@m21 Tja het blijft vreemd natuurlijk.. Heb je je ei deze maand wel gevonden met tempen? want stel je slaat een cyclus over dat komt je eitje er nu weer snel aan als het goed is (zo is het waarschijnlijk bij mij gegaan, heb gewoon 1 ronde weer overgeslagen en meteen door naar de volgende gegaan) Maar ik zou er ook niet op wachten hoor meis,idd testen vrijdag en anders idd ff ha bellen wat te doen. Smokkel je er paar maandjes bij (ben al 1 jr bezig) en dan maar zien wat die kan/wil doen.. good luck!! Ik hier een slaapwonder geworden,gister 23u op bed,ff wakker met manlief zn wekker 7.55u en nu pas 09.40 wakker.. En nog moe nu... strange wat die hormonen met je doen..
Nee ging me ei niet spotten omdat ik er deze maand niet teveel mee bezig wou zijn ging toen ik overtijd was tempen om te kijken of me ongi al kwam.... Wat jij nu zegt... Ik slaap de afgelopen dagen ook echt veel en wordt met een kater gevoel wakker gaap!
mmm da's jammer maar goed je moest 3 maanden bijzonderheden bijhouden van hem,hoe lang is dat geleden dat hij dat zei? Want dit is toch een flinke bijzonderheid toch of niet? Zul je net zien dat je een maand niet tempt/ovu test en dan krijg je dit.. Dus mssn toch ronde overgeslagen...wie weet! En jij ook al zo slaperig/suf dus...je houd t wel spannend hoor! Heb je verder nog klachten/sympthomen? Ik mag zo weer gaan werken heb late en TOTAAL geen zin..
Haha ja ik hou t spannend! Me tepels zijn groter en weet dat in mijn vruchtbare periode me baarmoedermond zacht en hoog is, met me ongi heel laag en hard. Gisteren even gevoelt omdat ik zoveel slijm had maar is hoog en hard, kan niet wachten tot vrijdag! Ben wel bang voor een teleurstelling maarja...probeer van alles om mijn lichaam te leren kennen maar zo schiet t niet op hé! Ik ga ook weer werken xx
gister me temp 36,3 vanmorgen 36,4. Dus kan nog alle kanten op. Kan ook dat ik een heeeeeeeeeeele late ei heb gehad aangezien ik vooral maandag veel slijm had. Kan ook nog dat ik een korte cyclus had en nu al een nieuwe cyclus ben gestart.... Moest me echt inhouden om te testen dus snel me ochtendurine weggespoelt haha Nou kga werken en jullie horen t morgenochtend! Fijne dag dames!
@m21 hoop zooooo dat je eitje wat van slag is en je dus nog steeds een kansje hebt! beetje geklust hebben moet je dan wel.. ben benieuwd naar morgen!! duim duim duim
Jaa ik ben ook benieuwd! Maar als ik het realistisch bekijk... maandag veel slijm en buikkrampen en temp 36,2.. dinsdag 36,3 woensdag en vandaag 36,4 en als je temp stijgt heb je je ei gehad. Maar.... zondag geklust 's morgens en 's avonds Dus misschien krijgt gimena gewoon gelijk en heb ik van deze week in juni een positieve test haha Het enige wat vreemd blijft is mijn behoorlijke ongi krampen dagen van vorige week...
Ben weer even bij gaan lezen dank jullie wel voor de reacties. Ik dacht echt dat het onregelmatig was zoals t bij mij gaat, maar na het lezen van jullie berichtjes heb ik dat van me af gezet Het zal vanzelf wel een keer komen denk ik maar zo. Helaas kan ik en me vriend het niet op commando dus ik vind het lastig om het precies op het "juiste" moment te "moeten" hahaha. Volgende maand wordt het ook niks, ik ga namelijk over een week naar t buitenland voor me werk en dat is dan precies de tijd. haha Zo is er altijd wat Maar goed het komt wel in orde. MW21 wat een gedoe met jouw cyclus deze maand. hoop dat je snel meer weet!
mw21: zie dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt! Bale zeg... Ik had natuurlijk ook elke x een langere cyclus maar hield me wel aan t veel klussen rond dag 14. STom natuurlijk want dan had ik mijn ei helemaal niet. Ja wist ik veel. Keek gewoon op internet en daar stond rond dag 14. Met mijn lange cyclus kreeg ik mij ei pas rond dag 25. Ja en rond die tijd zat ik in spanning en had ik bijna geen gemeenschap meer. Wat ik hiervan geleerd heb is het volgende: blijven klussen ook al denk je dat het geen zin zal hebben. Je weet niet precies wanneer je ei was zonder ovutesten! Zelfs met clomid had ik op dag 18 nog geen eisprong! (zou dag 20 zijn maar heb natuurlijk een pregnyl spuit gehad) Ik schrok wel een beetje van de rekening! 150 euro! Voor 3 bezoekjes gyn. 1x clomid en 1x pregnyl... Ja kinderen zijn al duur voordat ze er zijn Wendy: oh heb nog niet teruggelezen hoe het met je ging bij de gyn. Zal dat zo doen ik ben benieuwd! Al misselijk enzo? Wij schelen echt weinig he met elkaar? Nou ga er weer vandoor ben zooo moe en niet mezelf. Heb echt geen geduld met de kids op school....misschien dat ik morgen thuisblijf. Ben echt helemaal opgebrand. Ik ben echt nooit ziek en meld me ook niet ziek maar merk dat ik veel buikpijn heb door de spanningen en de vermoeidheid. Ik wil wel dat t blijft zitten! Dus effe wat gas terug nemen denk ik...
Dat heb ik nu ook geleerd alexanne zo vroeg nogelijk beginnen met klussen en zo laat mogelijk eindigen! Eerst maar is ongi worden
Negatief.... Vanmorgen temp 36.6 du denk echt maandag ei gehad. Hopelijk was zondag klussen genoeg en heb ik begin juni een mooie test...
Ahh m21 toch helaas meis, maar goed positief is het dat je zondag geklust hebt (2x!) dus laten we hopen op snelle zwemmers!! Dan gaan we nu voor juni meis! Vermoed wel dat je een ronde overgeslagen hebt,schijnt normaal te zijn zo af en toe. (heb ik opgezocht toen ik ook in jou situatie zat) Ik hier zn gangetje, Heb alleen zulke rood doorlopen ogen (vaatjes gesprongen) en gister zag ik sterretjes zomaar ineens (ik pakte iets uit de middelste la..) lijk wel een alcoholliste met die ogen!! Heb geen hooikoorts..iemand idee waar t van kan zijn? Gister tegen de as overgrootouders verteld,helemaal in de wolken! Mn opa wilde gelijk iedereen gaan bellen (hebben hem ff op de rem gezet haha). Vandaag luxe vrije dag,zo lunchen in de stad met vriendin en vnvd met aangetrouwd nichtje en kids ook buiten de deur happen..Ach nu kan het nog dus ik GENIET er van haha..(en de weegschaal ook! 2maanden zwanger en +1,3 kilo) valt te verwaarlozen toch? Fijne dag meiden!!
Ja denk ik ook hoor wen! Komt wel goed net weer lekker bakkie koffie op en vanaaf weer een wijntje haha! Probeer t positief te zien heb nu denk toch mijn ei gespot, volgend weekend verhuizen en 1 juni beginnen met mijn nieuwe baan! Als t de komende maand niet zo heeft moeten zijn dan ga ik de zomer over met mijn zwangerschapsgedachte op 0 en start ik in sept met ovu teste. Ons maakt t niet uit als t niet meteen nu is maar je gaat steeds vaker denken dat er iets niet goed is en die gedachte moet ik dan echt ff snel vergeten. Ik ga lekker dozen inpakken!! Xx
Hoi hoi, Ff snel, want vertrekken strax naar een bruiloft van mijn neef in Belgie (zijn vriendin is Belgs, ze wonen wel hier). Is vlakbij de Franse grens aan de kust, vanaf hier zo'n twee uur rijden. Slapen met de hele fam in een kasteelhotel, ben benieuwd hoor! Ook hoelang ik het vanavond volhoudt, maar goed, we zien wel. Helaas was mijn dochtertje vanmorgen megavroeg wakker, 6 u, normaal slaapt ze tot een uur of half 8 of later, dus dikke pech. Ach ja, tis niet anders. Hebben er wel zin in, zoiets maak je niet snel nog eens mee! @mw21, wat balen dat je test nega was Maar wel stijging temp dus, volgens mij heb je dan idd je ei gehad. En die krampen kunnen ook duiden op een eisprong! Spannend allemaal hoor. Hoop dat gimena gelijk krijgt met juni!! @wendy, leuke plannetjes ook allemaal! En ik had vd week ook ineens een rood oog (gesprongen adertje). Was ook de volgende dag weer helemaal weg. Dus misschien hoort het erbij? En die duizeligheid ook hoor, hoort er allemaal bij ... @de rest, zwaai, ik ga aftaaien, moet nog van alles inpakken, nog ff eten en dan vertrekken we. Zal er morgen of zondag wel weer zijn, fijne dag!
m21 Inderdaad meis,pak jij maar een wijntje vanavond! Dat mogen de meeste van ons hier weer niet haha.. Wij hadden ook de instelling dat het niet persee meteen moest maar ik vond het toch moeilijk om dat ook zo te blijven denken. Knap als jij dat wel kunt! Hopelijk is juni de maand,en anders een drukke/warme zomer met veel cocktails op t strand/tuin. En dan in sep vol goede moed verder!! Maar tot die tijd duim ik nog hard voor je dat het Juni gaat worden!!! @deesje Fijne bruiloft vanavond,klinkt als een chique bruiloft hoor!! Even over die vaatjes in mn oog,bij mij zijn er het heel veel en ze gaan niet na 1 dag weg helaas. En duizelig ben ik niet maar zie gewoon die sterretjes af en toe,raar toch? Maar t zal er wel bij horen hoor! Ik ga nog ff met de beentjes omhoog mag van t weekend weer werken helaas..
mw21: dikke digitale knuf! Deesje: En hoe was het feest? Was het sjiek? Vlindertje: Balen dat je net in die periode in het buitenland zit! Ga je wel iets leuks doen voor je werk? ver weg? Wendy: 1.5 klio is netjes hoor. 12 kilo is totaal is gemiddeld geloof ik! Ik ben zelf eerst 5 kilo afgevallen door de misselijkheid. Die 5 kilo zijn er inmiddels al wel weer bij plus 2! Het gaat hier dus ook nog wel goed. Maar vrees steeds dat het opeens heel hard zal gaan! haha! Wat vervelend van je ogen. Ik zou het wel goed in de gaten houden hoor. Vooral die sterretjes zien! Nu lekker weekend!! Ik ben daar echt wel aan toe na 5 dagen werken. Wordt wel steeds een beetje zwaarder! Iemand nog leuke plannen??
hoi allemaal, net terug van echo, ik ben nu 13 weken was zo super! Baby beweegt heerlijk en alles zit erop en eraan. Hartje weer gehoord, we zijn helemaal in de wolken . @mw21 en vlindertje, jeetje meiden... ik hoop echt dat het voor jullie gauw raak is want ik gun het jullie allebei zo! *duimen* @deesje plezier bij de bruiloft !! Ik ga gauw van het warme weer genieten , fijn weekend allemaal! oh en @wendy ik ben nu 1,5 kilo aangekomen dus bij jou is dat ook prima hoor
Ohhh fijn appeltje ! Genieten!!!! Ik vandaag zere borsten alsof ik 13 ben en ze net beginnen te groeien, emotioneel, honger en misselijk. Maarja na de test van gister..niet zwanger!!! En om de rollen even om te draaien...wat smaakt dat wijntje lekker hihi