@Deesje Hoe was de bruiloft?Al een beetje bijgekomen? @Appelsnoetje Super joh,weer een mooie echo rijker dus!Ja nu al echt een mini mensje he..Ik kan niet wachten tot ik mag over 3,5 wk voor de 12wkn echo..Is zo'n groot verschil met de 8 wkn zeggen ze.. Jij dus ook klein beetje aangekomen,ik heb besloten me er niet druk om ta gaan maken,mocht van de vk totaal 15 kilo aankomen dus ben benieuwd.. @m21 Lekker van je wijntjes genieten hoor meis!!En tsja jou lijf neemt wel een loopje met je zo met al die sympthomen..Maar wie weet was je eitje later en raak dus je moet t ff afwachten weer tot begin juni.. @Ellalala Met jou ook alles goed dus,fijn! Knap hoor dat je je werk nu pas zwaarder gaat vinden (wat deed jij ook alweer?) ik ben bang dat ik daar toch eerder last van ga hebben. Nu alleen moe dus klaag nu ook nog niet hoor!En jij ook nog netjes op gewicht dus ook fijn! Ik ga zo lekker broodjes afbakken en dan mag ik weer late gaan draaien straks..(bleh..) Fijne zondag girls!!
Haha begin juni klinkt zo ver! Maar is bijna natuurlijk. Vandaag veel witvierlies Hoest met jou? El bedankt voor je knuf! Dees hoe was de bruiloft? Kga nog wat dozen inpakken en daarna avonddienst....nog 2 weekjes en dan heb ik geen avond en weekenddiensten meer woehoe ! Fijne dag iedereen!
oooohhhhhhhhhh klinkt me als muziek in de oren balen van je nega test meid, hier draaien de duimpjes voor de komende maand
@mw21: het zijn toch wel klachtjes die hebt die best een een zwangerschap zouden kunnen passen....... je houdt de spanning er in! Enne.... genieten van dat wijntje hoor! drink je er voor mij ook een? Een koude witte!!! @wendy: Jij werkt in de zorg toch? dat is natuurlijk heel fysiek werk! Moet je ook veel tillen enz? pas maar op dan!!! Ik sta voor de klas! Ik merk wel dat ik nu veel meer zit achter mijn bureau. Niet echt handig maar ik kan met mijn rug niet tel lang lopen en staan. Zijn jullie af en toe ook zo vergeetachtig?? echt wel onhandig! Zo ik duik nu al lekker mijn bedje in! energie verzamelen voor de week werken! xx
haha jahoor!! drink er ook 1 voor jou! Vandaag zitten kokhalzen bij de warme maaltijd van me clienten echt zuur kwam omhoog en moe!!!!gaap gaap! enne...had van de week perrongeluk de auto sleutel van me vent in de prullenbak gegooit... Je zou zeggen 1 en 1 is 2 maarja kan ook makkelijk komen door me drukke tijd! me 5 daagse planning voor komend weekend is.... verhuizen, nieuwe baan, en jarig zijn dus tja kan er ook een verklaring zijn Slaap lekker dames! Voor degene die nog een beetje lekker liggen
mw21: hmmm wat ik van je lees....nou afwachten maar, meer kan je helaas niet doen. De tijd tikt voorbij dan he. Hoop dat je echt gauw zekerheid hebt....dan kan je weer verder he? wendy: alles goed met jou? Al misselijk? Heb jij ook last van die lusteloosheid, nergens geen zin in? ellala: ja heeeeel vergeetachtig. ZOU gister de geraspte kaas wel even ontdooien in de magnetron voor over de sla. Helemaal vergeten en nu was het gesmolte kaas. Ik vergeet echt van alles...zo vervelend! Hier best wel last van buikpijn. OP een 1 of andere manier maak ik me er een beetje druk om. Mijn ma zegt dan: maak je niet druk miskramen komen niet voor in onze familie maar denk dat die redenering onzin is... Donderdag heb ik een afspraak dan zien we of alles goed is... Nu begrijp ik ook dat iedereen het pas verteld na die 12 weken. Omdat mijn pa in het buitenland zit had ik t al verteld. Nu is hij hier in nederland en weet iedereen het! Hij was vergeten dat ik had gezegd dat ie niks mocht zeggen. Nu weet iedereen het van de familie en kennissen en mijn werk nog niet. Baal echt als een stekker! STraks is het niet goed en dan denk iedereen dat t wel goed is...zo vervelend dit...maar goed ook later kan t fout gaan natuurlijk. AL heb ik nu t hartje nog niet gehoord. Mijn nicht was zwanger en bij de eerste echo was er alleen een leeg zakje te zien. UIteindelijk moest t weggehaald worden. Terwijl ze t al aan iedereen verteld had! Daar ben ik ook een beetje bang voor Maar goed we zien t donderdag wel...
Alexanne, zelfs ik heb last van lusteloosheid! Maar kan ook komen door alle andere dingen die nu gebeuren bij mij En NIET iedereen verteld het met 12 weken hoor! Heb al zat vrouwen gehoord/gelezen die het wel meteen vertellen of met de eerst kloppend hartje echo dus daar moet je je niet aan vasthouden... beetje jammer van je pa! Zou daar behoorlijk slecht tegen kunnen Maar zie het als een bijzaak..... je bent toch lekker zwanger! En hoor van bijna iedereen dat die buikpijn en ongi krampen hebben! mijn temp is nu al dagen 36,7/36,8 en vannacht enorm gedroomt dat ik zwanger was met bevalling en borstvoeding erbij haha maar dat heb ik paar maanden geleden ook gedroomt dus zegt nietzo veel. Kheb geen testen meer in huis en ga er denk ook pas donderdag 1 halen Mijn ongi mag ook komen hoor kan ik tenminste gewoon weer lekker verder
@Alexanne Die buikpijn hoort erbij hoor meis,beetje ongi krampen zeg maar. Dat had ik in het begin ook,is het oprekken van je baarmoeder! Maar herken je gevoel,maakte mij ook een beetje bang toen! Jeetje jammer zeg van je pa,maar goed t kan altijd mis gaan en 12 weken is een richtlijn nog steeds geen garantie. Wij hebben het tegen een selectief groepje fam/vrienden verteld maar wel na echo met kloppend hartje. Maak je niet druk meis en we duimen gewoon hard voor plakbeebs!! Ben wel lusteloos in de zin van geen zin om iets te doen (huishouden/werk etc.) Maar eten geen probleem,zo veel honger en lekkere trek! Hopelijk een tijdelijk iets haha.. @M21 Hou je t nog vol meis? Jou kwaaltjes beginnen toch echt serieus ergens op te lijken..Vrijdag weer testen dus,duim duim.. Denk aan je hoor meis! Ik ga er weer van tussen,reageer later uitgebreid..
Jaaa kheb genoeg afleiding hoor Wendy Als ik naar al mijn kwaaltjes kijk zo ik ook zeggen ja maar diep van binnen denk ik nee Als ik er teveel over nadenk wordt ik er een beetje depri van (reageer ik nog gezellig af op manlief ook) Dus probeer zoveel mogelijk afleiding te zoeken maar kom echt moeilijk met me kontje van de bank Fijne dag dames! Kga weer wat meubeltjes schoonmaken om t verhuizen, boodschapje doen draaitje was en dan weer naar me avonddienst
@mw21, het blijft echt spannend bij jou! Die kwaaltjes zijn zo hoopvol! Al kan je lijf je ook enorm voor de gek houden natuurlijk. Maar je temp ziet er toch ook veelbelovend uit!! Ik hoop het zo voor je!!! Kan me wel voorstellen dat je er soms depri van wordt, zou ik ook hebben in jouw situatie. Ik hoop gewoon dat je snel duidelijkheid hebt meid. @Alexanne, die buikpijn hoort erbij hoor! Had ik ook last van. Deze zwangerschap wel minder als bij de eerste, maar toch. En nu soms ook nog wel wat weeig gevoel, maar dat hoort allemaal bij het oprekken van je baarmoeder. Die onzekerheid blijft totdat je de echo hebt gehad hoor, I know ... En vwb vertellen: bij de eerste vertelden we het wel pas na die weken en de eerste echo, maar nu had ik de echo eerder en was het bij 10 weken. Ieder moet dat voor zich weten hoor. Maar wel jammer dat het zo door je vader verklapt wordt zegt maar.Maar je moet er van uitgaan dat alles ok is hoor! @Ellalalaa, hier ook enorm vergeetachtig, mijn hersenen lijken wel zo'n gatenkaas, haha! Hoort erbij allemaal!! Oh, GA begint weer, dus ga gauw weer kijken! En dan duik ik mijn bedje in, een erg druk dagje gehad en ben wel erg moe nu. Kom morgen wel weer spieken! Fijne avond!
@m21 Gelukkig heb je veel afleiding maar goed duidelijkheid zou fijn zijn (zowel voor jou als manlief). Ik snap dat je depri wordt als je er de hele tijd aan denkt en niet aan wilt denken en de testen tot heden neg. blijven. Als je ei vorige week was dan zou het 1/2de week Juni duidelijk moeten zijn of posi test of ongi..Maar ja nu duurt elke dag al lang laat staan 2 weken wachten nog.. Denk aan je hoor meis,maar goed ik heb hetzelfde gehad en hoop dat jou geduld en wachten ook wordt beloond! @Deesje Lekker uitgeslapen? Ik ga er zo weer van tussen,koken en dan naar Zumba (moet mezelf er heen slepen heb eigenlijk geen puf) Maar ga wel zolang ik het fysiek nog kan..pffffffffffffffffffffffffffff Fijne avond allemaal!
Wendy... wil je het even niet erger maken dan het is haha! begin juni is nog maar 1 weekje hoor geen ongi maar ook totaal geen klachtjes meer van iets...gewoon normaal Alleen gister client op bed gelegt, legt ze haar hand op mijn buik zegt ze; hé? jij hebt toch geen baby in je buik? Ach en wat is het een lieve vrouw dus ik kreeg er helemaal kriebels van haha!
Haai, Hier morgen de 30 weken echo! Kijken of ons kleintje nog goed groeit! Elke keer weer spannend!!!
@m21 Sorry is nog 1 weekje idd.. Ben zelf de 8ste jarig en da's over 2 weken dus vandaar.. Raar he dat zo'n client dat ineens zegt,soms denk ik dat ze meer weten/voelen als wij denken.. @Ellalala 30weken echo alweer,jeetje wat gaat dat snel! Is dat bij jullie standaard 30wkn echo?Hier volgens mij alleen 12 en 20.. geniet er van meis! Laatste 10 weekjes voor jou!!
Nou hé of dat ze in ieder geval door hebben dat je er mee bezig bent ella heel veel succes he!! Leuk hoor! Kzit stiekem wel een beetje te wachten op een nieuwe buikfoto!!
Jaaaaaaaaa, Ellalalaa, hoe was het??? Al een heel kindje nu denk ik om te zien!! @mw21, maar blijft spannend he! Als je vorige week je eitje had, kan het nog alle kanten op! Hoe is je temp? Sorry, verder geen reacties, zit op het werk en tis drukjes ...
hmmm, dat blijft spannend! Wanneer zou je nu dan ongi moeten worden? En wanneer daalt je temp altijd, dezelfde dag of eerder?
Soms de dag dat ik ongi wordt en soms als ik al ongi ben. Temp liep op vanaf vorige week dinsdag dus hoogstwaarschijnlijk maandag ei gehad Dus volgende week maandag ongi?