes nu meer?? Spannend hoor!! Hoop dat je Wendy ook achterna gaat! Hier alles ok! Vanavond naar de VK op controle, altijd weer leuk! Het beebje beweegt erg veel, zo grappig! Voel me nog steeds goed, lekker hoor. Vind het wel snel gaan, nu alweer 23 weken, jeetje zeg. Vrijdag hebben we een bruiloft in Belgie met overnachting, ben erg benieuwd hoe lang ik het die avond ga volhouden ....!
@m21 Hoe is het meis?Heb je nog nieuws voor ons?Vrijdag ging je testen toch bij geen ongi? Pfff wat spannend..Ik had geen idee dat ik uberhaupt zwanger kon zijn dus mijn gelukkig bespaard gebleven maar wat moet jij de zenuwen hebben meis!! Duimen draaien en draaien.. Ik inderdaad 2maandjes opweg,raar idee hoor. Maar goed nu op naar de 12 weken,kan niet wachten!! @Pandora Inderdaad voorlopig een kerstkindje ja,ben benieuwd of mijn datum blijft staan bij de 12 weken haha.. @Deesje Veel plezier bij de vk,fijn joh dat t beebje lekker bewegelijk is!! vraagje; Hoe lang kan een innesteling duren volgens jullie,en dan de max zeg maar. Want als ik mijn weken terug ga tellen kom ik toch echt uit eind 1e week dat manlief in zh lag (en nee heb echt niet buiten de deur gegeten..) Dus of ik heb een innesteling gehad van 8/10 dagen, of ik ben toch anderhalve week korter en de beeb is nu al groot.. Ben benieuwd..
Ff gauw af me werk hier weinig! Steekjes in borsten gisterenavond heel veel slijm. Temp blijft 36.3 dus daarbij de hoop van evt zwanger een beetje weg bij mij. Vrijdag testen en anders maandag maar ff huisarts bellen x